Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
:Inwencja Twórcza Jokera: (Czytany 9490 razy)
Joker

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 337


Lege Artis

Zobacz profil WWW
« : 25 Sierpnia 2007, 14:56:26 »
Dzięki Soth za zainspirowanie mnie do założenia tego tematu... ;)

Nie oczekuje od was samych pozytywnych komentarzy, gdyż nie jestem jakimś tam, hm, profesjonalistą. Więc to jest moja skromna twórczość:
(najgorsze jest to, że wena mnie dopada zawsze na jakiejś lekcji... ciekawe dlaczego)































Na razie to by było na tyle. Mam więcej takiech dzieł :D  ale wstawianie tylu obrazków trochę trwa...



IP: Zapisane
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 25 Sierpnia 2007, 15:00:36 »
nie no spoko graffiti  /cool/ jak walniesz jakieś na jakimś murze to powiedz gdzie to osobiście obLukam...


IP: Zapisane
soth

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 29


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 25 Sierpnia 2007, 16:45:49 »
Niema sprawy :P ;) Najbardziej wypaśne moim zdaniem to 6,7 i 8 od dołu :) masz naprawdę świetny talent do tego hmm... być może powklejam moje ;) Pozdrawiam :)


IP: Zapisane
HoMM5.info - Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic V, IV, III, II i I[/center]
troglodyta

*****

Punkty uznania(?): -2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 353


protektor!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 25 Sierpnia 2007, 16:46:24 »
wtf ? nie no mój 10 letni brat robi lepszę grafiti,tylko ich nie pokaże bo nie mam skanera.Nie wiem jak może się to komuś podobać - i nie obrażaj się bo nie chcę Cię urazić , tylko mówie(piszę :P) to co myśle.


IP: Zapisane
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline