Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Gry Rycerskie (Czytany 13532 razy)
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 19 Lipca 2010, 20:44:07 »
Cóż, nie mam pojęcia czemu masz 25% roku na turę. Ja na początku miałem 2 lata, on mógł mieć cztery. Co ciekawe czasami zdawało mi się że lecą 2 lata a czasami rok.

Twierdza 1(Deluxe chyba)
Twierdza krzyżowiec
Miło się zamek buduje, atmosfera średniowiecza :D Tylko szata graficzna jest na te czasy słaba.


IP: Zapisane
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 20 Lipca 2010, 00:26:18 »
Zdziwiłem sie trochę jak przeczytałem że jedna tura w Medievalu 2 to 4 lata. Ja tam nic nie ustawiałem i miałem normalnie czyli 1 zima i 3 bez sniegowce czyli 25% roku w 1 turze :) Skoro w rycerskich grach wymieniliscie total wary i baldursy no to.... Twierdza 2. ,,Buduj swój zamek solidnie,, hehehehe.
To teraz wyobraź sobie jak ja się zdziwiłem kiedy mój król umarł w 10turze :D
A jeżeli wiecie jak to powiedzcie jak zmienić ten czas w turach ;)



IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 20 Lipca 2010, 12:46:10 »
10 turze? Musiał być stary lub być celem ataku zabójców.
Mimo że w czasie 'historycznym' tura to 2 lata to i tak dla ludzi i pór roku to 6 miesięcy, czyli jest lato i zima, a ludzie żyją w miarę długo.

A ty wyobraź sobie mój strach kiedy ruszałem na krucjatę 35-letnim księciem i odkryłem że tura to 2 lata.(a bez przywódcy wojsko i krucjata idzie w du*e)


A jeżeli wiecie jak to powiedzcie jak zmienić ten czas w turach ;)


Proszę:

Wchodzisz do pliku descr_strat ( u mnie wygląda to tak:
D:\Medieval II Total War\data\world\maps\campaign\imperial_campaign\descr_strat)

Pozatym zrób kopię tego pliku o nazwie descr_strat2 a w tej kopii...

Na górze pisze

Custom campaign script generated by Romans Campaign Map Editor
Campaign                         Imperial Campaign

Jest tam Linijka

Playable
(lista frakcji grywalnych od razu, czyli bez podbijania)

Unlockable
(lista frakcji które musisz podbić żeby odblokować)

Nonplayable
(lista frakcji które 'normalnie, bez modowania są nie do grania np. Państwo papieskie, mongołowie etc.)

start_date   1080 summer
end_date   1530 winter
timescale   2.00

ułamek roku obok timescale zmieniasz na 1.00(rok) lub 0.50(półroku) etc. 

Zapisujesz (pamiętaj żeby to była kopia descr_strat2) 'Wyrzucasz' na pulpit descr_strat, (bez 2, oryginał) zmieniasz nazwę pliku descr_strat2 na descr_strat, czyli usuwasz dwójkę.

Uruchamiasz Medieval, i patrzysz czy działa ci kampania, a później ile czasu leci na turę. Jeśli wszystko dobrze możesz usunąc z pulpitu oryginalny plik descr_strat


Poza tym jeśli przeniesiesz frakcje pod linijka unlockable(od unlockable do end) pod linijkę Playable(i oczywiście frakcje pod unlockable usuniesz) To będziesz mógł grać wszystkimi frakcjami które autorzy przewidzieli do gry.

To samo tyczy się noplayable, papieżem jeszcze da się grać, ale z mongołami jest problem bo oni pojawiają się później, a ty nie możesz nacisnąć tury i zaczekać na swoich więc gra stoi.(próbowałem grać francuzami i anglikami w dodatku americas którzy pojawiają się później ale się nie dało, mongołami nie próbowałem.)

Start date i end date to rok rozpoczęcia i zakończenia gry, zmień na jaki ci się podoba lub zostaw w spokoju, poza tym w rome total war można było zmienić na rok p.n.e. np -300 do roku n.e. np 1500, w medievalu się nie bawiłem.

Mam nadzieję że ułatwiłem grę w medievala, znalazłem kiedyś poradnik do modowania medka, jeśli chcecie więcej to poszukajcie w google ;)

Wiadomość doklejona: 20 Lipca 2010, 12:51:56
Troszkę zagmatwane, później sprecyzuję ;) Więc na razie krytycy niech się wstrzymają, lub sami poszukają w google.


« Ostatnia zmiana: 20 Lipca 2010, 12:51:56 wysłane przez Bandaro » IP: Zapisane
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 20 Lipca 2010, 14:02:39 »
10 turze? Musiał być stary lub być celem ataku zabójców.
Mimo że w czasie 'historycznym' tura to 2 lata to i tak dla ludzi i pór roku to 6 miesięcy, czyli jest lato i zima, a ludzie żyją w miarę długo.

A ty wyobraź sobie mój strach kiedy ruszałem na krucjatę 35-letnim księciem i odkryłem że tura to 2 lata.(a bez przywódcy wojsko i krucjata idzie w du*e)


A jeżeli wiecie jak to powiedzcie jak zmienić ten czas w turach ;)


Proszę:

Wchodzisz do pliku descr_strat ( u mnie wygląda to tak:
D:\Medieval II Total War\data\world\maps\campaign\imperial_campaign\descr_strat)

Pozatym zrób kopię tego pliku o nazwie descr_strat2 a w tej kopii...

Na górze pisze

Custom campaign script generated by Romans Campaign Map Editor
Campaign                         Imperial Campaign

Jest tam Linijka

Playable
(lista frakcji grywalnych od razu, czyli bez podbijania)

Unlockable
(lista frakcji które musisz podbić żeby odblokować)

Nonplayable
(lista frakcji które 'normalnie, bez modowania są nie do grania np. Państwo papieskie, mongołowie etc.)

start_date   1080 summer
end_date   1530 winter
timescale   2.00

ułamek roku obok timescale zmieniasz na 1.00(rok) lub 0.50(półroku) etc. 

Zapisujesz (pamiętaj żeby to była kopia descr_strat2) 'Wyrzucasz' na pulpit descr_strat, (bez 2, oryginał) zmieniasz nazwę pliku descr_strat2 na descr_strat, czyli usuwasz dwójkę.

Uruchamiasz Medieval, i patrzysz czy działa ci kampania, a później ile czasu leci na turę. Jeśli wszystko dobrze możesz usunąc z pulpitu oryginalny plik descr_strat


Poza tym jeśli przeniesiesz frakcje pod linijka unlockable(od unlockable do end) pod linijkę Playable(i oczywiście frakcje pod unlockable usuniesz) To będziesz mógł grać wszystkimi frakcjami które autorzy przewidzieli do gry.

To samo tyczy się noplayable, papieżem jeszcze da się grać, ale z mongołami jest problem bo oni pojawiają się później, a ty nie możesz nacisnąć tury i zaczekać na swoich więc gra stoi.(próbowałem grać francuzami i anglikami w dodatku americas którzy pojawiają się później ale się nie dało, mongołami nie próbowałem.)

Start date i end date to rok rozpoczęcia i zakończenia gry, zmień na jaki ci się podoba lub zostaw w spokoju, poza tym w rome total war można było zmienić na rok p.n.e. np -300 do roku n.e. np 1500, w medievalu się nie bawiłem.

Mam nadzieję że ułatwiłem grę w medievala, znalazłem kiedyś poradnik do modowania medka, jeśli chcecie więcej to poszukajcie w google ;)

Wiadomość doklejona: 20 Lipca 2010, 12:51:56
Troszkę zagmatwane, później sprecyzuję ;) Więc na razie krytycy niech się wstrzymają, lub sami poszukają w google.
Dzięki niezły jesteś :D


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 20 Lipca 2010, 14:56:06 »
i jeszcze coś:

Pod tym wszystkim jest...

marian_reforms_disabled
rebelling_characters_active
gladiator_uprising_disabled
night_battles_enabled
show_date_as_turns
brigand_spawn_value 20
pirate_spawn_value 28

Kasujemy wytłuszczoną linijkę i zamiast numeru tury mamy pokazany rok. ;)

Edit:Te zasady powinny dotyczyć wszystkich części Total War a na pewno Rome.

Wiadomość doklejona: [time]20 Lipiec 2010, 15:59:18[/time]
Kolejna gra średniowiecza

Age of Empires II(moje wspomnienia, chyba 1 albo 2 gra w którą nauczyłem się grać.

Zna ktoś? Jest jakiś inny dodatek/mod do AoE oprócz The conqueros? Jak ktoś zna to niech poda tytuł/linka (nie piractwo tylko raczej w sklepach i necie tego nie znajdę)

Hmmm sorki za zaspamowanie tematu, ale średniowiecze i starożytność to moje ulubione okresy.  :)


« Ostatnia zmiana: 20 Lipca 2010, 16:02:01 wysłane przez Bandaro » IP: Zapisane
Strony: 1 [2]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.025 sekund z 14 zapytaniami.
                              Do góry