Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 19 20 21 [22] 23 24 25 ... 53    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Moje wrażenia z gry w H6 (Czytany 234036 razy)
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #315 : 06 Lipca 2011, 13:26:38 »
Ja gram na normalnych standardach i zauważyłem coś zupełnie innego. Komputer zaczął myśleć. Wcześniej było o wiele łatwiej go pokonywać, ale już w becie się powiększyło IQ wroga. Teraz jest ciekawiej, walka się dłuży. Może to nie jest pojedynek gracz vs. gracz (do czego niektórzy na pewno się przyzwyczaili), ale jest na wyższym poziomie niż poprzednio.



IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

MatteoX

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 111


Feel the power of Tiger !

Zobacz profil
« Odpowiedz #316 : 06 Lipca 2011, 13:29:21 »
Dla mnie inteligencja kompa jakoś się specjalnie nie zmieniła od piątki, za to jakby mniej mi ubywa jednostek i kasa nie kończy się tak szybko jak w poprzednich częściach, przynajmniej tak mi się wydaje.

BTW Nie no, ci ruscy to mnie cały czas zadziwiają. Skąd oni mają takie informacje?
http://www.liveinternet.ru/users/eugene_xaar/post174504814/
http://www.liveinternet.ru/users/eugene_xaar/post174516451/
Jeśli to wszystko prawda, to twórcy znowu poszli na łatwiznę, wrzucając kolejnego Archanioła jako bossa przystani.



IP: Zapisane
Iuz
Mistrz Heroes V

*

Punkty uznania(?): 9
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 58


Zobacz profil
« Odpowiedz #317 : 06 Lipca 2011, 13:32:23 »
Cytuj
Od czego masz własną konfigurację poziomu trudności? Ustaw sobie komputer na poziom agresywny, a grę na trudny - będziesz miał swoje wyzwanie.
Ale ja gram tylko na hardzie...
Poziom trudności na maksa, sztuczna inteleigencja hard, lev. zostawiłem tylko na normal...
Dalej jest łatwo, za łatwo.


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #318 : 06 Lipca 2011, 13:58:09 »
Dla mnie inteligencja kompa jakoś się specjalnie nie zmieniła od piątki, za to jakby mniej mi ubywa jednostek i kasa nie kończy się tak szybko jak w poprzednich częściach, przynajmniej tak mi się wydaje.

BTW Nie no, ci ruscy to mnie cały czas zadziwiają. Skąd oni mają takie informacje?
http://www.liveinternet.ru/users/eugene_xaar/post174504814/
http://www.liveinternet.ru/users/eugene_xaar/post174516451/
Jeśli to wszystko prawda, to twórcy znowu poszli na łatwiznę, wrzucając kolejnego Archanioła jako bossa przystani.

Jeśli to prawda to mamy 3 Bossów Inferno.
Jest Czerw, Królowa Rodzicieli (czy jakoś tak) i boss podobny do czarta.



IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #319 : 06 Lipca 2011, 14:08:23 »
Jakoś królowa rodzicieli mnie nie przekonuje.... niczym się nie różni od ulepszonej rodzicielki. Zaś Azkaala i Uriela spotkaliśmy w kampanii, jako bohaterów raczej. Choć ci dwaj mogą być również bossami.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Lukasz89

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 120


Zobacz profil
« Odpowiedz #320 : 07 Lipca 2011, 01:47:02 »
Jak wy sobie radzicie w pieniędzmi? Albo ja jestem ślepy ale z tego co widzę mam przychód w mieście 2500. Jednak to nie starcza dosłownie na nic. Wiecznie mam połowę wojsk nie wykupioną a o ulepszeniu ich nie wspomnę. W żadnej części heroes nie miałem takiego problemu ze złotem, niby w 4 nie było kapitolu ale było to tak zrobione, że jak się miało jeszcze z 1 kopalnie złota to spoko dawało radę, a wracając do kopalni to czy widział ktoś w grze właśnie kopalnie złota? (Nie chodzi mi o mapy kampanijne tylko ta jedna do potyczek.)


IP: Zapisane
Rafiz

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 6

Zobacz profil
« Odpowiedz #321 : 07 Lipca 2011, 02:19:44 »
Jak wy sobie radzicie w pieniędzmi? Albo ja jestem ślepy ale z tego co widzę mam przychód w mieście 2500. Jednak to nie starcza dosłownie na nic. Wiecznie mam połowę wojsk nie wykupioną a o ulepszeniu ich nie wspomnę. W żadnej części heroes nie miałem takiego problemu ze złotem, niby w 4 nie było kapitolu ale było to tak zrobione, że jak się miało jeszcze z 1 kopalnie złota to spoko dawało radę, a wracając do kopalni to czy widział ktoś w grze właśnie kopalnie złota? (Nie chodzi mi o mapy kampanijne tylko ta jedna do potyczek.)

Na mapie naliczyłem 5 takich kopalni, nie mam jeszcze jej odkrytej w 100% więc możliwe że gdzieś się jeszcze jakieś znajdą. Co do finansów, to problemy miałem jedynie na początku, ale kilka rezygnacji z doświadczenia ze skrzyń i było już ok. Przychód z miasta to 4500 (Kapitol+Targowisko).


IP: Zapisane
Vidok

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 26


Zobacz profil
« Odpowiedz #322 : 07 Lipca 2011, 08:46:27 »
Cytuj
Jak wy sobie radzicie w pieniędzmi? Albo ja jestem ślepy ale z tego co widzę mam przychód w mieście 2500. Jednak to nie starcza dosłownie na nic. Wiecznie mam połowę wojsk nie wykupioną a o ulepszeniu ich nie wspomnę. W żadnej części heroes nie miałem takiego problemu ze złotem, niby w 4 nie było kapitolu ale było to tak zrobione, że jak się miało jeszcze z 1 kopalnie złota to spoko dawało radę, a wracając do kopalni to czy widział ktoś w grze właśnie kopalnie złota? (Nie chodzi mi o mapy kampanijne tylko ta jedna do potyczek.)

Kopalni złota jest kilka na mapie, a jeśli chodzi o przychód, to miałem problem tylko w pierwszej mojej rozgrywce, potem nauczyłem się budować kapitol w pierwszym tygodniu i już nie mam problemu. Pierwszy dzień buduję karczmę i nowego bohatera, który przekazuje całą armię głównemu. Następne dni to rozbudowa ratusza aż do kapitolu i tak już piątego dnia rozgrywki go posiadam, no i nie mam już przez długi okres problemów z gotówką. Oczywiście w między czasie mój bez armijny bohater zbiera nie pilnowane surowce, natomiast główny pilnowane, tak aby cały czas nie brakowało ich na nowy poziom rozbudowy ;). Zacznij tak robić na początku nowych rozgrywek i już nie będziesz miał problemów. ;)


IP: Zapisane
UsBuzzer

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41


haadziup :p.

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #323 : 07 Lipca 2011, 11:33:47 »
http://img593.imageshack.us/img593/1866/49478202.jpg

Zaznaczyłem w mieście Przystani, bo miałem pod ręką ;p. Kapitol to czwarty "ptaszek" pod tym budynkiem.

Edit: to do Łukasza, bo pytał ;p.


IP: Zapisane
Lukasz89

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 120


Zobacz profil
« Odpowiedz #324 : 07 Lipca 2011, 13:08:00 »
Bardzo dziękuje, teraz to całkiem inna gra. Sanktuarium super rasa ale nie podoba mi się ten duszek rzeki i nie chodzi tu o to, że taki jest też żywiołak ale po prostu to jakoś nie to, w ogóle go prawie nie używam. To samo z chempionem, jest fajny niby lata ale już nad murem zamku nie lata. To jak to z nim lata czy nie lata? nie podoba mi się też to. Drugą sprawa jest to czy nie rodzi się trochę za dużo czempionów, z drugiej strony mają słaby atak ale rekompensuje to ich ilość oraz wysokość ich życia. Nie podoba mi się również fakt, że można konwertować te miasta do swojego.


IP: Zapisane
owca

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 13


Zobacz profil
« Odpowiedz #325 : 07 Lipca 2011, 16:10:16 »
Witam, mam pytanie. A raczej prośbę o pomoc.

Bardzo bym chciał zdobyć klucz do wersji beta, ale niestety się spóźniłem. Czy zna może ktoś jakąś stronę/serwis gdzie można otrzymać klucz? Bardzo bym chciał zobaczyć nową odsłonę Herosów - tak samo jak wszyscy tu obecni, więc pewnie znacie mój ból. Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc :-)



IP: Zapisane
Backero

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #326 : 07 Lipca 2011, 18:44:27 »
Zarejestrowałem się jakiś czas do bety i wciąż nie mam swojego klucza. Niby luz, bo to oczywiste, że nie każdy dostaje, ale teraz naszła mnie taka myśl, że to zgłoszenie do bety nie zostało skończone czy coś. Nie dostałem na e-maila nic, żadnego przywitania w serwisie, ani informacji, że moje zgłoszenie zostało wysłane i takie tam. Tak więc mam wątpliwości czy na pewno dobrze (w ogóle) się zarejestrowałem.

Konto na oficjalnej stronie mam, a po zalogowaniu strona chce ode mnie klucz. Czy sama rejestracja wystarczy, żeby mieć szansę na otrzymanie klucza? Czy klucze są jeszcze rozdawane i czy przewidziane są jeszcze jakieś fale? Byłbym wdzięczny za przejrzystą odpowiedź :)


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #327 : 07 Lipca 2011, 22:40:26 »
Bardzo dziękuje, teraz to całkiem inna gra. Sanktuarium super rasa ale nie podoba mi się ten duszek rzeki i nie chodzi tu o to, że taki jest też żywiołak ale po prostu to jakoś nie to, w ogóle go prawie nie używam. To samo z chempionem, jest fajny niby lata ale już nad murem zamku nie lata. To jak to z nim lata czy nie lata? nie podoba mi się też to. Drugą sprawa jest to czy nie rodzi się trochę za dużo czempionów, z drugiej strony mają słaby atak ale rekompensuje to ich ilość oraz wysokość ich życia. Nie podoba mi się również fakt, że można konwertować te miasta do swojego.

Konwersja miasta to nalepsza rzecz, którą wprowadzili :)
Ostatnio sobie pograłem trochę i portale w miastach + wspólne rekrutowanie powala utworzyć jednego bohatera, który zdobywa i biega po mapie i jednego, który broni wszystkich miast. Ogólnie rozgrywka jest ciekawsza ponieważ ważne jest każde miasto i każde siedlisko. Ciężej się sprawa ma jedynie z fortami.

Takie małe pytanie jeszcze. Też po pewnym czasie w każdej rozgrywce macie jakiś błąd gry albo ciągłe używanie areny przez gracza komputerowego? Zawsze coś podobnego mi wypadnie po kilku miesiącach.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Lukasz89

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 120


Zobacz profil
« Odpowiedz #328 : 07 Lipca 2011, 23:00:14 »
Tak ja tak miałem, komputer ciągle używał areny.


IP: Zapisane
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #329 : 08 Lipca 2011, 19:09:25 »
Pograłem, już trochę w betę, więc napisze tutaj swoje krótkie spostrzeżenia.

Zacznę od dobrych stron bety H6, otóż od oprawy audio która stoi na bardzo wysokim poziomie (znów soundtrack Heroesów, może być jednym z najlepszych w tej dekadzie), więc tutaj Paul Romero odwalił kawał świetnej roboty. Szczególnie w ucho wpada motyw Nekro - jak dla mnie jest świetny. Niespodzianki, też nie będzie, jeżeli powiem, że grafika jest naprawdę niezła, ale jak dla mnie mogłaby przynajmniej obsługiwać direct'xy 10 (chyba, że obsługuje, a ja tego nie doczytałem?). Z drugiej strony grafika nigdy nie była najważniejsza w grach tego typu, więc czepiać się jej nie będę, ale chwalić też nie zamierzam. Kolejny plus to bardzo klimatyczne miasta i jednostki, każdy zamek wzoruję się tutaj, na danej kulturze z każdego zakątku świata.

Mówiłem, o dobrych stronach bety Heroes 6, to teraz powiem o tych złych, a trochę ich się nazbierało. Główny zarzut, wobec H6 to ogromna liczba uproszczeń. Tylko 4 surowce, brak gildii magów, uproszczona na maxa rozbudowa zamku, skille i czary pozyskuje się za pomocą drzewek umiejętności, więc nie ma mowy by build nie wyszedł, a i gra przez to będzie schematyczna do bólu. Dalej się czepiam do AI które zostało poddane chyba praniu "mózgu", bo nie ogarnia nawet na najwyższych możliwych ustawieniach, a skrypty chociaż mało grałem, znam już AI na pamięć, gdzie do teraz wszystkich nie pamiętam w heroes 5 ... .

Gra od strony technicznej również jest skopana np. konwersja miast za psie pieniądze, równie słabo wypada kontrola całego terytorium za pomocą fortów, nie wspominam, już nawet o doczytywaniu tekstur które trwają bardzo długo, a to nie koniec levelowanie bohatera na normalnej prędkości levelowania, trwa zdecydowanie za długo i tak po 20-30 walkach miałem 5 poziom bohatera. Mapa bitewna, a raczej marna podróba tego co widzieliśmy w Heroes 5, także jest skopana. Każda jednostka, może ją przejść w dwie tury, brak jakichkolwiek przeszkód (1 kamień to nie przeszkoda), co wprost dyskwalifikuje na dłuższą metę taką frakcję jak Sanktuarium, która jest nastawiona na grę defensywną i obniżanie inicjatywy, prędkości przez Rekiny i Kapłanki, a sam bohater ma tutaj raczej na zadaniu operowanie dobrze magią, i jak największe wyniszczenie jednostek zanim dojdą do trochę słabszych od innych frakcji jednostek Sanktuarium. Mówiąc, już o rasach warto powiedzieć, że jest ich tylko pięć, zrozumiałbym to, że twórcy zrobili to dla balansu, ale niestety ta gra nie ma balansu! Nekro jest tutaj imba, a chociaż w Sanktuarium drzemie ogromny potencjał, to nie można go wykorzystać, przez małą mapę bitewną, przez co zbiera baty od każdej innej frakcji.

Specjalne zdolności do wyważonych także, nie należą, a i za szybko się ładują. Niektóre kombinacje są tutaj, już totalnie wywindowane np. gr. wampiryzm + mass haste + mass slow i ciężko ponieść jakiekolwiek  straty nie tylko w creepie, ale także w FB.

Niestety zawiodłem się srodze na H6, może casuale tu znajdą raj, lecz niestety nie ktoś taki jak ja, który przy H5 zarwał nie jedną nockę w trybie multiplayer.



@Matello

Jeżeli, dla ciebie Nekropolis było słabe w Dzikich Hordach, to lepiej się nie odzywaj na temat balansu H6, bo się na tym szczerze powiedziawszy nie znasz.


« Ostatnia zmiana: 08 Lipca 2011, 19:21:03 wysłane przez SeRaFiNeK » IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
Strony: 1 ... 19 20 21 [22] 23 24 25 ... 53    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.061 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry