Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Bitwa o Draenor (MiniMod do Warcrafta III) (Czytany 7431 razy)
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 19 Września 2010, 16:35:47 »
Ten troll to raczej na jednostkę! A na bohatera znajdź jakiegoś z bronią. Co do ulti, można dać Lalkę voodo działającą na zasadzie księgi zaklęć z trzema różnymi spellami np. mocna klątwa, wyssanie ducha i leczenie.


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 19 Września 2010, 16:49:59 »
Tak, też uważam że troll na jednostkę. Zwłaszcza, że ma głupio zrobiony punkt podczepienia "origin" - zamiast jak Blizzard przykazał mieć go pod stopami, ma nad głową. Kuriozalnie wyglądają na nim wszystkie aury czy jakiekolwiek inne efekty graficzne, zwłaszcza charakterystyczny blask bijący spod stóp bohaterów...

Jeszcze pod uwagę biorę dwa modele - ten i ten. Zul'jin będzie na superjednostkę.
Over and out.


IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 19 Września 2010, 17:07:50 »
A można wiedzieć, jakie ikonki mają umiejki tego trolla, co jest już zrobiony? I jakie ma zdolnośći wróżbita Mag'Hara?


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 19 Września 2010, 18:01:07 »
Rozwidlona Błyskawica - Seryjne Błyskawice, zaklęcie Wróżbity.
Przekleństwo - Przekleństwo.
Wężowy Kształt - Wężowy Znak, zaklęcie Łowcy Cieni.

Wróżbita (Piewca Duchów) na razie nie ma zaklęć dopisanych. Na pewno dostanie jakieś obszarowe leczenie i coś do zadawania obrażeń na jednego wroga, bazujące najpewniej na ziemi/ogniu.


IP: Zapisane
Spromultis

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 223


Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 20 Września 2010, 17:30:35 »
Zdolność dla piewcy duchów - Duchowa aura. Roztacza wokoło aurę, która powoduje, że z zabitych sojuszniczych jednostek wylatują duchy, które przez jakis czas walczą po stronie piewcy duchów, a potem znikają. Siłę i długotrwałość ducha dopasuj do tego, ile ich średnio będzie na bitwę. Zdolność będzie można włączać i wyłączać. Kiedy zdolność będzie włączona, będzie powoli czerpać manę. Poza tym, każdy wskrzeszony duch będzie jej trochę zabierał.
Co do czwartego bohatera, to zdecydowanie wolałbym wodza Mag'har.
I kiedy/jeśli mod wyjdzie, to na pewno pobiorę.
I mam jedną uwagę dotyczącą Mah'har, konkretniej siepacza. Nie wiem jak innych, ale mnie bardzo wkurza, że bestia kodo jest tak samo wytrzymała jak siepacz, który jest dziesięć razy mniejszy! Rozumiem, że ta jednostka ma być silna, no ale bez przesady.
I mam też do tego pytanie, również dotyczące Mag'har. Z tego, co wyczytałem, to raczej nie zobaczę w tym modzie taurenów. W takim razie, co będzie zastępować superjednostkę orków, tzn. właśnie taurena?


« Ostatnia zmiana: 20 Września 2010, 17:40:13 wysłane przez Spromultis » IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 20 Września 2010, 17:36:25 »
Bestia kodo walczy na dystans, może zaatakować latających przeciwników, zwiększa atak okolicznych sojuszników oraz zadaje więcej dmg, nie jestem pewien czy nie ma tez wyższej wartości pancerza. No i może takiego siepacz zwyczajnie zeżreć, taurena zresztą też...I nie ma tylu samo HP. Siepacz po ulepszeniu ma 780, Bestia Kodo 900.
Zresztą kodo zostały w Azerothcie, w Draenorze mamy trolle na niedźwiadkach.
[EDIT]
A co do skilla - nie uda mi się tak w skryptach nagrzebać, to nie na moje umiejętności. Ale może kiedyś...Za to spokojnie można zrobić skill, który z trupów tworzyłby duchy, coś na kształt Wskrzeszania Umarłych Nekromanty.


« Ostatnia zmiana: 20 Września 2010, 17:55:30 wysłane przez Hellscream » IP: Zapisane
Spromultis

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 223


Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 20 Września 2010, 18:32:58 »
Kodo ma 900? Odkąd? Ja jak na razie widziałem tylko kodo z zdaje się 760 pż. Może to dla tego, że żadko gram w Warcrafta na multiplayerze, więc nie miałem okazji zobaczyć kodo po patchach. Zresztą i tak moje główne źródło informacji o W3 to  W każdym razie, skoro kodo ma 900, to jest w porządku (Chociaż powinno mieć według mnie 1000:P)


IP: Zapisane
Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 21 Września 2010, 15:51:21 »
Sorry pomylił  mi się ten troll z ogrem no ale ,umiejki lipne andre, jak taki mądry to wymyśl coś więcej niż dwie  umiejętność ,które wszyscy znają i bazują  jak np: przejęcie ducha a wcale nie sądzę ,że te moje są dużo lepsze ,ja tylko daje pomysły ,które mogą być dobre a może i nie więc zamiast krytykować bez sensu zacznij jak napisałeś (myśleć)

Mam tu kilka propozycji dla Piewcy duchów:
- Tajemne Zapomnienie- Wrogi bohater lub istota pod wpływem działania tego czaru doznają zapomnienia wszystkich swych umiejętności na czas 1,30min

- Niewolnik Zatracenia(Lub Niewolnik Niespokojnych duszy) - Jest to zdolność stała ,która jest używana przez cały czas wystarczy ją tylko aktywować. Wszystkie jednostki przyjacielskie otrzymują premię do obrażeń magicznych a dodatkowo mają więcej punktów many.

-Aura Niepokoju -Po aktywowaniu działa przez 50s. narzucając na wrogie jednostki negatywne atuty. Zmniejsza pancerz atak ,pz oraz manę wrogich istot w pobliżu bohatera.

- Moc Zaświatów- powoduje ,że bohater może zaatakować obszar zaklęciem ,które przywołuje wielką chmarę małych duszków (mogą to być niebieskie błędne ogniki) ,które wybuchają łącząc się na wybranym terenie.


IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
Strony: 1 [2]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.024 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry