Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 51 52 53 [54] 55 56 57 ... 145    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Wszystkie najdziwniejsze pytania na temat Heroes V (Czytany 837737 razy)
Niedziel

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 518


Założyciel Forumowej Mafii na Tawernie.

Zobacz profil
« Odpowiedz #795 : 14 Grudnia 2007, 18:56:02 »
dobra tera troche innej fantazji.

Zaklęcie-zamiana
Zaklęcie jedną dowolną jednostkę twoją i wroga zamienia mjejscami.Czyli że jakaś twoja jednostka przejdzie na strone wroga a wroga na twoją stronę
koszt-20 mana


IP: Zapisane


Cytat: Revold
Revold: Do M0D_ELITE: Nie hejtuj Niedziela. Poznalabys Go wiecej to bys wiedziala ze to porzadny gosc jest

Cytat: Fast
Fast: Niedziel miał rację ;_______;
T-Rex 5t

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 336


Władca Tytanów i Błyskawic

Zobacz profil
« Odpowiedz #796 : 14 Grudnia 2007, 19:21:56 »
Chyba w heroes 4 coś takiego było.

Tego to nie wiem, w czwórkę krótko grałem... :-[


IP: Zapisane
NIC NIE RÓWNA SIĘ Z SIŁĄ PIORUNA

                                                   



http://www.streetofrace.com/start.php?p=zarob&user=426515  - To Dopiero Super Gra!
Agreal 24

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 48

Zobacz profil
« Odpowiedz #797 : 14 Grudnia 2007, 19:23:57 »
Czar:Murowane Zwycięstwo
Wygrywasz każdą bitwe
koszt:bezcene(za wszystko inne zapłacisz kartą master card)  ;D


IP: Zapisane
Orzi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 204


Zobacz profil
« Odpowiedz #798 : 14 Grudnia 2007, 19:25:31 »
Zaklęcie - utworzenie przeszkody terenowej

wiadomo :)


IP: Zapisane



Fehu
Pożeracz Kamieni

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 489


To tylko sen. Nikt nam go nie odbierze...

Zobacz profil
« Odpowiedz #799 : 14 Grudnia 2007, 19:39:32 »
Poziom 4:

 - Nieśmiertelność - zaklęcie daje jednostce wszystkie korzyści, odporności itp. jakie posiadają nieumarli.

 - Znak Inferna - zaklęcie daje jednostce wszystkie korzyści itp. jakie posiadają demony.

 - Męczennik - połowa zadanych danej jednostce obrażeń przechodzi na inną sojuszniczą jednostkę

Poziom 5:

 - Zew Śmierci - wskrzesza niewielką ilość wszystkich poległych nieumarłych (takie jakby masowe Raise Dead)

 - Ofiara - pozwala wskrzesić poległych, kosztem innej sojuszniczej jednostki

 


IP: Zapisane
jakub5000

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 80


JoKe MaSTeR

Zobacz profil
« Odpowiedz #800 : 14 Grudnia 2007, 19:40:34 »
Nowe zaklęcie:
Nazwa-Grupowy Koci Refleks(miau!)
Działanie-Cała armia otrzymuje dodatkowy atak
Mana-10
Czas-po jednej turze dla jednej jednostki

P.S. Widzę że wielu z was udziela się Heroes IV jak i mnie ;D


IP: Zapisane
T-Rex 5t

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 336


Władca Tytanów i Błyskawic

Zobacz profil
« Odpowiedz #801 : 14 Grudnia 2007, 19:48:34 »
Czar - 5 poziom - Maksymalne rozbudowanie Miasta :D


IP: Zapisane
NIC NIE RÓWNA SIĘ Z SIŁĄ PIORUNA

                                                   



http://www.streetofrace.com/start.php?p=zarob&user=426515  - To Dopiero Super Gra!
Orzi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 204


Zobacz profil
« Odpowiedz #802 : 15 Grudnia 2007, 13:23:28 »
Czar - Przemiana

Zmienia jednostkę na inną, tego samego poziomu (np: Anioła na Diabła :) )


IP: Zapisane



Niedziel

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 518


Założyciel Forumowej Mafii na Tawernie.

Zobacz profil
« Odpowiedz #803 : 15 Grudnia 2007, 13:57:26 »
Zaklęcie-kradzież strzał
Zaklęcie zabiera jednej jednostce wroga wszystkie sztrzały
koszt-10
Tylko raz na bitwę!


IP: Zapisane


Cytat: Revold
Revold: Do M0D_ELITE: Nie hejtuj Niedziela. Poznalabys Go wiecej to bys wiedziala ze to porzadny gosc jest

Cytat: Fast
Fast: Niedziel miał rację ;_______;
T-Rex 5t

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 336


Władca Tytanów i Błyskawic

Zobacz profil
« Odpowiedz #804 : 15 Grudnia 2007, 13:59:48 »
Czar - Przyspieszenie( po uzyciu tego czaru, bohater ma 3 razyczęstrzy ruch.)
Mana  = 20


IP: Zapisane
NIC NIE RÓWNA SIĘ Z SIŁĄ PIORUNA

                                                   



http://www.streetofrace.com/start.php?p=zarob&user=426515  - To Dopiero Super Gra!
KaM

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 555


Kon don don don

Zobacz profil
« Odpowiedz #805 : 15 Grudnia 2007, 19:11:06 »
zaklęcie 5 poziomu
zaklęcie do użycia na mapie
poszukiwacz skarbów - bohater może wybudować Łzy Ashy (nie pamietam jak to się pisze) i dostaje połowe nieodkrytych zasobów z mapy
mana - 30


IP: Zapisane
KaM

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 555


Kon don don don

Zobacz profil
« Odpowiedz #806 : 15 Grudnia 2007, 19:18:08 »
lepsze targowisko (nie mogłem wymuślić innej nazwy)
zaklęcie do użycia w mieście
działanie - w twoim mieście w poblirzu targowiska tworzą się kopalnie (wszystkie)
mana - 30


IP: Zapisane
Agreal 24

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 48

Zobacz profil
« Odpowiedz #807 : 15 Grudnia 2007, 19:31:05 »
Zdobycie kruszcu
Rzuca czar na kopalnie nie podchodząc do niej po czym kopalnia należy do gracza
Mana-30


IP: Zapisane
Niedziel

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 518


Założyciel Forumowej Mafii na Tawernie.

Zobacz profil
« Odpowiedz #808 : 15 Grudnia 2007, 20:10:11 »
Zaklęcie-wymiana many
zabiera częsc many twojej jednostce i daje twojemu boheterowi i na odwrót.
Poziom 4
mana-10


IP: Zapisane


Cytat: Revold
Revold: Do M0D_ELITE: Nie hejtuj Niedziela. Poznalabys Go wiecej to bys wiedziala ze to porzadny gosc jest

Cytat: Fast
Fast: Niedziel miał rację ;_______;
Kuba11

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 185


Pan Magmowych Smoków.

Zobacz profil
« Odpowiedz #809 : 15 Grudnia 2007, 20:20:05 »
Siła lasu
co turę dodaje 10 rusałek
jeżeli po walce w armii bohatera zostaje wolne miejsce na jednostkę,wówczas rusałki zajmują te miejsce
mana 5 a każda tura dalej-1


IP: Zapisane
"Dla Klanu, dla Krwi"

“Nigdy ustępować i nigdy tracić twarzy ”. Być dumnym z tego kim się jest. Bronić swoją
ojczyznę i honor . Zawsze bronić serce''

http://img232.imageshack.us/img232/3122/kurakzc1.png
za duża sygnatura. Luk
Strony: 1 ... 51 52 53 [54] 55 56 57 ... 145    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.03 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry