Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24 ... 53    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Moje wrażenia z gry w H6 (Czytany 234068 razy)
UsBuzzer

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41


haadziup :p.

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #300 : 05 Lipca 2011, 19:37:02 »
Ja też mam jeszcze klucz, gdyby ktoś potrzebował.

A ekrany miast wyglądają beznadziejnie w porównaniu z piątką. Aż tak bardzo nie przeszkadza, ale mi osobiście brakuje właśnie klimatu miasta, teraz to jest tylko miejsce od jednostek.


IP: Zapisane
Vidok

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 26


Zobacz profil
« Odpowiedz #301 : 05 Lipca 2011, 20:24:18 »
Wy tutaj zajmujecie się miastami, a zobaczcie jak biednie wygląda ekwipunek. Mało czytelny, dość kiepsko zorganizowany, informacje o danym itemie nie podane. W V to wyglądało to bardzo przejrzyście i o każdym przedmiocie można było dowiedzieć się dużo informacji, a tu, nie mogę założyć itemku, przyciskam prawy i wyświetla mi info o jego statach (bardzo biedne), a ja i tak nie wiem czemu go nie mogę założyć :(.


IP: Zapisane
Czarownik

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 55


Zobacz profil
« Odpowiedz #302 : 05 Lipca 2011, 21:03:14 »
Nie zapominaj, że to jeszcze beta, prawdopodobnie zdążą jeszcze nieco poprawić ekwpiunek. Jeśli cię razi jego zorganizowanie to zwróć się z poblemem bezpośrednio o do twórców, wszak poto jest beta, żeby znaleźć będy i je zgłość. (jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś) Jeśli nie wypomnisz twórcom tego teraz, nie miej puźniej pretensji, że nie poprawili. To samo się tyczy ekranów miast. (bo samym narzekaniem na forum Herosa nie naprawimy)

PS. Dzięki za klucz.


« Ostatnia zmiana: 05 Lipca 2011, 21:06:55 wysłane przez Czarownik » IP: Zapisane
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #303 : 05 Lipca 2011, 21:06:14 »
A ekrany miast wyglądają beznadziejnie w porównaniu z piątką. Aż tak bardzo nie przeszkadza, ale mi osobiście brakuje właśnie klimatu miasta, teraz to jest tylko miejsce od jednostek.
Ile jeszcze trzeba wam tłuc to do głowy - twórcy w jednym z wywiadów, mówili, że to tylko ekran zastępczy stworzony na potrzeby bety.

Myślicie, że po jękach kilkudziesięciu tysięcy fanów z tego powodu, oni tak to zostawią? To byłby strzał w krocze.


IP: Zapisane
Percival

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 140


Zobacz profil
« Odpowiedz #304 : 05 Lipca 2011, 21:59:59 »
Z forum ubisoftu, od Iriny:

"Important changes like the town screens and user interface were already notified by our VIP fans during the “technical beta” phase.
These features are on our “improve” list, but they’re not the only priorities and they would take a lot of time of development.
The development team at Black Hole and Ubisoft are working hard to be able to offer you the best possible Heroes experience at the time of release.
However, we must inform you that it will be hardly feasible to change the user interface (including the town screens) for the release.
That being said, we’d like you to keep in mind that we won’t stop improving the game beyond September 8th. We’ll continue to update and improve Heroes VI after the release date."

Zostało to napisane 1 lipca.
Gdyby nie to, to praktycznie nie miałbym wątpliwości, że ekrany miast w becie są zastępcze. W wiadomości u góry jest wyraźnie napisane, że interfejs, ekrany miast są na ich liście do poprawienia (w przypadku ekranów miast to raczej zrobienia ich od nowa porządnie, bo tu akurat mowa o ekranach, nie o oknach). Dowiadujemy się także, że to będzie trudno wykonalne, aby na czas premiery to wszystko zostało naprawione.


IP: Zapisane
One eyed wrath

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 147

Zobacz profil
« Odpowiedz #305 : 05 Lipca 2011, 22:06:15 »
Jestem ciekaw czy ktoś zgłaszał prośbę o zbalansowanie armii i jednostek, żeby nie było tak, że takie Inferno i Przystań są przesadzone, a Orki i Sanktuarium słabe.


IP: Zapisane
Vidok

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 26


Zobacz profil
« Odpowiedz #306 : 05 Lipca 2011, 22:29:37 »
Cytuj
Jestem ciekaw czy ktoś zgłaszał prośbę o zbalansowanie armii i jednostek, żeby nie było tak, że takie Inferno i Przystań są przesadzone, a Orki i Sanktuarium słabe.

Orki słabe?? No coś ty, one właśnie są mocną rasą. Jedynym nie zbalansowanym zamkiem dla mnie jest Sanktuarium. Jak już raczej to Orki i Nieumarli są przesadzeni.


IP: Zapisane
Lukasz89

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 120


Zobacz profil
« Odpowiedz #307 : 05 Lipca 2011, 23:51:19 »
Nie wiem czy była jakaś łatka do bety, ponieważ nie zwróciłem uwagi ale gra mi działa płynnie bardzo, nie ma problemu z przyciskami (przedtem trzeba było wszystko naciskać nieco niżej niż znajdował się przycisk) no i nie ma już problemu z przesuwaniem na mapie przygody oraz w czasie walki.


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #308 : 06 Lipca 2011, 09:43:00 »
Zauważcie co Irina napisała wcześniej (w cytacie podanym przez Percivala).

Gra będzie poprawiana jeszcze po wydaniu HVI. Coś takiego jak balans to możecie sobie testować jak dostaniecie w łapki grę a nie okrojoną z większości rzeczy betę. Połowa skilli jednostek i bohatera nei działa tak jak należy. Reputacja, moc i magia nei zwiększają siły umiejętności. Jak narazie o balansie możemy tyle samo powiedzieć co o tym całym systemie Conflux.

No i nie mamy w becie wszystkich skilli. Na filmiku podanym przez Irinę jest kilka umiejętności więcej.

Zaś co do miast. Mnie to tam aż tak nei razi. Ja sobei lubię patrzeć na długie ale efektowne animacje jednostek i bohatera a nei ekran miasta. W poprzednich heroesach jest to samo. I dlategop ekrany w H5 mnie już powoli irytowały.


« Ostatnia zmiana: 06 Lipca 2011, 09:45:01 wysłane przez Miker » IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
One eyed wrath

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 147

Zobacz profil
« Odpowiedz #309 : 06 Lipca 2011, 10:00:29 »
Cytuj
Jestem ciekaw czy ktoś zgłaszał prośbę o zbalansowanie armii i jednostek, żeby nie było tak, że takie Inferno i Przystań są przesadzone, a Orki i Sanktuarium słabe.

Orki słabe?? No coś ty, one właśnie są mocną rasą. Jedynym nie zbalansowanym zamkiem dla mnie jest Sanktuarium. Jak już raczej to Orki i Nieumarli są przesadzeni.

Szczerze ? To ciągle spotykam się głównie z opiniami, że to Orki i Sanktuarium są słabe, a najbardziej napakowanymi zamkami są Inferno i przystań.


IP: Zapisane
Vidok

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 26


Zobacz profil
« Odpowiedz #310 : 06 Lipca 2011, 10:18:01 »
Cytuj
Szczerze ? To ciągle spotykam się głównie z opiniami, że to Orki i Sanktuarium są słabe, a najbardziej napakowanymi zamkami są Inferno i przystań.

Tak, bo zapewne ludzie porównują te Orki do tych z piątki, które bądźmy szczerzy, były przesadzone. No ci którzy lubili tam grać Orkami bo były mało wymagające, tu muszą już pomyśleć, no i jest problem. Sądzę ze dlatego w oczach niektórych Orki są tu słabe, jednak dla mnie i kilku moich kumpli, którzy grali nie raz tu orkami, raczej mają bardzo pozytywną ocenę. Ta rasa posiada największe ogólne obrażenia, no jeśli ktoś tego nie potrafi wykorzystać :(, to nie moja wina.  Inferno mało grałem, natomiast Przystań to takie tanki ;), faktycznie dobra rasa. 


IP: Zapisane
Iuz
Mistrz Heroes V

*

Punkty uznania(?): 9
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 58


Zobacz profil
« Odpowiedz #311 : 06 Lipca 2011, 13:02:42 »
Z tego co zauważyłem po przegraniu kilku map ze znajomymi, coś takiego jak balans nie istnieje. Grając nekromatami przez całą grę straciłem jedynie kilka jednostek (przez 2/3 gry żadnej). Nekromancja, tak samo jak leczenie są zbyt potężne.
Sztuczna inteligencja stoi na niskim poziomie, komputer stroni od walk.
No ale to tylko beta poczekajmy na pełną wersje gry.


IP: Zapisane
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #312 : 06 Lipca 2011, 13:10:36 »
coś takiego jak balans nie istnieje. Grając nekromatami przez całą grę straciłem jedynie kilka jednostek
A w której części serii nekro było zbalansowane? Może tylko jedna by się znalazła...

Sztuczna inteligencja stoi na niskim poziomie, komputer stroni od walk.
Od czego masz własną konfigurację poziomu trudności? Ustaw sobie komputer na poziom agresywny, a grę na trudny - będziesz miał swoje wyzwanie.


IP: Zapisane
Matello

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 90


Zobacz profil
« Odpowiedz #313 : 06 Lipca 2011, 13:21:40 »
A w której części serii nekro było zbalansowane? Może tylko jedna by się znalazła...
W Piątce z dodatkami była jedną z najsłabszych frakcji.
Sztuczna inteligencja stoi na niskim poziomie, komputer stroni od walk.
No ale to tylko beta poczekajmy na pełną wersje gry.
Ustaw sobie poziom trudności na hard + szybkość levelowania na najszybszy (też w ustawieniach mapy to jest). Zobaczysz co to znaczy wyzwanie.


IP: Zapisane
One eyed wrath

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 147

Zobacz profil
« Odpowiedz #314 : 06 Lipca 2011, 13:22:05 »
Cytuj
Szczerze ? To ciągle spotykam się głównie z opiniami, że to Orki i Sanktuarium są słabe, a najbardziej napakowanymi zamkami są Inferno i przystań.

Tak, bo zapewne ludzie porównują te Orki do tych z piątki, które bądźmy szczerzy, były przesadzone. No ci którzy lubili tam grać Orkami bo były mało wymagające, tu muszą już pomyśleć, no i jest problem. Sądzę ze dlatego w oczach niektórych Orki są tu słabe, jednak dla mnie i kilku moich kumpli, którzy grali nie raz tu orkami, raczej mają bardzo pozytywną ocenę. Ta rasa posiada największe ogólne obrażenia, no jeśli ktoś tego nie potrafi wykorzystać :(, to nie moja wina.  Inferno mało grałem, natomiast Przystań to takie tanki ;), faktycznie dobra rasa.

Może tak jest jak mówisz ... nie wiem, bo nie grałem. Zagram to ocenię jednak tak jak mówiłem. Ludzie ogólnei zadowoleni nie są. Może faktyczni wynika to z porównania do piątki gdzie były za silne :)


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24 ... 53    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.097 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry