Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 6 7 8 [9]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Taktyka na Sylvan (Czytany 47623 razy)
KamcioKowal

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 102


Zobacz profil
« Odpowiedz #120 : 28 Stycznia 2010, 17:53:47 »
No to chyba nie grałeś Sylvanem za dużo. Magia to jeden z największych atutów elfów. Po pierwsze - arcydruidzi dający plus do siły czarów. Po drugie białe i srebrne jednorożce - pierwsze przy magii światła dają możliwość rzucania podwójnego wskrzeszenia a drugie z aurą odporności na magię są świetne do odpierana zaklęć mroku czy słabszych czarów zniszczenia. Do tego ze zwiększoną mocą deszcz impregnowanych strzał (czy też rzadziej używana impregnowana balista) dają możliwość rozwoju w kierunku magii zniszczenia.

Magia atutem elfów? Takim rozumowaniem to wszystkie rasy poza orkami mają magię jako jeden z atutów  :D

1) Tak, arcydruidzi dają plus do siły czarów ale ten alternatywny upgrade nie ma błyskawicy ;/. A tylko na tej bonusowej sile czarów nie można zawsze polegać.
2) No, zdolności mają fajne Jednorożce, ale to trochę naciągane na magię- to tak jakbym powiedział że najpotężniejszą magię ma Przystań bo archanioły wskrzeszają  :P.
Przecież jednorożce nie bronią przez cały czas całej armii przed magią.
3) Ja nie wiem co wy w Impregnowanej Strzale widzicie  :rolleyes:.
No, rzuce zaklęcie i jednocześnie zadam obrażenia. Fajne.
Ale czy aż tak potężne?
I czy uważasz że ta nędzna siłą czarów łowcy + bonus druidów wystarczą żeby zrobić z Łowcy super maga zniszczenia? Nie będą to chyba szałowe obrażenia. ;/

Co do odporności na magię to zależy od skilla i od przeciwnika. Jeśli przeciwnikiem jest czarnoksiężnik, to nie da się odeprzeć jego zaklęć - jeśli odporność na magię zadziała to, w zależności od poziomu zniewalającej magii, jednostka otrzyma od 20% do 75% obrażeń. Jeśli przeciwnikiem nie jest bohater lochu, to odporność na magię (szczęście) daje 15% na to, że czar nie zadziała. Ochrona (obrona) zmniejsza obrażenia od czarów o 15%.


A co ma zniewalająca magia do tego? Ona dotyczy tylko jednorożców/ ew. smoków. I wiem o co chodzi z obroną i szczęściem.


IP: Zapisane
Wszyscy patrioci mówią o umieraniu za ojczyznę, ale nikt nie mówi o zabijaniu dla ojczyzny.
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #121 : 28 Stycznia 2010, 19:35:06 »
Przelanie mocy arcydruida to zdolność o niebo lepsza od marnej błyskawicy jak nie o dwa.

Tekst o archaniołach - bez komentarza  :P

Impregnowana strzała - tak potężna. Deszcz strzał to już trzykrotnie większe obrażenia. Marna siła czarów z przelaniem druidów spokojnie dorówna sile czarów czarnoksiężnika. Nie wiem jakie obrażenia uważasz za szałowe, ale polecam spróbować, bo pewnie nie grałeś nigdy tak rozwiniętym bohaterem elfów.

Cytuj
A co ma zniewalająca magia do tego? Ona dotyczy tylko jednorożców/ ew. smoków.
Zniewalająca magia dotyczy tylko smoków czy jednorożców? No chyba nie.


IP: Zapisane

anderzejn

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 7

Zobacz profil
« Odpowiedz #122 : 25 Lutego 2010, 17:09:01 »
Ja z kolei mam jeszcze inną propozycję, a mianowicie bohatera inferno(nie pamiętam nazwy, ale to ten z arcydemonami i odpornością na magię).Proponowałbym na łuczników rzucać ścianę ognia i arcydemonami w 1 turze zbliżyć się do łuczników, a później teleportować łuczników do siebie, ale oczywiście każdy może mieć inne opinie lub sposoby.


IP: Zapisane
Zgniły ropuch

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 21

Zobacz profil
« Odpowiedz #123 : 03 Marca 2010, 18:41:44 »
Można wziąść Naadira (Z Nekropolis) i postarać się szybko wybić to, co będzie stało przy łucznikach/druidach. Zablokujesz strzelców Sylwanu gratisowymi duchami. Do drzewców nie ma co strzelać, bo to bez sensu. Nigdy mi się nie udało opracować przeciwko nim lepszej strategii, niż "widma/wampiry/zombie pierwszy cios biorą na klatę, później się je wskrzesi". Liszami trzeba kasować druidów i wielkich łowczych.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 6 7 8 [9]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.072 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry