Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Cahan
Strony: 1 ... 145 146 147 [148]
2206  Heroes VI / Kampania Przystani / Odp: Misja Trzecia : 12 Grudnia 2011, 20:16:19
Kryształy są, wojsko jest. Jeszcze raz spróbuję, bo to jest naprawdę bardzo dziwne... Wszystko już przeszłam tylko tego nie mogę i od 3tygodni męczę i kombinuję... Który mieliście poziom bohatera- ja mam 21 (może za niski  :huh:).
Sprawdzone dalej nic...
2207  Heroes VI / Kampania Przystani / Odp: Misja Trzecia : 12 Grudnia 2011, 16:03:30
Kapliczki wiem gdzie są i wogóle, tylko, że ja nie mogę do nich wejść (czerwone, przekreślone kółko)  :P i co teraz?  :-/
2208  Heroes VI / Kampania Świątyni / Odp: Kampania Świątyni : 11 Grudnia 2011, 15:41:41
Ja nie walczyłam z Gerhartem- zabiły go demony.  Nebiros był nie do pokonania, więc kiedy ludzie atakowali zamek demonów (mniej więcej na środku mapy), a Nebiros pognał na odsiecz, ja zabiłam Królową Roju (wcześniej Nebiros atakował mnie jak tylko zbliżałam się do jego zamku). Następnie Nebiros podbił moje najbardziej wysunięte na północ miasto i się w nim ulokował. Ja ulokowałam się w moim mieście z wybudowaną łzą Ashy, zebrałam armię i zabiłam Nebirosa (koniec misji). Misję przybywam w pokoju olałam, za sprawą zbrojnych ataków Lady Cordeli na moje ziemie, postanowiłam usunąć  problem u źródła. Podsumowując misja była trudna (ciągłe ataki silnego wroga), ale boss prosty do pokonania. Do dziś nie wiem skąd wróg brał tą armię dla jakiś 5 bohaterów z 2 zamków przy moich 3  :huh: ...
2209  Heroes VI / Kampania Przystani / Odp: Misja Trzecia : 10 Grudnia 2011, 16:11:05
A ja mam problem z tą bramą z nagami  :(... Też mi się zacina itd. No i czekam, czekam, czekam i dalej się dzieje to samo. Mam od dawna łzę ashy, władam 2 zamkami i wszystkimi fortami. A nagi dalej blokują  :-/... I co tu w takim wypadku robić. Bo ile tygodni świata ashan ma upłynąć by te ryby się wyniosły  >:( !
2210  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Prawdopodobne dodatki do Heroes VI : 13 Listopada 2011, 13:49:44
Mi się  osobiście taka koncepcja nie podoba. Ja bym w lochu zostawiła czarne smoki, grające ważną rolę w kulturze mrocznych elfów i będące świetną jednostką, anioł jakoś mi do Malassy nie pasuje, zwłaszcza, że obie strony z natury się nienawidzą  ;) . Po 1misji kampani Inferno dochodzę do wniosku, że anioł wolałby się zaprzyjaźnić z chaosem niż z ciemnością i nic tego nie zmieni. W lochu też powinny zostać jaszczury- pisało, że ich oswojenie było ważnym wydarzeniem w kulturze mrocznych elfów... A pozostałe jednostki- mroczne elfy 2-3 egzotyczne potworki mi z nawiązką wystarczą  ;D
2211  Heroes VI / Kampania Inferna / Odp: Misja 2 .. mały problem. : 12 Listopada 2011, 22:46:25
Też mam problem- jak podbijam drugi zamek przystani najpierw atakuje mnie gracz nekropoli, którego bez problemu usuwam. Następnie:
a) podbijam zamek nekro dzięki czemu najpierw atakuje mnie Javed będący dla mnie wysoki, którego pokonuję, po jakiś 4 dniach atakuje mnie Siham będąca Bardzo wysoki. Próbowałam przenosić się z miasta do miasta, ale nic to nie dało. :(
b) nie atakuję zamku nekro- po 3 dniach zjawia się Siham i powtórka z pkt.a
Co robić?  Gram na standardzie :-/ Mam opętanych, cerbery, oprawców, lilimy- można mieć coś jeszcze na tym etapie? Wróg ma wszystko ulepszone, tylko namtaru nie ma...
Strony: 1 ... 145 146 147 [148]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.04 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry