Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 19 20 21 [22] 23 24 25 ... 28    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM5 Chaos Theory (Czytany 177981 razy)
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #315 : 23 Grudnia 2014, 16:11:17 »
Forge niestety sam w sobie się nie pojawi, natomiast same w sobie będą kosmiczne klimaty. Niemniej właśnie magiczne niż, jak to określiłeś, nanotechnologiczne.

Z samych nowych frakcji, uchylę rąbka tajemnicy, pojawią się dwie nowe. Natomiast nawet te stare przejdą mocne zmiany (co widać np. na przykładzie Przystani i Imperium). Można wręcz powiedzieć, że każda frakcja zyska nowe życie (pomijając te, które już i tak będą nowe w Teorii)


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #316 : 23 Grudnia 2014, 16:21:46 »
Ok. Dzięki za info Keyshiro. Nie mogę się doczekać kolejnych informacji i screenów.
Przy okazji... Twój cytat z Nietzschego jest z "Tako rzecze Zaratustra"?


IP: Zapisane
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #317 : 29 Stycznia 2015, 17:49:49 »
4.Kim są magowie na szczycie góry? To mag bitewny i elementalista, czy nowe jednostki np. czarownik chaosu?
Elementalista i mag bitewny.

Nie rozpisując się, chciałbym po prostu pokazać wam kilka nowych jednostek.  ;D








IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #318 : 29 Stycznia 2015, 21:02:56 »
Seeeerio, są gorsze? Może w przypadku Chaosu to kwestia gustu (mi tam taki trochę karykaturalny demon odpowiada, w Berserkerze też nie widzę nic, co by gryzło w oczy), ale reszta cudna: Weteran wygląda jak prawdziwy wojownik Ylatha, Archanioł również świetny. Skóra wprawdzie wygląda na ciemną, jakby był ciemnej karnacji, ale wydaje mi się, że w grze to będzie wyglądać normalnie.

W każdym razie, po raz kolejny prawdą okazuje się twierdzenie, że choć czekać trzeba długo, to jednak jest na co :P

A co do Weterana - hełm i miecz na 100% z H6 (miecz od typowego bohatera mocy, hełm od "neutralnego" Rycerza), ale przekopiowanie całego modelu byłoby raczej niemożliwe - problemy z animacją. Choć za pomocą sprytnych zabiegów można odnieść wrażenie modelu wyciągniętego z H6 np. w przypadku pretorianina.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #319 : 30 Stycznia 2015, 03:10:59 »
Jak się demony nie podobają to napisać do Workshopu, że ich chaośniaki są przeterminowane :P (widać inspirację)

Ja tam narzekać na modele nie mogę, bo na możliwości gry to są świetne a i teksturka podoba się... no i mam sentyment do kanciastych modeli ^^




IP: Zapisane
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #320 : 01 Marca 2015, 23:04:44 »
Khorne, szczerze mówiąc, twoje modele są gorsze niż dawniej.

mmm taa... widać różnicę..  ;D

Tekstury też są niedopracowane.
Zaczynam się zastanawiać po twoich wypowiedziach odnośnie tekstur (praktycznie za każdym razem uważasz że są niedopracowane) czy nie jesteś jakimś "fachowcem" od tekstur.. jeśli tak to zapraszam do teamu.. może je poprawisz...

Anioł z kolei jest chaotyczny i ma za duże czoło.
Jest chaotyczny?  :huh: w jakim sensie?.. chyba cię nie rozumiem...

Demony są po prostu śmieszne jak potwory ze starych horrorów.
Nie wiem co tam widzisz śmiesznego, widać masz dziwne poczucie humoru ale może rozwieje wszelkie twoje wątpliwości.. jesli liczysz na jakieś hybrydy lawowo-magmowo-ogniste (może będzie z jedna czy dwie jednostki w tym stylu)to się przeliczysz.. demony będą tworzone właśnie w starym stylu, jak ci się nie podobają to daj sobie spokój..

Muszę jednak pochwalić model weterana (tekstury wymagają drobnych poprawek),
:> :lol:

Wydaje mi się, że wyciągnąłeś go z H6.
Sory wielkie ale z H6 są tylko dwa modele wyciągnięte reszta to przerobione modele z heroes 5, gratuluje "bystrego oka"..  ;)
Podsumowują, lubię krytykę ale konstruktywną... no bo sory ale pisanie, że coś się nie podoba "bo nie", jest trochę bez sensu...

a teraz może coś pokaże, przepraszam, że niestety tylko tyle... :(  w marcu będę miał być może więcej czasu na modding to postaram się coś nadrobić.. ;)





IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #321 : 01 Marca 2015, 23:40:02 »
O widzę teksturki z h6 :) ładnie przełożone. Mnie zawsze boli przerzucanie, bo kompletnie inną zasadę mieli przy tworzeniu tekstur i to co w h5 jest proste to w h6 jest taaakie pofalowane...

Plus w h5 to tekstury robią za cienie, a w h6... cienie robią za cienie ;P

yyymmm... i tak tak zabiorę się za co miałam się zabrać XD


IP: Zapisane
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #322 : 01 Marca 2015, 23:41:51 »
Ciekawi mnie czemu za każdym razem, gdy widzę, że coś tutaj piszesz to humor mi się poprawia. ^^

W każdym razie co do wypowiedzi Mcichosza to można to podsumować tak:



A przechodząc do sprawy jednostek:
- Niszczyciel - klasa sama w sobie, standardowy wizerunek demona, czyli rogi, wielkie łapska i chęć mordu płynąca z głębi oczu, a "skrzydła" to fajny bajer
- Berserker - jest spoko, niby nic szalonego, ale wygląda bardzo dobrze, ten tatuaż na twarzy wygląda troszeczkę dziwnie, ale jednak nie ma na co narzekać
- Anioł - nie mogę się tutaj oprzeć wrażeniu, że jest niewiarygodnie podobny do Nathana Summersa (znany jako Cable), zwłaszcza jeżeli chodzi o te świecące oczy (u Cable'a tylko jedno tak robi) i to, że owa postać uważała się za swego rodzaju Mesjasza, zbawcę mutantów i ludzi. Nie wiem, może i moje skojarzenie jest błędne, ale tutaj wielki plus. :ok:
- Weteran - niby nieźle wygląda, tylko te jego naramienniki, czy tam to coś do nich przyczepione tak troszeczkę dziwnie wygląda. Nie wiem przez to gdzie dokładnie jest ta jego ręka, chociaż wierzę, że w grze musi to wyglądać lepiej to jednak tutaj mam mieszane uczucia.
- Gwardzista - bardzo prosty wygląd, ale jednak troszeczkę zbyt sterylny, te jego szaty są troszeczkę zbyt "doskonałe"... Chodzi mi tutaj o brak jakichkolwiek śladów, czy wzorów na tym stroju, bo wydaje się on taki pusty, nijaki...
- Arbalestier - tutaj jest świetnie, jest wszystko to czego nie ma u Gwardzisty, widać wgięcia na ubraniu i trochę zdobień. Wyglądałby świetnie, gdyby ten pas nie ściskał go aż tak bardzo... założę się, że pod spodem ma jeszcze włożony gorset. :P Krótko, jest za szczupły w pasie. :P

Ogólnie świetna robota, której sam bym nie zrobił... nigdy... Ogólnie każdy moder, który robi takie cuda jest dla mnie cudotwórcą (no pun intended :p).


IP: Zapisane
Mcichosz16
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 77


Słuszny głos Tawerny

Zobacz profil
« Odpowiedz #323 : 02 Marca 2015, 07:28:53 »
U anioła każda część ma inny kolor(naramienniki ciemnoszare, a napierśnik jasnoszary, zbroja cała ma za mało połysku i wygląda jak tekturowa, nie metalowa. Zdobienia są ok ;)), a demon ma za dużą głowę i jest jednokolorowy.

Przepraszam za nadmiar krytyki, ale te teksury są gorsze niż w H5 i zdecydowanie gorsze niż te:

http://imagizer.imageshack.us/a/img12/9026/h5mapeditor201303071816.jpg

http://imagizer.imageshack.us/a/img827/1523/h5mapeditor201301260352.jpg

http://imagizer.imageshack.us/a/img849/6097/h5mapeditor201301260408.jpg
 A tu dowód, że demon mógł być lepszy(Nic nie mam do bloodletterów, ale te twoje są żałosne w porównaniu z oryginałami): http://static.gamesradar.com/images/mb/GamesRadar/us/Daily/2011/03-Mar/23/Warhammer%20Chaos/WHChaosScreen1--article_image.jpg

I to, aby pokazać, że w H5 demony były lepiej oteksturowane:
http://vignette1.wikia.nocookie.net/mightandmagic/images/f/f3/H5spiky.jpg/revision/latest?cb=20090927120458&path-prefix=en

PS: Ta krytyka tyczy się tylko tego posta z jednostkami demonów. Gwardzista i Arbalestier są super. ;D A co do mojej krytyki jestem zdania, że zawsze można coś polepszyć, aby był jeszcze lepszy efekt. Uważam cię za najlepszego moddera i zawsze mnie zachwycają twoje dzieła, ale chce ci podpowiedzieć co może być lepsze niż jest. Nie jestem haterem!


« Ostatnia zmiana: 02 Marca 2015, 18:05:33 wysłane przez Mcichosz16 » IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #324 : 02 Marca 2015, 16:41:18 »
Seeerio? To znaczy, szanuję cudze zdanie, ale tu zupełnie nie rozumiem.

Jednokolorowy demon? Gdzie, z której strony? To znaczy, wiadomo, czerwień tu przeważa, ale to z racji tego, że nie nosi ubrań i jest bardziej stworem niż człowiekiem. Zwierzęta też w dużej mierze są w pewnym sensie różnokolorowe, mają jednolite upierzenie (albo... usierścienie? :P ). Dlatego powinien być cały czerwony, jeśli chodzi o skórę.
Natomiast zęby, pazury, rogi - to wszystko powinno mieć inny kolor, typowy dla tych części ciała, i takowy ma.
Miecze też mają jakiś "żelazowy" odcień.
Jedyne, co mogłoby sugerować jednokolorowość, to czerwony blask oczu i połysk mieczy, ale szczerze... jaki inny kolor by tu pasował? Czerwień to najbardziej demoniczny kolor, średnio by ta jednostka wyglądała mając np. żółty, pomarańczowy czy fioletowy odcień.

U Anioła też nie rozumiem zarzutu.
Ma typową stalową zbroję + trochę złocistych zdobień + niebieskie powiewające płótno.
Najczęściej jeśli widzimy zbroję, to jest to:
- albo "czysta" zbroja bez niczego
- albo strój, na który narzucono zbroję
- albo strój, na który narzucono zbroję ze zdobieniami
W tym przypadku mamy wariant nr 3.

Dlatego nie za bardzo widzę, czego się czepiać, z prostego powodu: ani przy demonie nie widzę, jak by można go było zróżnicować nie zmieniając konceptu ani nie robiąc z niego jakiegoś kolorowego czupiradła, ani nie widzę, w jaki sposób "uprościć" kolory w zbroi - to anioł, a nie zwykły żołdak (jak Gwardzista), więc jego zbroja powinna być zdobiona, natomiast wystające płótno dobrze ten strój, moim zdaniem, dopełnia.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #325 : 08 Marca 2015, 14:06:09 »
- Gwardzista - bardzo prosty wygląd, ale jednak troszeczkę zbyt sterylny, te jego szaty są troszeczkę zbyt "doskonałe"... Chodzi mi tutaj o brak jakichkolwiek śladów, czy wzorów na tym stroju, bo wydaje się on taki pusty, nijaki...
no właśnie po tym jak go skończyłem też odniosłem wrażenie że jest trochę za "idealny"..  ;D tak czy siak postaram się to jakoś poprawić.
Co do Arbalestiera to ciężko będzie coś tam z tym zrobić, gdyż tak wygląda model oryginalny z h5... wydaje mi się że już zostanie tak jak jest.

