Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 22    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Recepty na zwycięstwo (Czytany 125897 razy)
Dr Wiktor Wektor

****

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 53


Zobacz profil
« Odpowiedz #60 : 19 Lutego 2008, 15:10:37 »
Cytuj
Kythra jest żałosna, prymitywna i w ogóle do niczego się nie nadaje.

Jeśli już miałbym wskazać żałosnego bohatera Lochu, to padłoby na Sorgala.

Wbrew pozorom Kythra to bardzo dobry bohater na większe mapy, a na większych mapach jej minotaury nie są wcale takie powolne (dużo czasu na zebranie/kupienie artefaktów).
Opisywana w poradniku Yrwanna ma lepszą specjalizację, to prawda. W końcu Furie mają największą inicjatywę i mają niemalże gwarantowane pierwsze uderzenie. Ale dojście Yrwanną do Empatii jest o wiele trudniejsze niż Kythrą.
Wystarczy spojrzeć na koło umiejętności do wersji 3.0. Yrwanna startuje z Oświeceniem i Inteligencją. Aby mięć dostęp do Empatii potrzebujemy jeszcze z Oświecenia zdolności: Uczony oraz Tajemne Podniesienie.  Jednak Yrwanna mając już wybraną Inteligencję otwiera drogę do 5 zdolności z tego talentu co daje jeszcze mniejsze szanse na dojście do Tajemnego Podniesienia, a jak trafi się wreszcie Uczony to mamy już otwartą drogę do 6 zdolności z Oświecenia. Coraz mniejsze szanse. A przecież potrzebujemy jeszcze Dowodzenia i Dyplomacji.
Szanse na szybkie dojście do Tajemnego Podniesienia (niezbędnego do uzyskania Empatii) można znacznie zwiększyć grając Kythrą i najpierw wybierając z Oświecenia Uczonego (otwarta droga do 3 zdolności a nie 5).


IP: Zapisane
shivaz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 24

Zobacz profil
« Odpowiedz #61 : 19 Lutego 2008, 21:00:56 »
To ja widze ze tu nikt nie gra na jednym kompie :D,a teraz po koleji gargulcow bylo 700,a kumpel sobie zrobil artefakty co dawaly 8 do  defensywy 7 do zycia 40 do inicjatywy,wiecej nie pamietam, dla kogos kto sie nie oreintuje to zeby miec osiem defa to trzeba znalesc albo kupic dwa relikty np tarcze i chest krasnala, ze o tym zeby miec 7 do zycia to nie da sie w tej grze tego zrobic bo z pierscieniem witalnosci i witalnoscia jak skill to masz raptem  4 HP,po 2 to w wiekszosci  gramy mape large lub normal z podziemiami zajmuje nam 4-6 godz wiec to zaden wyczyn i takie armie to normalka, bo jak grac inaczej na jednym kompie??, tak samo jak 25-29 lvl, gdzie 25lvl to minimum , moj rekord to bohater wyskillowany na maxa ze wszystkimi talentami na expert i skillami, mam taka mape jest do zdarcia ze strony z mapami do Herosa V ToE nazywa sie let's fight i na niej mozna sobie zrobic bohatera na maxa,jakby ktos chcial zobaczyc co dany bohater moze dostac bo tam mozna zrobic 13 poziom w 1szym tygodniu stojac pod zamkiem ;D, a co do lochow to zamek do grania na jednym kompie sie nie nadaje, po prostu przyrost w tym zamku jest nie do przyjecia bo skoro przyrost furii jest na poziomie przyrostu 5 lvl jednostek w np fortecy no to to chyba komentarza nie wymaga, moim zdanie ruscy zrobili gra do grania na jeden komp z tym ze chyba nikt z nich nie probowal zagrac w nia takim systemem,moim skromnym zdaniem generalnie zasada jest taka na zamek masowy masowka (wlasnie mi sie dzisiaj udalo poskladac kumpla necropolie infernem Marbas - 28 lvl + wisor mistrzostwa+ wszystkie skille gatingu, i majac po 120 kostuch, 70 czarnych smokow i 160 liczy walka trwala moment i zakonczyla sie "dzieki reszty nie trzeba" ;D)a co do bohaterow lochu to wg mnie chyba nejdenniejszy jest tak jak u kolegi wyzej sorgal.


IP: Zapisane
Feńx

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 125


Zobacz profil
« Odpowiedz #62 : 19 Lutego 2008, 21:42:29 »
O co chodzi z ta małą liczebnością w Lochu i grą na jednym kompie?
Przecież loch ma małą liczebność, ale o wiele lepsze jednostki.


IP: Zapisane
Jak ktoś gra w set3 to niech pisze w wiadomosci prywatnej
shivaz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 24

Zobacz profil
« Odpowiedz #63 : 19 Lutego 2008, 22:08:49 »
Ta, ale podczas grania na jednym kompie dluzszej partii niestety jakosc przegywa z iloscia, i nawet wysrubowana magia destrukcji ci nie pomoze niestety jak ci po kilku godzinach grania ktos zrobi 600-800 jednostek na twoje 200 furii :(


IP: Zapisane
REborN

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42


Zobacz profil
« Odpowiedz #64 : 20 Lutego 2008, 00:26:00 »
Melamn-ja nie zachęcam do grania nią(preferuję sinitara), tylko pokazuję, że nie jest żałosna i można nią skutecznie grać.

ps.na 'let's fight' robie regularnie 17 poziom  w pierwszym tyg orcami, lochem i infernem phi :P czym jest 13.


« Ostatnia zmiana: 20 Lutego 2008, 00:28:29 wysłane przez REborN » IP: Zapisane
Jak coś wymyślę to wstawię:)
jac37

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 5

Zobacz profil
« Odpowiedz #65 : 20 Lutego 2008, 07:37:37 »
przepraszam ze nie w temacie dajcie linka do tej mapy dzeki


IP: Zapisane
shivaz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 24

Zobacz profil
« Odpowiedz #66 : 20 Lutego 2008, 09:55:50 »
Ja mialem na mysli ze mozna na tej mapie zrobic 13 poziom nie walczac z nikim tylko zbierajac skrzynki i odwiedzajac kamienie co daja 1000 expa, a na niej mozna zrobic maxymalny poziom herosa jaki sie da.


IP: Zapisane
shivaz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 24

Zobacz profil
« Odpowiedz #67 : 20 Lutego 2008, 10:27:19 »
sluchajcie a jak juz sobie tak dywagujemy na tematy zwiazane ze strategia to moglibysmy opisac teraz sowje ulubione strategie jezeli chodzi o umiejetnosci pod konkretnego bohatera z danego zamku np ja najbardziej nienawidze grac na necropolie i grajac lochem mam duze problemu na ten zamek, wiec gram infernem bo jest duzo latwiej i np jezeli kumpel bierze maga to ja biore marbasa albo nymusa wg mnie podstawa to logistyka, luck, defensywa ( bo atak dostaniemy bo to  glowny skill rasowy) magia destrukcji i ewentualnie machiny badz dowodzenie  jak bede mial tyle szczescia ;D,jak bierze wojownika to na necro podobnie na inne rasy alastara badz jezebeth i wtedy talent magiczny + distract,dark magic i klatwy,magie destrukcji,jak sie uda to oswiecenie, a jak nie to defens lub luck.Jezeli ktos ma ochote to prosze pisac bo mnie np bardzo ciekawi jakie inni gracze maja pomysly na gre danym bohaterem z np sylwanu czy lochu badz inych ras grajac przeciwko np necro inferno heaven academia czy innymi,z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich ktorzy bede chcieli tu umieszczac swoje przemyslenia i strategie ;D ;D


IP: Zapisane
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #68 : 20 Lutego 2008, 19:48:36 »
Matko z córką! Nie było mnie dwa tygodnie ale nie sądziłem, że zrobicie Panowie taki śmietnik...

Kolego shivaz, bo to Ty jesteś źródłem całego zamieszania, mam dla Ciebie idealną strategię gry na dwóch przy jednym kompie:

Weź kolegę i idźcie do piaskownicy popstrykać w kapsle bo tracicie oboje czas...
Jeżeli gracie obserwując swoje ruchy to znajdźcie sobie jakieś inne zajęcie. Zwycięstwo w grze polega na podbiciu pozostałych wszelkimi dostępnymi sposobami więc Wasza metoda spotkania się kosmicznymi armiami w umówionym miejscu i czasie to za przeproszeniem dziecięca fascynacja gierką...
Jeśli już, to grajcie traktując się od początku jak wróg wroga a może będzie w tym jakiś sens. Kolega kolegą ale jak chcesz wygrać to rób co trzeba a nie czekasz i cieszysz miskę, że masz 25 poziom i nie wiem jak wielką armię, co z tego skoro on Cię potem roznosi jak dziecko.
Piszesz, że Loch to Twój ulubiony zamek  ale najwyraźniej nie bardzo wiesz z czym on się je. Magia destruktywna jest po to by szybciej podbijać, szybciej się rozwijać, nie tracić wojska i nie dopuścić do sytuacji o których Ty wspominasz, czyli walki z 200 hydrami.
Jestem bardzo wrażliwy na liczby i nie lubię niedokładności. Aby zebrać 200 hydr przy przyroście 6 na tydzień potrzebujesz 33 tygodnie. Pomijam już fakt, że nie masz ich w pierwszym tygodniu a 6 jest dopiero gdy masz zamek...33 tygodnie to ponad 8 miesięcy! Nie grałem jeszcze żadnej mapki dłużej niż 6 miesięcy...
( jeśli miałeś dwa lub trzy zamki lochu to nie wiem jak mogłeś przegrać...)
Nie wiem co Ty w tym czasie robisz? Stoisz i patrzysz jak gość akademią kupuje każdej jednostce artefakt? Chcesz z nim wygrać to idź i mu pozabieraj kopalnie bo liczba surowców aby każdej ulepszonej jednostce dać potrójny artefakt jest horrendalna... Skoro Loch ma mniejszy przyrost to na chłopski rozum wiadomo, że im dłużej trwa scenka tym Twoje szanse maleją. Dlatego nie stój jak ten pionek tylko przejdź do ofensywy bo to jest ofensywny zamek.
Również rozwój, który podałem na początku jest wyłącznie ofensywny. Przy jego pomocy w drugim lub trzecim tygodniu masz ponad 10 Spell Power. W drugim miesiącu przekraczasz 20. W tym momencie idziesz na swojego koleżkę i gwarantuję Ci, że tego nie przeżyje a o budynku do budowy artefaktów dopiero pomyśli bo będzie kończył rozwijać zamek, który buduje się o wiele ciężej niż Twój Loch.
 
Twoje wzmianki o tym, że 40 Czarnych Smoków zabija 70 Gargulców albo, że tą  mapkę rozgrywasz z kolegą w ciągu 5 - 6 godzin są wzięte z powietrza i nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Zejdź więc na ziemię i jeżeli chcesz polemizować to zacznij zamieszczać adekwatne dane bo jesteś mało wiarygodny. Ale nie dopóki nie nauczysz się pisać bo jak widzę Twoje posty to mnie na pawia zbiera...

 
A teraz część dotycząca wszystkich. Nie wiem kto i co pisał ale kilka rzeczy zwróciło moją uwagę:

1. To co zamieściłem na pierwszej stronie to rozwiązanie optymalne. Optimum
    znaczy najlepsze. Najlepsze pozyskać najciężej. Ciężko dostać dowodzenie
    ale bez przesady. Po to też wymyślono takie budynki jak domki czarownic
    w których należy tej nauki szukać a zazwyczaj w większości map na obszarze
    każdego zamku taki jeden domek się znajduje. Na całej mapie jest ich kilka.
    W hordach dodatkowo jest zamek nauczyciela,  w którym można zmieniać nauki.

2. Jeżeli szkolicie bohatera to umiejętności trzeba tak wybierać aby się nie
    zaklinować i w każdej chwili móc wybrać umiejętność "nieszkodliwą" odrzucając
    te które są nam zbędne. Jeżeli  zamiast Scholar pojawi się coś innego i my to
    odrzucamy to nie wiem czy wiecie ale wtedy procentowe szanse
    pojawienia się ponownie odrzuconej umiejętności maleją. Dlatego nazywa się to
    dynamicznym a nie statycznym systemem umiejętności. Odrzucicie raz, drugi ale
    za trzecim razem siądzie...Jak nie, miałeś pecha, bywa...Jak już siądzie wam
    Scholar to potem największe szanse są na otrzymanie Arcane Exaltation...

3. Ktoś miał wątpliwości co do Czarnego Smoka...Panowie pogódźcie się z tym bo
    nie jest to moje widzi mi się tylko fakt. Ten Smok był najsilniejszy w Heroes I,
    był też najsilniejszy w Heroes II, podobnie w III oraz IV i nie inaczej jest w
    Heroes V !!! Jego trzeba zabić, a z pozostałymi jednostkami 7 poziomu można
    zrobić co nam się żywcem podoba...Same statystyki mówią za siebie...
    W połączeniu ze szczęściem, biciem przez dwóch i elementami żadne
    wskrzeszanie, czarowanie, strzelanie i  inne umiejętności pozostałych
    jednostek tego poziomu, nie wyrównają tego a bynajmniej ludzki przeciwnik nie
    pozwoli na to aby z nich w pełni skorzystać...Owszem inne jednostki
    można wskrzeszać, wzmacniać itd, itp ale to już są dodatki od bohatera, którym
    na przeciw wychodzą kilkutysięczne obrażenia czarów destruktywnych
    od Warlocka.

   
   


IP: Zapisane
Martin
"Król Multikont"

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 397


Nobody expects the Spanish Inquisition!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #69 : 20 Lutego 2008, 20:37:16 »
Mały offtop
Dodam i poinformuje tylko, ze poradnik został wrzucony na stronę klik.
Jesli ktoś ma talent i wene oraz co najwazniejsze pojęcie o tym co pisze - niech stworzy coś takiego jak powyzszy poradnik a zostanie to wrzucone na strone.

Pozdrawiam


IP: Zapisane
shivaz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 24

Zobacz profil
« Odpowiedz #70 : 22 Lutego 2008, 09:20:37 »
Posluchaj Gaza kolegow to sobie poszukaj na Naszej-Klasie, bo zaden ze mnie twoj kolega, a smietnik to jest ale u ciebie w domu.Jezeli chodzi o te piaskownice to jak ktos kiedys powiedzial "mezczyzni to duze dzieci, tylko z wiekiem sie zabawki zmieniaja",a co do reszty to po koleji :
nie wiem dlaczego zarzucasz mi ze sciemniam, opisuje to czago doswiadczam grajac w te gre wiec po co mialbym pisac jakies  bzdury, a jak nie wiesz skad mozna wziac 200 hydr to ci powiem, jest jeszcze w tej grze taka mozliwosc jak to ze neutralne moby sie do ciebie przylacza ,nawet jak nie posiadasz dowodzenia i dyplomacji.Widze rowniez ze kazda proba polemiki z opisanym przez ciebie systemem gry jest od razu kwitowana agresja, jak to juz robiles w stosunku do innych forumowiczow we wczesniejszych postach,moze i ten system jest dobry tego nie neguje, mowie tylko ze bez dowodzenia, ktore jest bardzo ciezko dostac caly plan bierze w leb.A jezeli chodzi o to losowanie, to ty pisze bzdury, bo jezeli sporo czasu poswiecasz tej grze to wiesz zapewne, ze czasem kompturer sie uprze i bedzie ci losowal na upartego jakis talent badz skill przez kilkanascie poziomow,(jezeli tak nie masz to chyba mamy inne wersje gry, albo jestes strasznym szczeciarzem)az w koncu bedziesz go musial wziac, albo ci wylosuje dwa takie, z ktorych zaden ci nie podchodzi i bedziesz musial w koncu  ktorys wziac.Mnie np dosc czesto zdarza sie, ze grajac kythra komp nie losuje mi dyplomacji, tylko werbunek przez kilka poziomow, a pozniej aure szybkosci.Skoro tyle o tej grze wiesz i uwazasz sie za najmadrzsejszego tutaj, to proponuje ci zebys juz pisal pismo do Nivala, zeby jak beda robic 6 czesc wzieli cie do koordynacji, bo bez twojej bezdennej studni wiedzy napewno moga sobie nie poradzic.A co do twojego zbierania sie na wymioty to mam kilka propozycji:
-idz do apteki i kup sobie cos na mdlosci
-patrz na termin przydatnosci do spozycia na tym co jesz
-idz do lekarza bo to moze byc bulimia albo zaawansowany tasiemiec
-nie czytaj moich postow
Jezeli chcesz ze mna polemizowac to rob to jak cala reszta,normalnych i kulturalnych ludzi na forum, a jak masz mnie obrazac to nie pisz nic, wejdz na jakiegos czata poobrazaj wszystkich dookola to moze ci ulzy.Bo ja po to logowalem sie na tej stronie zeby dowiedziec sie czego o tej grze czego nie wiem, a nie po to zeby kogos obrazac,albo zeby ktos obrazal mnie.

P.S.Z tego co widze i sadzac po odzewach na moje pytanie, to nikt z tu obecnych nie gra na jednym kompie we dwoch,tylko wszyscy na necie, albo 1vs1 z kompem to dziwne, bo w 3ke masa ludzi grala tym wlasnie systemem


IP: Zapisane
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #71 : 22 Lutego 2008, 14:43:59 »
Co do tego losowania to sobie wejdź na rosyjskie strony, poszukaj, zagłęb a znajdziesz.
 
Dlaczego uważam, że zmyślasz dane?
40 Czarnych Smoków zabijających 70 Gargulców...No przecież to jest totalna          bzdura...
Nawet jak ten mały miał dodatkowo 8 obrony i 7 HP to dysproporcja między atakiem Smoka a obroną Gargulca musiałaby być jakaś niebotyczna na korzyść tego drugiego.
A spotykacie się równymi bohaterami. Do tego Warlock dostaje atak ale Wizard nie bardzo dostaje obronę... 40 Czarnych Smoków to jest grubo ponad 3000 dmg co już widać daje więcej jak setkę zabitych...

Elkę z podziemiami na dwóch w ciągu 5 - 6 godzin? Niewykonalne.
A po co miałbyś zmyślać to nie wiem, zapytaj się lustra....

Na dowodzenie jest 2% owszem ale jak wspomniałem po to są domki.  Nie zawsze się udaje ale napisałem wyraźnie, że to optimum. Sam rozwój początkowy daje sporą przewagę tylko trzeba z niej skorzystać a nie stać i czekać. Graj jak chcesz ale nie widzę sensu pisania strategii na umawianą po kilku miesiącach walkę z obserwowaniem wszystkiego co się dzieje...


A ironiczny i sarkastyczny byłem dlatego, że to Ty nie masz szacunku dla forumowiczów bo nawet Ci się po polsku zdań nie chce skleić.  Kilka osób wręcz błagało Cię o to a Ty nawet nie mrugnąłeś.
Prosisz o porady to się zwróć jak trzeba. I jak ktoś Ci nie napisał od razu to nie męcz i nie narzekaj potem, że nikt Cię nie rozumie.
Dlatego właśnie dostałeś po czapce ale jak widać przyniosło pożądane efekty bo przynajmniej tym razem napisałeś w miarę poprawnie. Cieszy mnie to.

A jeżeli już mi chcesz dowalić to zrób to na jakimś poziomie...






IP: Zapisane
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #72 : 22 Lutego 2008, 15:06:51 »
Shivaz - co do umiejętności to się zgodzę. Zdarzyło mi się, że nie mogłem wylosować Mocy Prędkości aż do końca mojej gry (21 level). Ale to było raz czy 2 razy i brałem za szybko szczęście i logistykę.

Co do grania na jednym kompie, to ja gram z kolegą ale bardziej 2vs2 (ja z nim), bo tak jakoś fajniej ;) Kolega nie gra jakoś super i uczy się na trudnym poziomie, więc pojedynek nasz byłby pewnie bez sensu. Ale poczekamy i na pewno kiedyś zagramy 1vs1 na jednym komputerze  ;D

No i chyba tyle. Nie przerywam kłótni.



IP: Zapisane

PeppeR192

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 5

Zobacz profil
« Odpowiedz #73 : 02 Kwietnia 2008, 16:32:44 »
Witam wszystkich na tym forum! Jestem wielkim fanem heroses  przegladajac forum zauwazylem ze malo jest tematow opisujacych strategie gry poszczegolnymi rasami, chcialem podzielic sie moja strategia na gre barbarzynca. Przejde do rzeczy i chetnie poslucham co o tym myslicie.

Bohater - Garuna
Umiejetności (niezbędne):
1. Expert Blood Rage- Memory of Our blood
2. Expert Atack -  Archery, Falming Arrows, Tactics
3. Expert War Machines -  Balista, Triple Balista, Catapult
4. Advenced Logistics - Scouting, Swift Mind
5. Advenced Leadership - Recruitment, Aura of Swiftness
6. Expert Luck - Magic Resistance, Luck of The Barbarian, Soldier's Luck

Jednostki
Goblin Sidlarz lub Plugawiec, Centaur Grasant, Rębacz, Córa Ziemi, Oprawca, Dziki Cyklop

W pierwszej kolejnosci należy wyrobic siłe razenia balisty wiec  inwestujemy w Expert War Machines , Balista i Triple Balista. Bohater startowy Garuna posiada talent Archery wiec szybko dostaniemy tez Falming Arrows. Tak nawet z niewielka iloscia jednostek podbijamy wszytkie trudne do zdobycia kopalnie i rozwijamy bohatera. W szybkim rozwoju bohatera pomaga nam Advenced Logistics.

Rasa orkow jest dosyc wolna rasa a jej glown zaleta sa Cyklopi ktorzy dzieki Blood Rage i atakowi obszarowemu sieja mega spustoszenie. Na ta Jednostke stawiamy i dazymy do najszbszego jej wyprodukowania, radze na ich rzecz zrezygnowac zupelnie z Wywern gdyz nawet 2 zwyklych Cyklopow to juz mocna jednostka. Wada Cyklopow jest to, ze sa wolni i dochodza do wroga w dwie tury, zamierzamy to zmienic!! 

Córy Ziemi rozdzielamy na dwie grupy jedna mniejsza do rzucania przyspieszenia na cyklopa, druga wieksza do atakowania. Dzieki taktyce zyskujemy jeden punkt ruchu do przodu, Aura Of Swiftness dodaje kolejny punkt dodatkowo dzieki Swift Mind nasz bochater na poczatku Bitwy moze uzyc okrzyku wojennego Bitewne Zawołanie co zwieksza na jedna ture atak wszytkich istot i dodaje dodatkowy punk ruchu. W sumie to wszystko pozwala naszym Cyklopom jak takze Rebaczom, Córom Ziemi I Oprawcom udezyc we wroga wrecz odrazu w pierwszej turze!!

Do uzyskania wyzej opisanej strategi mozna juz dojsc nawet na 19-20lvl co da sie szybko osiagnac dzieki logistyce. Garuna posiada specjalonsc Blood Drinker która zwieksza atak za kiazda zabita jednaostke na polu bitwy lvl/6 czyli na 18 lvl +3 do ataku dla naszych jednostek za kazdego zabitego stwora  a na 24 lvl + 4. Kazdy atak cyklopów a także Oprawców to najcześciej instant kil dla jednostek wroga a dzieki dochodzeniu do wroga w jedna ture kolejno wycinamy kolejno wszystkie jednostki  jednoczesnie zwiekszajac swoj atak! W połaczeniu z  Bitewnym Zawołaniem moj cyklop posiadal atak w granicach 90-100pkt!! Dzieki zwiekszonego atakowi Córy Ziemi i Rebacze również wyrzadzaja poważne szkody , na niedobitki zostaja centaury, potęzny Balista i okrzyk Gniew Hordy ktory przy liczebnej armi zadaje duze obrazenia.

Ostatnia Umiejtnosc proponuje Luck zwkiesza znacznie obazenia dzieki czemu mamy pewnosc ze z wrogich jednostek nie zostanie juz zadna a takze dzieki Luck Of The Barbarian daje calkiem spore Magic Resistance na wszystkie szkoly magi, a Soldier's  Luck pozwala Rebaczom czesciej atakowac dwa razy. Jednak mozna wybrac tez umiejtnosc roztrzaskania szkoly magi ktora włada przeciwnik. Jezeli posiadamy artefakty zwieszajace nasze szczescie lub dodajace magic resistance to mozemy uzyskac odpornosc na czary rzedu 40-60% co powinno wystarczyc. Jezli nasz bohater posiada spory Spellpower mozemy dobrac umiejetnosc Might Over Magic obnizajac tym Spellpower wroga.

Z innych  artefaktów na wage złota sa wszystkie zwiekszające iniscjatywe, ktore w posaidaniu wroga sa jedyna szansa na wyjscie z naszej przewagi, jak takze milo widziane sa buty zwiekszajace ruch naszych jednostek o kolejne +1.

To wszystko!! Zycze milej gry i zapraszam do dyskusji!! Chetnie poznam wasze taktyki na gre  moze ktos wrzuci cos o Academi. Pozdrawiam.


« Ostatnia zmiana: 04 Kwietnia 2008, 22:26:18 wysłane przez PeppeR192 » IP: Zapisane
Martin
"Król Multikont"

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 397


Nobody expects the Spanish Inquisition!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #74 : 02 Kwietnia 2008, 17:43:26 »
Kolejny dobry poradnik na forum - czekam na następne.


Kolejny dobry treściwie, beznadziejny gramatycznie...

Akurat to nie jest tu najważniejsze...


« Ostatnia zmiana: 02 Kwietnia 2008, 18:07:05 wysłane przez Martin » IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 22    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.074 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry