|
|
« Odpowiedz #75 : 04 Stycznia 2011, 16:45:50 » |
|
ja też ale każdy ma asa w rękawie a skąd wiesz że będziesz miał miksturki mój as pomaga mi wychodzić z naj gorszych opresji nie działa na natur ę dobrze ale trudno Wiadomość doklejona: [time]04 Styczeń 2011, 16:53:33[/time]
nie powiem co to jest ale na pewno zab ójcze :d Edit: Popracuj nad ortografią /Loczek
|
|
« Ostatnia zmiana: 04 Stycznia 2011, 19:11:24 wysłane przez Loczek »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #76 : 04 Stycznia 2011, 19:27:33 » |
|
ale z teori nic nie wywnioskujesz walka to praktyka
Ach tak? Teoria jest to decydujący element w grach strategicznych. Oprócz teorii trzeba tylko zdolności strategicznego myślenia, i jest się graczem-tytanem.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #77 : 04 Stycznia 2011, 19:34:02 » |
|
jakby teorie byly najważniejsze już byśmy byli wpół niemcami ja mówie że można mówić ale są takie lekie współczyniki utrudniająsze np. nie trawia sie nam w gildi magów czar jaki chcieliśmy, kasy na jednostki nie mieliśmy, jaka plansza ilosć wojsk umiejętności przeciwnika mocne strony nasze słabe punkty niby to dyrdymały ale to niemoiżliwe pewnie powiedzieć że zahipnotyzuje charpie bo może nie mieć czaru a ja harpi
|
|
|
|
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 876
Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?
|
|
« Odpowiedz #78 : 04 Stycznia 2011, 20:27:54 » |
|
Nagi są powolne i nie współgrają tak z smoczymi golemami, golemy idą szybko i niszczą wroga ntomiast nagi za nimi nie nadążą ;] ...Tytani mają jedną wadę nie biorą udziału w centrum pola bity, nie związują wroga walką, same krasnale i golemy nie odeprą uderzenia jednostek 4-poziomu które łatwo dostaną się do naszych niziołków,dżinów,bohaterów czego byśmy nie chcieli ;]
Przenalizuj swoją wypowiedź i sam dojdziesz po co są nagi, które są zabójcze. Być może nie mają szybkości Smoczych Golemów ale na tyle szybką iż w ciągu 2 tur powinny znaleźć się w obrębie walki (przypominam żeby nikt się nie czepiał iż pierdoły gadam o walce w środku pola). Są o wiele wytrzymalsze niż Dżiny i nie padają jak muchy gdy uderzy ich jakaś jednostka 4 poziomu. Do tego dochodzi brak kontrataku wroga, niezwykle przydatna zdolność. Tak więc wbrew temu co sądzisz ta droga rozwoju ma swoje zalety. Powracając zaś do Tytanów to oni nie muszą wiązać walką wroga bo zanim podejdzie to będzie martwy. Nawet jeśli już to zrobi to ryzykuje automatyczną śmierć oddziału po uderzeniu z bliska, a chyba nie muszę mówić o sile tego ciosu. Do tego w razie ataku na pobliskie oddziały mogą je osłonić bo obrażenia w zwarciu Tytan ma równie mocne.
|
|
« Ostatnia zmiana: 16 Stycznia 2011, 01:00:26 wysłane przez Michal787 »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #79 : 04 Stycznia 2011, 20:39:40 » |
|
tak tytany i magowie są mocni ale dżiny i smocze golemy łączą sie dzieki czarowi iluzja bo lepsze klonowanie że sie tak wyraże jednostek o dużej liczbie HP i OBR. nagi są dobre na walki w zwarciu ale szczerze powiedziawszy jeśli sie lubi smocze golemy i sie nie chce odpuścić z nich to lepiej golemy na bok i brać magów bo podczas oblężenia np. niziołki same takich wielkich cudów nie zrobią wiec lepiej mieć w pogotowiu 2 jednostke dystansową
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 15
|
|
« Odpowiedz #80 : 04 Stycznia 2011, 21:39:45 » |
|
Połączenie nag z tytanami też stważa wiele nowych możliwości i nie twierdze by to było złe. Pisałem o duecie smocze golemy i dżiny. Połączenie nag z tytanami może okazać się równie dobre. Co do innych zestawień niebyłbym do końca pewien. Raczej do mnie nie przemawiają. Wiadomość doklejona: 04 Stycznia 2011, 21:58:27
nagi są dobre na walki w zwarciu ale szczerze powiedziawszy jeśli sie lubi smocze golemy i sie nie chce odpuścić z nich to lepiej golemy na bok i brać magów bo podczas oblężenia np. niziołki same takich wielkich cudów nie zrobią wiec lepiej mieć w pogotowiu 2 jednostke dystansową
Moją drugą jednowstką są dżiny. Ich lodowy pocisk może zniszczyć 20-25% jednostek 4 poziomu, bo dżinów jest 9 na tydzień każdy ma pocisk 17 obrażeń. Tygodniowy przyrost zada 153 obrażeń. W rywalizacji golemów z magami oczywistym wyborem są golemy. Mają ponad 3 krotnie więcej życia. Obrażenia 8-12, a magiczna pięść maga ma 4 obrażeń. W dodatku golemy są odporne na magię. Jednostki walczące wręcz też odgrywają dużą rolę w obronie zamku. Mają dużo więkrzą obronę za murami zamków i niedopuszczają do wdarcia się wroga. Przydatna jest zdolność pierwszego uderzenia u smoczych. golemów.
|
|
« Ostatnia zmiana: 04 Stycznia 2011, 21:58:27 wysłane przez Mati326 »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #81 : 17 Września 2011, 15:19:53 » |
|
Pisanie o tym ,ktory zamek lub jednostka jest lepsza jest bez sensu , ponieważ każdy ma inną taktykę i umiejetności "Wg. mnie"( <---ważne stwierdzenie ) najlepszą rasą jest Ład (wydaje mi się, że autorzy troszeczkę zfaworyzowali tą rasę ponieważ trudno jest stworzyć równe rasy gdzie wszystkie mają inne budynki, jednostki, czary itp.) . Zawsze inwestuje w strzelające jednoski oraz w jednego bohatera , który posiada zdolność magi ładu na poziomie arcymistrzowskim oraz jak najlepsza obrone aby w pierwszej turze bitwy mi go nie odstrzelili ;p dzięki czarowi zapomnienie i jedonstką strzelającym często zdarza sie tak , ze przeciwnik nawet nie dojdzie do mnie :p
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 214
Twój multi ;p
|
|
« Odpowiedz #82 : 01 Października 2011, 20:14:42 » |
|
Dla mnie najlepsze są chaos i śmierć. Chaos ma mocne, wytrzymałe jednostki (zwłaszcza Smok, Zmora) i Śmierć, głównie za wskrzeszanie jednostek, czyli nekromancję i mocne jednostki (Wampiry, Jadowite Pomioty, Diabły).
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 12
|
|
« Odpowiedz #83 : 05 Października 2011, 20:06:53 » |
|
Oczywiście że Chaos, Życie i śmierć
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2
|
|
« Odpowiedz #84 : 15 Czerwca 2012, 12:57:13 » |
|
Dla mnie najlepszy jest Ład, ponieważ:
- świetne czary (grupowe spowolnienie, zapomnienie, hipnoza) - rzucając powyższe zaklęcia, można swobodnie prowadzić ostrzał na wrogie jednostki niziołami, tytanami, i dżinami (lodowy pocisk) - najlepsze jednostki to dżiny ze względu na posiadanie przydatnych czarów, tytani (bardzo dobre zarówno na dystans jak i w walce wręcz)
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 37
Serwus!
|
|
« Odpowiedz #85 : 21 Października 2012, 20:54:21 » |
|
Ład: + bardzo ciekawe i zróżnicowane jednostki(smoczy golem ołl jeea) + super muzyczka i wogóle fajny klimat owego miasta + bardzo pzydatna i zróżnicowana magia Ładu + lubię kampanię z Emilią:)
Natura: + Portal Istot + Magia Natury, która jest również bardzo przydatna
Zastanawiałem się również nad Chaosem, Tawni Balfour wymiata:D
|
|
|
|
|