A tu dowód, że demon mógł być lepszy(Nic nie mam do bloodletterów, ale te twoje są żałosne w porównaniu z oryginałami): http://static.gamesradar.com/images/mb/GamesRadar/us/Daily/2011/03-Mar/23/Warhammer%20Chaos/WHChaosScreen1--article_image.jpg
Przepraszam bardzo, że nie przerobiłem silnika gry i nie wprowadziłem nowych rewelacyjnych efektów, lepszego renderowania i antyaliasingu.. wszystko to jest dopiero w planach, grafika będzie jak w Crysis!

I to, aby pokazać, że w H5 demony były lepiej oteksturowane:
http://vignette1.wikia.nocookie.net/mightandmagic/images/f/f3/H5spiky.jpg/revision/latest?cb=20090927120458&path-prefix=en
To żeś się teraz popisał.. wyobraź sobie teraz tego samego demo bez zbroi (jakości tekstury też już nie będę porównywał bo niektórym wystarczy że jest kolorowa) i odpowiedz sobie na pytanie czy jest on jednokolorowy...


Chciałbym zaprezentować z dumą nowe logo modyfikacji stworzone przez Asderuki:




Wieeeeeelkie dzięki Asderuki!!!  :ok: ;D





IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #326 : 08 Marca 2015, 17:22:22 »
Wszystkie modele są doskonałe. Tylko u Gwardzisty boli ten materiał bez zagięć itp.
Interesuje mnie aktualnie jedna rzecz... Audio. Wykorzystasz istniejący już utwory, czy potrzebujesz kogoś do skomponowania ich(jeśli tak to mogę spróbować pogadać z kolegą, aby pomógł)? Również dźwięki z gry. Masz zamiar poszukać ryków, okrzyków i innych dubbingów na necie, czy tez będziesz potrzebował pomocy(jeśli tak to masz mój głos)?


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #327 : 04 Kwietnia 2015, 18:58:18 »
Jak widzicie, prace nad modyfikacją idą bardzo powoli - jednak, co ważne, idą. Pracuje nad nią jednak niewiele osób, a my chcemy zapewnić jak najwyższą jakość pod każdym względem.

Tyle tytułem wstępu. Poniżej chciałbym dokonać małej aktualizacji spraw innych niż graficzne w tej modyfikacji. Więc do rzeczy:

Premiera
Raczej niemożliwa do ustalenia. Zostawię to więc i przejdę dalej;

Frakcje
Każda z ośmiu frakcji zostanie zmieniona, z czego nastąpi to stopniowo, bowiem modyfikacja została podzielona na trzy części: pierwsza doda cztery frakcje, dwie następne - po dwie. Niestety, futurystyczne miasto nie zostanie dodane.
Dwie pierwsze frakcje, najbardziej już dopracowane, to Imperium i Chaos (który będzie odpowiednikiem demonów, ale zastępować będzie zupełnie inne miasto). Trzecią jest zwycięzca konkursu, miasto Somnium. Czwarta na razie pozostanie nieujawniona, choć jej odsłonięcie nastąpi w drugiej kolejności, zaraz po Imperium, a przed Chaosem.

Fabuła
Fabuła rozpoczyna się w roku 999 i fabularnie stanowi dalszy ciąg historii opowiedzianej w Heroes V. W związku z tym, oczywiście, przyjęliśmy założenie, że Mroczny Mesjasz Sareth uwięził Kha-Beletha na wieki w Sheogh. Demony Chaosu nie mają nic wspólnego z demonami Ashanu.
Jeszcze dziś do 22 zostanie wstawiona pierwsza notatka historyczna. Planowo powstanie sześć dłuższych tekstów fabularnych prowadzących od roku zakończenia Wojny Czerwonej Izabeli, bądź Wojny Czerwonej Imperatorowej, do roku rozpoczęcia akcji Teorii Chaosu.
Niewykluczone, że oprócz głównych sześciu tekstów powstaną inne poboczne, podobnie jak i więcej opisów fabularnych, mających na celu przybliżyć zmiany, jakie zaszły w Ashan przez około 30 lat.

Pozostałe zmiany
Oprócz nowych kampanii i frakcji, planujemy też szereg zmian. Jedną z nich będzie zmiana systemu surowców. Na razie nie wszystko jest dopracowane, jednak z pewnością nie będziemy mieli dwóch surowców podstawowych, czterech “rzadkich” i złota. Planujemy też zmiany w magiach, talentach i zdolnościach. Z uwagi na ograniczenia, nie będzie żadnego przełomu, jednak dojdą pewne nowości. Zarówno surowce, magia jak i zdolności są jednak na zbyt wczesnym poziomie, by udzielać jakichkolwiek "pewnych" informacji.

Na razie jednak zdradzę zmianę w nazewnictwie magii. Od strony fabularnej nastąpi znacząca przebudowa, od strony mechanicznej, z uwagi na ograniczenia, zmiany nie będą rewolucyjne.

Wśród czterech nowych typów magii znajdziemy:

Psalm - magię opartą na wierze w smocze bóstwa. Z tego powodu ten typ zaklęć jest najbardziej rozwijany w państwach z silnymi instytucjami teokratycznymi. Zastępuje on Magię Światła.

Okultyzm - oparte na mrocznych siłach; duchach zapomnianych demonów, nekromantów, którzy stracili jedynie swą cielesną formę, duchowo pozostając na Ashan, czy rytuałach Shantiri, które były stare już w czasach istnienia swego zniszczonego imperium. Zastępuje on Magię Ciemności.

Elementalizm - magia, która swą siłę czerpie z sił przyrody. Z tego powodu większość stanowią zaklęcia niszczące, choć nie tylko. Oczywiście, jest to nowa wersja Magii Zniszczenia.

Magia Pustki - jedyny typ magii sam w sobie nie nowy, ale odkryty na nowo. Łagodniejsza forma tej magii występowała pod nazwą Magii Pierwotnej. Później została zastąpiona Magią Przywołań, jednak pod wpływem pewnych wydarzeń odświeżono stare zaklęcia.

Poza standardowymi jednostkami, frakcje będą dysponować jedną unikalną jednostką ósmego poziomu (bez możliwości ulepszania).
 
Każda frakcja będzie miała 16 bohaterów podstawowych i po kilku bohaterów kampanijnych. Nie będzie dodatkowych klas bohaterów wewnątrz frakcji, natomiast modele kobiece będą różnić się od męskich; oczywiście, bohaterowie kampanijni będą posiadali swój unikalny wygląd.
Planowane są również nowe jednostki neutralne - niektóre połączone w drobne “frakcje”, posiadające własne posterunki. Na razie na etapie wczesnych rozważań są sayamscy nagowie oraz sahaaryjscy orkowie, z uwagi na to, że spora część akcji pierwszej części modyfikacji toczyć się będzie na pustyni.

I jak na razie to by było na tyle.

Jeszcze dziś (do godz. 22) zostanie umieszczony pierwszy tekst fabularny. Do wtorku włącznie będą publikowane teksty w tempie dwóch na dzień.
Później, planowo, najwięcej informacji będzie publikowanych w piątki i soboty (choć możliwy będzie dzień bez niczego nowego). W pozostałe dni raczej nie będzie nic nowego umieszczane, ewentualnie drobniejsze opisy lub teksty uzupełniające do tego, co już zostało zamieszczone wcześniej. Możecie też sugerować tematykę artykułów, jakie chcielibyście zobaczyć; jeśli uznam je za odpowiednie, i nie będą wykraczać poza dotychczasowo odkryte ramy fabularne, postaram się je napisać.

Kwiecień będzie poświęcony głównie opisowi Imperium (opis główny, teksty historyczne, jednostki, bohaterowie), choć w drugiej połowie postaramy się (nie składamy żadnych zobowiązań) odsłonić także dwie następne frakcje.



Wiadomość doklejona: 04 Kwietnia 2015, 21:41:01
976* Zakończenie Wojny Czerwonej Imperatorowej

   Zakończenie długiego konfliktu, a w praktyce - siedmiu lat wielkich wojen - niosło ulgę i zapowiadało wiele zmian na lepsze. W szczególności dotyczyło to Imperium Jednorożca, które - jeszcze w poprzednim wcieleniu, jako Imperium Gryfa - było areną wielu bojów. Stąpały wojska ludzi, elfów, mrocznych elfów, nieumarłych, demonów, orków, krasnoludów i magów. Z tego powodu Imperium było w ruinie. Wszystko jednak zapowiadało, że może być tylko lepiej.

Demony Sheoghu zostały wypędzone na kolejne dekady, a Heresh pod wodzą Arantira zapowiadało się jako państwo niezagrażające ładowi w Ashan - a nawet wręcz przeciwnie. W Irollan, które od czasów Wojny Imperatorowej Izabeli zachowywało neutralność, regent Findan świętował szczyty swej potęgi w państwie elfów. Grimheim przeszło szereg zmian, które przeprowadził Wulfstan, mając za sobą autorytet Arkatha i wsparcie najwyższego kapłana Hangvula. Siła Srebrnych Miast znacznie wzrosła w okresie wojen; zdziesiątkowani wyznawcy demonów nie stanowili już jakiejkolwiek realnej mocy. Jedynie w Ygg-Chall po raz kolejny zasiały się ziarna niepokoju; władca tych ziem, Raelag, po raz kolejny wyruszył, a wieść po nim ucichła; mianowana na jego zastępczynię Ylaya nie była w stanie długo rządzić samodzielnie. Niemniej, był to drobny problem, nie naruszający powojennego ładu. 

   Imperatorowa Freyda, nowa władczyni, której koronę przekazała prawdziwa Imperatorowa Izabela, szybko wyszła za Duncana, księcia Jelenia. Pamiętne wesele dwudziestego dnia Promienistej Korony szybko zostało zapamiętane jako rozpoczęcie nowej epoki w Imperium. Jedyną kwestią pozostawał wakat na tronie księstw Jelenia i Jednorożca, jednak nie był to kłopot wymagający jak najprędszego rozwiązania.

   Przed nową parą stanęło ważne zadanie, jakim była odbudowa nie tylko Imperium Jednorożca, ale i zaprowadzenie ładu w polityce. Dwie poprzednie wojny doprowadziły do śmierci wielu wybitnych mężów i dam, a po rządach Biary na wielu politycznych stołkach zostali architekci jej reżimu. Liczne były głosy domagające się ukarania - równie wiele mówiło o łasce. Finalnie przed sądem stanęło jedynie 40 osób, z czego 23 ścięto - liczba śmiesznie mała w porównaniu do faktycznych zwolenników władzy Biary.

   Niemniej, błogi spokój zapanował w Imperium. Na początku Miesiąca Krwawego Księżyca w 977 roku urodził się następca tronu, Justynian, nazwany tak na cześć Imperatora Justyniana “Wspaniałego” Sokoła. Niedługo zaś Imperatorowa Freyda zaciążyła ponownie.


Post scriptum:

Ubisoft oficjalnie podaje rok 969 jako rok rozpoczęcia akcji podstawowej części Heroes V, rok 970 jako Kuźni Przeznaczenia, a 973 Dzikich Hord. Osobiście myślę, że jeden rok jako czas trwania sześciu kampanii z podstawki to śmiesznie mało, zważywszy na to, że już trzy kampanie Kuźni Przeznaczenia trwają 3 lata.
Na potrzeby modyfikacji, zmodyfikowałem więc poszczególne wydarzenia:
Wojna Imperatorowej Izabeli rozpoczyna się, jak to zostało oficjalnie podane, w 969 roku. Kończy się zaś 4 lata później, w 973 roku.
Następne wydarzenie, nazwane Wojną Czerwonej Imperatorowej lub Wojną Czerwonej Izabeli, rozpoczyna się w 974. Koniec akcji Kuźni Przeznaczenia ma miejsce w 975 roku. W tym samym roku akcja przechodzi do kampanii Dzikich Hord, które trwają aż do 976.

Warto także przypomnieć o kolejności ashańskich miesięcy:

1. Księżycowej Matki (miesiąc kultu Ashy jako Matki, Dawczyni Życia)
2. Zasłony Nocy (poświęcony Malassie, Smoczycy Ciemności)
3. Słonecznego Kwiecia (poświęcony Elrathowi, Smokowi Światła)
4. Szmaragdowej Pieśni (poświęcony Sylannie, Smoczycy Ziemi)
5. Lazurowych Przypływów (poświęcony Shalassie, Smoczycy Wody)
6. Tańczących Płomieni (poświęcony Arkathowi, Smokowi Ognia)
7. Chichoczących Wichrów (poświęcony Ylathowi, Smokowi Powietrza)
8. Krwawego Księżyca (miesiąc pod znakiem walki z Urgashem, Smokiem Chaosu)
9. Lśniącej Gwiazdy (poświęcony Sar-Elamowi, Siódmemu Smokowi)
10. Promienistej Korony (poświęcony imperialnej Dynastii Świętego Imperium)
11. Pajęczej Królowej (miesiąc kultu Ashy jako Staruchy, Królowej Śmierci)
12. Białej Dziewicy (miesiąc kultu Ashy jako Dziewicy, Dawczyni Wiary)

Nie ma nigdzie podane, ile trwają, zakładam jednak, iż tyle, co w grze: po 28 dni.
Warto też przypomnieć o nazewnictwie dni na Ashan:

Ashda
Malda
Elda
Arda
Sylada
Shalda
Ylda

Każde poświęcone osobnemu bóstwu. Etymologia słów wzięła się z języka elfów, gdzie “da” oznacza po prostu dzień. Po raz pierwszy jednak takiego nazewnictwa zaczęto używać w Imperium Sokoła, skąd taki system zaadaptował się w większości państw Ashan.



« Ostatnia zmiana: 04 Kwietnia 2015, 21:41:01 wysłane przez Kyoshiro » IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #328 : 04 Kwietnia 2015, 21:47:29 »
Cieszę się, że praca idzie do przodu, nie ważne w jakim tempie, ważne żeby się coś działo. :)

To od czego chciałbym zacząć to poniekąd mój zawód z powodu nie dodania do gry miasta futurystycznego Forge. Nie chcę się sprzeczać o to, czy powinno się ono tutaj znaleźć, czy nie, ale pragnę uzyskać odpowiedź, czemu nie zostanie ono utworzone? Czy ma to związek z fabułą, czy z trudnością wykonania/zbalansowania jednostek, a może z brakiem pomysłu na frakcję? Możecie odpowiedzieć, lecz nie musicie, zadaję te pytania jedynie w celu zaspokojenia mojej ciekawości. :)

Natomiast co do reszty wprowadzanych przez Was zmian to jestem pełen optymizmu i podziwu. Sama ilość czasu i pracy włożona w wymyślenie tych wszystkich innowacji jest dla mnie zatrważająca.

Nowe nazwy szkół magii świetnie komponują się z tym co tutaj przedstawiacie, lecz ciekawi mnie, czy dodacie jakiekolwiek nowe zaklęcia (jeżeli istnieje taka możliwość), czy może tylko wymieszacie niektóre zaklęcia z różnych szkół?

Nie mogę się już doczekać by poznać fabułę tej modyfikacji, a zapowiada się ona wprost wyśmienicie (a ja mam chyba problem z brakiem zdrowego krytycyzmu :P).



IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #329 : 04 Kwietnia 2015, 22:14:27 »
Trochę powodów było. Nie chcę mówić o problemach od strony technicznej, bo to nie moja działka, ale z pewnością jednym z powodów był fakt, iż projekt znacząco zmienił swój charakter i Forge zwyczajnie nie pasował tak klimatycznie jak i fabularnie.

Rozumiem więc ewentualne rozczarowanie, niemniej decyzja ta wyszła z troski o modyfikację :P
Wątki science-fiction w pewnym sensie się pojawią, ale zdecydowanie nie w charakterze frakcji wyposażonej w lasery i karabiny.

Cytuj
Nowe nazwy szkół magii świetnie komponują się z tym co tutaj przedstawiacie, lecz ciekawi mnie, czy dodacie jakiekolwiek nowe zaklęcia (jeżeli istnieje taka możliwość), czy może tylko wymieszacie niektóre zaklęcia z różnych szkół?

Niestety, jest sporo ograniczeń, zarówno wynikających z samych problemów z majstrowaniem przy zaklęciach, jak i innych czynników (np. zdolności. Przykładowo, Mistrz Lodu nie dodawał swojego efektu zaklęciom żywiołu wody, tylko trzem konkretnym zaklęciom - Lodowemu Promieniowi, Kręgowi Zimy i Głębokiemu Zmrożeniu - przez co takowe zaklęcia musiały pozostać na swoich miejscach jedynie z ewentualnymi zmianami w sile zaklęcia; podobnie z innymi zdolnościami, które zwiększają moc czy dają grupowe wersje konkretnie zaklęciom X; tego nie możemy zmieniać, możemy co najwyżej zmieniać zaklęcia).
Niemniej, staramy się wprowadzić jakieś innowacje. Przypomnę też, że do zaklęć zaliczają się np. zdolności (tak te dla bohaterów, jak np. Boskie Przewodnictwo, jak i dla jednostek, np. rzucenie losowego zaklęcia przez Dżiny) czy okrzyki bitewne, co już jest jakimś polem do popisu.

Zdecydowanie jest za wcześnie, by zdradzać coś konkretnego; niemniej, pewnie innowacje w zaklęciach i umiejętnościach, w miarę możliwości, staramy się wprowadzić - i najpewniej zostaną wprowadzone :P


No i chciałbym też dodać, że w trakcie tworzenia modyfikacji staram się przy okazji zrobić coś w stylu kompendium Ashan (innego niż to książkowe wydane w języku angielskim), zbierając maksimum informacji z Heroesów V, VI i nawet VII, oraz innych części uniwersum: Might and Magic X: Legacy, Clash of Heroes, Duel of Champions. Celem nie jest wprawdzie ogarnięcie całej historii Ashan, ale, powiedzmy, X wieku. Zalążkiem tego jest choćby ustalenie nazewnictwa dni i miesięcy. Jest to jednak bardziej wymyślanie informacji na podstawie tego, co podane, aniżeli porządkowanie już podanych informacji; parę zmian będzie (jak chociażby zmiany w czasie trwania poszczególnych wojen), spowodowane choćby tym, iż Ubisoft czasami sam się miesza we własnym świecie (np. w Heroes Online mieliśmy wielką pustynię pełną starożytnych ruin... na terenach, gdzie w każdej innej części jest Księstwo Wilka).

A, no i chciałbym dodać, że poniższy link będzie prowadził do folderu w chmurze, w którym będą wszystkie dotychczas podane informacje - ażeby nikt nie musiał wędrować po tematach na forum.

https://drive.google.com/drive/#folders/0B5y_9D7kw8Twfm9FZUhETUl3ZUxqTkRaZDAzSjlzR0preVJsejN2MFI1N2YycHlwcE9tYVk


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Strony: 1 ... 19 20 21 [22] 23 24 25 ... 28    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.058 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry