Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Inferno - Jak tym grać? (Czytany 10839 razy)
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 10 Kwietnia 2011, 13:39:58 »
Cytat: Michal787
Mając na myśli mobliność mówiłem o zakresie ruchu jednostek, który Inferno o ile się orientuję ma ogromny no poza dwoma może jednostkami. To pozwala na bardzo dużą kontrolę nad polem bitwy w walce z neutralami, bo z graczem jest to oczywiste, zwłaszcza, że zazwyczaj odwlekanie ataku może być... złe

Ja Ciebie zrozumiałem i właśnie to miałem na myśli mówiąc o kiepskiej mobilności. Prędkość istot w Inferno wynosi: 5/6, 5/4, 8, 4(Sukkub), 8, 4/6, 7/6. Bez taktyki w pierwszej turze do walki wkroczyć mogą jedynie: Cerber, Zmora oraz Rogata Bestia korzystając ze skoku, wspierani przez Sukkubusa. Ewentualnie Czarci Lord może walnąć jakimś zaklęciem. Najsilniejsza jednostka - diabły, czekają na lepszą okazję do działania.... W porównania do pierwszego uderzenia jakie przeprowadza chociażby Przystań wygląda to dość blado. Dlatego w Inferno przydatne jest, abyśmy zwiększali prędkość właśnie dzięki taktyce, aurze prędkości, czy zdobywając Buty Obieżyświata.


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 10 Kwietnia 2011, 13:54:11 »
Tak tylko ja miałem to namyśli w kontekście z neutralami, zwłaszcza tymi bardzo silnymi lecz o nie najwyższej szybkości, które można łatwo wymanewrować, bo choć jednostki Inferno nie mają ogromnych ilości ruchu to większość ma taki, że zrobi jeden ruch w kierunku neutrala i już nie ma jak uciec, co jest jeszcze przydatniejsze gdy chcemy go wyminąć i osłabiać jednsotkami nadającymi się do tego.


IP: Zapisane
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 23 Kwietnia 2011, 03:31:36 »
Raz jeszcze zagrałem sobie na mapie Panowie Wojny zaczynając Deleb na heroicu. Zastosowałem taktykę absolutnego rashu, bez jakiegokolwiek cofania się do własnych miast. Zamkami przeciwników były (w kolejności pokonania): Sylwan, Loch, Przystań, Sylwan, Loch, Nekropolis, Forteca.


Walka z pierwszym wrogiem wygrana naturalnie bez żadnego problemu. :) W kolejnym tygodniu dorzuciłem tylko drugim bohaterem nowy przyrost z Inferno dla Deleb i pognałem na kolejne zamki. Po zajęciu kolejnych dwóch miast w podbitym Lochu zakupiłem hydry, wiedźmy, smoki oraz prześladowców (jakieś 1,5 przyrostu bazowego), oraz nabyłem Lwią Koronę, i Naszyjnik Lwa u sprzedawcy artefaktów. Przekazałem tą armię Deleb, która była już w drodze do następnej ćwiartki. :D Z łatwością zdobyłem kolejne 2 zamki. Nim dotarłem pod Nekropolię udało mi się na szczęście dorwać płonące strzały w baliście.
 

Stoczyłem wtedy jedyną ciężką bitwę z Dirael (13) - 3 psy, 26 rogatych bestii, 28 prześladowców, 7 hydr, 5 wiedźm, 3 smoki cienia V 30 mistycznych łuczników, 3 zielone smoki, 19 patriarchów run, 18 białych jednorożców, 12 władców płomienia i 6 magmowych smoków. Wygrałem mając 4 hydry. :D Płonące strzały balisty były tutaj kluczowe, przydała się także specjalizacja w namiocie medyka. Jeśli ktoś chce spojrzeć - do postu załączam powtórkę z tej bitwy.


Poczekałem 2 dni, aby uzupełnić armię jednym przyrostem z Nekropolis (bez smoków) i podbiłem Fortecę. Ogólnie rzecz biorąc misja nie sprawiła mi większych kłopotów.


Całkowita rozgrywka bez jakiegokolwiek cofania i wczytywania zajęła mi 7 tygodni . Deleb z bardzo dobrym rozwojem skończyła na poziomie 18, z atrybutami: 14, 3, 8, 11 zaś morale i szczęście na 3, 2 (dzięki zakupionym artefaktom). :P[


Podejrzewam, że niektórzy maniacy dadzą radę pobić ten rekord, jednak wydaje mi się, że już wykazałem skuteczność przedstawionej wcześniej taktyki.  :D Podejrzewam, że każdy, nawet początkujący gracz powinien sobie dzięki niej dać radę na heroicu.  ;)


IP: Zapisane
Strony: 1 [2]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.042 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry