Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 9    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Taktyka na Sylvan (Czytany 47625 razy)
Sinitar 66

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 75


Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 14 Stycznia 2008, 16:54:07 »
No więc tak :

Wybieram Ossira, bo tan bohater ma na początku ok. 11 myśliwych. Jako wsparcie wybieram pieniądze.
W turach robię następujące kroki :

1 tura: Buduję budynek produkującu nimfy i je najmuje.
2 tura: Buduję budenek produkujący tancerzy ostrzy i ich najmuję.
3 tura: Buduję gildię magów i wyjeżdzam z miasta. Staram się podbić najbliższy tartak i kopalnię rudy.
4 tura: Buduję karczmę i najmuję 2 bohatera, który będzie zbierał "wolne" surowce.
5 tura: Ulepszam nimfy.
6 tura: Ulepszam tancerzy ostrzy
7 tura: Buduję budynek produkujący myśliwych i ich najmuję.
8 tura: Buduję kuźnię i kupuję namiot oraz balistę, najmuję wszystkie dostępne jednostki.
Dalej : Staram się rozbudowywać miasto i zajmować nowe budynki produkuje zasoby. Nie opiszę tego, bo to co robię dalej, zależy od wyglądu mapy.
 


IP: Zapisane
albo Sylwan...albo śmierć
Wukashi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 623


Androgyne man... Naga Cesarska

Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 14 Stycznia 2008, 17:47:20 »
Ja tam byłem sylwanem ze 4x. Jest całkiem niezły pod względem klimatu, ale jeśli chodzi o resztę to DNO...


IP: Zapisane
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 14 Stycznia 2008, 17:50:19 »
widać że ci się nie podoba bo wolisz cieplejszy klimat mianowicie wyrrzniętą dziurę w ziemi z płynącą lawą
Forteca ma ogółem mocne jednostki ale gdy bohater jest słaby to są słabe


IP: Zapisane
Asir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 718


God Killing Spear

Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 14 Stycznia 2008, 17:53:22 »
Zamek fajny ma najlepszą jednostkę 6 poziomu i  jak się ma na poziomie eksperta szczęście i do tego szczęście elfów pomniejsz umiejętność  to ten zamek jest praktycznie nie do pokonania


IP: Zapisane
Fan anime Bleach.
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 14 Stycznia 2008, 17:58:45 »
No chyba że gra się z Magmowym Smokiem i jego armią krasnali i umiejętnością Absolutna Ochrona która równowarzy Szczęście Elfów


IP: Zapisane
Asir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 718


God Killing Spear

Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 14 Stycznia 2008, 18:03:10 »
Racja loczek racja i jeszcze przeciwko nekromantom którzy tak zmniejszą morale sylvans że będą trafiać z pechowym szczęściem.


IP: Zapisane
Fan anime Bleach.
Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #21 : 14 Stycznia 2008, 18:16:45 »
Cytuj
pechowym szczęściem
;D Umarłem ze śmiechu po przeczytaniu tego! ;D

Jak już wiele razy mówiłem, nie podoba mi się Sylvan. Chciałbym jednak przypomnieć paru powyższym użytkownikom, że to rozmowa na temat porad grania tym zamkiem, a nie waszego zdania. ;)

Dodam tylko, że najważniejszymi umiejętnościami dla Sylvanu jest Szczęście i Dowodzenie. A jak bohater ma jeszcze Machiny Wojenne to kosi masakrycznie. ;) Można ewentualnie dodać jeszcze Światło i wzmacniać swoje jednostki (najprzydatniejsze to chyba Grupowe Przyspieszenie). Wtedy prawie zawsze będzie albo wysoki morale albo szczęśliwy atak. ;D


IP: Zapisane
Asir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 718


God Killing Spear

Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 14 Stycznia 2008, 18:21:45 »
Tu się Melman mylisz bo miałem dowodzenie i szczęście nam maksa i tego i tego było rzadko podczas bitwy i walczyłem z gościem co miał ino dowodzenie na zaawansowanym i miał więcej tych orzełków mimo iż ja miałem większe dowodzenie.Lepiej dowodzenia i szczęścia nie mieć razem


IP: Zapisane
Fan anime Bleach.
Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #23 : 14 Stycznia 2008, 18:23:55 »
Musiałeś mieć chyba kiepski tydzień, albo jednostki z innej frakcji, bo taki Łowca to wymiata na maksa. ;]


IP: Zapisane
Asir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 718


God Killing Spear

Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 14 Stycznia 2008, 18:25:49 »
Nie miałem jednostek z innej frakcji a ni pechowy tydzień a ni nawet rzuconych na moje jednostki rzucone czary zmniejszające morale.


IP: Zapisane
Fan anime Bleach.
Johny_Szalony

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 524


ADHD

Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 15 Stycznia 2008, 09:31:45 »
Ale jak to się stało że ja do tej pory nie wtrąciłem tu swoich trzech groszy?? No jak :huh:

W moich oczach bohaterowie Sylvanu są po prostu "pokrzywdzeni". Ich zdolność specjalna "Mściciel" (czy jakoś tak) moim zdaniem jest najsłabsza ze wszystkich zdolności specjalnych bohaterów poszczególnych frakcji. Przed każdą walką trzeba by było latać do zamku żeby zmienić "ulubionych wrogów", z deczko nużące prawda? Za to słabość tą nadrabiają  jednostki Sylvanu: Rusałki z wysoką inicjatywą, wielopolowym atakiem i brakiem kontrataku, Wielcy Łowczy za niemiłosierne koszenie, Druidzi zsyłający pioruny, oślepiające Srebrne Jednorożce, niebagatelnie wytrzymałe Enty... (nie wymienione jednostki jakoś mnie nie przekonują  :P)

Zdolność ostateczna- "Szczęście natury" raduje serce nieprzeciętnie, ale jak to bywa ze zdolnościami ostatecznymi- zdobyć ją nie lada wyczyn...


A teraz na temat ;D: tu trzeba liczyć na szczęście :P, dobierać umiejętności tak, żeby mieć dużo szczęścia + "Szczęście elfów" (+25% do obrażeń przy premii szczęścia, łatwe do zdobycia u bohaterów Sylvanu). Łowcy mają  chyba największą szansę ze wszystkich bohaterów na nauczenie się logistyki- skoro do wojaczki nie za bardzo, to trzeba nadrabiać ganianiem, można zaskoczyć wroga poprzez pokonanie dużej odległości, dobre kuku ;)


« Ostatnia zmiana: 15 Stycznia 2008, 10:11:26 wysłane przez Johny_Szalony » IP: Zapisane
Wróciłem właśnie z tej acid cave (…) Ogólnie legowisko trolli i zbiegów z zakładu gnieźnieńskiego. Polecam omijać. - Luk
Przy sprawdzaniu niektórych artów dostałbym krwotoku – Dabu
wyzywają i każą se lody robić...  polecam iść do sklepu po Algidę..   - Laxx
-Dabu: Darciuchy. xP Phi, gardzę metalem. x)
-Luk **A zjadł Ci ktoś kiedyś kota?**
Nikt nie powiedział, że jesteśmy kompetentni;p- Martin
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 15 Stycznia 2008, 10:07:14 »
ale jeśli bohater ma kilku wrogów z tego samego zamku to dzięki Mścielowi moze zrobić impregnowany trik czyli mianowicie nałożyć zaklęcie lub klątwe oraz użyć umiejętność deszcz strzał


IP: Zapisane
Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #27 : 15 Stycznia 2008, 13:47:09 »
Cytuj
chyba największą szansę ze wszystkich bohaterów na nauczenie się logistyki
Największą mają Lordowie Demonów. ; D

Dodam jeszcze, że po wyjściu TotE Mściciel nie uwzględnia alternatyw! Żeby trafić więc na ulubionego wroga, trzeba się nieźle napocić...


IP: Zapisane
Johny_Szalony

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 524


ADHD

Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 16 Stycznia 2008, 08:37:56 »
ale jeśli bohater ma kilku wrogów z tego samego zamku to dzięki Mścielowi moze zrobić impregnowany trik czyli mianowicie nałożyć zaklęcie lub klątwe oraz użyć umiejętność deszcz strzał

1. Bida przy pozostałych wrogach

2. Impregnowany trik zajmuje bohaterowi 2 tury, wrogi bohater wykorzysta je lepiej :P

3. U Łowców ciężko o dobrą moc więc zaklęcie nie straszne, klątwa dużo lepsza ale patrz pkt. wyżej :P

4. Deszcz strzał zadaje marniutkie obrażenia, już lepiej walnąć bezbłędnym strzałem w jedną jednostkę ;)

5. Miłego dnia :)



IP: Zapisane
Wróciłem właśnie z tej acid cave (…) Ogólnie legowisko trolli i zbiegów z zakładu gnieźnieńskiego. Polecam omijać. - Luk
Przy sprawdzaniu niektórych artów dostałbym krwotoku – Dabu
wyzywają i każą se lody robić...  polecam iść do sklepu po Algidę..   - Laxx
-Dabu: Darciuchy. xP Phi, gardzę metalem. x)
-Luk **A zjadł Ci ktoś kiedyś kota?**
Nikt nie powiedział, że jesteśmy kompetentni;p- Martin
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 16 Stycznia 2008, 09:58:24 »
Kurde Johny jak ty coś podsumójesz to wychodzą pewne refleksje do grania sylwanem


IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 9    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.028 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry