Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 99 100 101 [102] 103 104 105 ... 109    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes VII - Aktualności - Dyskusja (Czytany 432143 razy)
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1515 : 06 Sierpnia 2015, 18:57:42 »
Macie racje. Jak tak patrzę na prześladowczynię, to nawet zaczyna mi się podobać.


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1516 : 06 Sierpnia 2015, 21:01:25 »

Zabójca wygląda dobrze na arcie, nawet bardzo dobrze, ale czuję, że jego model będzie bardzo niewiele zmienionym modelem z HVI, a szkoda. Co prawda mogą wprowadzić jakieś ciekawe modyfikacje, ale w to wątpię. :P


Zabójca jest po prostu przekolorowany obawiam się :/
Wystarczyć się przyjrzeć. Fakt kolory wyglądają lepiej ale to tylko kolory :P


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1517 : 06 Sierpnia 2015, 21:25:16 »
Znalazłem trochę czasu, więc też wyrażę swoją opinię na temat trzonu Lochu.
Zabójca/Cień - model 3D będzie za pewne bazował na tym z Heroes 6, lecz z nieco zmienionymi teksturami - największa różnica jest w twarzy a konkretnie w oczach. Odejście od fioletu na rzecz szarości i czerni z niewielkimi akcentami czerwieni i złota wpłynie bardzo pozytywnie na wygląd jednostki, mimo praktycznie żadnej zmiany samego modelu.
Prześladowczyni/Tropicielka - zdecydowanie pozytywne zaskoczenie powodowane tym, że nie jest to kolejny model zaczerpnięty z Heroes 6 a zupełnie nowy model dla tej jednostki. Prawdę mówiąc spodziewałem się babki z czakramami z H6. Co do samej jednostki, podstawa bardzo dobra, nieprzeładowana, mogłaby śmiało służyć za ulepszenie. Nawet fioletowy płaszcz mi tak bardzo nie przeszkadza dzięki wspomnianym u poprzedniej jednostki dodatkom kolorystycznym. Jedyny zarzut jaki mam do tej jednostki to zbędna, moim zdaniem, druga kusza. Nie widzę dla niej potrzeby, chyba że odzwierciedla się to jakoś w jej umiejętnościach.
Troglodyta/Chthonian - nawiązuje do swojego "przodka" z H3 ale dodali mu także trochę nowych elementów jak inne stopy czy pokaźniejsza, wydłużona głowa i co najważniejsze, wygląda dużo bardziej przerażająco niż dwaj jego poprzednicy ze starszych części gry. Co do kolorystyki to podoba mi się zarówno u nieulepszonego, np. dodatek zieleni w postaci mchu jak i ulepszenie z dominującą szarością z lekkim odcieniem różu. Model ulepszenia nieprzesadzony z nienachalnymi dodatkami w postaci kolców na głowie i ogonie, kamieni na głowie oraz prążków na członkach i grzbiecie.
Całość wypada in plus. Czekam na elitę, która mam nadzieję pojawi się już jutro. Z relacji Zekiego z HC, który był na Gamescomie i miał okazję zagrać kilka duelów Lochem wynika, że Meduza nie jest oparta na modelu Koralowej Kapłanki z H6, tylko ma zupełnie nowy model. Dzierży kostur a nie łuk. Posiada zdolności hipnozy i mobilnego strzelca.
Bezduszny nosi maskę Bezimiennego i ma powykręcane ciało, podobno wygląda dość strasznie, schlebia nieco do klasycznej Nekropolii. Posiada aura chroniącą przed magią światła i zwiększającą efektywność czarów magii mroku na sąsiadujące jednostki wroga.
Czarny Smok ma dość szeroki atak, coś nawet około 5x3 pola plus jego atak zadaje obrażenie także w następnych turach.
Już nie mogę się doczekać. ;)


IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1518 : 06 Sierpnia 2015, 23:28:50 »
Najbardziej z wypowiedzi fana z HC najbardziej dziwi mnie, że pamiętał smoki, maskę bezimiennego, ale nie Minotaura.


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1519 : 06 Sierpnia 2015, 23:36:38 »
Najważniejsze w jego kolejnej wypowiedzi jest to, że Minotaur nie jest już fioletowy.  ;)
Zapytany o to powiedział:

Cytuj
They're not. I actually can't believe they really did such a ridiculously stupid thing in h6..



IP: Zapisane
Karti

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 82

Zobacz profil
« Odpowiedz #1520 : 07 Sierpnia 2015, 00:26:01 »
Czas i na moją opinię, dzisiaj dużooo nowości, oprócz samych heroesów także i nowy dodatek do wowa zapowiedziano o nazwie Legion :P A teraz przejdźmy do jednostek:

1. Zabójcy to przekolorowana kopia, ale zdecydowanie na + za mniej fioletu, a więcej czerni i szarości z dodatkiem złota i czerwieni. Na +.

2. Demon hunter z D3, pierwsze skojarzenie o prześladowczyni. Zwykła wersja jakoś średnio mi podchodzi, twarz niezbyt dobrze pokrywa się z kolorami płaszcza. Natomiast ulepszenie jest już znakomite. Bardzo dobrze dobrane kolory, szczególnie na płaszczu. Bardzo przypadła mi do gustu. Zdecydowanie na +.

3. Troglodyta wyszedł ciekawie dosyć. Nieulepszona wersja jest super, nie ma do czego się przyczepić. Ulepszenie natomiast może wydawać się dla niektórych dziwne, gdyż postawili na "wytwór własny". Nie ukrywam, podoba mi się, ma wygląd prawdziwego kosmity, co zresztą z samej nazwy można tak pomyśleć. Pamiętajmy też, że troglodyci mają być z założenia potworami i udało im się to zrobić wg. mnie. Na +.

Ogółem trzon mi się spodobał i nie za bardzo jest na co tutaj narzekać. Zobaczymy jutro, jak wyszła im elita ;)


IP: Zapisane
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #1521 : 07 Sierpnia 2015, 13:48:44 »
I mamy ELITĘ!
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/armies-of-the-abyss-part-2

 Meduza ma nowy model jednak nie ;__; i wygląda też nie najgorzej. Podstawa całkiem spójna kolorystycznie, a ulepszenie dostało troszeczkę koloru czerwonego, który całkiem nieźle się komponuje z resztą.

 Strider wygląda... ciekawie. Wygląda trochę jak połączenie jakiejś marionetki i No Face'a. Jak dla mnie na plus. Podstawa jest głownie czarna z czerwonymi akcentami w zbroi i nieźle wygląda, a ulepszenie jest bardziej zniekształcone. Posiada mniej zbroi i wzbudza większy niepokój ukazując swe wnętrzności. :) Jak dla mnie super.

 Minotaur jest MOCARNY! Boje od niego siła i wprawia przeciętnych graczy komputerowych w kompleksy swym sześciopakiem i wyrzeźbioną klatą oraz faktem, że trzyma topór dwuręczny w jednej dłoni. -.- Ogólnie wygląda świetnie. Zarówno podstawa jak i ulepszenie są niesamowite.

Moim zdaniem elita jest zdecydowanie lepsza od trzonu. :) Teraz zostaje jedynie ujrzeć Czempionów.



« Ostatnia zmiana: 07 Sierpnia 2015, 15:12:27 wysłane przez Hadras » IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1522 : 07 Sierpnia 2015, 13:56:09 »
Ciekawe kiedy dadzą czempionów. Przecież Hydry i Smoki już widzieliśmy.
Minotaur trzyma broń w jednej ręce na arcie. Model 3D będzie z H6 (TAK!). Podobnie jest z kościanym smokiem. W grze nie robi kocich grzbietów. ;)


« Ostatnia zmiana: 07 Sierpnia 2015, 13:59:06 wysłane przez flapdzak » IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1523 : 07 Sierpnia 2015, 14:26:36 »
Czyli jednak Meduza to model Koralowej Kapłanki z Heroes 6. Stanik, przepasanie bioder i ta siatka na brzuchu u ulepszenia żywcem z niej wzięte, zarówno u podstawy jak i ulepszenia. Tylko kostur ma inny no i oczywiście kolory. :-/
Bezduszny - nie wiem co o nim myśleć, zaczekam z osądem na animowany model 3D. Ulepszony wygląda lepiej, jakby był obdarty ze skóry i widać mu było mięśnie i ścięgna.
Minotaur - nieulepszony jest identyczny jak w Heroes 6, prócz koloru grzywy, tam była ona brązowa. Ulepszony zbytnio przeładowany dodatkami i wygląda jakby był z metalu przez metaliczny odcień szarości, do tego z połyskiem. Nawet mi się podoba, choć mogliby sobie darować ten naramiennik i ochraniacze na kolana.



IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1524 : 07 Sierpnia 2015, 20:51:15 »
Podsumowując:
Z Heroes 6 mamy:
-Asasyni: 1 punkt
-Meduza: 1 punkt
-Minotaur: 1 punkt
- Dziecięcy Smoczek do ssania, że bobasek nie płakał XD.: 1 punkt
Razem: 4 punkty!
Czyli stosunek nowych do "używanych" wynosi 4:4

A bezduszny maksymalnie mi się już znudził...  :/


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1525 : 10 Sierpnia 2015, 17:53:00 »
No i mamy Czempionów ze świetną Hydrą i brzydkimi ćmami:
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/armies-of-the-abyss-part-3
Czy naprawdę tak trudno zrobić jeden nowy model? Jak zwykle nie zwrócili uwagi jak gorącą niechęcią większość fanów pała do tego modelu Czarnego Smoka i znów wciskają go na siłę, bo oczywiście tak najprościej i najtaniej. Na tych artworkach przynajmniej nie są takie chude jak w Heroes VI, co niestety na pewno nie będzie miało odzwierciedlenia w samej grze. Jestem rozczarowany. :-/


IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1526 : 10 Sierpnia 2015, 18:03:57 »
Mi się podobają i smoki i hydry. Nie uważam, że są brzydkie. Są super. Hydry idealne.


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1527 : 10 Sierpnia 2015, 18:55:06 »
Idealne, nie idealne... mogli chociaż nieco tekstury zmienić, a tu widać że są dokładnie te same. Jak ktoś w komentarzach napisał... powinno dać radę nowe skrzydła zrobić.


IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1528 : 10 Sierpnia 2015, 20:01:39 »
Idealne, idealne...  :P Mówiłem o hydrach, które są moim (i nie tylko) zdaniem sukcesem. Smoki super. Grałem dzisiaj w H6 i smoki mi się podobają. Motyle skrzydła? Nie.  ;D


IP: Zapisane
Karti

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 82

Zobacz profil
« Odpowiedz #1529 : 11 Sierpnia 2015, 08:30:35 »
Temu smokowi daleko do ideału. Najlepiej wykonane były myślę w H4, budziły tam prawdziwą grozę. Hydry są świetne, zdecydowanie najlepsza jednostka lochu pod kątem graficznym.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 99 100 101 [102] 103 104 105 ... 109    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.035 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry