Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Jedrek134
Strony: [1] 2
1  Heroes VI / Kampanie & Scenariusze / Odp: HoMM6 - Kampanie i Scenariusze - Ogólna Dyskusja : 08 Stycznia 2012, 18:10:54
Ja również osiągałem niskie wyniki, dopóki nie zmieniłem poziomu z normalnego na trudny. Ma tez znaczenie ilość tur, w jaka ukończyłeś misje.
2  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Prawdopodobne dodatki do Heroes VI : 03 Stycznia 2012, 23:04:42
Problem nie leży w sile bossów, ale w możliwości podglądania poziomu zagrożenia i klikania wiele razy klepsydry w celu zebrania odpowiedniej armii.
SPOILER:
W kampanii orków na rozwalenie czerwia był tydzień. Trzeba było iść z taką armią, jaką się miało.
Przed walką z Michałem i Urielem nie było możliwości sprawdzenia poziomu zagrożenia.
Azkaal walczył z domyślną armią.
Pozostali bossowie pozwalali przy odrobinie cierpliwości zniszczyć się w kilku ruchach.
3  Heroes VI / Kampania Nekropolii / Odp: Anastazja [Uwaga spojlery] : 03 Stycznia 2012, 18:50:11
nie Ahribbana tylko azkaala do kiryła.A śmierć Sławoja dała Urielowi szanse na włożenie duszy Anastazji do Aurory.Przewidział że zabiją anastazje więc musiał coś wymyślic, a Sara mu w tym pomogła
W takim razie czemu Uriel bronił Anastazji podczas procesu?
4  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Smoki w Heroes 6 : 03 Stycznia 2012, 18:48:35
Uważam, że smoki powinny pojawić się jako bossowie reprezentujący poszczególne żywioły. Ewentualnie mogą być jakieś umiejętności typu "przywołanie smoka". Byłoby to coś w stylu pikowania gryfa lub przywołanie czerwia.
5  Heroes VI / Epilog / Odp: Ostatnia misja - Misja Krwi lub Łez : 02 Stycznia 2012, 18:09:35
Ale przecież są osiągnięcia: "skrucha" i "niewiara", które zdobywamy właśnie zmieniając reputację. Zrobiłem tak w scenariuszu i mi nie zaliczyło. To znaczy, że albo trzeba to zrobić w kampanii, albo jest to kolejne zbugowane osiągniecie.
Ja w normalnej grze (niestandardowej) zdobyłem "skruchę". Więc to bug :/

Być może liczył się fakt, że grałem na pobranej z internetu mapie. Warto by sprawdzić, czy osiągnięcia działają tylko na oficjalnych mapach. :co:
6  Heroes VI / Epilog / Odp: Ostatnia misja - Misja Krwi lub Łez : 01 Stycznia 2012, 19:48:16
Ale przecież są osiągnięcia: "skrucha" i "niewiara", które zdobywamy właśnie zmieniając reputację. Zrobiłem tak w scenariuszu i mi nie zaliczyło. To znaczy, że albo trzeba to zrobić w kampanii, albo jest to kolejne zbugowane osiągniecie.
7  Heroes VI / Scenariusze / Odp: Christmas Treasure Hunt : 31 Grudnia 2011, 12:00:12
Mapka bardzo ciekawa, szkoda że jest na niej tylko jeden gracz. Podobno maja ja udostępnić do multiplayer.
Cel polegający na znajdywaniu obelisków i odczytywaniu zapisanej na nich historii również mi się podobał. Niestety odnalazłem je w złej kolejności i poznałem zakończenie zdecydowanie za szybko :-/
Jedynym problemem był fakt, że po wykonaniu ostatniego zadania (odnalezienie pewnego miejsca) gra nie chciała mi go zaliczyć. Być może zadziałało to tylko u pierwszego zwycięzcy :(
8  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp : 26 Grudnia 2011, 18:42:16
To nie zależy tylko od Internetu. Czasem serwer Ubisoftu nie odpowiada. Mam internet, a nie mogę grać online ani w Heroesy, ani w Assassins Creed. Myślę, że trzeba poczekać kilka godzin.
9  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp : 25 Grudnia 2011, 11:27:38
A zapisujesz w folderze Might & Magic Heroes VI\Scenario, w Moich Dokumentach?
10  Heroes VI / Kampania Przystani / Odp: Misja druga : 24 Grudnia 2011, 12:30:13
A masz już tą broń rodową? Jeśli tak, to nie będziesz mógł wykonać tej misji.  Jedna broń rodową można znaleźć tylko raz.
11  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp : 20 Grudnia 2011, 23:36:34
U mnie na razie jedynym zauważalnym błędem są paski u dołu i po bokach ekranu. Są jednak tak niewielkie, że w ogóle nie przeszkadzają. pewnie naprawia to w mini patchu tak jak mrugający kursor.
12  Heroes VI / Kampania Świątyni / Odp: Kampania Świątyni : 15 Grudnia 2011, 09:51:52
Ja przeszedłem kampanię Irina raz jako bohaterką mocy(łzy) i raz jako magii(krew). W obu przypadkach awansowanie bohaterką na drogę reputacji (lub jej drugi poziom) działało tylko na jedną misję. Później wracała do wyglądu podstawowego. Dotyczyło to tylko mapy i filmików. Podczas bitwy wyglądała prawidłowo.
13  Heroes VI / Multiplayer / Odp: Potyczki w multi : 11 Grudnia 2011, 19:43:17
Mnie zaliczyło jedynie pojedynek rozegrany w trybie oblężeń.
14  Heroes VI / Epilog / Odp: Ostatnia misja - Misja Krwi lub Łez : 07 Grudnia 2011, 22:29:05
Moim zdaniem rodzaj Epilogu nie wpływa na dalszą fabułę. Wbrew pozorom oba kończą się tak samo (SPOILER: Śmierc Katarzyny i przejście Elfów na wiarę w Malassę). Jeśli dobrze się zastanowić, to nie wykluczają się. Mogły wydarzyć się oba.
15  Heroes VI / Kampania Inferna / Odp: Kampania Inferno - misja pierwsza : 20 Listopada 2011, 22:11:28
Ważne jest też, aby uniemożliwić dużym jednostkom przeciwnika (szczególnie cerberom) dojście do Azkaala (np. przez chowanie się za przeszkodami). Cenne jest tez ostrze nienawiści, dzięki któremu stworzenia wroga będą same się zabijać (atakować najbliższy oddział). Mnie udało się wygrać za 3 razem i uważam ten moment za najtrudniejszy w całej grze.
Strony: [1] 2




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.029 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry