Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Mariuszek01
Strony: [1]
1  Heroes V / Kampanie - Kuźnia Przeznaczenia / Odp: Heroes V - Kuźnia Przeznaczenia - Kampania III - Zadanie Ylayla'i : 17 Października 2016, 09:13:34
@Belegor Cóż, jak się kiepsko rozwija bohaterów, to co się dziwić, że dają ciała  ^_^

Skoro Khaziu nie napisał jak rozwijać bohaterów to trudno się dziwić
że początkujący gracze do których skierowane są wszelkie poradniki
kiepsko rozwijają postać

Ja wziąłem

Szczęście
Talent magiczny
Magię zniszczenia i Magię mroku
udało mi się  wylosować z chatek wiedźmy
Nie wylosowało mi wzmocnionych zaklęć ale i tak mało many
ma Ylaya którą gram bo w pierwszej misji nie odwiedzałem tych kamieni
(za dużo jednostek traciłem w walkach)

Jeśli chodzi o koło umiejętności to trudno je zrealizować
bo nie zawsze dobrze wylosuje umiejętność czy to przy awansie
na kolejny poziom czy to w chatkach wiedźm
2  Heroes V / Kampanie - Kuźnia Przeznaczenia / Odp: Heroes V - Kuźnia Przeznaczenia - Kampania I - Dylemat Freydy : 07 Października 2016, 22:55:04
Ja zrobiłem błąd i od razu poszedłem uwolnić Duncana
Korzystając z szału z poprzedniej misji jakoś mi się udało ale
zostało tylko 10 strzelców

Jakiś czas temu przechodziłem te kampanie i najwięcej problemów mi sprawiła misja Laszlo ale wtedy głównie z autowalki korzystałem
3  Heroes V / Kampania II Kultysta / Odp: Misja III : 26 Września 2016, 18:53:12
Ja po wgraniu patcha miałem tak że za którymś tam uruchomieniem
gry Gilraen pokazał się z względnie słabą armią i go rozwaliłem
Dalej to już było tylko wbijanie poziomu na maxa , wybicie druidów
i zdobycie miast Sylvan
4  Heroes V / Kampania II Kultysta / Odp: Misja IV : 25 Września 2016, 23:13:04
Gdzieś jest drzewo Sylanny zapewniające darmowy poziom
Przydałoby się je odwiedzić
Ile jednostek inferno zebrać aby podbić te zamki Sylvan
i swobodnie poruszać się po mapce

Jeśli chodzi o rozwój Agraela to na początku misji mam takie statystyki





Kiedyś z jednej z chatek dostępnych w tej mapce
dostałem nawigację która podobno może się przydać w następnej misjii

Łatwo napisać "przyrushuj" jak próbowałem szybkiej gry
to jednostek mi zabrakło i wkrótce zielony sobie bohatera zwerbował którym mnie rozwalił

Linda podpowiada aby w tym scenariuszu grać demonami
jednak zanim uda mi się zwerbować jednostki
to albo przychodzi zielony i mnie rozwala
albo ten z Erewel zdąży uzbierać taką armię że trudno z nim wygrać
5  Heroes V / Kampania II Kultysta / Odp: Misja IV : 25 Września 2016, 19:00:28

Przydałaby się mapka
aby w miarę szybko znaleźć zamki Sylvan do podbicia
Możliwe że zbyt dużo czasu straciłem na rozbudowę Inferno
Przed zamkiem Inferno jest psiarnia i wojskowy posterunek

Trzecią misję skończyłem dopiero po wgraniu patcha
6  Heroes V / Kampania II Kultysta / Odp: Misja IV : 25 Września 2016, 17:29:06

Jakaś mapka do tego ?
Zdobywać zamki Sylvan ?
Oprócz Erewel są chyba jeszcze trzy zamki
Agraela uzbroić w jednostki Inferno ?
Zamki Sylvan rozbudowywać jako skarbonki
czy zbroić w nich bohaterów pomocniczych ?

Jakaś taktyka , strategia na tę misję
 
7  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: patche do Heroes : 05 Września 2016, 12:22:32

Czy po zainstalowaniu tych patchy nie będzie czasem chciał
aby wkładać DVD do napędu ?
8  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: patche do Heroes : 03 Września 2016, 17:22:56
Ja na razie jakichś tam crashy nie zauważyłem
Na youtube widziałem jednak że ułatwiają grę
np mamy więcej surowców więcej jednostek
na start możliwa cytadela w inferno i w Wenlan
Autozapis też może być przydatny
Ile patchy by wystarczyło
9  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / patche do Heroes : 03 Września 2016, 13:43:17
Gram w polską wersję kolekcjonerską tej gry w wersji 1.0
i zastanawiam się czy zainstalować patche
Zatrzymałem się na misji Podbój z kampanii Inferno
Od jednego z graczy nagrywających grę na youtube słyszałem
że pewne opisy są po angielsku po tych patchach
poza tym co konkretnie dają te patche

10  Heroes V / Kampania II Kultysta / Odp: Misja III : 30 Sierpnia 2016, 00:57:48
Taktyka Neadera ze spamowaniem sukkubusów sprawdza się
także dla Rakszas i względnie szybko można się dostać do posterunku

Neader radzi omijać surowce tyle że np kopalni rudy nie widziałem
w pobliżu tego miasta które mamy rozwinąć
Siarkę i klejnoty można wziąć z magazynu zasobów

Grając istotami inferno będzie stosunkowo mały przyrost istot
no i z ulepszaniem jednostek z posterunku trzeba będzie
biegać do fortu

Sprawdzał ktoś porady Neadera

Spamowanie łowczych i druidów z widmowych zastępów w walce
z Gilraenem niewiele daje bo zaraz w nie trafia
Miałem jednostki tylko z Firiosa i było ich trochę za mało
bo trochę mało było surowców
Spróbuje podobnej taktyki tyle że z wykorzystaniem strzelców
z Wenlan

Ciekawe czy realizując pomysły Neadera nie mieliście
problemów z surowcami
daje bo w te widma

Co do porad to nie podaliście jakie bonusy wybrać
przez co musiałem powtarzać poprzedni scenariusz

Ogólnie w tym poradniku jest niewiele porad
Neader przedstawił chociaż taktykę

Jak rozwijać Agraela ?
Jeżeli będziemy grać jednostkami Sylvanu to brama
chyba nie będzie potrzebna

Malwina Kalinowska w swym poradniku
proponuje odwiedzić namiot klucznika (tego od posterunku)
i grać jednostkami inferno
Sposób z graniem jednostkami Sylvan podaje jako alternatywę i nie rozwija go

Gram na 1.0 i na początku tam jest tylko 
mam 10 10 5 5 5 5 5000 surowców
i tylko 15 sukkubów

Zajmij zamek [4]
Problem w tym że przy nim siedzi Gilraen
a gdy odchodzi na południe to przy okazji może zająć
nieco rozbudowany zamek [5]

Przydałby się nieco bardziej rozbudowany poradnik np
tydzień 1 dzień 1 robimy to i to

Podobno da się wygrać grając tylko jednostkami Inferno
(jednostki Sylvan mieliby wtedy tylko wynajęci bohaterowie)

Czy warto wynajmować bohaterów do obrony zdobytych zamków Sylvan ?

Co do bohatera  na pożarcie to trzeba go trochę podexpić
ale wątpię aby to był dobry pomysł

Te koszmary w polskiej wersji przetłumaczyli jako zmory
tylko co dadzą te cztery zmory ?
Bardziej przydatny był czar widmowe zastępy w poprzedniego scenariusza

Cytuj
nie jest to taka ciezka misja jak sie wydaje.

moja strategia - okazala sie skuteczna (rush) :

- na poczatku wybieramy pit lord jako bonus
- w zamku inferno budujemy tylko marketplace, town hall, resource silo (zauwazylem ze przyda sie kazda ilosc surowcow)
- idzimy po impy (budyneczek zaraz na prawo)
- atakujemy Gilraen'a pilnujacego wyjscia (w 2. dniu) - nie uzywamy przy tym pit lordow, bo nam je rozwali - a nie o to nam chodzi:))
- przejmujemy zamek na dole (praktyycznie bez strat)
- zamek rozbudowujemy tak, aby uzyskac wszystkie 6 leveli jednostek (bez smokow) oraz kapitol, gdyby braklo surowcow, mozna nadwyzke zamienic (w stosunku 15!!!)
- przejmujemy kopalnie dookola dolnego zamku - przy pomocy PL i Succubow nie bedzie to takie trudne (ja bez strat przejalem rowniez te kopalnie ktore byly bronione przez magow i priest'ow) (straty minimalne - 1-2 jednostki)
- powoli posuwamy sie w gore od lewej strony az dojdziemy do feniksow (przejmujemy kopalnie, ktorej bronia dark ridery)
- NIE atakujemy feniksow bo nie damy rady
- powinien nam po drodze wskoczyc 2. tydzien, wiec kupujemy jednostki drugim kupionym bohaterem i przerzucamy je do Angreal'a
- nad feniksami (w gore) jest przejscie, ktorego bronia zywiolaki powietrza (ziemi?-nie pamietam:) w ilosci ok 50-60. atakujemy ich ! powinny sie podzielic na 2 grupy, a ze maja bardzo niska inicjatywe to zdazymy ich rozwalic zanim do nas dojda (skuteczne czary bramy (gateling) )
- idziemy szybko w lewo, az dochodzimy do kolejnego zamku elfow
- oczywiscie atakujemy go, wygrywajac walke :D
- rozbudowujemy zgodnie z poprzednim schematem (jednostki)
- w tym momencie powinien sie pojawic zielony gracz na koniu :D
- atakujemy go, gdyz nie ma jakiejs super armii
- Angreal'em idziemy natomiast w prawo i odbijamy w gore (tam skad przyszedl nasz zielony kolega - w kiedynku sporej ilosci blade dancerow-chyba(ponizej gryfow))
- z poczatkiem 3. tygodnia kupujemy wszystkie dostepne jednostki (2 zamki po 6 poziomow jednostek), kupujemy po 1 bohaterze, aby zminimalizowac czas potrzebny na przerzucenie ich.
- idziemy dalej az natkniemy sie na wode. (koniec 3.poczatek 4. tygodnia)
- tu radze zapisac gre
- za woda znajduje sie ostatni 3 zamek, a przed nim czeka nasz 'kolega' Gilraen.
- nie zdazylem przerzucic juz jednostek z 4 tygodnia, bo Gilraen, razem z innym bohaterem ruszyl w moja strone, ale mozna poczekac, ale NIE DLUZEJ niz do konca tygodnia! jezeli nie zdaza dojsc posilki - to trudno - grac trzeba dalej :D
- atakujemy Gilrean'a (on atakuje nas) i tu zaczyna sie zabawa :D
- moja armia : 2 Pit lord, 8 succub, 17 sprite, 9 unicorn, 2 treant, ok25 hunters, 29 blade dancers
armia wroga : 3 treant, 89 sprite, 8 siver unicorn, 30 hunters, 48 blade dancers(war?), 10 druids
Taktyka polega na tym zeby oslaniac HUNTERow i uzywac czaru Raise Dead (na treanty, lub pit lordy) po kilku saveload udalo mi sie wyjsc zwyciezka reka z bitwy. nie mialem ammo cart (radze kupic) wiec skonczyly mi sie strzaly i ostatnich (1 huntera i 1 druida) musialem zabic RECZNIE przy pomocy 10 hunterow :D). skonczyla sie rowniez mana (60), co w ostatniej kolejce nie pozwolilo mi na wskrzeszenie treantow, jednak heros i balista poradzily sobie z pozostalymi 3 treantami wroga, podczas gdy 20 hunterow szlo w strone pozostalych 2 jednostek :D
jednym slowem udalo sie pokonac Gilrean'a
- po pokonaniu go przejmujemy ostatni zamek.
- reszta chyba nie wymaga komentarza.

dodam ze zakonczylem gre na etapie przejecia ostatniego zamku. reszte skoncze jutro :D

pozdrawiam.

Na pewnym forum znalazłem taką strategię
jednak wydaje mi się ona skuteczna tylko dla gry na patchach
Ja gram na 1.0 gdzie jest mniej surowców i mniej jednostek
więc wątpię czy to zadziała
Zarówno w poradniku z gry online jak i któryś z was wspominał
że w tej misji ważny jest czas jednak żaden z was nie podał ile
można zwlekać z zaatakowaniem Gilraena
(Neader wspominał tylko o kilkunastu entach i jednorożcach)
W zacytowanej strategii napisał że zaatakował w 4. tygodniu

Wydaje mi się to możliwe jedynie na patchach

Dodałem komentarz do pororadnika kampanii i czeka na
administratora

1. Co w danym tygodniu zrobić
2. Jaką taktykę stosować na Gilraena
3. Jak rozwijać Agraela - grając elfami brama się raczej nie przyda

Zakładamy że na start mamy 10 10 5 5 5 5 5000 surowców
oraz 50 chowańców 20 ogarów 15 sukkubów
możemy też wziąć 32 impy i 15 rogatych demonów
reszta początkowych jednostek zależy od bonusu jaki wybraliśmy
W zamku inferno jak również w S zamku elfów nie możemy
wybudować nawet cytadeli

Patch ułatwia rozgrywkę
Heroic na patchu zbliżony jest do normala na 1.0
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.03 sekund z 14 zapytaniami.
                              Do góry