Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: Nowe Rasy Tawerny Edycja II (Seria 3)  (Głosowanie skończone: 01 Grudnia 2008, 19:22:12)
Kolcz-Grota - 13 (37.1%)
Kim Yu Sin-Wieża - 3 (8.6%)
Egzeq-Bractwo - 11 (31.4%)
Szałas-Kryjówka - 4 (11.4%)
Fehu-Baszta - 4 (11.4%)
Głosów w sumie: 35

Strony: [1] 2 3 4 ... 21    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Nowe Rasy Tawerny Edycja II (Czytany 85124 razy)
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« : 16 Sierpnia 2008, 19:36:36 »
System tym razem będzie dwójkowy, nie czwórkowy. Powinno to wyeliminować remisy.
Każda ankieta będzie aktywna przez 7 dni. Wszystko odbędzie się na zasadzie drabinki, którą los zestawił tak:

Runda I
18 Kolcz-Grota----------->
vs
14 Hathostet-Demonfey

Runda II
17 Erian-Zamek---------------->
vs
9 Hathostet- Ludzie Pustyni

Runda III
21Sylan-Pawilon------------------->
vs
4Arcydemon-Niziny

Runda IV
13Kim Yu Sin-Wieża--------------->
vs
8Sylan-Rezerwat

Runda V
8Kolcz- Koloseum
vs
12Egzeq-Bractwo-------->

Runda VI
24Oliwsen-Ponure Elfy Obrazki------------------>
vs
2Sojlex-Rampart

Runda VII
9Archydemon-Otchłań
vs
18Sojlex-Karda------------------>

Runda VIII
10Erian-Aqualos
vs
11Szałas-Kryjówka----------------->

Runda IX
14Egzeq- Warownia------------------>
vs
4Sylath-Fabryka

Runda X
9Kim Yu Sin- Strażnica
vs
13Fehu-Baszta----------->


Tak wygląda Seria 1.

Seria 2 będzie rozgrywana na podobnych zasadach.

Runda I
12Kolcz-Grota----------->
vs
8Erian-Zamek

Runda II
7Sylan-Pawilon
vs
10Kim Yu Sin-Wieża------------->

Runda III
19Egzeq-Bractwo------------------>
vs
18Oliwsen-Ponure ElfyObrazki

Runda IV
7Sojlex-Karda
vs
17Szałas-Kryjówka--------------------->

Runda V
Egzeq- Warownia
vs
Fehu-Baszta--------------->


Seria 3 Pięć raz walczących free for all. Trzy z najlepszymi wynikami przechodzą dalej, lub automatycznie otrzymują 1,2,3 miejsce, jeśli pozostałe dwie rasy nie otrzymają żadnego głosu.



« Ostatnia zmiana: 23 Listopada 2008, 19:23:11 wysłane przez Luk » IP: Zapisane
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 16 Sierpnia 2008, 19:38:03 »
II Edycja Najlepsza rasa
7 dni od teraz.

Runda I
Kolcz-Grota
vs
Hathostet-Demonfey


« Ostatnia zmiana: 17 Sierpnia 2008, 17:47:33 wysłane przez Luk » IP: Zapisane
Kolcz
Jedi Master

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 499


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 16 Sierpnia 2008, 20:21:13 »
Czego mam taką ciężką drabinkę ???? ^^


IP: Zapisane
Kim Yu Sin

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 70


" Ale iacta est "

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 16 Sierpnia 2008, 20:27:13 »
Ale ja podawałem jeszcze Strażnicę  :( :( :( :( :(.Jest w tym samym poscie co wieża :( :( :(.


IP: Zapisane
Czas nie leczy ran, on tylko przyzwyczaja do bólu...

Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 16 Sierpnia 2008, 22:11:49 »
@Kolcz

No widzisz, tak to w życiu jest ^^

@Kim
Są jeszcze dwa miejsca, no teraz już jedno.


IP: Zapisane
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 17 Sierpnia 2008, 12:42:58 »
Kolcz!!! Głosuje na niego gdyż ma ciekawą propozycje. Ale i tak żadna nie wejdzie do homm xD


IP: Zapisane
Fehu
Pożeracz Kamieni

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 489


To tylko sen. Nikt nam go nie odbierze...

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 17 Sierpnia 2008, 13:40:37 »
No to ja na to ostatnie miejsce wolne zgłaszam moją nową rasę xD

Nazwa: Baszta
Wygląd: http://fc08.deviantart.com/fs8/i/2005/348/d/6/Chess_Castle_by_Vamp1r0.jpg
Społeczeństwo: Bierki Szachowe
Bohater: Pogrywacz
Wygląd przykładowego bohatera: http://fc04.deviantart.com/images3/i/2004/089/b/f/Checkmate.jpg
Przypisane barwy: Biel i czerń
Symbole: Szachownica

Jednostki:

1. Pionek: http://fc03.deviantart.com/fs15/f/2007/089/7/1/___Chess___W_Pawn___by_Celsa.jpg
Pionki stanowią trzon armii szachowej. Są szybkie i mają wysoką inicjatywę, a także zadają spore obrażenia, jak na jednostki pierwszego poziomu, jednak kosztem tragicznej obrony. Pionki nadają się więc dobrze na pierwszy atak szturmowy.
Umiejętności: Służba, Lojalność

2. Laufer: http://fc07.deviantart.com/fs15/f/2007/114/c/9/__Chess___B_Bishop___by_Celsa.jpg
Laufry to jednostki typowo dystansowe. Opanowali oni podstawowe tajniki magii, dzięki czemu mogą ciskać we wrogów pociskami magicznej energii, do czego używają swych długich lasek.
Umiejętności: Jednostka Dystansowa (8 strzałów), Lojalność

3. Skoczek: http://fc05.deviantart.com/fs14/f/2007/094/3/8/__Chess___W_Knight___by_Celsa.jpg
Armii szachowej nie obejdzie się bez skoczka - obojętnie, czy jest nim koński goniec, czy zielona poczwara, przypominająca węża. Do najważniejszych zadań skoczka należy przedzieranie się przez zastępy wrogów i wybijanie najpotrzebniejszych dlań jednostek.
Umiejętności: Skoczność, Jad

4. Wieża: http://fc03.deviantart.com/fs16/f/2007/128/b/b/__Chess___B_Rook___by_Celsa.jpg
Wieże to potężne jednostki mechaniczne, które posiadają bardzo wysoki poziom obrony i ataku, niestety kosztem mobilności i inicjatywy, a także ceny produkcji.
Umiejętności: Jednostka Mechaniczna, Budowla Bojowa, Jednostka Dystansowa (12 strzałów), Pocisk Balistyczny

5. Królówka: http://fc04.deviantart.com/fs13/f/2007/110/3/5/__Chess___B_Queen___by_Celsa.jpg
Królówki to bardzo ważne jednostki w armii szachowej. Przede wszystkim tylko Królówki parają się magią. Poza tym jednak posiadają dużą szybkość i zadają spore obrażenia. No i za pomocą zaklęć, jednostki te potrafią unosić się nad ziemią.
Umiejętności: Brak Kontrataku, Jednostka Latająca, Piorunujące Uderzenie, Jednostka Czarująca ( Prawa Moc, Przyspieszenie, Wytrzymałość)

6. Król:
http://fc02.deviantart.com/fs13/f/2007/076/c/6/__Chess___W_King___by_Celsa.jpg
Królowie to bardzo silne i wytrzymałe jednostki, które mogą zadać spore obrażenia wrogowi, nawet gdy jest ich mało. Poza tym, Królowie to jednostki kluczowe dla armii szachowej, ponieważ dają pozostałym jednostkom duże korzyści.
Umiejętności: Szlachetne Przewodnictwo, Magiczne Berło, Królewski Majestat

7. Szachmistrz: http://fc06.deviantart.com/fs7/i/2005/171/3/2/_KING__by__coey_.jpg
Szachmistrzowie to bonusowe bierki dodawane zazwyczaj do kolekcjonerskich edycji zestawów szachowych. Na polu walki są oni bardzo przydatni, ponieważ dosłownie ścierają wrogie oddziały z powierzchni ziemi, jednakże Szachmistrzowie bardzo szybką giną z racji, iż są mało odporni.
Umiejętności: Niepokalana Biel, Tragiczna Odporność, Tchnienie Śmierci

Wyjaśnienie umiejętności jednostek:

Służba - Codziennie do armii bohatera dołącza jeden Pionek, za każdego jednego Króla w armii.
Lojalność - Jeżeli w armii bohatera znajduje się przynajmniej jeden Król, to jednostka z tą umiejętnością nigdy nie otrzyma ujemnych efektów morale.
Jednostka Dystansowa - Ta jednostka może walczyć na dystans.
Skoczność - Jednostka może przeskakiwać (zupełnie jakby przelatywała) nad przeszkodami i wrogimi oddziałami na polu walki, nielicząc murów zamku.
Jad - Przy każdym ataku jednostka ma szansę zatruć wrogi oddział (działa tak samo, jak trucizna Zabójców z Lochu)
Jednostka Mechaniczna - Na tą jednostkę nie działają zaklęcia umysłu, trucizny, ani żadne efekty morale.
Budowla Bojowa - Jednostka ta zawsze posiada szybkość 2 i żadne zaklęcia, artefakty itp. nie mogą tego zmienić
Pocisk Balistyczny - Każdy strzał tej jednostki powoduje zmiażdżenie pancerza atakowanego wroga, dzięki czemu jego obrona na stałe spada o 5.
Brak Kontrataku - Jednostka nie otrzymuje kontrataku w walce w zwarciu.
Jednostka Latająca - Jednostka może przelatywać nad wszelkimi przeszkodami i jednostkami na polu walki.
Piorunujące Uderzenie - Jeżeli jakaś z wrogich jednostek przylega do atakowanej jednostki, obrażenia przenoszą się po części na tą drugą jednostkę (działa jak umiejętność Pao Kai)
Jednostka Czarująca - Ta jednostka może rzucać pewne zaklęcia, oczywiście zużywając przy tym część swojej many.
Szlachetne Przewodnictwo - Królowie posiadają unikalną umiejętność bojową, której mogą użyć tylko raz w każdej walce. Dzięki niej, wskazana przez nich sojusznicza jednostka otrzymuje spory bonus do inicjatywy na stałe, do końca bitwy.
Magiczne Berło - Jednostka zawsze zabija przynajmniej jedno stworzenie we wrogim oddziale.
Królewski Majestat - Gdy w armii jest przynajmniej jeden Król, wszystkie sojusznicze jednostki otrzymują na stałe +1 do morale.
Niepokalana Biel - Na tą jednostkę nie działają ŻADNE zaklęcia Magii Mroku.
Tragiczna Odporność - Wrogie jednostki atakujące Szachmistrzów zawsze zabijają przynajmniej jednego z nich.
Tchnienie Śmierci - Pierwsza uderzona przez Szachmistrzów w danej walce jednostka umiera (nie ważne ile zadano jej obrażeń).


IP: Zapisane
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7 : 17 Sierpnia 2008, 14:03:31 »
OK, wszystko zaklepane, wpasowane i działa. Zatem niech wygra najlepsza.


IP: Zapisane
Fehu
Pożeracz Kamieni

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 489


To tylko sen. Nikt nam go nie odbierze...

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 17 Sierpnia 2008, 14:16:42 »
Mam takie pytanie: Czy czas głosowania w poszczególnych parach można by trochę skrócić? Powiedzmy, tydzień na każdą parę. Bo jak jedna para ma trwać dwa tygodnie, to wszystkie pary skończą się w połowie listopada @.@


IP: Zapisane
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #9 : 17 Sierpnia 2008, 14:19:38 »
Jeśli się sprężycie w tydzień z głosowaniem to nie ma problemu. Tylko potem stękań, że ktoś nie zdążył zagłosować, nie przyjmuję ; ]


IP: Zapisane
Erian

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Magic is most powerful weapon...

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 17 Sierpnia 2008, 14:55:08 »
Ej Luk można głosować na samego siebie???


IP: Zapisane
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #11 : 17 Sierpnia 2008, 15:05:34 »
Jeśli nie będzie to kolidować z Twoim sumieniem to można ;]


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 17 Sierpnia 2008, 16:57:52 »
mam dwa pytania
1. w miastach na konkurs można jeszcze wprowadzić drobne zmiany
2. moge dodać kilka nowych miast, gdy trwa głosowanie


IP: Zapisane
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #13 : 17 Sierpnia 2008, 17:31:12 »
1. Nie, był na to czas.
2. Można, choć nie będą już brane pod uwagę w tej edycji.


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 232


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 17 Sierpnia 2008, 17:39:13 »
Nie zostales pominiety walczysz z Erianem


IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Strony: [1] 2 3 4 ... 21    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.057 sekund z 23 zapytaniami.
                              Do góry