Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 22    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Recepty na zwycięstwo (Czytany 126237 razy)
Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #75 : 02 Kwietnia 2008, 17:49:52 »
Kolejny dobry treściwie, beznadziejny gramatycznie...


IP: Zapisane
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #76 : 02 Kwietnia 2008, 17:57:52 »
W ataku jak dla mnie warto dążyć do Straszliwego ataku? Bardzo przydatne zdolności po drodze (zwłaszcza w początkowej fazie gry).


IP: Zapisane

PeppeR192

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 5

Zobacz profil
« Odpowiedz #77 : 02 Kwietnia 2008, 18:04:06 »
Jezlei bedziesz dazyc do staszliwego ataku to cala ta strategia nie zadziala bo stracisz  taktyke przez co jeden wazny punkt ruchu i flaming arrows, cos za cos.  Pozniej i tak nie bedziesz mial okazji atakowac bohaterem bo walka bedzie trwac najczęściej jedna ture. Co do gramatyki to jest jak jest


« Ostatnia zmiana: 02 Kwietnia 2008, 18:07:59 wysłane przez PeppeR192 » IP: Zapisane
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #78 : 02 Kwietnia 2008, 18:07:57 »
Rozwinąłbym bohatera inaczej, bo taki mam styl  ;D. Ale jest fajny poradnik.


IP: Zapisane

PeppeR192

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 5

Zobacz profil
« Odpowiedz #79 : 02 Kwietnia 2008, 18:09:29 »
Mozna tez grac Kraghiem dazac do Absolute Rage. Jednak przedstawiona strategie uwazam za szybsza, lepsza. Moze ktos cos o academi wrzuci bo mnie zaciekawila.


« Ostatnia zmiana: 02 Kwietnia 2008, 18:12:56 wysłane przez PeppeR192 » IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #80 : 02 Kwietnia 2008, 18:30:31 »
Bardzo dobry opis strategi co do Akademii może bym zrobił ale mam zrobić opis Haven no chyba że ktoś zgłosi sie do pomocy mi.


IP: Zapisane
PeppeR192

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 5

Zobacz profil
« Odpowiedz #81 : 02 Kwietnia 2008, 18:50:31 »
o heaven niestety nie mam pojecia >:( ale moze ktos do pomocy sie znajdzie.. dasz rade ;)


IP: Zapisane
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #82 : 02 Kwietnia 2008, 20:56:15 »
Przeczytałem to bardzo dokładnie i przyznaje, że taktyka jest dobra a wręcz świetna jeżeli wszystko w niej wypali.
Jedynym małym zgrzytem jak dla mnie jest zmarginalizowanie nauki Luck. Piszesz, że zostawiasz to jako ostatnią naukę więc bardzo późno uzyskujesz dobrą odporność na czary. Jeden Frenzy na Twojego Cyklopa i może się okazać, że niektóre oddziały nie będą miały okazji nigdzie dojść. Ja bym wziął tą naukę o wiele wcześniej a to z tego prostego powodu, że orki wyłącznie zabijają przez uderzanie. Jak dla mnie ta nauka jest podstawową nauką w ogóle, bez różnicy kim gramy ale dla orków to według mnie absolutny priorytet.

------------------------------------

Jeszcze tylko kilka takich drobiazgów:
Dzieki taktyce zyskujemy jeden punkt ruchu do przodu, Aura Of Swiftness dodaje kolejny punkt dodatkowo dzieki Swift Mind nasz bochater na poczatku Bitwy moze uzyc okrzyku wojennego Bitewne Zawołanie co zwieksza na jedna ture atak wszytkich istot i dodaje dodatkowy punk ruchu. W sumie to wszystko pozwala naszym Cyklopom jak takze Rebaczom, Córom Ziemi I Oprawcom udezyc we wroga wrecz odrazu w pierwszej turze!!

Problem będzie jeśli nie mamy Bitewnego Zawołania bo wtedy dojdą jedynie Oprawcy. Dojście w pierwszej turze się jakoby sypie i potrzebujemy butów szybkości, które nam to wyrównają. Ale jeśli przeciwnik będzie również miał taktykę to już nic absolutnie nie poradzimy. Ja taktykę biorę bardzo często bo to świetna sprawa.

Cytuj
Do uzyskania wyzej opisanej strategi mozna juz dojsc nawet na 19-20lvl co da sie szybko osiagnac dzieki logistyce.
Owszem dojdzie się ale wtedy nie mamy w ogóle szczęścia i odporności. Orkami bez odporności na czary leżysz. Dark Magic i Cię nie ma.

Cytuj
na niedobitki zostaja centaury, potęzny Balista i okrzyk Gniew Hordy ktory przy liczebnej armi zadaje duze obrazenia.

Albo masz Bitewne Zawołanie albo Gniew Hordy. Obu mieć nie możesz jeśli mapa z jednym miastem.


No i teraz najważniejszy "drobiazg"
Cytuj
Z innych  artefaktów na wage złota sa wszystkie zwiekszające iniscjatywe, ktore w posaidaniu wroga sa jedyna szansa na wyjscie z naszej przewagi

Słowo jedyna przekreślam grubą krechą z miejsca.
Strategia jest dobra ale tak jak napisałem wcześniej łatwo ją obalić bo wystarczy wziąć taktykę, nie mając butów nie dochodzisz już od razu. Jeżeli nie dostaniesz Bitewnego Zawołania to już jest bardzo niemiło.
Bijąc się tym systemem i w ogóle orkami bardzo ważne jest ukształtowanie terenu.
Kilka przeszkód w połączeniu z Summoning Magic jak i sama Summoning Magic może skutecznie zniwelować natychmiastowe dojście.
Jeżeli nie dochodzisz od razu a odporność zostawiasz sobie na sam koniec to przeciwnik ma czas aby rzucić odpowiednie czary.

-----------------------------

Poradnik generalnie bardzo dobry tylko muszą zaskoczyć dwie rzeczy:
1. Bitewne Zawołanie w wierzy okrzyków
2. Brak taktyki u przeciwnika




IP: Zapisane
PeppeR192

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 5

Zobacz profil
« Odpowiedz #83 : 03 Kwietnia 2008, 15:50:36 »
dzieki za uznanie gaza;) mysle ze w kazdej strategi jest cos co raz moze zaskoczyc a raz nie, nie wiem czy to tylko moja jakas obserwacja ale zauwazylem ze Bitewne zawolanie w okrzykach u orkow trafia mi sie zdecydowanie czesciej niz gniew hordy a jezeli  mamy mozliwosc zajecia drugiego zamku orkow to problemu z posiadaniem bitewnym zawolania jak i gniewu hordy nie powinnismy miec. Jest tez sporo map na ktorych nawet odrazu gramy posiadajac do dyspozycji dwa zamki.

Taktyka moze zepsuc nam plany, jednak nie jest to zdolnosc tak wazna ze nalezy sie jej spodziewac u kazdego przeciwnika. Dark Magic jest zawsze bardzo niebezpieczne dlatego mowie ze zamiast Lucka mozemy sie zdecydowac na Shatter Dark Magic.

Jednak nawet bez tych dwoch talentow mamy szanse jednostki wroga i tak sa nawet bez Lucka na jednego strzala orkow z tak zwiekszonym atakiem.. mamy Swift Mind przez co wieksza inicjatywe bohatera rzucamy Bitewne Zawolanie i do ataku zanim przeciwnik rzuci Frenzy, a nawet gdy rzuci to najgorozniejszy cyklop jest ustawiony tak ze zaatakuje gobliny a reszta jednostek jest w akcji:) w przypadku rzucenia Puppet Master jednostka na ktora padl czar traci jedna ture i zanim dojdzie do ruchu zdazymy pozamiatac:).  Dlatego gram kosztem odpornosci a stawiam na szybki rozwoj bohatera cos za cos we wszystkim jest jakas dziura, wszystko ma swoje slabe i mocne strony i kazdy woli grac torche inaczej:)


IP: Zapisane
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #84 : 04 Kwietnia 2008, 00:10:27 »
W większości masz rację.

-----------------------------


Cytuj
Jednak nawet bez tych dwoch talentow mamy szanse jednostki wroga i tak sa nawet bez Lucka na jednego strzala orkow z tak zwiekszonym atakiem..

Na pewno nie ludzie, elfy i krasnale. Tych bez szczęścia nigdy nie położysz jednym strzałem...Dla mnie szczęście to baza. Możesz mieć 10 ataku więcej ale podwójne uszkodzenia to podwójne. Ze szczęściem Orki robią miazgę. Bez po prostu mocno biją. Z nekromantą bez szczęścia będzie też nieciekawie bo zwykle jest ono obniżane.


Cytuj
mamy Swift Mind przez co wieksza inicjatywe bohatera rzucamy Bitewne Zawolanie i do ataku zanim przeciwnik rzuci Frenzy, a nawet gdy rzuci to najgorozniejszy cyklop jest ustawiony tak ze zaatakuje gobliny a reszta jednostek jest w akcji:)

Bitewne Zawołanie zwiększa szybkość ale nie inicjatywę. Orki pod względem inicjatywy nie należą do najszybszych jednak...Przeciwnik ma czas aby Cię poblokować. Wiem, że wspomniałeś o artefaktach od inicjatywy ale to są bardzo rzadkie artefakty.

--------------------------

Jak wspominałem wcześniej, strategia i poradnik są bardzo dobre ale ja wiedząc że gram przeciwko barbarzyńcy taktykę biorę bez mrugnięcia. Również zmierzam do Swift Mind i zazwyczaj do Dark. Frenzy nie musi polecieć na Cyklopa. Wystarczy rzucić na Oprawców. Kwestia ogrania i zdawania sobie sprawy co jest największym zagrożeniem ze strony każdej rasy oraz zapobieganie temu.
Tak czy siak nie odpuściłbym tego szczęścia ale jak sam napisałeś, każdy lubi grac inaczej.
 





IP: Zapisane
Mario618

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #85 : 03 Maja 2008, 13:56:56 »
Gaza o w Heroes II był najlepszy tytan jego możliwość bicia jako łucznik i zadawania takich samych obrażeń w pojedynku w zwarciu była taka sama. Nie bierzesz samego lvl 7 jednostki pod uwagę ale całokształt zamku który nie wskazywał na bycie lepszym w H2 od zamku Tytana bo Warlock był gorszy o trochę. Jak nie wierzysz wejdź na Jaskinie Behemota i porozmawiaj ze straymi wyjadaczami H2 sam wiem bo grałem setki godzin w tą gre. Edit: Raczej tysiące.

Jeśli chodzi o H5 to warlock nie jest najlepszy i wiem ze znów przeciwstawisz mi swoja piekielną teorie która owszem jest dobra ale inne frakcje + ich połączenia skilli są nieraz lepsze.

Zapewne mi tez odpiszesz jakaś głupotę bo widzę że tyle to potrafisz każdemu wiec nie będę czekał na twoją błazenadę.


IP: Zapisane
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #86 : 03 Maja 2008, 14:17:40 »
Liczę na to, że jeszcze nie opuściłeś na stałe naszych progów.

Jeśli można - dla mnie najlepszy jest Sylvan, ale wiem, że nie dałbym rady wygrać nim z każdym przeciwnikiem. Najnormalniej w świecie niektóre zamki są po prostu "stworzone" na Sylvan. Z krasnalami czy ludźmi jest mi wygrać o wiele ciężej niż np. z orkami czy akademią.

Co do połączenia umiejętności - Yrwanna ma fajne kombo przyznaję, ale nie ma herosów nie do pokonania. Można tu dyskutować o jego zastosowaniach czy sile, ale nie ma idealnego połączenia - na każdego herosa i każdy zamek znajdzie się dobra odpowiedź.

A co do połączeń umiejętności w innych zamkach - Haggash, Kilghan, Wyngaal, Kragh, Vittorio czy Dougal - każdy zamek ma herosów, których można (biorąc oczywiście odpowiednie skille) zrobić na bardzo potężnych. Wszystko zależy od tego z kim przyjdzie nam walczyć. No a cała reszta wyjdzie w praniu.


« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2008, 14:22:17 wysłane przez Mohikanin » IP: Zapisane

campos85

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 10

Zobacz profil
« Odpowiedz #87 : 08 Maja 2008, 16:17:23 »
Witam,jestem tu nowy,ale mam pare pytań,nie bić....
1.Jakieś strategie do inferno???
2.Da się wogóle grać tym zamkiem,czy tylko ssanie i czekanie na cud?
3.Co robić na kape Warlocka,strasznie mnie ten zamek wpienia,3 stalkerów i jedziem ze wszystkim,mam mu nie dać wyjść w teren,tylko jak???
On creepuje szybciej ode mnie, i rzuca na co się chce,gdzie ja kombinuje co poświęcić lub co przyfarcić.....
4.Orki jakaś kontra na dark w midgame????
Niby mass centaury,tak wygrywałem,Hagash plus szybki rush,ale taki lethos+skill zaczęcia walki może to ładnie rozwalić.
Ogólnie mój problem to Warlock,nienawidze tego zamku,dużo rzeczy musi się zgrać,żeby postawić opór lub jakaś duża mapa, która pozwoli tylko postawic opór.Mój ulubiony zamek to Inferno,ale creping na heroic tym zamkiem bez maszyn to jakiś kosmos,wogóle jakiś gamebreaker na warlocka,mam ktoś jakiś pomysł????????????????
Próbóje też orkami,wszystko ładnie i przyjemnie,ale do czasu,dark magic i bye.
Creep banalny,wszystko ładnie idzie,no i spotkanie z lethosem i modlitwa...
Ogólnie IMO w H5TOE ranking rozkłada się tak :Sylwan,Academy,Necro,Warlock i długo nic,po prostu przepaść.....

No i prosze bez bajek o rozsądnym rozkładaniu skilli,bo losowanie to losowanie,owszem czasem szybko dojdziesz do tego co trzeba, czasem już za póżno,a nie raz nie ma opcji.Ogólnie mój zarzut to zrąbany skillwheel,przykład:bardzo prosze TA u Inferno,nie mam pytań więcej losowania prosze,ale TPBalista to elegancko,no FA z atacku też trwa,bodajże dopiero 10lvl i nie można brać innych przydatnych skili,to tylko małe przykłady.
Czytałem też poradniki,wszystko fajnie ale to epickie bitwy,normalna gra trwa 3-5 tygodni,ogólnie rozkład na 3 skille,4 w póżnej fazie gry.Jakieś porady do 3 skilów prosze tych najlepszych w wybrannym zamku.
Troche się rozpisałem, ale czekam na pomoc...
Z góry dzięki...
POZDR...
PS.W srócie,straty  antywarlock:interesuje mnie zamek inferno,wogóle nie widze za bardzo zainteresowania tym zamkiem, więc jak ktoś byłby uprzejmy i prosze o nieograniczanie się tylko do Deleb i Groka.Orki też mile widziane,ale nimi mniej więcej da się postawić opór przy dobrych żaglach,THX.



« Ostatnia zmiana: 08 Maja 2008, 16:27:09 wysłane przez campos85 » IP: Zapisane
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #88 : 08 Maja 2008, 16:30:25 »
Od początku zacznę - lubisz Inferno - ok, ale musisz nauczyć się grać, bo to jeden z 2 najtrudniejszych zamków do gry na heroicu czy hardzie. Nie ma jednostek strzelających ani bijących bez kontry (Sylvan ma jedno i drugie, Loch ma czary i stalkerów czy furie, przystań ma kuszników i gryfy i tak dalej) aż do czasu Sukkubów (za późno troche) i ulepszonych cerberów (biją bez kontry, ale trzeba na nie dłuuuugo poczekać). Ale są maszyny i ogromne możliwości.

Dobrze spróbować Deleb, bo ona zaczyna z Balistą i nie powinno być problemu z jej rozwojem. Balista, trójstrzałowa balista + namiot medyka i powinno być nieco łatwiej. Poza tym balista jest IDEALNA dla Lorda demonów, bo jej siła jest oparta na Ataku i Wiedzy a to 2 podstawowe atrybuty właśnie bohaterów inferna, więc obrażeń od balisty nikt nie będzie miał większych niż właśnie INF. No i trzeba w każdej walce niestety czasem się namęczyć, żeby w ogóle wygrać. Umiejętnie wykorzustuj bramę i staraj się jak najdłużej bić balistą i czarami herosa (a jeśli ich nie ma, to herosem).

To tyle co mogę poradzić do początku gry. A co do dalszej części - koniecznie MUSISZ mieć Szczęśćie na eksperta. Dla Inferna dobry jest też atak, bo pasuje do jednostek i bohatera. Wybierasz z ataku Płonące strzały i bijesz balistą WSZYSTKO na mapie oprócz naprawdę mocnych strzelających oddziałów. Jeśli już stwierdzisz, że na trudnym albo heroicznym poziomie radzisz sobie dobrze i maszyny nie są konieczne, to można spróbować zagrać innym bohaterem (np. Nebiros - wróg nie może korzystać z taktyki no i ma 1 punkt szczęścia a to bardzo dużo).

Specjalistą nie jestem, więc raczej dużo więcej ci nie powiem o lordach demonów, ale mogę co nieco o warlocku powiedzieć. Polega na sile czarów i atakach głównie (o ile nie tylko) magicznych bohatera. Im dłużej trwa walka, im mniejsza inicjatywa jednostek, tym mniejsze szanse na zwycięstwo, bo czary dają ogromną przewagę w pierwszym miesiącu albo i dwóch. Dlatego też trzeba wroga eliminować szybko - eksperckie szczęście + ekspercki atak (no i w nim taktyka) i od razu dochodzisz do jednostek lochu i możesz bić, bo ataku masz lordem na pewno sporo. Cerberami bijesz kilka jednostek, to samo sukkubem albo czarami Czarta. Staraj się w miarę możliwości zdobyć artefakty (najlepiej dające szczęście czy inicjatywę, ale dobre są też te dające odporność na magię). Hmm i chyba tyle. Jeśli chcesz, to możemy coś pograć na necie, bo zawsze co innego suche napisy, a co innego gra.

A co do orków, to Haggash jest chyba najlepszym herosem na szybki atak (jak tylko zdobędziesz machiny wojenne, to nie ma mocnych) i rządzi na niektórych mapach niepodzielnie. Ale na heroicu już nikt ci rushu nie zrobi przez pierwsze tygodnie, bo będzie musiał rozbudować zamek itp.


« Ostatnia zmiana: 08 Maja 2008, 16:38:52 wysłane przez Mohikanin » IP: Zapisane

campos85

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 10

Zobacz profil
« Odpowiedz #89 : 08 Maja 2008, 16:53:51 »
No właśnie ja tak gram jak opisałeś,ale co mi da balista na strzelców bez namiotu,a na arcanów musze poświęcić te 5-6 impów,co potem się odbija na manie,nibyjest ownator Alastor-swift mind+counterspell+dark magic<mass confussion>.ale weż to uzyskaj w powiedzmy w co trzeciej grze bez problemów,albo wogóle dojedż do tych skillów to ci pomnik wystawie....
Tak samo co zrobisz na stakerów,musisz mieć jakieś czary obszarowe,lub coś co dojdzie,próbowałem też podziału impów 3 po 40<10 many co ruch>,ale napewno coś strace a warlock może stakera i wróci się do zamku i w kółko będzie mnię nękał,spróbóje zrushować to lethos wyfarci i schodzimy do ssania i nara.
Ogólnie Deleb i Grok to jedyne wyjście tym zamkiem,a Alastor jak masz farta,ale mówie ten zamek wymaga skillowego i rozsądnego creepa,rzecz w tym,że potrzeba czasu i farta,a spójrz  warlockiem rozwój masz cały czas,a inferno  stoisz i czekasz,przykład heroes bez maszyn,musisz czekać na gildie i czasem musi być to drugi lvl,żeby doszedł ci decay,wogóle megaciężko gra się bez maszyn,nawet jak bierzesz Grawl to musisz postawić kużnie,bo nie trafił ci się hero z balistą,heroic wymaga kasy i dobrej ekonomii,u inferno nie wystarczy jedenupdate i jedziem,już troche gram,mniej więcej wiem co i jak i to mnie czasem boli,bo zdaje se sprawe nie wylosowało jestem za murzynami,GG.......
Co mnie boli to opóżnienie w grze,często kupuje trzeciego herosa na pałe,żeby szybko zdobyć kopalnie drewna,bo sam up piesków to jakiś pornos,a co dopiero gildia,sukuby wymagają rtęci,siarka to już wogóle klucz.Drewno+siarka+rtęć.
Za dużo wyborów,co do creepa to najbardziej wkurzają mnie jednostki Sylwana,rusałki-paru demonów sacrifice-moje mięso,bladedancerzy-to jakiś kosmos bez sukub ani rusz,szczególni ci w 4 stackach,zawsze mi coś wytną,walka wygląda tak ja wyjmuje stack,oni wjeżdżają w 2 turze na rzeż,już kombinuje z impami przynajmniej szybki gate ,ale i tak będzie ścieżka zdrowia,no i wogóle nie da się grać na czas tym zamkiem,najlepszy przykład to net,niech ci założy gre ork lub necro,zwykle masz minute,zrób coś,życze powodzenia,ja autowaki nie mam.
Z góry dzięki za pomoc,widze,że nie ma innej drogi tym zamkiem, ale prosze o coś na warlocka,bo już kończą mi się pomysły.....
Z góry wugląda to tak maszyny<TRPB,namiot>reszta to kombinacjealpejskie:luck,atack,dark magic,trudno coś wybrać,wszystko coś ci daje...



« Ostatnia zmiana: 08 Maja 2008, 17:01:18 wysłane przez campos85 » IP: Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 22    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.036 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry