1. Główne zasady.1.1.Turniej rozgrywany jest w grę "Might & Magic Heroes 6" na najnowszej wersji (obecnie 1.2.1).
1.2. Wszystkie gry gramy w systemie Conflux.
1.3. Zapisy trwają do:
11 marca 2012 !!
2. System turnieju.2.1. System turnieju zależy od ilości zgłoszonych osób.
2.1.1.
poniżej 20 osób -
7 rund systemem szwajcarskim{z racji małej liczby zapisanych graczy redukuję liczbę rund do 5}(w skrócie: polega to na tym, że pierwszą rundę gramy losowo a potem według zdobytych
punktów z rundy na rundę walczymy z kimś kto ma tę samą liczbę punktów);
2.1.2.
20 osób i więcej -
grupy + play'offy. Grupy min 4 osobowe, gramy każdy z każdym, wychodzą 2 osoby -> 8 osób gra w play'offach.
2.2. Gramy do jednej wygranej, za każdą wygraną dostajemy 1 pkt, za przegraną 0 pkt.
2.3. Obowiązuje tylko jedna frakcja na cały turniej, którą gracz podaje podczas zapisów.
2.4. Wybór bohatera dowolny.
3. Termin rozgrywania spotkań.3.1. Gramy jedno spotkanie na tydzień (ten prawdziwy:P).
3.2. Gracze ustalają dzień i godzinę indywidualnie, formę do kontaktu gracze będą podawać przy zapisach.
3.3. W przypadku, gdy gracze nie porozumieją się odnośnie terminu spotkania i nie uda im się rozegrać go uprzednio -
termin ostateczny jest ustalony na NIEDZIELĘ godz 18:00! 3.4. Maksymalne
spóźnienie na termin ostateczny wynosi
20 min.3.5. W przypadku zgody oby graczy istnieje możliwość przedłużenia terminu do środy godz 18:00 tygodnia kolejnego.
4. Ustawienia rozgrywki.4.1. Mapa turnieju -
Drzewo Obfitości. Planowana jest zmiana mapy w połowie turnieju, o ile uda się znaleźć jeszcze jedną odpowiednio zbalansowaną. Swoje propozycją zapraszam do wpisywania w temacie "Pytania, problemy, sugestie...".
4.2. Lokacje początkowe zostaną wcześniej rozlosowane i przyporządkowane dla poszczególnych pojedynków.
4.3. Poziom trudności mapy: standardowy.
4.4. Szybkość awansu bohaterów: standardowa.
4.5. Szybka bitwa: wyłączona.
4.6. Bez broni rodowych.
4.7. Równomierne rozmieszczenie zasobów.
4.8. Czas na turę: ustalony - 3min.
4.9. Bitwy z limitem czasu: bez limitu.
4.10. Prędkość poruszania jednostek i bohaterów: najszybsza.
5. Przebieg pojedynku.5.1. Nie przysługuje prawo do wczytywania gry po popełnieniu jakiegokolwiek błędu, czy też po prostu z braku czasu na dokończenie rozgrywki -
bez zgody przeciwnika. Gra może być wczytana tylko w przypadku utraty połączenia do 15 min od jego przerwania.
5.2. Nie ma konieczności rozegrania danej gry do końca. Można w dowolnym momencie poinformować przeciwnika o swojej porażce i zakończyć grę.
5.3. Za niekulturalną grę, np uciekanie samymi herosami po mapie przewidziane będą kary.
6. Pozostałe ustalenia.6.1. Obowiązek zgłoszenia wyniku w danym tygodniu ciąży na zwycięzcy pojedynku, w terminie do godz 23:59 w niedzielę, w odpowiednim temacie w tym dziale. Za pierwszy brak/nieterminowe zgłoszenie gracz dostaje upomnienie, przy drugiej wpadce zostaje mu odebrany 1pkt.
6.2. Każdy gracz może oddać maksymalnie
1 pojedynek walkowerem, w przypadku większej ilości zostaje usunięty z
turnieju, a w przypadku ich nieuzasadnienia zostaje zbanowany na wszelkie przyszłe turnieje.
6.3. Wszystkie wyniki meczy z graczem usuniętym z turnieju lub który
dobrowolnie z niego zrezygnował, zostają anulowane.
6.4. Wierzymy w polubowne rozstrzygnięcia pojedynków, jednakże w przypadkach spornych jedynym dowodem będą SCREENY (niestety Ubisoft nie zaopatrzył nas w lepsze narzędzie do weryfikacji wyników).
6.5. W sprawach spornych rację ma zawsze admin, który będzie sprawował pieczę nad regulaminowym przebiegiem turnieju, tj. "
SeRaFiNeK".
7. Wyłonienie zwycięzcy.7.1 W pierwszej kolejności o zajętym miejscu w turnieju decyduje liczba zdobytych punktów (min 0 max 5).
7.2 W drugiej kolejności decydują wyniki bezpośrednich starć między gracza (o ile takowe się odbyły), którzy zajęli tą samą liczbę punktów. W przypadku 2 graczy mających tą samą liczbę punktów, kiedy doszło między nimi do bezpośredniego starcia sprawa jest prosta. W przypadku 3 i większej liczby graczy z tą samą liczbą punktów aby punkt 7.2 był ważny musi być spełniony warunek, że doszło do bezpośredniego starcia pomiędzy wszystkimi graczami z tą samą liczbą punktów.
7.3 Trzecią wytyczną są punkty pokonanych przeciwników, dla przykładu:
Gracz A i B mając po 5 punktów. Gracz A wygrał z graczem C (który ma 2pkt), D (2pkt), E (1pkt), F(1pkt), G(0pkt). Gracz B wygrał z graczem C,D,E,F i H(3pkt). Suma punktów pokonanych przeciwników gracza A wynosi 6 natomiast gracza B - 9. Wyższą pozycję zajmuje gracz B.
Temat nie do dyskusji, wszelkie komentarze zapraszam do wątku "Pytania, problemy, sugestie...".