Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 8 9 10 [11] 12 13 14    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Dodaj newsa lub grafikę! (Czytany 115577 razy)
Idarion

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 126


Amicus stultorum similis efficietur

Zobacz profil
« Odpowiedz #150 : 05 Października 2011, 18:03:52 »
Może to cienki nius, ale oficjalny przewodnik do M&MH VI trafił już do sprzedaży...
http://gamezilla.komputerswiat.pl/newsy/2011/41/oficjalny-przewodnik-po-grze-might-magic-heroes-vi-juz-dostepny


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #151 : 10 Października 2011, 16:13:03 »
Szybki kurs montażu figurki dla nielicznych:

http://www.youtube.com/watch?v=Rk5AXILlVyk


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #152 : 10 Października 2011, 16:34:46 »
Belegor, taka informacja dla Ciebie - nie podawaj informacji z facebooka, bo redaktorzy nie są głupi i wchodzą tam co najmniej raz dziennie.

Znajdź lepsze sposoby na nabijanie postów.


IP: Zapisane
zZiuteKk
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 21

Zobacz profil
« Odpowiedz #153 : 13 Października 2011, 16:31:34 »
http://www.facebook.com/notes/might-magic/day-1-patch/298049290221042
Hello Heroes !
 
The day has finally come: Heroes VI is now available !
 
As promised, a first patch is already available to update your game to 1.1 version.
On top of various bug fixes and balancing, this “Day-1 Patch” also adds 5 new Multiplayer maps!
Your game should update automatically when you launch the game while connected to Internet.
 
More details on the content of this 1.1 patch :
 
 Adding Dynasty Weapons for the Altar of Wishes not present in version 1.0:
o Batu's Totem
o Assassin's Blade
o Will of Urgash
 
 Adding 4 new Multiplayer Maps and the map a “bridge too far” not present in version 1.0 for a total of 15 cutom maps:
o Brimstone’s Gold o Feuding Duchies
o Fortress of Honour
o Silence of the Ancestors
 
 Optimized memory usage
 Several AI tweaks:
o Build order improvements
o AI resource management improvements
o AI does not convert captured towns if it can not be protected
o AI does not build buildings in captured towns if it can not be protected
o Improved decision making between building and unit purchase
o Fixed marketplace usage (uses it when it is worth to use )
o Tuning on skill path choices for primary and secondary heroes
o Improved cooperation among primary and secondary heroes
o AI Captures mines faster
o Increased efficiency for AI town defense
o Advanced and basic town portal usage improvements
 
 Balance and General Changes:
o Default hero attack damage has been reduced to 300-340 at level 30 (from 400-450)
o Defend action gives +10 Might and Magic defense instead of +15
o Stand Your Ground and Mass Stand Your Ground do +7/+9+12 and +5/+6/+7
o Heal and Regeneration requires 20 mana to cast (instead of 15)
o Arcane Exalation III gives +3 Magic Power (instead of +2)
o Arcane Ward III gives +3 Magic Defense (instead of +2)
o Assailant III gives +3 Might Attack (instead of +2)
o Charismatic Leader III gives +3 Leadership (instead of +2)
o Defender III gives +3 Might Defense (instead of +2)
o Destiny's Chosen III gives +3 Destiny (instead of +2)
o Rampage bonus changed to +5/+7/+8 Might Power (instead of +5/+6/+7)
o Resilience bonus changed to +5/+6/+7 Might Defense, +10%/+12%/+13% Health (instead of +3/+6/+9 Might Defense, +3%/+6%/+9% Health )
o Counterstrike II and Counterstrike III duration reduced to 1/2/3 turns (from 2/3/4 turns)
o Archery III ranged penalty reduction reduced to -25%/-30%/-35% (from -50%/-75%/-100%)
o Idol of storms damage increased by 25%
o Frenzy charge removed, 4 turn cooldown added o Frenzy bonus increased to 10/30/50% (from 5/15/30%)
 
Enjoy Might & Magic Heroes VI!
 
The M&M's team


IP: Zapisane
Ryu Makkuro

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 30


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #154 : 13 Października 2011, 16:52:18 »
http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/en-GB/news/details.aspx?c=tcm:21-25656&ct=tcm:6-231-32

To tak może by po polsku (polskich nazw skilli i broni nie znam, aż tyle jeszcze nie grałem żeby zapamiętać dokładnie)

Witajcie Herosi!

Ten dzień wreszcie nadszedł: Heroes VI jest już dostępny!

Zgodnie z obietnicą, pierwsze poprawka jest już dostępna aby zaktualizować grę do wersji 1.1.

Oprócz różnych poprawek błędów i zbalansowania, "Day-1 Patch" dodaje także 5 nowych map do gry wieloosobowej!

Twoja gra powinna zaktualizować się automatycznie po uruchomieniu gry, gdy jesteś podłączony do Internetu.

Więcej szczegółów na temat zawartości tego patcha 1.1:

• Dodawanie broni Dynasty dla ołtarza życzeń które nie są obecne w wersji 1.0:

- Batu's Totem

- Assassin's Blade

- Will of Urgash

• Dodanie 4 nowych map do gry wieloosobowej i mapy "most za daleko" która nie występuje w wersji 1.0 czyli w sumie 15 map:
Brimstone’s Gold o Feuding Duchies

- Fortress of Honour

- Silence of the Ancestors

• Optymalizacja wykorzystania pamięci

• Kilka poprawek AI:

- poprawa kolejności budowania

- poprawa zarządzania zasobami przez AI

- AI nie konwertuje zdobytych miast, jeśli nie mogą być chronione

- AI nie buduje budynku w zdobytym mieście, jeśli nie może być chronione

- Zwiększenie podejmowania decyzji między budowaniem a zakupem jednostek

- Poprawione korzystanie z targowiska (korzysta z niego kiedy warto użyć)

- Tuning na wyborach ścieżki umiejętności pierwszych i późniejszych bohaterów

- Lepsza współpraca bohaterów pierwszych i następnych

- AI Przechwytuje kopalnie szybciej

- Zwiększono wydajność AI podczas obrony miasta

- poprawienie użytkowania zaawansowanego i podstawowego portalu miasta

• Równowaga i ogólne zmiany:

- Domyślne obrażenia bohatera zostały zmniejszone do 300-340 na poziomie 30 (z 400-450)

- Akcja Obrony daje +10 obrony Might i Magic zamiast +15

- Stand Your Ground i Mass Stand Your Ground daje +7/+9/+12 i +5/+6/+7

- Leczenie i regeneracja wymaga 20 many do użycia (zamiast 15)

- Arcane Exalation III daje +3 Magiczna Moc (zamiast +2)

- Arcane Ward III daje +3 Magia Obrona (zamiast +2)

- Assailant III daje +3 Might Attack (zamiast +2)

- Charismatic Leader III daje +3 Leadership (zamiast +2)

- Defender III daje +3 Might Defense (zamiast +2)

- Destiny's Chosen III daje +3 Destiny (zamiast +2)

- Bonus zdolności Rampage zmieniono na +5/+7/+8 mocy Might (zamiast +5/+6/+7)

- Bonus zdolności Resilience zmieniono na +5/+6/+7 Might Defense, +10%/+12%/+13% zdrowia (zamiast +3/+6/+9 Might Obrony +3%/+6%/+9% Zdrowia)

- czas trwania Counterstrike II i III zredukowany do 1/2/3 obrotów (z 2/3/4 tur)

- Łucznictwo III zmniejszenie kary za zasięg zredukowane do -25%/-30%/-35% (z -50%/-75%/-100%)

- obrażenia Idola burzy wzrosły o 25%

- szarża Frenzy usunięta, dodanie 4 tur cooldown'u
- bonus Frenzy o zwiększonej do 10/30/50% (z 5/15/30%)

Ciesz się Might & Magic Heroes VI!

BTW. Czy tylko ja mam takie wrażenie czy polska wersja językowa lekko mówiąc "ssie"?? Grałem w betę i angielska wersja bardziej mi pasowała, a na pewno głosy bardziej, nie wiem może przyzwyczajenie.


IP: Zapisane
"Live the way you want to, not the way someone wants you to live."



Ryu Makkuro

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 30


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #155 : 18 Października 2011, 14:52:07 »
http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/en-GB/news/details.aspx?c=tcm:21-29807&ct=tcm:6-231-32

Nowy patch 1.1.1

- Hot fix wykrywania domyślnych ustawień opcji wideo przy rozruchu powodujący możliwe zawieszenia na laptopach
- Naprawa migającego kursora (no nareszcie :D )
- Naprawa problemu z numerem wersji

Tłumaczenie na żywca więc trochę dziwnie brzmi ale jest jak najbardziej sens zachowany.


IP: Zapisane
"Live the way you want to, not the way someone wants you to live."



Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #156 : 18 Października 2011, 19:29:08 »
A mi nie chce ściągnąć aktualizacji :( jakoś mi jej nie wykrywa da się ją jakoś inaczej ściągnąć? Mam namyśli samemu.


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Ryu Makkuro

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 30


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #157 : 18 Października 2011, 19:33:30 »
Na stronie TnT Torrent jest ono (co prawda łącznie z crackiem, ale sama aktualizacja się tam znajduje także)


IP: Zapisane
"Live the way you want to, not the way someone wants you to live."



Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #158 : 01 Listopada 2011, 11:47:18 »
Znalazłem fajnego newsa na stronie Heroes VI. Na Tawernie takiej informacji nie widziałem więc zamieszczam.

Przewodnik do edytora w wersji angielskiej
Cytuj
Discover our official "Quick Start Guide to the Scenario Editor" for Might & Magic Heroes 6.
The present guide will teach you the main functions of the Scenario Editor in order to create a Multiplayer map.
Learn more hints, create your own map and share it with the community. The most beautiful and elaborated maps will be shared with the community via our official channels.



IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Earne

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42


Zobacz profil
« Odpowiedz #159 : 05 Listopada 2011, 17:43:34 »
Ekrany miast zbliżają się wielkimi krokami ;) W dodatku w 3D :D



Źródło: http://www.acidcave.net/


IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #160 : 10 Listopada 2011, 06:42:48 »
To powyżej w ogóle bez sensu. Po1: jest już odpowiedni dział
Po2: Pan ma chyba nie aktualne info, heroes 6 już wyszło! Niech się pan nie wypowiada, jeśli nawet gry w ręku nie trzymał, ba, nawet pewnie dema nie odpalił.
Po3: Jest to praca kogoś innego, na temat bety i przypuszczeń, ale mocno okrojona i przerobiona.
Po4: Apeluję o usunięcie posta surviver,albo o przeniesienie z tego tematu, bo to po prostu dno!!


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #161 : 18 Listopada 2011, 18:12:37 »
Ja nie piszę, że wy nic nie robicie i tak dalej, ale dostajemy od Ubi newsy, a na Tawernie nic... nie ma informacji o wypuszczeniu poradnika do edytora, o mapce od Ubi:
http://www.maps4heroes.com/heroes6/maps.php


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #162 : 18 Listopada 2011, 19:03:49 »
Jakie newsy? Angielski poradnik polskiemu dzieciarni fandomowi się nie przyda.

W temacie HoMM'a nic ciekawego się nie dzieje , tawerna to nie strona typu kwasowej groty czy facebooka, gdzie byle pierdołe umieszcza się na stronie głównej.


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #163 : 01 Grudnia 2011, 14:30:42 »
Patch 1.2 nadchodzi.
Informacja zamieszczona na stronie gry:
Cytuj
Hello Heroes,
First of all, we’d like to thank you for the feedback you have been giving us since the release of the game. Whatever channel you use (official site, customer support, Facebook, Twitter or other community forums), we are taking it into account.
We know you have been waiting a long time for the patch. This time has been secured for developers to make sure the patch will correct a majority of issues. We did not want to speculate and promise anything uncertain neither. Now we can go ahead and share with you a pre-release notes of corrections that will be included in the patch 1.2.
The release date has not been stated for the moment. Yet, we are aiming at releasing the patch 1.2 before the end of the year. That’s a necessary delay for us to run all necessary technical tests in order to secure the quality of the coming patch.
We can understand that you are getting impatient and would like to take this opportunity to thank you for all your support.
Check out below the pre-release notes for the coming patch. Keep in mind that the list is not definitive yet:
 Major bug fixes (Week of the Plague, Dynasty weapons, unit abilities, scripts, localization)
 Skirmish AI tweaks:
- Tries to defend all owned town (previously the AI focused on its starting town)
- Previously if a hero stronger then the AI's hero threatened a town, the AI hero let that town undefended. Now the AI calculates all of its nearby hero's army and creature growth and defends the town if it finds it possible
- Always defends the last owned town if it can causes reasonable losses to the attacker hero
- Huge speed improvement, AI thinking is approximately 2-3 times faster than in the previous version
- Further improvement of cooperation among primary and secondary heroes
- Improved exploration and target priority
- Pre-calculated army contraction. The AI calculates how many creatures can the target collect (including possible creature growth) before the AI's hero can reach it and calculates if it is worth to chase it.
- Further improvement of Town portal usage
- In case of an FFA the AI tries to attack and capture towns from a weaker player
- FIXED: Sometimes the AI attacked a much stronger hero than itself
- FIXED: Sometimes without reason the AI split its army into 2 and lost against a stronger hero
- FIXED: Sometimes the AI miscalculated the cost of a town portal and spent too much points before trying to use it (resulting an undefended town)
- FIXED: The AI ignored some neutral buildings
- FIXED: Several smaller bug fixes
 Combat AI tweaks:
- General target choice improvement for the units
- Improved ability usage
- Improved racial ability usage
- Improved ability selection and different builds for Magic/Might, Tears/Blood heroes
- Improved creature ability usage
 Gameplay improvements:
- The unit setup after using the Tactics ability is remembered from battle to battle
 Intel support:
- Fog calculation
- Variance shadow mapping vs. hardware shadow mapping
 Balance tweaks:
- Rage II-IV gives +10 Might Attack instead of +15
- Rage points generated by attacks reduced to 16(friendly)/8(enemy) (from 20/10)
- Guardian Angel: Good moral gives 70 racial points (instead of 100)
- Retribution aura cooldown increased to 5 instead of 3
- Haste initiative bonus increased to 12 (from 10)
- Slow initiative reduction increased to 12 (from 10)
- Mass Haste initiative bonus increased to 6 (from 5)
- Mass Slow initiative reduction increased to 6 (from 5)
- Father Sky damage increased to 380 (from 353)
- Idol of Air damage increased to 276/318/366 (from 240/277/319)
- Martyr Might Resistance and Health bonus reduced to +10.8%/12.4%/14.3% (from +21.6%,24.9%,28.6% Might Resistance, +13%,15%,17% Health)
- Hour of Judgement bonus damage increased to 31% (from 21%)
- Hell Hound Might Defense increased to 5 (from 4)
- Cerberus Might Defense increased to 6 (from 4)
- Kirin and Sacred Kirin movement reduced to 6 (from 7)
- Kirin Magic Defense increased to 33 (from 32)
- Sacred Kirin Might Defense reduced to 31 (from 33)
- Sacred Kirin Magic Defense reduced to 33 (from 35)
Let us know what do you think about it on the official forum
Best regards,
the M&M team

Skoro redaktorzy cały czas są z tym na bieżąco to tak samo mogą na bieżąco newsy dawać a skoro było na stronie a u nas nie było to po prostu dodałem. Osobiście śmieszy mnie ta cała sprawa z nabijaniem postów. Osiąga się coś poprzez to? Forum jest od tego żeby się na nim wypowiadać i jak dla mnie ilość postów wcale nie świadczy o inteligencji czy obeznaniu z tematem danego użytkownika.

I skoro redakcja narzeka na to, że zwykli użytkownicy starają się w czymkolwiek pomóc to niech się może łaskawie weźmie do roboty i wstawia ciekawe (nie musza być arcyważne) newsy jak i można by już zająć się wstawianiem informacji na temat gry.
Wszelkie informacje na temat Heroes VI na tej stronie są jeszcze z czasów przed wydaniem bety a więc wypadałoby coś już naskrobać i pouzupełniać.


« Ostatnia zmiana: 01 Grudnia 2011, 18:43:55 wysłane przez Miker » IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #164 : 01 Grudnia 2011, 16:01:27 »
Ile razy jeszcze będę musiał powtarzać, żebyście nie linkowali newsów z facebooka M&M. Co sobie myślicie, że redaktorzy są ślepi? Że nie wchodzą na główne źródło nowych informacji o H6? Jeżeli ten temat ma się przerodzić w "nabijalnie" postów, to trzeba będzie podjąć odpowiednie środki działania.

Piszcie tutaj, jak znaleźliście coś naprawdę ciekawego przeglądając poszczególne fora, czy mniej znane strony

EDIT: To nie jest żadna pomoc - kopiowanie newsów z fb to nie wypowiedź, a spam. Po drugie, wprowadzamy poprawki i dodajemy artykuły cały czas. W ciągu ostatnich 3 dni został uzupełniony dział z bossami i dodany artykuł o smoczych bóstwach.


« Ostatnia zmiana: 01 Grudnia 2011, 23:18:25 wysłane przez Grownock » IP: Zapisane
Strony: 1 ... 8 9 10 [11] 12 13 14    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.07 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry