Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
BOHATER SYLWAN 1. Szczęście Z odpowiednim artefaktem i zdolnościami bohatera pozwala jednostce nawet średnio co drugi raz zaatakować ze ZDWOJONĄ SIŁĄ. Efekt wręcz wymiatający w wykonaniu podwójnie strzelających Łowców 2. Dowodzenie Chyba nie muszę tłumaczyć co daje danej jednostce dodatkowy ruch w tej samej kolejce /happy/ Jednocześnie zwiększa to szanse na atak ze szczęściem (patrz pkt. 1) 3. Atak Kumuluje efekty dwóch powyższych punktów /whistling/ 4. Obrona Już od samego początku najważniejszy atrybut u bohaterów Sylvan, więc trzeba go dopieścić /lol/ 5.Magia Przywołania Niewiem dlaczego ale jakoś wydaje mi się najbardziej adekwantna dla wojowników natury... 6. Talent Magiczny A żeby częściej i skutecznej przywoływać /happy/
AKADEMIA- Raksza-Raja (Szkodnik poprostu...) PRZYSTAŃ- Gryfy Królewskie (Szybkie, waleczne i pikują!) SYLVAN- Starszy Druid (Błyskawica i Kamienne Kolce brr!) NEKROPOLIS- Wampirzy Lord (Pierzesz i pierzesz a tego nie ubywa /w00t/ ) Loch- Głębinowa Hydra (Wytrzymałość, bzy kontrataku, atak na wiele pól) INFERNO- Czarci Lord (Podobny do Diablo nie?...)
Gra- cód miód. Tylko troszke szkoda ze nie widze jak porusza się gracz cpu po odkrytym przezemnie terenie /huh/ (dotyczy wyłącznie trybu wieloosobowego), ale w sumie wystarczy że słysze jego kroki /happy/ Kozacko-kaskadersko-czaderskie animacje podczas walki i rzucania zaklęć, klimat gry- dla mnie bomba!
Moim ulubionym miastem jest Sylvan: - za wygląd - ilość jednostek dystansowych/rzucających zaklęcia - zdolność "Wróg Rasy" (wymiata /whistling/ ) - prawie każda jednostka ma zdolność specjalną - bardzo wysoka średnia inicjatywa (ogólnie wszystkich jednostek)
Zaiwaniałem w obie w/w części i skubane jedna z drugą wprowadziły mnie w uzależnienie /rolleyes/ A skoro trzeba wybrac która bardziej, to bez wyrzutów sumienia powiem wam że III. Powody: - Inteligentniejsza gra bohaterów cpu niż w IV - w IV Bohaterzy o niskich poziomach zbyt łatwo kaput /blink/ - Nie podobała mi się możliwość podrużowania wojsk bez bohatera (IV)
Ale opowieści w kampaniach z HOMMIV są poprostu bomba /clap/ Czytałem wszystkie bez opuszczania fragmentu. Heh, jedynie dla nich chciałem doprowadzić kampanie do końca