NaNaNaNaNaNaNa Reuel!
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 876
Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?
|
|
« : 19 Kwietnia 2011, 18:51:39 » |
|
Mam pytanie w co najlepiej inwestować? Bo mam parę wątpliwości. Wyskoczyła mi przy pierwszym poziomie magia światła, jednak słyszałem, że lepiej iść w destro. Później planuje naturalnie obronę i atak, logistykę, ze względu na duże obszary, które trzeba będzie przemierzyć. Później co najlepszego się nawinie, myślę o oświeceniu albo talencie magicznym ze wskazaniem na to pierwsze. Myślę, że dobry Łowca by wówczas wyszedł. Jednak chciałbym sięgnąć po wasze zdanie. Potrzebuję odpowiedzi szybko.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1 : 19 Kwietnia 2011, 19:57:18 » |
|
Michał a masz kółko talentów ? Takie które pozwoli Ci dojść do Ultimate? Bardzo sie przydaje, by wiedzieć co brać.
Niestety teraz nie mam go na dysku gdzieś musiałbym poszperać...
|
"TAWERNO WALCZ!" "Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*... Zabije"
|
|
|
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 876
Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?
|
|
« Odpowiedz #2 : 19 Kwietnia 2011, 20:09:00 » |
|
Kółko talentów? Pierwsze słyszę o czymś takim
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #3 : 19 Kwietnia 2011, 20:39:08 » |
|
hmm to taka aplikacja która przejrzyściej pokazuje jakie talenty powinno sie brać. Poszukam... Jak już znajde to dam albo linka albo choć screena.. Skillwheel czyli Koło umiejętności (tak to nazwałem nie pamiętałem dokładnej nazwy) http://homm5.gram.pl/pliki/4.htmltu to znajdziesz 1 link w tabelce^^ , miałem gdzieś lepszy ale posiałem... wg mnie tak jak to tak jak to tam jest pokazane najważniejsze jest dojsc do ultimate Szczęścia Natury - tak m nie sie wydaje;p Zwłaszcza z zdolnością Findana.
|
|
« Ostatnia zmiana: 19 Kwietnia 2011, 20:51:12 wysłane przez Nimrod »
|
IP:
Zapisane
|
"TAWERNO WALCZ!" "Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*... Zabije"
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #4 : 19 Kwietnia 2011, 20:50:06 » |
|
Nimrodzie, chodzi ci zapewne o ten: http://h5.heroes.net.pl/artykul/5-skillwheel.htmlW Downloadzie Hall of War jest paczka modów, a w niej ''doc skills''. Wprowadza on skilwheel do gry, bardzo przydatne podczas gry kiedy się dokładnie nie wie jakie skille brać. Zaraz ci zahostuję konkretny plik. http://www.speedyshare.com/files/28053650/Doc_Skills_3_0_2.h5uWsadź do user mods, np przy awansie bohatera będziesz miał kółko do naciśnięcia i ono wprowadzi cię do skilwheela, przydatne bo nie trzeba wychodzić z gry.
|
|
« Ostatnia zmiana: 19 Kwietnia 2011, 21:32:53 wysłane przez Bandaro »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #5 : 19 Kwietnia 2011, 21:00:36 » |
|
Tak Bandaro, ten który Ty poałeś jest właśnie tym lepszym. Mającym w sobie juz zaimplementowanych bohaterów oraz kalkulator poziomów. Bardzo przydatne
|
"TAWERNO WALCZ!" "Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*... Zabije"
|
|
|
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 876
Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?
|
|
« Odpowiedz #6 : 19 Kwietnia 2011, 21:24:56 » |
|
Rzeczywiście dzięki przyda się tylko niestety nie w kampanii bo potrzebuję Finadana. Generalnie mimo wszystko wolałbym jakiejś luźnej porady jak generalnie rozwijać się Łowcą.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #7 : 19 Kwietnia 2011, 21:37:30 » |
|
Ja miałem taki build i sądzę że był całkiem dobry:
-Magia światła - Przy większych armiach, które w kampanii będą na pewno efektywniejsze będzie światło. -Logistyka - Bardzo duże obszary do przemierzenia. -Obrona - Podstawa, 30% mniejsze obrażenia to całkiem sporo -Oświecenie - Bonus do statystyk rzecz jasna -Szczęście - Bardzo przydatne, o jego skuteczności chyba nie muszę nic mówić. Można na to miejsce ewentualnie wziąć morale, choć raczej podstawowe +2 i pewnie jeszcze jakiś artefakt starczy.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 474
|
|
« Odpowiedz #8 : 20 Kwietnia 2011, 01:13:21 » |
|
Ja bym proponował taki:
-Światło -Logistyka/atak -Obrona -Szczęście -Dowodzenie
Taki Sylvan jest trudny do rozjechania w multi, a co dopiero w singlu ... . Wysokie szanse na szczęście, przyspieszenie + dobrze wchodzące morale pozwolą ruszać się naszym jednostkom nawet po trzy razy zanim się ruszy jednostka przeciwnika. Logistyka da nam więcej punktów ruchów co pomoże w misji 3, gdzie będzie się liczyć szybość, ale znowu atak da nam takiego kopa, że wszystkie nasze jednostki będą brać wszystko na hita. Obrona to podstawa każdego buildu, dzięki której nasze jednostki dłużej przetrwają. Światło przy większych armiach które jak wspominał Bandaro jest niezwykle efektowne takie +12ataku, czy +40% inicjatywy piechotą nie chodzi. Ewentualnie, jeżeli lubisz ryzyko to idź w ostateczną. Bez dwóch zdań wymiata, ale wystarczy że jeden skill nie podejdzie i już masz bezużyteczny build.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 876
Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?
|
|
« Odpowiedz #9 : 20 Kwietnia 2011, 12:38:53 » |
|
No cóż pretensji nie mam ale pytając liczyłem na bardzo szybko odpowiedź bo właśnie grałem w kampanię. Cóż coś usłyszałem gdzieś, że lepiej niż światło dawać w zniszczenia i trudno. Mój bohater opiera się mniej więcej na wyznaczonym przeze mnie rozwoju. Tylko takie zastrzeżenie, bo niewiem czemu nie piszecie ataku skoro to jego podstawowy talent o ile się orientuję
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 474
|
|
« Odpowiedz #10 : 20 Kwietnia 2011, 14:33:31 » |
|
Cóż coś usłyszałem gdzieś, że lepiej niż światło dawać w zniszczenia i trudno. Tylko takie zastrzeżenie, bo niewiem czemu nie piszecie ataku skoro to jego podstawowy talent o ile się orientuję
1. Przy dużych armiach jakie są w kampanii w walkach z finalnymi rywalami światło było by lepszym wyborem, bo co z tego że zabijesz tam 100 wampirów, a jeszcze 500 ci będzie hasać po polu walki. 2. Przyzwyczajenie z dzikich hord, gdzie był mentor pamięci
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
King Loczdorah
Punkty uznania(?): 23
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 845
It's Seriously Christmas
|
|
« Odpowiedz #11 : 20 Kwietnia 2011, 15:30:32 » |
|
Cóż ogólnie Findan jest postacią która na singlu wymiata po prostu gdy rozwinie się mu takowe skille wymienione wyżej: -Szczęście -Dowodzenie -Światło/Destro -Atak Wtedy jest praktycznie maszynką do koszenia i nic go nie zatrzyma, najlepsze rozwiązanie które ułatwia zabawą tym bohaterem.
|
|
|
|
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 876
Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?
|
|
« Odpowiedz #12 : 20 Kwietnia 2011, 18:12:04 » |
|
Czyli mam póki co ekspercką logistykę, magię zniszczenia, atak, oświecenie po pierwszej misji bo reszta talentów była trefna no poza szczęściem ale wówczas myślałem by obronę brać. Z drugiej strony chyba ja sobie podaruję, bo mam dość grania bez szczęścia, już Raelagiem tak poszłem i było ciężej niż zwykle.
|
|
|
|
King Loczdorah
Punkty uznania(?): 23
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 845
It's Seriously Christmas
|
|
« Odpowiedz #13 : 21 Kwietnia 2011, 08:43:10 » |
|
Logistyka dobra rzecz, przynajmniej twój Findan jest bardzo mobilny, ogólnie rzecz biorąc Elfy ze Szczęściem są maszynką do szybkiego zdobywania(od Kopalni, surów i artów po garnizony, miasta). U Raelaga szczęście bardzo potrzebne ale najciężej jest trafić na Logistykę, jak grałem nim to denerwowało mnie to że ma tak małą turę.
|
|
|
|
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 876
Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?
|
|
« Odpowiedz #14 : 21 Kwietnia 2011, 09:36:12 » |
|
Ja Raelagiem tym razem poszłem bez szczęścia ale to był błąd bo gra się dwa razy ciężej. Z drugiej strony boję się grać jakąkolwiek armią bez ataku czy obrony bo czuję się bezpieczniej o swoją armię, gdy wiem iż ma bonusy w tych elementach. Jednak ostatnio się przekonuję też do nie typowo żołnierskich talentów, których normalnie nie brałem, a warto, np. Raelagiem (tak tak znowu nim, tym razem w tym pozytywnym sensie ) wziełem talent magiczny co się przydaje przy innych graczach, gdy masz 180 many i potężne czary
|
|
« Ostatnia zmiana: 21 Kwietnia 2011, 19:00:55 wysłane przez Michal787 »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|