Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - outout
Strony: [1]
1  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Heroes V ToE turniejowo : 20 Sierpnia 2010, 08:14:00
Jak zdobyc 4 lvl podstawowego skilla ??
2  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Heroes V ToE turniejowo : 17 Sierpnia 2010, 14:50:55
Dzieki
A jeszcze jedno o co chodzi z tym Łańcuchem Żywiołów w Lochu to się jakoś uruchamia/ustawia czy poprostu premia jest naliczna zawsze ??
3  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Heroes V ToE turniejowo : 17 Sierpnia 2010, 14:29:48
Rozumiem dzieki, czyli bohater jest juz "gotowy" ma wypełniona księgę czarów, artefakty oraz porównywalną armię i walcze tylko żadnej ekonomi niwelowania strat z jednostkami neutralnymi.

Fix to tak jak my gramy mapa 4 luda i wio.

Jak to sie ustawia jakis mod trzeba ściągnąć ?? Damy rade na jednym kompie w Duel pograc ?? Nie będe poświecał weekendu zeby trollowac w chacie przed kompem.
4  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Heroes V ToE turniejowo : 17 Sierpnia 2010, 13:49:46
Dziekuje  :)

W trójce jak miałes magie ziemi to mogłes wybrać miasto !! A jak miałes magie powietrza to w zaleznosci od lvl skilla- mogłes teleportowac się 1 , 2 , 3 , a nawet 4 razy po mapie przygód. Tutuj nie potrafie narazie ocenic czy z danego miejsca przeskocze na to które chce potem ide np. pod zbocze góry i sie okazuje ze nie moge przeskoczyc na drugą stronę bo za duza odległość :/
5  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Heroes V ToE turniejowo : 17 Sierpnia 2010, 13:34:31
Przeciez pisałem ze nie mając talentu magicznego, ech czytanie ze zrozumieniem  ;> To samo z logistyką jesli oboje jej nie mamy to tez nie dogonie przeciwnika ??

Arena/Fix/Duel/RMG to chyba sa jakies mody/tryby a nie mapy.

Zauwazylismy tez ze czary takie jak Dimision Door i Town Portal sa strasznie upośledzone w stosunku do tych z Trójki. Mozna je jakos zupgrejdować bo szczerze powiedziawszy DD jest smieszne czasem nawet nie idze przeskoczyc przez troche wieksze pasmo górskie.
6  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Heroes V ToE turniejowo : 17 Sierpnia 2010, 13:18:34
Aha rozumiem czyli jesli nie mam dodatkowych zdolnosci takich jak np Talent Magiczny to czy rzucę np. Łaskę, Fire Balla, użyję  skilla szraża, czy poprostu zaatakuje i tak postać wyląduje w tym samym miejscu w kolejce. Z czarami grupowymi jest inaczej ??

Zacząłem przegladać tą stronkę z ligą jaka jest różnica miedzy Arena/Fix/Duel/RMG ??

Troche mnie dziwi fakt zmiany ruchu po mapie przygód - w H3 ilosc ruchu po MP zależała po części od szybkości jednostek posiadanych przez bohatera. I tu małe rozczarowanie bo w H5 jesli przeciwnik jest przedemną o 2 kropki na mapie to nie mając logistyki/stajni teoretycznie nigdy go nie dogonie ?? Logistyka jest kluczowa czy raczej pomocnicza ?? w sumie od razu dostaje znajdowanie drogi to tez cenny skill.

7  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Heroes V ToE turniejowo : 17 Sierpnia 2010, 12:06:37
Witam wszystkich.
Z paczką znajomych przerzucilismy sie ostatnio z Heroes 3 Wake of Gods na Heroes 5 ToE. Dla funu przeszlismy 12 kampani. Przyznam ze bardzo ciekawych no i zaczynamy grywac mapy turniejowe tak w 3-4 osoby na zasadzie Free for All. Przyznam ze jest bardzo miło przskoczyc o pare lat swietlnych z grafika bo grajac 3 lata w WoGa dostawałem juz ataków epilepsji na widok dwuwymiarowych parchatych tekstur (:))

Poczytałem troche Wasze forum, zasad turniejowych itp i musze przyznac ze scena sie rozwija... no moze pomijajac komentarze na temat wygranych pojedynkow na singlowych mapach gdzie ludzie piszą ze Haven/Academy jest super bo nigdy nie przegrali i "mega strategii" w stylu czempioni zabijaja magów raksze kapłanów itp.

Po pierwsze jako nowemu w temacie (przejscia kampanii nie uwazam za jakis wyczyn nawet na hardzie) prosze doradzic jakis portal z mapami turniejowymi bo musze przyznac ze ranomowe/zwykłe są dość nierówne i zwykle 1. gracz ma zdecydowanie lepiej.

Po drugie chylę czoła za regulamin turniejowy - totalnie sie z nim zgadzam gra powinna byc zbalansowana zeby wszyscy mieli równo i liczył się skill.

Nie bardzo rozumiem tego skillwheela - http://h5.heroes.net.pl/artykul/5-skillwheel.html
Te kręgi oznaczają ze zeby mieć do wybory np.  Odporność na ogien z Magii światła musze wcześniej posiadać- Magie Światła na 2lvl i mistrza odwołania ??
Przeglądałem te drzewka czy kręgi jak zwał tak zwał i nie bardzo rozumiem skilli, prosze o jakis lepszy opis i komentarz czy to jest dobre czy reczej srednie.

1 Boskie Przewodnictwo - Dowodzenie
2 Przygotowanie - Obrona
3 Ostatni Bastion - jw
4 Odbicie Zaklecia - Talent Magiczny
5 Zdeprawowana Ziemia/Wybuch Many - jest napisane ale wydaje sie strasznie smieszna ilosc obrażeń ??
6 Namiot zarazy - on leczy i zatruwa czy albo to albo to ??

Nowością jest dla nas pasek inicjatywy. Czy inicjatywa to gotowość bojowa ?? Czy szybkość to to samo co zasięg ruchu ??
Jak mają się różne akcje przeprowadzone przez bohatera/jednostkę w stosunku do tego gdzie wylądują w "kolejce inicjatywy" czy jak zaatakuje to będę bliżej początku niż jakbym rzucał czar czy "bronił się" czy obrazek znajdzie sie w tym samym miejscu ??

Na razie zagralismy jakies 5 gier w 3-4 osoby przy piwku z laptopem ustawionym na obrotowej tortownicy - zeby nie patrzec sobie na ekran no i powoli się uczymy (:)) W kupie zawsze raźniej niz trollowac przed monitorem samemu w domu.

Z góry dzięki za konstruktywną odpowiedź.
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.029 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry