Pokaż wiadomości
|
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp. |
Wiadomości - Jedrek134
|
Strony: [1] 2
|
2
|
Heroes VI / Heroes VI / Odp: Prawdopodobne dodatki do Heroes VI
|
: 03 Stycznia 2012, 23:04:42
|
Problem nie leży w sile bossów, ale w możliwości podglądania poziomu zagrożenia i klikania wiele razy klepsydry w celu zebrania odpowiedniej armii. SPOILER: W kampanii orków na rozwalenie czerwia był tydzień. Trzeba było iść z taką armią, jaką się miało. Przed walką z Michałem i Urielem nie było możliwości sprawdzenia poziomu zagrożenia. Azkaal walczył z domyślną armią. Pozostali bossowie pozwalali przy odrobinie cierpliwości zniszczyć się w kilku ruchach.
|
|
|
3
|
Heroes VI / Kampania Nekropolii / Odp: Anastazja [Uwaga spojlery]
|
: 03 Stycznia 2012, 18:50:11
|
nie Ahribbana tylko azkaala do kiryła.A śmierć Sławoja dała Urielowi szanse na włożenie duszy Anastazji do Aurory.Przewidział że zabiją anastazje więc musiał coś wymyślic, a Sara mu w tym pomogła
W takim razie czemu Uriel bronił Anastazji podczas procesu?
|
|
|
4
|
Heroes VI / Heroes VI / Odp: Smoki w Heroes 6
|
: 03 Stycznia 2012, 18:48:35
|
Uważam, że smoki powinny pojawić się jako bossowie reprezentujący poszczególne żywioły. Ewentualnie mogą być jakieś umiejętności typu "przywołanie smoka". Byłoby to coś w stylu pikowania gryfa lub przywołanie czerwia.
|
|
|
5
|
Heroes VI / Epilog / Odp: Ostatnia misja - Misja Krwi lub Łez
|
: 02 Stycznia 2012, 18:09:35
|
Ale przecież są osiągnięcia: "skrucha" i "niewiara", które zdobywamy właśnie zmieniając reputację. Zrobiłem tak w scenariuszu i mi nie zaliczyło. To znaczy, że albo trzeba to zrobić w kampanii, albo jest to kolejne zbugowane osiągniecie.
Ja w normalnej grze (niestandardowej) zdobyłem "skruchę". Więc to bug
Być może liczył się fakt, że grałem na pobranej z internetu mapie. Warto by sprawdzić, czy osiągnięcia działają tylko na oficjalnych mapach.
|
|
|
6
|
Heroes VI / Epilog / Odp: Ostatnia misja - Misja Krwi lub Łez
|
: 01 Stycznia 2012, 19:48:16
|
Ale przecież są osiągnięcia: "skrucha" i "niewiara", które zdobywamy właśnie zmieniając reputację. Zrobiłem tak w scenariuszu i mi nie zaliczyło. To znaczy, że albo trzeba to zrobić w kampanii, albo jest to kolejne zbugowane osiągniecie.
|
|
|
7
|
Heroes VI / Scenariusze / Odp: Christmas Treasure Hunt
|
: 31 Grudnia 2011, 12:00:12
|
Mapka bardzo ciekawa, szkoda że jest na niej tylko jeden gracz. Podobno maja ja udostępnić do multiplayer. Cel polegający na znajdywaniu obelisków i odczytywaniu zapisanej na nich historii również mi się podobał. Niestety odnalazłem je w złej kolejności i poznałem zakończenie zdecydowanie za szybko Jedynym problemem był fakt, że po wykonaniu ostatniego zadania (odnalezienie pewnego miejsca) gra nie chciała mi go zaliczyć. Być może zadziałało to tylko u pierwszego zwycięzcy
|
|
|
12
|
Heroes VI / Kampania Świątyni / Odp: Kampania Świątyni
|
: 15 Grudnia 2011, 09:51:52
|
Ja przeszedłem kampanię Irina raz jako bohaterką mocy(łzy) i raz jako magii(krew). W obu przypadkach awansowanie bohaterką na drogę reputacji (lub jej drugi poziom) działało tylko na jedną misję. Później wracała do wyglądu podstawowego. Dotyczyło to tylko mapy i filmików. Podczas bitwy wyglądała prawidłowo.
|
|
|
14
|
Heroes VI / Epilog / Odp: Ostatnia misja - Misja Krwi lub Łez
|
: 07 Grudnia 2011, 22:29:05
|
Moim zdaniem rodzaj Epilogu nie wpływa na dalszą fabułę. Wbrew pozorom oba kończą się tak samo (SPOILER: Śmierc Katarzyny i przejście Elfów na wiarę w Malassę). Jeśli dobrze się zastanowić, to nie wykluczają się. Mogły wydarzyć się oba.
|
|
|
15
|
Heroes VI / Kampania Inferna / Odp: Kampania Inferno - misja pierwsza
|
: 20 Listopada 2011, 22:11:28
|
Ważne jest też, aby uniemożliwić dużym jednostkom przeciwnika (szczególnie cerberom) dojście do Azkaala (np. przez chowanie się za przeszkodami). Cenne jest tez ostrze nienawiści, dzięki któremu stworzenia wroga będą same się zabijać (atakować najbliższy oddział). Mnie udało się wygrać za 3 razem i uważam ten moment za najtrudniejszy w całej grze.
|
|
|
|