1.Start
2.Ashwick
3.Królowa Roju
4.Bystrze Gustawa
5.Rauchburg
6.Kriegspire
7.Portsmith
8.Nebyrzias
9.Nilshaven
10.Zamek Gerharta
Spis Zadań:- Główne:
*Nosił wilk razy kilka; dostań się do Isegrim - warowni Gerharta, pokonaj Gerharta
*Podbij Ashwick; podbij Ashwick
*Honor to obosieczna broń; pokonaj przywódcę demonów
*Matką koszmarów; znajdź przyczynę spaczenie, zabij Matkę Roju
- Poboczne:
*Światełko nadziei; pokonaj demony na wyspie latarni morskiej
*Przybywamy w pokoju; nie podbijaj miast księstwa Wilka poza Isegrimem
Kampania Świątyni
Misja 4 - Tyś życiem w śmierci i śmiercią w życiu „Miejsce króla jest tam, gdzie jego królowa chowa miecz”.
W ostatniej misji dostajemy zadanie obrony Księstwa Wilka przed inwazją demonów. Będzie na nas czekać horda wygłodniałych demonów, a i Gerhart nam nie zamierza pomóc, więc czeka nas walka z dwoma przeciwnikami.
[1] Zaczynamy z zamkiem w południowo-wschodniej części mapy, powinniśmy wybudować budynek rekrutujący bohaterów i wynajmijmy
Ciele do pomocy i zbierania zasobów. Wykupujemy jej umiejętności z dziedziny Królestwa, zdecydowanie nam pomoże to rozbudować nasze miasto. Drugim bohaterem możemy pozwiedzać morze i pozbierać zasoby oraz skarby. Dalej zwiedzamy okolicę, zajmujemy pobliski tartak i kopalnie rudy. Następnie radzę się udać na północ, po drodze zajmując kopalnie złota i kryształu. Idąc dalej natrafimy na
Ashiwck [2], które zajmujemy z marszu. Gdy już rozprawimy się z demonami dowiadujemy się straszliwych rzeczy, które się dzieją. Będziemy musieli znaleźć źródło tego spaczenia [3]. Znajduje się ono pod wulkanem, ale tym zajmiemy się później, kiedy będziemy mieli więcej armii. Teraz radzę pobadać tereny i pozbierać skarby przygotowując się na ataki
Inferno, które nadejdą ze wschodu. Niedługo powinno się nam też wyświetlić pogróżki
Gerharta i wyzwanie
Nebirosa, ale my im pokażemy co oni sobie mogą z tymi groźbami zrobić. Na wschód od Koralowej Jaskini (budynku rekrutacyjnego podstawowe jednostki Świątyni) znajdziemy wioskę rybacką -
Bystrze Gustawa [4]. Możemy ją zaatakować lub wykonać dla nich zadanie oczyszczenia wyspy z latarnią morską z demonów, które jest na południe od miasta. Radzę także uważnie przyglądać się poczynaniom wilków i demonów, także oni będą ze sobą walczyć i może uda nam się zająć jakiś niestrzeżony/ dopiero zajęty zamek. Nasi przeciwnicy mają zdecydowaną przewagę liczebną, przez to bądźmy ostrożni i nie rzucajmy się na przeciwnika z trzy razy większą armią (chyba, że mamy bardzo duży zasób many i dobre czary – szczególnie polecam wezwanie żywiołaka wody i zamieć oraz wszelkie zatrzymywanie przeciwnika typu: skamienienie, spokój zdecydowanie pomagają).
Naszym obecnym celem jest zajęcie środkowego miasta [5]. Trzeba uważać na
Nebirosa, któremu nie chce się czekać na nasz pojedynek z nim tylko przyjdzie na środek mapy, możliwe że zajmie nam
Ashwick lub
Bystrze Gustawa. Opłaca się nam zamienić zajęte miasta na Świątynie i dokupić jeszcze jednego bohatera, a także wykupić mu wszystkie umiejętności z Królestwa (oczywiście bohater mocy). Kiedy odeprzemy już ataki wrogów i pokonamy z cztery-sześć armii przystępujemy do kontrofensywy i zajmujemy miasta
Gerharta [6] i [7] W ten sposób ograniczymy wielkość rekrutowanej armii Przystani i zwiększymy swoją. Następnie idziemy na północ dobić demony [8]. Przy okazji podążając dalej możemy przekonać się co jest powodem klątwy, która spadła na tą krainę. Po zejściu do podziemi będziemy musieli stoczyć walkę z
bossem Inferno [1], ale tym zajmijmy się później. Wpierw zajmijmy przedostatnie miasto Przystani –
Nilshaven [9], spotkamy tam Markusa, którego można poznać lepiej w kampanii Twierdzy. By dostać się do twierdzy
Gerharta musimy pokonać wspomnianego wcześniej bossa, toteż idziemy do podziemi na północ od . Nie zaważajmy na słowa Królowej Roju tylko zakończmy jej plugawe życie. Po pokonaniu jej zostaje już tylko załatwić małżonka Iiriny [10] Tak kończy się kampania Świątyni. Brawo!