Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Marbas Lucyferowicz
Strony: [1] 2 3 4 ... 53
1  Inne gry / Pozostałe / Odp: The Elder Scrolls : 09 Grudnia 2016, 13:42:44
 Meh, jakoś kilka miesięcy temu też sobie odpaliłem Morrowinda, ale bez żadnych bajerów.
 Tylko że w przeciwieństwie do mojej starej rozgrywki gdzie zaczynałem bez dodatków, bo ich nie miałem, zaznaczyłem Tribunala i Bloodmona.
 No i cóż.
Robiąc postać na lekki pancerz, jest to duże ułatwienie, kiedy pokonujesz skrytobójce i ubierasz jego ciuszki z wysokimi statami, że tylko szklany pancerz jest od niego lepszy.
 Twórcy chyba trochę tego nie przemyśleli, że już na początku gry można uzbroić się w prawie najlepsze staty na lekkim pancerzu.

 I te całe uzbrojenie ze stalchrimu czy jakoś tak na Solstheim. Trochę one słabe, nawet względem podstawki.

 Co nie zmienia, ze jak dla mnie to najlepsza część w jaką grałem, Część gdzie pod względem ekwipunku i slotów na założenie jego, było naprawdę dużo. klimat, muzyka, achh ^^
2  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Graficzna twórczość Cahan : 21 Lipca 2016, 21:36:35
 Chyba za dużo kucy walisz, jakkolwiek to brzmi, bo trochę taki koniowaty jest ;) Ale te łuski ciekawe wyszły.
3  Inne gry / Pozostałe / Odp: Chronicles of Might and Magic - mod do Mount & Blade Warband (DOWNLOAD) : 12 Lipca 2016, 20:46:39
 Witam.
Dzięki wielkie za komenty. Zawsze to dodatkowa motywacja, i dodatkowe info, aby zrobić małe porządki dla przyszłej łatki (o ile wyjdzie) ;)

 Harmondale, jak i część innych lokacji, po prostu nie było ani na to czasu, ani chęci. Ale przede wszystkim czasu.

 Z jednostkami większymi od cyklopów, niestety tak już jest i nic się z tym nie zrobi. Trzeba celować, mniej więcej od pasa w dół. To samo z szeregiem. Gra oblicza odległość miedzy nimi, względem człowieka.

 Ze strzelaniem się nie zgodzę. Jeśli masz powyżej 110 łucznictwa, już jesteś lepszy od jednostek. Pod warunkiem, że używasz łuku którejś, z tych jednostek, a nie badziewny startowy. A jeśli masz łuk strzelca (nie artefakt) lub złoty łuk, to już w ogóle, bo one jako jedyne mają 99 celności.

 Z arenami mnie zaskoczyłeś. Wszystkie staty broni i zbroi są takie same jak w oryginale, tylko wygląd się różni, a krasnolud, człowiek, czy ogr, jeśli używają miecza 2h np o zasięgu 120, to ten zasięg jest wciąż taki sam, bo to ta sama broń, tylko zmienia rozmiar względem modelu.
 No i areny są łatwiejsze z pewnego drobnego powodu. Działa tam magia. Możesz się leczyć, możesz nawalać z pioruna, albo nawet hipnoza walnąć i już wygrałeś ;)

 Tak, Deyja jest dość specyficzna, nieprzewidywalna. Robisz w bramie shieldwalla, odpierasz powiedzmy 2, 3 szturmy, i nagle za twoimi plecami lisze, ożywiają to co zabiłeś, straciłeś. I cały plan w pizdu ;)

 Drzewko jednostek, jak i mapę świata, masz w menu obozu. Najlepszy podział granic ma Vori :D

 Wiesz, z tą niezabijalnością, to coś innego raczej musiało być. Bo wprawdzie jest taka opcja, ale oczywiście turasy zjebały, i nie działa :(
 Więc nie mam pojęcia co się tak naprawdę stało.

 Na zakończenie.
Generalnie jak ktoś ma problem, jak przejść początek, który jest zarazem tutorialem, bo zauważyłem na forach, że trochę ludzi miała problemów, i prawdopodobnie tarczka lokalizacyjna przy szczurze się zbugowała, lub po prostu chce pooglądać gameplay, to może oblukać ten filmik: https://www.youtube.com/watch?v=qVJFF_lEdM0
4  Inne gry / Pozostałe / Odp: Chronicles of Might and Magic - mod do Mount & Blade Warband (DOWNLOAD) : 01 Lipca 2016, 18:32:17
Chronicles of Might and Magic

New version of Might and Magic mod is out. Are you ready to jump into world known from Heroes 3 and Might and Magic 7? Fight for domination on a continent thorn between evil Necromancers and Wizards, where Knight fights Lizardmen and where countryside is pillaged by goblin hordes.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=juVIwbHOiLM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=juVIwbHOiLM</a>

What to expect:
-New multiplayer modes
-Magic system
-Tons of items and armors
-Many new MP maps
-Terrible game balance
-Native like SP(no new quest avaible currently)
READ BEFORE PLAYING http://www.moddb.com/mods/chronicles-of-might-and-magic/features/game-rules
[/center]


Z księgi Cuthberta, erathiańskiego kleryka i skryby:

Rok 1165, król Nicholas Gryphonheart umiera. Królestwo Erathii tonie w chaosie i anarchii. Z obecnego zamieszania i zamętu korzystają sąsiednie wrogie nacje. Od południowego zachodu księstwo Krewlod, ziemie nieokiełznanych bestii i nieustraszonych barbarzyńców. Od zachodu królestwo Tatalii, zamieszkiwane przez stwory z moczarów i jaszczuroludzi. Naszym północnym granicom zagraża Deyja, państwo złowieszczych nekromantów i ich nieumarłych sług. Jedyni sprzymierzeńcy państwa gryfów to leśne, elfickie królestwo Avlee. Przymierze to, choć wątpliwe, stanowi jedyne nasze oparcie. Kraj bez władcy jest bezsilny, dlatego cała Erathia spogląda w kierunku Enroth, skąd niedługo przybyć ma spadkobierczyni tronu, Katarzyna Ironfist. Pomimo kryzysu, słońce nadal wschodzi i zachodzi nad królestwem i wszystko wydaje się być w porządku, jednak w powietrzu wisi uczucie nienazwanej grozy i przerażenia. Rok 1165 będzie rokiem spod znaku burzy i niepokoju...


We want to introduce you mod to Mount and Blade Warband game. Action is set in realms known to you from Might and Magic series. We are going to provide you opportunity to become hero, join one of five factions and decide about fate of whole continent. You will take part in epic battles with creatures you know from Heroes games.
Here is short movie introducing you in our project:

Mod will allow you to:

-Explore Antagariach, continent where action of HoMM3 take place.

-Rekrutację kultowych jednostek oraz spotkanie i interakcję z bohaterami z gry Heroes III, takimi jak sam Gelu, Sandro, lub Cragg Hack.

-Kolekcjonowanie unikatowych artefaktów, również znanych z gier firmy 3DO.

-Spróbowanie swoich sił w czarowaniu, kreując postać maga, czarnoksiężnika, nekromanty lub nawet lisza.

-Zaciągnięcie się na usługi jednej z ośmiu stron konfilktu: Erathii, Avlee, Deyji, Krewlodu, Tatalii, Bracady, Nighonu, czy tez Eofolu.

-Join one of 8 factions - Erathia, Avlee, Deyja, Krewlod, Tatalia, Bracada, Nighon or Eofol.
-Explore many interesting scenes and find powerful artifacts.
-Have great time playing it.

Some bonus screenshots




Team CoMM:
Mr.Bio - Modele, tekstury, rigging
Devil_Imp - Fabuła, Muzyka, Dialogi, Nadzór, Public Relations
Mat_Berserker - Skrypty, modele, animacje
Filcefix - Modele, Balans(ha!), Mapki, concept arty, powalone pomysły :)

Muzyka:
Paul Anthony Romero
Rob King

Specjalne podziękowania:
Dustil - Translacja, testy
rubik - troop tree, map script
Arch3r - invasion script
Garedyr - Nagroda frakcyjna
Gregoriian - FAQ
Klan HITMEN - mapy, testy
Klan Hakkapeliter - mapa, testy
Klan 14. Pułk Kirasjerów - testy




.
5  Inne gry / Pozostałe / Odp: Chronicles of Might and Magic - mod do Mount & Blade Warband (DOWNLOAD) : 24 Czerwca 2016, 02:18:24
 Wszyscy którzy czekali na datę wydania nowej wersji moda mogą zacząć świętować, ponieważ została właśnie ogłoszona. Po długich testach i jeszcze dłuższym czasie modelowania, mapowania, płakania, krwawienia i skryptowania mod jest prawie gotowy na premierę. Nie owijając dłużej w bawełnę będzie miała ona miejsce 1 Lipca. Z tej okazji przyszykowaliśmy zwiastun, koncentrujący się na nowych aktywnościach dostępnych w trakcie rozgrywki dla pojedynczego gracza oraz armiach jakie będzie można spotkać(i zniszczyć). Miłego oglądania.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=juVIwbHOiLM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=juVIwbHOiLM</a>

PS. Jak pewnie zauważyliście w zwiastunie wykorzystano muzykę z Heroes 3. Tak się dobrze składa że dostaliśmy pozwolenie od autora i będziecie mogli ją usłyszeć podczas gry.
6  Inne gry / Pozostałe / Odp: Chronicles of Might and Magic - mod do Mount & Blade Warband (DOWNLOAD) : 28 Marca 2016, 00:57:16
 Wesołego Aleleluja! ;)

 Jakby ktoś się zastanawiał, tak ciągle żyjemy, i prace trwają.
Kolejna nowością, jaka pojawi się w grze, są losowo spawnowane lokacje. Podczas trwania rozgrywki na mapie kampanii będą pojawiały się budynki znane z Heroes 3. Są one bronione przez neutralne armie, ale warto stoczyć z nimi bój, ponieważ pokonanie ich może bardzo się opłacić. Po pokonaniu straży można zdobyć pieniądze, doświadczenie, potężne artefakty lub możliwość rekrutacji najsilniejszych jednostek.

 Oto przykładowy film z plądrowania krypty.
Podczas tego nagrania dzielny tatalijski bohater zapuszcza się w podziemia krypty w poszukiwaniu potężnego artefaktu.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=xzwEZkGRDSk" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=xzwEZkGRDSk</a>
7  Inne gry / Pozostałe / Odp: Chronicles of Might and Magic - mod do Mount & Blade Warband (DOWNLOAD) : 15 Stycznia 2016, 17:53:15
Witajcie!

 Prace nad modem, szczególnie w ostatnim czasie intensywnie trwają. Zwłaszcza, iż zatrudniliśmy także tuzin gremlinów z Bracady, które to ostro orają do bólu, pod czujnym okiem zramolałych magów ;)
 Tak więc w niedalekiej przyszłości możecie spodziewać się nowej wersji, w której to będzie się działo.

 Między innymi, zmienione zostało rozpoczęcie gry.
Teraz mamy do wyboru jeszcze więcej ras, takie jak: człowiek, kobieta, jaszczuroczłek, gnoll, szkielet, nieumarły, krasnolud, goblin, być może jeszcze ogr, lecz jego rozmiary mogą utrudnić grę.
Ponad to, każdej rasie można dostosować twarz, u niektórych nowym systemem, jak np wielkość uszu, szczęki, jak na poniższym screenie:
http://media.moddb.com/images/mods/1/28/27453/mordy.jpg
Niezależnie od wyboru rasy, będziemy mogli rozpocząć grę jako Rycerz (moc), Mag (magia) lub Bohater mocy i magi (zrównoważony).
Każda z tych kombinacji rasy i klasy, ma inny ekwipunek przy rozpoczęciu gry.

 Po stworzeniu naszego herosa, weźmiemy udział w całkowicie nowym początku. Tak! Koniec z tym oklepanym kupcem i czterdziestoma lootersami.
Zostaniemy przywitani w mieście Volee, stolicy Voriii, czyli siedzibie śnieżnych elfów. W tejże okolicy, czekać będzie na nas kilka zadań, które także pełnią rolę pokazania nam specyficznej mechaniki moda, oraz wprowadzają nas do świata gry.
Poniżej zmieniające się Volee w trakcie wykonywania misji:
http://media.moddb.com/images/mods/1/28/27453/mb47.1.jpg
http://media.moddb.com/images/mods/1/28/27453/mb48.jpg

 Skoro o świecie mowa.
Świat również się zmieni. Możemy już powoli żegnać Calradię, na rzecz Antagarichu.
Tak więc prócz mapy świata bo o niej mowa, będzie również więcej nowych scen, np taka jak ta wioska, zamieszkana przez elfy i krasnoludy, aktualnie najeżdżana przez zmiksowane frakcyjnie wojska gracza:
http://media.moddb.com/images/mods/1/28/27453/mb14.jpg]
http://media.moddb.com/images/mods/1/28/27453/mb22.jpg

 Jak zapewne część zauważyła, pojawiło się również kilka nowych jednostek, takie jak harpie czy żelazne golemy. A to za sprawą dodania dwóch nowych frakcji, Bracady i Nighonu, czyli frakcje mające niejedno ze sobą na pieńku ;)
 Oczywiście stare frakcje tez bywają dopieszczane, jak np Deyja:
http://media.moddb.com/images/mods/1/28/27453/mb26.jpg
http://media.moddb.com/images/mods/1/28/27453/bonedraguun2.JPG
 A niektórych czasem lepiej by było nie dopieszczać, bo na ich widok nasuwa się jedna myśl taka: ,,mam przeje***e,,
http://media.moddb.com/images/mods/1/28/27453/mb8.jpg

 Uraczyć nas może również, zmienione nieco wizualnie turnieje, chłopi z daniną, mieszkańcy w miastach i wsiach, księga zaklęć poprawnie działająca na singlu, nowe czary, działające aoe i magia na singlu u botów, czyli lisze są liszami, a jednorożce jednorożcami, przywrócenie jednostkom dystansowym prawidłowego zasięgu broni dystansowej, oraz nieustanna walka z balansem ;)

 To tak z grubsza by było, czego można się spodziewać w nadchodzącej wersji.

Pozdrawiam.
8  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Heroes and Fools: Bohaterowie Głupoty : 30 Października 2015, 15:48:49
 Nareszcie! ^^
9  Inne gry / Pozostałe / Odp: Chronicles of Might and Magic - mod do Mount & Blade Warband (DOWNLOAD) : 26 Października 2015, 19:46:46
 Hiho!
W piątek odbyła się wspólna gra, wśród różnych trybów, został nakręcony jeden z nich. Bitwa turowa z perspektywy jednego z graczy:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=o0weGXgpyN8" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=o0weGXgpyN8</a>


 Ponad to kilka nowości w nadchodzącej nowej wersji:



- mały test scen i uzbrojenia arenowego:

https://www.youtube.com/watch?v=JBPwJaeqjmQ

- oraz kilka ogólnie screenów:

http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/576816221160712188/550790B48A1B278D30CF11321E5F5ABC6B5C7480/

http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/574565056122561486/20E19F91C31BE3D0848C2B4319E1F84B56417E5A/

http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/617346715991969165/786A7857BD69D3EED2466D6479E3016954684C20/

http://i.imgur.com/j1Kc8UY.jpg

http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/576818217907275072/D84AC82520F0412D2F99E415A60E967CC56B2652/

 Acz prędzej jak na gwiazdkę to nowa wersja nie wyjdzie na pewno ;)
10  Inne gry / Pozostałe / Odp: Chronicles of Might and Magic - mod do Mount & Blade Warband (DOWNLOAD) : 14 Września 2015, 22:47:10
 Z samego początku chciałbym podziękować za wyczerpującą opinię, wrażenia, opinię. Zanim przejdę do konkretnych odpowiedzi na podpunkty, ogólnie powiem o singlu. Tryb był robiony, tak aby jakoś był, z samej ciekawości i by samemu sobie pograć ;) Na razie cała uwaga skupiła się na multi.

 Wyjaśnie jeszcze działanie aoe:
Aoe może występować jako dystansówka bądź przy walce w zwarciu. W obu przypadkach, bron zadaje podstawowe obrażenia np 30, plus aoe np 20 (informacja niestety o obrażeniach aoe nie jest wyświetlana)
 Jeszcze kwesta zasięgu. On jest różny, zależy od przypisanej broni. Np broń ważki powiedzmy ma zasięg 60, a aoe ma zasięg 20. Czyli by zadać dodatkowe obrażenia od aoe, trzeba podejść jeszcze bliżej przeciwnika. Smok natomiast ma zasięg broni np 300, aoe aż 600.
 I oczywiście są różne typy aoe. Albo w danym okręgu zadaje tyle samo obrażeń, albo np w centrum zadaje 60, stopniowo zmniejszając sie do np 20.
 I niestety aoe ma jedną wadę, która komplikuje działanie broni tak jak byśmy chcieli. Nie omija wartości pancerza :( Czyli chłopa zdejmiemy na 2 hity, a w czempiona można walić, walić i walić.

 No, a teraz szczegółowiej:

OGÓLNE:
- kostury i przy okazji łuki, były znerfione specjalnie pod multi dla graczy, biorąc pod uwagę brak tarcz. O botach nie myślałem. Być może powstaną dwa egzemplarze tych broni, jedna dla graczy na multi, a druga dla botów/graczy na singla.
- co do zeskalowania i powiększenia hp pancerza. Dla gracza okej, dla bota już gorzej, bo bot będzie nawalał w jeźdźca a nie konia. Acz trochę można powiększyć hp zbroi.
- dodanie więcej kolorów czy samego wyglądu ubioru jak przy goblinach czy szkieletach jestem za, tylko to trzeba mieć czas i chęć. Na razie są robione podstawy, podstawowa jednostka i jej ulepszenie.

OGÓLNE W SINGLE:
- z tym pielgrzymem nie widziałem
- czary zna się od samego początku, są takie jak na multi, tylko nie wszystkie działają na singlu. Jeśli masz na multi kostur do strzelania, a na ,,x,, do walki wręcz, no to tak działa jak powinno, jeśli to masz na myśli z dualnym. W sumie nie do końca rozumiem w czym rzecz ;)
- co do lordów, po prostu niedorobiony singiel
- rasy do wyboru na pewno będą, i na pewno jedna zostanie usunięta, prawdopodobnie szkielet, a zostanie undead, bo to bez sensu w sumie.
- potworze pancerze, to po prostu niedopracowanie, zostaną wyciepane. W wolnym czasie, zamiast całego modelu gnolla z pancerzem, porobiłbym pancerz gnolla, ale z człowieczym modelem, który można kupić czy wydropić walcząc z nimi.
- co do oblężeń. Cholera wie, bo pierwotnie system miał być zmieniony, i jeźdźcy mieli występować na wierzchowcach.
- miecz mrozu jak i inne artefakty są na razie w sklepach, by gracze mogli doświadczyć artefaktów na singlu. W przyszłości będą wyciepane i będzie je można zdobyć w misjach czy ,,kryjówkach bandytów,,
- rozkazy już od samego początku tworzenie moda nie miały tekstów i nie wiem czemu zawsze się o tym zapominało
- Filcefix to ja ;) No to dzięki temu opisowi już wiem czemu przy tworzeniu postaci od razu miałem 15 lvl. Po prostu tez nazwałem ją Filcefix :D Exp pewno dlatego wysoki, bo ma wysokie staty, jak i połowa bohaterów występujących w inwazji. Jakoś to będzie trzeba naprawić.

W MULTI:
- Mówisz o zdobądź flagę? W ogóle tych nativowskich trybów po za bitwą, oblężeniem i dedmeczem nie zwracaliśmy uwagi, bo po prostu nikt na nich nie gra.
- Ożywianie kosztuje 40 many i ożywia tłum szkieletów i zombie, które jakoś specjalnie nie powalają na kolana. Wskrzeszenie kosztuje 60 many i wskrzesza takie jednostki, jakie zginęły, pierwszeństwo mają trupy z drużyny z jakiej jest wskrzeszający. Ponad to wskrzesza umarłych graczy.

ERATHIA:
- 7 lvl stwory można mieć tylko po uwolnieniu od wrogiego bohatera, bądź przyłączenie do siebie z niewoli. Nie ma siedlisk (brak pracy nad singlem)
- z łukami to by wyszło jak na okładce z herosów, ale nie wiem czy by przypadkiem nie zrobiło kolesi z kuszą i łukiem jednocześnie.
- chłopi na pewno będą kiedyś urozmaiceni, byli zrobieni na szybko.
- od kapłanów lepsi są lisze, bo mają aoe i lepszy pancerz ;) jedyne co można im ofiarować to możliwość jednorazowego leczenia, względem wskrzeszających liszy.
- po prostu zmienię drzewko, krzyżowcy będą ostatnim rozwojem, trochę można jeszcze ich podrasować, a kawalerzysta będzie awansował np od zbrojnego.

AVLEE:
- Jednorozce, jak i gorgony i cerbery na singlu nie są op tak ja powinny, ponieważ nie działa właśnie ta broń aoe na singlu.
Jednorożce, cerbery i gorgony mają nie widzialną lancę, która podstawowym atakiem zadaje 1 hp, czyli nic. Ich prawdziwym atakiem jest mniejsze lub większe aoe, które ignoruje blok. Przy jednorożcach należy atakować na odległość rogu, zaś gorgony zadają mniejsze obrażenia, lecz mają większe aoe imitujące oddech niczym smoczy ogień. Zabranie bloku to dobry pomysł.
- U elfów na pewno coś zostanie dodane zamiast centaurów, albo jakiś ciurowaty elf z włócznią robiący za niższy rozwój frakcji, albo cos na wzór kapłana, czyli tak jak piszesz druid. Myślałem jeszcze na wilkiem, czyli kolejna kawaleria, tak jak centaur. Bastion, pomimo że utożsamiany z elfami, miał w końcu tylko jednego dystansowca, a tak aż 4 kawaleryjsie/latające jednostki i 2 ślamazarne :D
- po przemianie w nietoperza, wampiry nie otrzymują obrażeń przy upadkach, więc może pod pegaza dało by się to podpiąć. spytam Mata.
- nad fajnymi toporami pomyślę. co do innego arsenału... sam chciałbym zrobić z nich trochę takich konstruktorów, ze właśnie kusze itp acz w bastionie byli bardziej tacy bajkowi, nordyccy :( Coś się pomyśli.
- z miotanymi dużymi obiektami dla drzewców bym się wstrzymał. Zostawmy to lepiej cyklopom i entą z lotra ;) Choć jako easter egg, miał być cyklop miotający drzewcem, hihi.
- na razie mogę co najwyżej awansować krasnoluda na elfa lub ulepszonego krasnoluda. po prostu niedopracowany singiel bez siedlisk.
- smoki na pewno będą, musi mi się zachcieć je po prostu robić. Acz i tak na razie by występowały tylko jako strażnicy, na inwazji czy na eventy. (mechanika)

EOFOL:
- ogary są już niebezpieczne. to niskolevelowa jednostka więc w kupie robią duże straty. Na singlu tego nie widać, bo po prostu nie działa na razie aoe.
- czarty mają mechanikę lisza. Za 40 many ożywiają 2 demony z ciał poległych. Pod warunkiem że leżą te 2 ciała. Na singlu jeszcze nie działa.

DEYJA:
- Jeśli chodzi o multi, jak i całego moda, na pierwszym miejscu stawiam na odwzorowanie tego co było w herosach. Potem się mogę zastanawiać na urozmaicaniem ;) Na pewno kuszy nie będę dawał graczowi bo jest mocna. Generalnie mnie osobiście dziwnie trochę wygląda szkielet napinający kuszę, z łukiem wygląda sensowniej. Zresztą dystansówka ma być tylko lekkim dodatkiem. Ale do walki w zwarciu coś urozmaicę, na pewno jakieś buzdygany.
- trująca chmura lisza to aoe. Ignoruje bloki.
- Przy wampirach bym polemizował. Nietoperek obrażeń nie zadaje i jest na hita, więc przy np ważkach wypadają gorzej. A same wampiry tez są trochę takie papierowe i dużego zasięgu ataku też nie mają. W sumie to jedna z tych jednostek, która trzeba się bardziej nauczyć grac, lub nauczyć się ją zabić. Bo np lecący wampir i ogr z maczuga, to bejsbol ;)
- Deyja generalnie miała być trochę słabsza, ale za to najliczniejsza od innych frakcji, ale nie bawiłem się specjalnie jeszcze w liczby. Poczekaj jeszcze aż lisze dostaną działające aoe na singla i zaczną wskrzeszać poległych jak na multi ;)

KREWLOD:
- Sam się zdziwiłem, zwłaszcza przy oblężeniach, że to nie lada wyzwanie zdobyć twierdzę. Prawdopodobnie dużo jednostek dostanie podwójne itemy, czyli dla gracza np maczugi goblinów będą takie jak są, a dla jednostek o połowę słabsze. Orkowie też faktycznie za mocni. Jeśli chodzi o wilki, one są tak naprawdę wolniejsze od koni, tylko ich mały wzrost powoduje takie złudzenie. Tak samo goblin wydaje się szybszy od człowieka, bo jest mniejszy. Może trochę się jeszcze je spowolni, ale na pewno wilki mają być dużo zwrotniejsze od koni. Mają mieć tą dzikość.
- gobliny pewno dostaną większy arsenał. Wilki co najwyżej więcej jakiś tasaków. Właśnie to ma ich rózni8c od dzików, dziki mają obuchy, a wilki tasaki.
- behemoty owszem, tylko trza mieć chęci robić ;)

TATALIA:
- niestety to prawda. Ich atutem są jedynie gorgony i wazki. I co najwyżej gnolle, bo mają tarcze. Nudna tez niestety się wydaje, bo jeszcze nie wykombinowałem prawidłowej animacji dla np bazylów.
Być może póki co zostanie zapełniona luka wymyślona jednostką magiczna jak szaman, w roli jaczura lub gnolla.
- ważki mają spamerska broń bez bloku, posiadająca aoe na bliski dystans. Są jak na razie zbyt op.
- hehe, sam lubię grać cytadelą i oczywiście Tazarem. Szybki ruch ważek dający szansę pierwszej tury i jechana ;)

NAJEMNICY I PRZESTĘPCY:
- niestety, przy jednostkach wyższych od cyklopów już nic nie poradzimy. Najlepiej celować w okolice pasa/kolan z dystansówek. Dobrze że chociaż w walce wręcz można walić po nogach i nie da się ich konno potrącić.
- Troglodytę właśnie zacząłem robić, więc Dungeon is coming ;) Jednostki typu jak harpie, gargulce, działały by na zasadzie wampira. Podczas lotu nie atakuje, więc macha skrzydłami, a przy walce ,,ląduje,, na ziemi i macha rekami.
- Gremliny i golemy są na szybko zrobione, więc Bracada is coming ;) Generalnie patrzenie na 50 gremlinów miotające kule to jest taka pompa z tego że omygy. Z nagami trzeba popracować nad sensowną animacją 6 ramion.
- Dżinny są strasznie mocne przez swoją niezwykłą broń (u ifrytów jakoś mniej to odczuwałem). Ale może tak powinno zostać, bo nie mają innych zalet, więc ma to sens w grze.
- Dziki i chłopi tak naprawdę są neutralne. Chłopi np zostali upchnięci, bo pikinierzy byli mocni jako bazowa jednostka, a dziki to upychacz dla gracza na multi.
- co do pozostałych neutralnych, jak i ogólnych. One prędzej czy później będą, tylko po prostu jakiś murzyn musi porobić modele, czyli na chwile obecna ja. A Mat już zadba o to, by te specjalne umiejętności działały jak należy.

SŁOWO NA ZAKOŃCZENIE:
 Dzięki wielkie, mogę tylko rzec, że na przysłowiową gwiazdkę, może uda się wydać nową wersję, bardziej grywalną z wieloma nowościami.
 I przy okazji 2 screeny słabej jakości ze słabej jakości jednostkami ;)
http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/617346715991969165/786A7857BD69D3EED2466D6479E3016954684C20/
http://i.imgur.com/j1Kc8UY.jpg
11  Inne gry / Pozostałe / Odp: Chronicles of Might and Magic - mod do Mount & Blade Warband (DOWNLOAD) : 16 Lipca 2015, 22:41:37
 Hello!
Z dniem dzisiejszym, wyszedł nowy patch - https://www.dropbox.com/s/3mj685o0y01qgh2/CoMM_0.41.rar?dl=0
Alternatywny link - http://www.moddb.com/mods/chronicles-of-might-and-magic/downloads/comm-041-patch

 Patch wymaga wersji 0.4. Wystarczy tylko wypakować zawartość folderu CoMM_0.41, do folderu moda CoMM_0.4. Nie wymaga zmiany nazwy folderu moda. Patch między innymi poprawia balans, dodaje trochę nowego ekwipunku oraz stworzeń, poprawia ogólną wydajność, a także usuwa liczne drobne błędy.
12  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Pokaż swoją twarz! : 26 Czerwca 2015, 15:31:03
 Ta. Z Gdańska do Gdyni ulicami ^^ A potem weź zapitalaj połowe z buta, a połowę na rowerze na słowo honor , z Gdyni na Przymorze z dwoma rowerami -.-
13  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Pokaż swoją twarz! : 25 Czerwca 2015, 18:59:58
 Sezon na piratów uważam za otwarty.
14  Inne gry / Pozostałe / Odp: Chronicles of Might and Magic - mod do Mount & Blade Warband (DOWNLOAD) : 24 Czerwca 2015, 23:29:43
 Z dniem dzisiejszym, wystartowała seria eventów. Najbliższy jest w tą niedzielę o godzinie 19:00. Jak ktoś się nie chce specjalnie rejestrować na forum, wystarczy że wbije na tsa, 10 minut przed eventem.
 Link z tematem:
http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=16431.0
15  Świat HoMM / Mapy / Odp: Kampania Polmartwy : 24 Czerwca 2015, 18:43:41
 Generalnie czwarta część hirołsów jest tak skonstruowana, że wystarczy mieć wyskillowanego bohatera, czy to wojownika czy maga, na maxa w walce, odporność na magię 100% można sobie darować, ale czasem pomaga. Reszta wedle upodobań, bo każda ze szkół magicznych pomaga, czy do osłabiana przeciwników czy do wzmocnienia samego siebie. I w praktyce w kampaniach taki bohater jest jednoosobową armią. Ewentualnie jeden oddział smoków czy aniołów co by przyśpieszyć zasięg na mapie świata, albo wampirów czy cyklopów, którzy wystarczają by siać spustoszenie, wtedy polecam jeszcze taktykę ;)
Strony: [1] 2 3 4 ... 53




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.039 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry