Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: czy wam się podoba?
tak - 4 (80%)
nie - 1 (20%)
Głosów w sumie: 5

Strony: 1 ... 15 16 17 [18] 19 20 21 22    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Umiejętności jednostek w H5:ToE (Czytany 110927 razy)
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #255 : 16 Lipca 2009, 17:19:55 »
 logistyke to chyba artefaktami zastapisz jak masz buty szybkiej podruzy czy coś. a szczęście to tez tylko złota podkowa, koniczyną ale i tak lepiej wpakowac w ta umiejetnośc bo zwieksza sie szansa na podwójne obrazenia oraz masz nowe zdolnosci typu szczescie zołnieza, szczescie elfów i inne takie tam bajery.


IP: Zapisane

ghul333

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 51


Jutro będzie lepiej.

Zobacz profil
« Odpowiedz #256 : 16 Lipca 2009, 21:40:52 »
Jeśli chodzi o mnie to inwestuje tak:
Kaspar
machiny wojenne->namiot,namiot zarazy,tąpniecie
magia zniszczenia->ogień,tajemnice zniszczenia,podpalenie
atak->łucznictwo,szał bitewny,płonące strzaly
logistyka->znajdowanie drogi,odkrywanie,chwytość
oświecenie->uczony,tajemne podniesienie,władca nieumarłych

nazwy umiejętności brałem z skillwheela wersja 3.0

uwaga to zestawienie umiejętności dotyczy tylko homm5 dzikie hordy


IP: Zapisane
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #257 : 17 Lipca 2009, 00:06:52 »
Inwestujesz w płonące strzały, a nie bierzesz trójstrzałowej balisty? Ciekawe ...

A co do szczęścia - jako zdolność fajna, tyle tylko, że nekromanci mają 2% szans na trafienie tego skilla. Nie ma co zakładać, że się trafi, bo może nie wejść i przez 20 poziomów. A zmieniać całą taktyke, bo się trafił, to też kiepski pomysł. Co do logistyki - mapy XL i większe ok, ale do L raczej się niezbyt opłaca.


IP: Zapisane

Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #258 : 17 Lipca 2009, 00:09:04 »
to to jakas paranoja bo mnie wystarczy by każda rasa tak do 10 trafiła na machiny i szczeście. czy to kampania czy mapa zwykła. zawsze tak mam.


IP: Zapisane

Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #259 : 17 Lipca 2009, 00:10:43 »
No a mi sylvanem szczęście weszło na 18 poziomie - 15% szans, ale los chciał inaczej. Jechać na farcie zawsze można, ale wolę sprawdzone umiejętności. Chociaż jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie :P


IP: Zapisane

Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #260 : 17 Lipca 2009, 00:15:36 »
Magia zniszczenia dla Kacperka? A nie lepiej przywołanie by zwiększyć jeszcze bardziej osiągi ze wskrzeszeniem umarłych?

Szczęście? Logistyka? Po co? Na co?

Talent Magiczny x3
Magia Przywołania x3 + Mistrz Życia
Oświecenie x3 + Inteligencja

Jakiś atak czy obrona, wedle uznania. W sumie bardzo niskie szanse, że po walce będą jakieś większe straty. ;')


IP: Zapisane
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #261 : 17 Lipca 2009, 00:19:28 »
Bez obrony to z komputerem można walczyć i strat pewnie nie będzie. Ale czy to taki wielki sukces? Uważam, że to absolutna podstawa. Szczęście jako dodatek, ale też potrafi zdziałać cuda.

Każde wskrzeszenie zmniejsza punkty życia jednostek - bez obrony po jednym wskrzeszeniu oddział będzie padał błyskawicznie. Małe szanse, że z lepszym graczem wyjdziemy zwycięsko z takiej potyczki.


IP: Zapisane

Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #262 : 17 Lipca 2009, 00:38:54 »
 ja kiedys pokonałem 15 paladynami 10 tytanów a bochater moze miał koło 10 poziomu.  po prostu pierwsza szarza i koniec bez strat. nie wiem czy by tylko wystarczyło rozpędzenie i Klaus który jest kawalerzystą. Ale szczescie i tak zrobiło swoje. bo kiedys grałem Dougalem chyba, to kawaleria juz nie była taka popisowa.


IP: Zapisane

Monte Christo

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 9

Zobacz profil
« Odpowiedz #263 : 17 Lipca 2009, 12:04:59 »

osobiscie to nigdy nie bralem obrony necropolis i nigdy nie przypuszczalbym ze to uzyteczne jest heh...( newbeeeeeee ) widac ze jestem jeszcze swiezy w te klocki:D

thx za wszystkie odpowiedzi:)

ps. wypowiadajcie sie jeszcze od przybytku glowa nie boli a wypowiedzi doswiadczonych graczy nigdy za malo:))


pozdrawiam

« Wiadomość doklejona z: 17 Lipiec 2009, 10:02:06 »

a jeszcze cos ciagnac temat :)

co sadzicie o bohaterze NADIR ? on zaczyna przeciez z summoning magic i dark magic oraz z poleglych postawaja duchy



IP: Zapisane
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #264 : 17 Lipca 2009, 12:18:02 »
Jak dla mnie armia Naadir jest tak pusta jak ona sama. Co mi po tych duchach jak po bitwie znikają. Moze na pierwszy poziom jak cie chochliki rozwalaja to może jeszcze ci pomoga te przyzwane z poległych. Ale jak już jestes super herosem i dochodzi do walnej bitwy w setkach i tysiącach to co ci po kilku duchach, które i tak znikną. Ja tam już wole Lukrecje gdzie jak juz mam wampiry to maja podwyzone statystyki i mozna rżnąc wroga.


IP: Zapisane

Monte Christo

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 9

Zobacz profil
« Odpowiedz #265 : 17 Lipca 2009, 16:28:05 »
sluszne spostrzezenie :D

sprobuje zagrac pod katem wampow bo wsumie nigdy tego nie robilem:]

thx;d

« Wiadomość doklejona z: 17 Lipiec 2009, 14:38:49 »

a z ciekawosci ktore wampiry polecasz lordy czy prince? ( ja osobiscie gram vampire prince poki co:D)


IP: Zapisane
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #266 : 17 Lipca 2009, 18:30:08 »
w tym nie moge sie wypowiedziec bo nie posiadam dzikich hord tylko kuźnie , więc jak na razie tylko lordami:)


IP: Zapisane

Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #267 : 18 Lipca 2009, 07:49:11 »
Prince. Bardzo często wchodzą mu te dodatkowe efekty, również jest praktycznie niewrażliwy na kontratak.


IP: Zapisane
Monte Christo

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 9

Zobacz profil
« Odpowiedz #268 : 27 Lipca 2009, 19:42:16 »
Witam

moje kolejne pytanie dotyczy rasy Orkow
co waszym zdaniem oplaca sie dac w umiejetnosciach czy oni sprawdzaja sie lepiej w jakiejs magii (dark magic , light magic , destructive magic etc.) czy raczej w zdolnosciach bojowych (attack , defence , war machines etc.)

ciezko mi ich rozkiminic bo bardziej mi podchodza pod czystych wojow ale znowu robiac cos tylko pod zdolnosci bojowe pomijajac magie moze wyjsc kaszana ( zrobilem tak krasnolodow w kuzni przeznaczenia i ciezko mi bylo :) )

co byscie mi polecili dac ktora magia im najlepiej lezy obstawiam ze jakas supportowa bo destru tak nie bardzo mi pasuje

jezeli chodzi o bardziej precyzynie chodzi mi o konkretne umiejetnosci zarowno statystyki(atak , obrona , moc magiczna etc.) jak i dodatkowe umiejetnosci(dark magic, defence, destructive magic etc.[pisalbym dalej ale wiecie o co chodzi:)]) oraz o bohow :D


z gory dziekuje za odpowiedzi na temat

pozdrawiam


IP: Zapisane
qwerty19

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4


Zobacz profil
« Odpowiedz #269 : 27 Lipca 2009, 19:49:28 »
Orkowie nie mają magi takiej jak pozostałem rasy.
Na przykład "Roztrzaskanie światła" służy tylko do osłabienia czarów przeciwnika.
Zamiast magi posiadają okrzyki bojowe.



« Ostatnia zmiana: 27 Lipca 2009, 19:53:43 wysłane przez qwerty19 » IP: Zapisane
Strony: 1 ... 15 16 17 [18] 19 20 21 22    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.029 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry