Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 [3] 4    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Taktyka na Akademię (Czytany 15720 razy)
Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #30 : 23 Sierpnia 2010, 13:39:26 »
Stary... to ty się ciesz, że nie gracie w jedną mapę długo... :P Bo jakbyście tak pograli parę miesięcy, to twój kolega gdzieś miałby zadającą ok 500 dmg. kulę ognia - Bardziej by mu się opłacało walić strzałami i pobierać ok. 1200 dmg... ;) Ale to przy dużych armiach... Wiesz czemu twój kolega był magami na drugim miejscu?... :P za pomocą rzemieślnika dodał ze 30% inicjatywy - u ciebie odpowiednikiem byłoby zamienienie kapłanów na czempionów... ;)


IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
Raelag222

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 29


Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : 23 Sierpnia 2010, 14:06:06 »
@Matix757 Jeśli chodzi o Sylwan to trzeba mieć dobrą taktykę. Możesz spróbować Lochem, też jest potężny - Wzmocnione zaklęcia.
Albo zagraj z kolegą Akademią będą równe szanse xD


IP: Zapisane
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #32 : 23 Sierpnia 2010, 14:24:08 »
Do Lochu gdzieś na forum była taktyka, ja jako jeden z bardziej doświadczonych graczy Lochu mogę dać parę rad, z których nie koniecznie skorzystasz:

-Yrwanna, dzięki inteligencji oraz oświeceniu jest bardzo dobry start, profesja na początku także jest niezwykle przydatna
-Zbuduj krwawy głaz i ulepsz go żeby mieć krwawe siostry, brak kontry i uciekanie bardzo przyśpiesza start
-Jak będzie można weź szczęście oraz wzmocnione czary, dzięki 50% więcej many będziesz mógł sobie poczarować, po szczęściu dobrze by było szczęście żołnierze i chyba szczęście wojownika czy czarów...
-Ekspert ataku, jak szybko go w polu zaatakujesz to ci magowie nawet różdżką nie zdążą machnąć.

Taki build powinien być wystarczający, acz nie próbowałem go na człowieka grającego Akademią, to jednak dzięki oświeceniu oraz tym że wbijasz duży lvl, powinieneś czarami zmiatać całe armie.


« Ostatnia zmiana: 23 Sierpnia 2010, 14:28:59 wysłane przez Bandaro » IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 232


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #33 : 23 Sierpnia 2010, 14:30:42 »
Także dobrym rozwiązaniem jest wzięcie dowodzenie, a później empatii. Jednostki będą dostawały morale i bohater będzie się przesuwał na pasku inicjatywy do przodu. Najgorsze jest tylko to, że czasami zaklęcie może zostać odbite i skierowane w naszą stronę. Ewentualnie można używać czarów obszarowych. Na nie nie działa magiczne zwierciadło. Drugą ważną rzeczą jest to, że czarodziej na pewno weźmie redukcje czarów z kuźni artefaktów, dzięki czemu, na wyższym etapie gry, jego jednostki będą praktycznie odporne na zniszczenia.




« Ostatnia zmiana: 23 Sierpnia 2010, 16:56:59 wysłane przez Sylath » IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #34 : 23 Sierpnia 2010, 14:39:36 »
@Up
Dlatego ta taktyka jest na szybki start, w 4 tygodniu możesz mieć Boha zdolnego rozbić wroga.

Jeśli chodzi o Loch z dowodzeniem może być problem, jednak to nie oznacza że się nie trafi.

Zawsze używam czarów obszarowych, szczególnie kuli ognia, więc do zniszczenia obowiązkowo mistrz ognia. Poza tym mistrz lodu oraz krąg zimy też się przydadzą, można mieć pecha i nie trafić na kulkę. Radą na to jest:

-Magia zniszczenia ---> Mistrz Ognia ---> Tajemnice Zniszczenia ---> Zapłon/Ognisty Gniew

Chodzi tu o to że tajemnice zniszczenia dają 2 zaklęcia zniszczenia, często się trafia kula ognia jeśli się jej nie ma.



IP: Zapisane
Raelag222

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 29


Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : 23 Sierpnia 2010, 16:47:33 »
Dowodzenie mi się niedawno trafiło jak grałem Sinitarem
A jeśli chodzi o magię zniszczenia to rozwijam ją dokładnie tak jak napisałeś. :)
Często używam magii mroku, ale jak Czarodziej ma Magiczne Zwierciadło to może jedynie pogorszyć sytuację, więc lepiej nie używać.
Mówiłem, że lepiej załatwić Akademię Sylwanem. Bohater - Wyngaal + Dużo jednostek Sylwanu = Wygrana :D



IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #36 : 23 Sierpnia 2010, 17:05:45 »
Lub sromotna porażka jeśli kolega ma arcymagów i tytanów burzy. Wtedy po twoich strzelcach, a to chyba jedyny plus sylwanu, nie licząc entów.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Raelag222

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 29


Zobacz profil
« Odpowiedz #37 : 23 Sierpnia 2010, 17:09:10 »
Zapomniałeś o Smokach. Załóżmy, że golemy stoją przed arcymagami. Podlatujemy smokami i atakujemy dwóch naraz.
Jeszcze można Inferno zagrać i sukkubusami uwieść Arcymagów i rzucić nimi kulę ognia na kolegę :)
Dorzucić czary mroku np szał i oślepienie. (Rzucajmy je lepiej gdy nasze jednostki są dalej bo Akademia ma Zwierciadło Magiczne.)


« Ostatnia zmiana: 23 Sierpnia 2010, 17:11:48 wysłane przez Raelag222 » IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #38 : 23 Sierpnia 2010, 17:33:04 »
Smoki sylwanu akurat ssłabsze w porówonaniu do tytanów, czy Rakshas.

Jeśli chcesz grać Infermem, lepiej skupić się na ic zdolności rasowej, żeby zalaż przeciwnika pieklieną falą ognistych bestii.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Raelag222

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 29


Zobacz profil
« Odpowiedz #39 : 23 Sierpnia 2010, 17:37:00 »
Ekspercka Brama oczywiście. Nie mam za to pojęcia jak zdobyć te Wielkie Wierzeje (diabły i ich ulepszone wersje mogą robić bramy) :(


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #40 : 23 Sierpnia 2010, 17:41:16 »
Mogą, ale potrzba mieć kilka artefaktów, dokładnie trzy, ale to chyba było tylko dla potrzeb scenariusza.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #41 : 23 Sierpnia 2010, 17:43:56 »
Mogą, o ile znajdziesz Wisior Mistrzostwa... ;) Znaczy diabły, czarty już mogą przy mistrzowskiej bramie... a jak nie masz wisioru, to diabły mogą z trupów przywoływać czarty - załatwiasz słabą jednostkę przeciwnika, i na jej miejsce przywołujesz czarty... ;)

@Mówię, potrzebujesz wisioru... :P Inaczej się nie da... ;)


« Ostatnia zmiana: 23 Sierpnia 2010, 17:46:12 wysłane przez Pablossd » IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
Raelag222

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 29


Zobacz profil
« Odpowiedz #42 : 23 Sierpnia 2010, 17:44:31 »
Ten scenariusz to chyba się Veyerem grało. Tam to wiem :)
Ale mi chodzi o zwykły scenariusz.

Edit: Możemy jeszcze wziąć pod uwagę twierdzę: Gniew hordy, roztraskanie magii... Może by się dało coś zrobić.


« Ostatnia zmiana: 23 Sierpnia 2010, 17:54:04 wysłane przez Raelag222 » IP: Zapisane
Dougalion

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 37

Zobacz profil
« Odpowiedz #43 : 23 Sierpnia 2010, 19:22:30 »
ja na magów wykorzystywał bym moc teleportu i fanatyków czym wyniszczył zagrożenie i wprowadził zamęt, kuszników najlepiej podzielic na 2 i ustawic z dwóch stron pola bitwe z powodu tytanów burz i ostrzeliwac gremliny i tytanów w ostateczności zostaje magia mroku czary:szał,i oślepienie gryfami pikowac ma golemy i gargulce bo pod koniec bitwy stważają wielkie zagrożenie


IP: Zapisane
Raelag222

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 29


Zobacz profil
« Odpowiedz #44 : 23 Sierpnia 2010, 19:38:49 »
Akademia ma magiczne zwierciadło więc jak rzucisz szał to... albo idzie na CIEBIE, albo na inną jednostkę wroga. Nie będzie tak łatwo. Zagrałem na Ciężkim Przystanią z Akademią i finałowa bitwa nie była łatwa. A zresztą jest powtórka.


IP: Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.06 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry