1.Miejsce startu 1.Miejsce startu
2.Nar-Heresh 2.Irina, Seishin
3.Matka Namtaru 3.Kraal, Sandor, Ładysława
4.Anton
5.Kirył
6.Kaplica Uriela
7.Cytadela
Kółka- Krematoria
Spis zadań:-Główne:
*Zgubione wspomnienia, idź do Nar–Hereshu, czekaj aż twoja ciocia cię zawoła, porozmawiaj z Matką Namtaru
*Świat duchów, znajdź Cytadelę.
Misje związane ze Światem duchów:
*Siostrzane waśnie, pokonaj Irinę, podbij Sieshin.
*Ukryte obawy, porozmawiaj z Sandorem, Ładysławą i Kraalem.
*Wewnętrzny demon, pokonaj Kiryła i sobowtóra Anastazji.
-Poboczne
*Mroczne myśli, przejmij kontrole nad dwoma krematoriami.
*Zbuduj mur, zbierz 15 jednostek rudy i drewna.
*Rozbite wspomnienia, zbierz 15 kryształów.
*Śmiertelny spokój, odwiedź trzy Świątynie zadumy.
*Miłość uskrzydla, zniszcz armię Inferno w pobliżu kapliczki aniołów.
Misja 2 – Podróż do Wnętrza "Poranek jest mądrzejszy od wieczora"
W tej misji będziemy się dowiadywać nowych szczegółów z życia Anastazji. Kierowani przez nowego mentora Jorgena, będziemy krążyć po umyśle naszej bohaterki.
Zaczynamy od rozmowy dialogowej z
Elżbietą oraz
Jorgenem [1]. Następnie walczymy z czym popadnie, ale najważniejsze bez strat! Jeśli stracisz choćby jedną jednostkę powtórz bitwę, albo nie walcz. Tutaj każda jednostka się liczy. Jeszcze jedna uwaga, w tej misji ilość jednostek nie wzrośnie, więc nie ma co się spieszyć. Dojeżdżamy do
Nar-Heresh, tam rozmawiamy z
Mirandą, po czym ona i
Sveltana znikają [2]. My w tym czasie kierujemy się do grobowca, by zdobyć dodatkowych żołnierzy. Znów zbieramy wszystkie skarby, będą nam potrzebne w 2 części mapy. Po jakimś czasie pojawi się nam okno dialogowe z
Kasparem. Następnie otwiera się nam droga za pajęczym strażnikiem. Za nim mamy kolejne zbieranie i walczenie ze wszystkimi- oprócz tkaczkami, które pilnują artefaktu. Niepotrzebnie będziemy na nie tracić jednostki- bo jakąś na pewno stracimy. Idziemy na południe i tutaj mała uwaga. Nie awansujcie w kapliczce Siódmego Smoka, na razie lepiej zbierać klejnoty na coś innego. Podchodzimy do
Matki Namtaru i z nią rozmawiamy [3].
Po zakończeniu scenek przenosimy się do umysłu Anastazji [1]. Na powitanie kolejna pogadanka, tym razem z matką Anastazji,
Katarzyną. Najważniejsze jest, by tracić jak najmniej jednostek, lub w ogóle. Pojawiły się też 3 misje- zebrać 15 jednostek drewna i rudy, 10 kryształów oraz znaleźć Cytadelę- ale to na końcu. Warto zrobić pierwsze dwie misje, dają nam dodatkową armię, doświadczenie, jak również bonusy do statystyk. Przechodzimy dalej po rozmowie z
Jorgenem i czeka nas znów dialog, tym razem z
Iriną [2]. astępnie staramy się stracić jak najmniej jednostek- dobrym rozwiązaniem byłoby zrobić z ghuli kozły ofiarne. Po walce będzie można je uzupełnić w pobliskim grobowcu. Pokonujemy wrogów, podbijamy miasto
Seishin, zyskując dodatkowe jednostki. Gdy uznamy, że wszystko wysprzątaliśmy to udajemy się na kolejną wymianę zdań do
Jorgena. Przenosi nas na kolejną wyspę i tutaj wybieramy, czy chcemy być magiem lub wojownikiem (zależy jak kto wybrał) krwi lub łez [3]. Moim wyborem w obu przypadkach, była droga krwi. Ale jest to wasz wybór, może wy lepiej poradzicie sobie na ścieżce łez. Dostajemy też kolejne zadanie dotyczące odwiedzenia kapliczek zadumy, za które dostaniemy aż 5 tkaczek, więc warto wypełnić tę misję. Rozmawiamy z
Sandorem,
Kraalem i
Ładysławą i wybieramy ścieżkę. Pokonujemy wszystko i znów udajemy się do
Jorgena i teleportujemy się dalej. Możemy powalczyć z odziałem Przystani, ale lepiej poczekać, gdy będziemy mieli większa armię [4]. Powinniśmy mieć już zaliczone misje z kryształami, drewnem i rudą. Walczymy z
Antonem, przede wszystkim staramy się wyeliminować kuszników. Stracimy trochę jednostek, ale mówi się trudno, niedługo odrobimy straty. Po pokonaniu brata Anastazji zwiedzamy tereny za nim, zbieramy surowce. Zahaczmy jeszcze o grobowiec, w którym uzupełnimy swoje straty. Kierujemy się najpierw na wschód, by wykonać misję, w której należy pokonać żywiołaki ciemności, pilnujących krematoriów. Jednych pokonujemy i cofamy się do rozwidlenia dróg, udajemy się do drugiego na północnym-zachodzie. Po drodze pojawi się nam kolejna misja, w której mamy oczyścić kapliczkę „kochanka” Anastazji (Uriela) [6]. Tym zajmiemy się dopiero później, jak już zwiedzimy pobliskie tereny. Gdy już zdobędziemy obydwa krematoria dostaniemy kolejne jednostki- licze.
Teraz zabieramy się za eliminację wszystkich stworów. Gdy uważamy że z czymś sobie nie poradzimy lub wysprzątaliśmy wszystko wokoło dwóch dróg pokonujemy jeden z oddziałów Przystani (Radzę ten zachodni, jest łatwiejszy). Tam znów pokonujemy pobliskie stwory jeśli chcemy (te w labiryncie radzę pokonać, nie są trudne, a pilnują dobrych skarbów). Kierujemy się na północ od labiryntu tam będzie kolejny grobowiec, który wzmocni nasze oddziały. Następnie na zachód mamy
Kiryła, nie powinien spowodować stopnienia naszej armii [5]. Gdyby były jakieś straty powyżej 5 jednostek próbujemy jeszcze raz. Staramy się przetrzebić najpierw sukuby, potem cerbery i na koniec maniaków. Po pokonaniu bliźniaczego brata Anastazji wracamy do teleportu, do kapliczki demonów. Tam pokonujemy demony i wracamy do
Jorgena. Ten przenosi nas do ostatniej „latającej wyspy” [7]. Czeka tam na nas lustrzane odbicie Anastazji w
Cytadeli, która jest głównym celem misji. Nie musimy się martwic o stracenie jednostek, gdyż jest to ostatnia nasza batalia w tej misji.