Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 53    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Moje wrażenia z gry w H6 (Czytany 234027 razy)
softnet
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 48

Zobacz profil
« Odpowiedz #165 : 29 Czerwca 2011, 21:59:43 »
Może mi ktoś udostepnić tą BETĘ? bo nigdy jej nie pobiore:(


IP: Zapisane
http://myempire.pl - zapraszam maniaków:)
KubicaFan
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 20


Zobacz profil
« Odpowiedz #166 : 29 Czerwca 2011, 22:18:18 »
Cześć, stworki, wróciłem.

Mam pytanie do innych betatesterów...Uruchomiłem launcher gry, wcisnąłem Play...i zaczęło mi synchronizować save'y. I to już trwa dobre 5 minut, końca nie widać...Miał ktoś tak?
Pozdrawiam
Właśnie o co chodzi z ta synchronizacją zapisów? Bo u mnie zawsze kończy się to błędem,a wczytać grę normalnie mogę :D

Eh chyba jednak muszę zmniejszyć te ustawienia graficzne :<
A w grze jest faktycznie co ogarniać :)


IP: Zapisane
softnet
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 48

Zobacz profil
« Odpowiedz #167 : 29 Czerwca 2011, 22:18:59 »
Uwaga, dla wszystkich co mają problem z pobraniem z oficjalnej strony, tutaj macie link do torrenta który był podany na forum UBI!!!

http://www.qfpost.com/download.do?get=52b5a0a08d708c0ae7994463d9be2c66

Ależ im dziękuję!!!


« Ostatnia zmiana: 29 Czerwca 2011, 22:22:37 wysłane przez softnet » IP: Zapisane
http://myempire.pl - zapraszam maniaków:)
Travis
(Hydromax)

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 194


Zobacz profil
« Odpowiedz #168 : 29 Czerwca 2011, 23:45:07 »
Ja też mam problem, bo nie wiem jak zmienić rasę, na sam początek wybrałem Sanktuarium i jak później chciałem zmienić sobie tą rasę na Nekropolię, to nie wiem jak.. ;/


IP: Zapisane
UsBuzzer

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41


haadziup :p.

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #169 : 29 Czerwca 2011, 23:47:29 »
Najpierw stwórz sobie bohatera dla każdej rasy klikając w koło (nie wiem, czy potem tam nie ma portretu) w prawym górnym rogu, w menu głównym gry. Potem jak jesteś w multi, to tam jest sześć portretów i klikasz w przycisk wyglądający jak play (taka strzałka) i tam będziesz mógł wybrać bohatera dla każdego gracza.

W kampanii mamy tylko sanktuarium chyba.


IP: Zapisane
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #170 : 30 Czerwca 2011, 08:27:01 »
Zapałętał się u mnie jeden kod do bety. Bezpański. Jak ktoś z Tawernowiczów się nie załapał to ja go oddam. A osobiście to chwilowo czekam do poniedziałku jako że na obecnym łączu raczej nie ściągne 4,3 gb


IP: Zapisane
Journeyman666

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 59


Zobacz profil
« Odpowiedz #171 : 30 Czerwca 2011, 11:03:21 »


W kampanii mamy tylko sanktuarium chyba.

Na pewno nie. Ja gram kampanię przystanią :P Masz tam do zmiany przy wyborze kampanii.
Ja już trochę pograłem i powiem tak - strasznie skomplikowane drzewko rozwinięć. Pomysł aby nie istniały gildie magów wydaje mi się bardzo dziwny.
Na minus zaliczyłbym także wygląd ekranu miast i cały czas mam nadzieję, że w ostatecznej wersji to sie jeszcze zmieni.
Graficznie gra wypada napewno lepiej niż 5tka. Nie trzeba machać kamerą i gra się szybko amapa jest przejrzysta. Bardzo zauważalna moim zdaniem jest bardo szybka gra przeciwników.
Muzyka pozostawia pewien niedosyt, ponieważ wszystkie motwy wydają się znajome. Ja do tej pory grałem Nekro, Przystanią i Sanktuarium. Więc teraz mogę śmiało powiedzieć, z czystym sumieniem - w całej sadze Heroes of Might and Magic NIE ISTNIAŁ tak niegrywalny i kiepski zamek jak Sanktuarium. Rekiny, żaby i japońskie smoki oraz węże - samurajowie. Ani to śmieszne, ani ładne, nie mówiąc już o tym, że trzeba tym zamkiem zagrać. Postacie w kampanii związane z tym zamkiem mówią (co niewątpliwie jest efektem zamierzonym) jakby mówiły pierwszy raz po angielsku i zaciągają japońskim akcentem. UBISOFT, I HATE YOU - tyle komentarza co do sanktuarium.
Nekro ma znakomcie rozwiązany pomysł nekromancji. Trochę się rozczarowałem Lamasu, które/y/a okazał/a/y/o się bardzo słabą jednostką.
Ostatnią rzeczą którą skomentuje jest konwertowanie zamków. Początkowo pomysł wydawał mi sie genialny. Jednak była mowa o tym, że konwersja będzie mogła zostać przerwana. Jak się okazało, nie do końca tak jest. A w takim wypadku wojny będą bardzo surowcożerne.
Mimo paru opisanych wad uważam, że gra jest świetna (szczególnie jeśli chodzi o tempo gry, grafikę, animacje i klimat) i kto wie czy po paru miesiącach gry nie będzie można uznać jej za lepszą od 2 poprzedniczek. Gdyby nie sanktuarium mógłbym powiedzieć - na taką grę czekałem :)


IP: Zapisane
I know what I want, I'll say what I know, and no one can take it away
Dla ciebie podział ogranicza się do (...) growlu. Dla mnie podział opiera się na tempie, metrum i jego zmianach, perkusji, gitarach-ich brzmieniu-ich ustawieniu(bass-mid-treb),rodzaju wokalu, prezencji scenicznej, artystycznej, graficznej, muzycznej
:D
Mati5001

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 100


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #172 : 30 Czerwca 2011, 11:14:25 »



W kampanii mamy tylko sanktuarium chyba.

Ja do tej pory grałem Nekro, Przystanią i Sanktuarium. Więc teraz mogę śmiało powiedzieć, z czystym sumieniem - w całej sadze Heroes of Might and Magic NIE ISTNIAŁ tak niegrywalny i kiepski zamek jak Sanktuarium. Rekiny, żaby i japońskie smoki oraz węże - samurajowie. Ani to śmieszne, ani ładne, nie mówiąc już o tym, że trzeba tym zamkiem zagrać. Postacie w kampanii związane z tym zamkiem mówią (co niewątpliwie jest efektem zamierzonym) jakby mówiły pierwszy raz po angielsku i zaciągają japońskim akcentem. UBISOFT, I HATE YOU - tyle komentarza co do sanktuarium.



No widzisz każdy ma swoją ulubioną rasę ja z czystym sercem moge powiedzieć że nielubie Cytadeli z trójki a Sanktuarium jest naprawde świetnym zamkiem, lubie nowości, i niestety niemogę się z tobą zgodzić....
Dlaczego jednostki mają być śmieszne?
Powinny być skuteczne w walce

Dziękuje




IP: Zapisane
Journeyman666

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 59


Zobacz profil
« Odpowiedz #173 : 30 Czerwca 2011, 11:26:54 »
Chcesz powiedzieć, że jeśli byłaby rasa robotów, która by niszczyła wszystko to też by było super bo by było skuteczne w walce? Otóż nie, Heroes'y coraz mniej przypominają Heroes'y. Teraz prawie każda rasa musi mieć odwzorowanie w rzeczywistości - tak jak gobliny - indianie.
Poza tym chyba faktycznie nie można mieć pretensji do Ubi soft. W końcu nie zrobiliby japońskiego zamku gdyby nie to, że dzieci, które kOfFcIaJą mangę muszą teraz wszędzie mieć ich kOfFcIaNe japońskie gadżeciki a jak wiadomo twórcom w dużej mierze chodzi o zysk. Tak więc się udało - wszystkie dzieciaki, które oglądają Naruto i inne bzdury będą wniebowzięte. A patrząc na Twój awatar sądzę, że Ty też jesteś już "stracony dla świata"
Jeszcze a propos Twojego pytania "dlaczego jednostki mają być śmieszne". "Ani to śmieszne, ani ładne" jest to cytat z jednego ze skeczów kabaretu Tey, liczyłem na to, że czytający to zrozumieją ;)


« Ostatnia zmiana: 30 Czerwca 2011, 11:30:19 wysłane przez Journeyman666 » IP: Zapisane
I know what I want, I'll say what I know, and no one can take it away
Dla ciebie podział ogranicza się do (...) growlu. Dla mnie podział opiera się na tempie, metrum i jego zmianach, perkusji, gitarach-ich brzmieniu-ich ustawieniu(bass-mid-treb),rodzaju wokalu, prezencji scenicznej, artystycznej, graficznej, muzycznej
:D
Mati5001

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 100


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #174 : 30 Czerwca 2011, 11:43:11 »
Jakoby zamek Forge byłby nowością lecz naszczęcie niedoszło do tego niedoszło.
Odwzorowanie w rzeczywistości.... hym to podaj mi odwzorowanie tych zamków inferno, nekropolis, sylwan



IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #175 : 30 Czerwca 2011, 11:48:02 »
Journey.... przesadzasz. Dla mnie klimat sanktuarium i część jednostek jest bardzo dobra. Kappy i wanizame przypadły mi do gustu, choć widać, że kappy są tu najsłabsze.
Żałuje tylko tego że water elemental i light elemental są rekrutowane w zamkach, a w becie są przedstawiane jako neutralne istoty. A modele są takie same, jeśli są to inne stwory. To jest chore.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Iuz
Mistrz Heroes V

*

Punkty uznania(?): 9
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 58


Zobacz profil
« Odpowiedz #176 : 30 Czerwca 2011, 11:51:03 »
Jakby ktoś potrzebował jeszcze kluczy do bety, to niech pisze do mnie na pw, bo trochę ich jeszcze mam ;)

---
Klucze rozdane


« Ostatnia zmiana: 30 Czerwca 2011, 19:45:54 wysłane przez Iuz » IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #177 : 30 Czerwca 2011, 11:54:25 »
Teraz wiem czemu nie mogłem zagrać w Griffin's Bane. Ja zacząłem grę od końca- od polowania, dopiero dziś udało mi się zagrać w poprzedni scenariusz. Walcząc z Thorgrulem bałem się, że nie wygram, ale udało się. Reproduktor nie strzelał.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Journeyman666

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 59


Zobacz profil
« Odpowiedz #178 : 30 Czerwca 2011, 13:11:14 »
Jakoby zamek Forge byłby nowością lecz naszczęcie niedoszło do tego niedoszło.
Odwzorowanie w rzeczywistości.... hym to podaj mi odwzorowanie tych zamków inferno, nekropolis, sylwan
Sylwan z tego co się orientuję nie ma w Heroes VI a o tym mowa. Nekropolis? Coraz większy związek z Egiptem. Zwróć uwagę na zamek w kształcie piramidy, kult pająka, postać lamasu (co prawda to jest chyba perskie stworzenie natomiast jego pierwowzorem jest sfinks). Fakt, nie jest to jeszcze stricte Egipt ale jest już coraz bliżej. Jeśli wspomniałeś o sylwanie to czemu nie powiedziałeś nic o akademii skoro wybitnie w 5tce została zrobiona na zamek indyjski?


IP: Zapisane
I know what I want, I'll say what I know, and no one can take it away
Dla ciebie podział ogranicza się do (...) growlu. Dla mnie podział opiera się na tempie, metrum i jego zmianach, perkusji, gitarach-ich brzmieniu-ich ustawieniu(bass-mid-treb),rodzaju wokalu, prezencji scenicznej, artystycznej, graficznej, muzycznej
:D
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #179 : 30 Czerwca 2011, 13:40:08 »
Skoro się tak czepiasz piątej części to powiedz mi na czym wzorowali się twórcy przy tworzeniu miast Inferno i Nekropolis albo Lochu :)


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 53    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.09 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry