10 turze? Musiał być stary lub być celem ataku zabójców.
Mimo że w czasie 'historycznym' tura to 2 lata to i tak dla ludzi i pór roku to 6 miesięcy, czyli jest lato i zima, a ludzie żyją w miarę długo.
A ty wyobraź sobie mój strach kiedy ruszałem na krucjatę 35-letnim księciem i odkryłem że tura to 2 lata.(a bez przywódcy wojsko i krucjata idzie w du*e)
A jeżeli wiecie jak to powiedzcie jak zmienić ten czas w turach
Proszę:
Wchodzisz do pliku descr_strat ( u mnie wygląda to tak:
D:\Medieval II Total War\data\world\maps\campaign\imperial_campaign\descr_strat)
Pozatym zrób kopię tego pliku o nazwie descr_strat2 a w tej kopii...
Na górze pisze
Custom campaign script generated by Romans Campaign Map Editor
Campaign Imperial Campaign
Jest tam Linijka
Playable
(lista frakcji grywalnych od razu, czyli bez podbijania)
Unlockable
(lista frakcji które musisz podbić żeby odblokować)
Nonplayable
(lista frakcji które 'normalnie, bez modowania są nie do grania np. Państwo papieskie, mongołowie etc.)
start_date 1080 summer
end_date 1530 winter
timescale 2.00ułamek roku obok timescale zmieniasz na 1.00(rok) lub 0.50(półroku) etc. Zapisujesz (pamiętaj żeby to była kopia descr_strat2) 'Wyrzucasz' na pulpit descr_strat, (bez 2, oryginał) zmieniasz nazwę pliku descr_strat2 na descr_strat, czyli usuwasz dwójkę.
Uruchamiasz Medieval, i patrzysz czy działa ci kampania, a później ile czasu leci na turę. Jeśli wszystko dobrze możesz usunąc z pulpitu oryginalny plik descr_strat Poza tym jeśli przeniesiesz frakcje pod linijka unlockable(od unlockable do end) pod linijkę Playable(i oczywiście frakcje pod unlockable usuniesz) To będziesz mógł grać wszystkimi frakcjami które autorzy przewidzieli do gry.
To samo tyczy się noplayable, papieżem jeszcze da się grać, ale z mongołami jest problem bo oni pojawiają się później, a ty nie możesz nacisnąć tury i zaczekać na swoich więc gra stoi.(próbowałem grać francuzami i anglikami w dodatku americas którzy pojawiają się później ale się nie dało, mongołami nie próbowałem.)
Start date i end date to rok rozpoczęcia i zakończenia gry, zmień na jaki ci się podoba lub zostaw w spokoju, poza tym w rome total war można było zmienić na rok p.n.e. np -300 do roku n.e. np 1500, w medievalu się nie bawiłem.
Mam nadzieję że ułatwiłem grę w medievala, znalazłem kiedyś poradnik do modowania medka, jeśli chcecie więcej to poszukajcie w google
Wiadomość doklejona: 20 Lipca 2010, 12:51:56
Troszkę zagmatwane, później sprecyzuję
Więc na razie krytycy niech się wstrzymają, lub sami poszukają w google.