Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 [3]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Taktyka na Inferno (Czytany 14793 razy)
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #30 : 25 Kwietnia 2011, 09:26:42 »
Tak. Magia mroku z mistrzem umysłu znacznie pomaga demonom. Do tego moc przyśpieszenia z ataku i Twoje jednostki wykonują turę z dwa razy częściej niż przeciwnika. Doliczając w to wszystko bramy, cały pasek inicjatywy nie raz jest Twój.


IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




chester86

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : 25 Kwietnia 2011, 15:33:56 »
a zniszczenia po prostu nie inwestowac?

I w ogole jak sie przelicza te punkty w "okienku" bohatera?
Bo jak pakuje np wOBRONE ( tak podczas skoku poziomu jako talent)to jest napisane ze daje 15% obrony.
A obrona w w bohaterze? np mam 5 punktów to jak to daje?


IP: Zapisane
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #32 : 26 Kwietnia 2011, 23:51:48 »
To jest coś innego, tam masz 15% redukcji obrażeń z wszystkich poprzednich obliczeń , a tu masz pkt obrony co dodaje obronę Twoim jednostkom.


IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




Strony: 1 2 [3]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.022 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry