Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 21 22 23 [24] 25 26 27 ... 109    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes VII - Aktualności - Dyskusja (Czytany 432322 razy)
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #345 : 28 Sierpnia 2014, 13:39:53 »
Mówiąc o Draculi miałam na myśli właśnie coś przypominającego te wampiry z HV. Bo te z VI nie wyglądały na wampiry. To był wiedźmin Geralt na prochach.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #346 : 28 Sierpnia 2014, 14:06:11 »
(...) te z VI nie wyglądały na wampiry. To był wiedźmin Geralt na prochach.

Amen.

Heroes 4 - Najlepsze wampiry ever


I mają muszkę!!!


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #347 : 28 Sierpnia 2014, 14:18:52 »
Cytuj
Mówiąc o Draculi miałam na myśli właśnie coś przypominającego te wampiry z HV. Bo te z VI nie wyglądały na wampiry. To był wiedźmin Geralt na prochach.

Co racja, to racja, te z V-ki wyglądały najlepiej, ale do tych z VI też nic nie miałem  ;).
Mam ogromną nadzieję, że wywalą Lamasu, bo Tkaczek i tak nie będzie, to było jakieś nieporozumienie, tak naprawdę nekro w HVI to nie było już stare nekro, nowe jednostki? Ok, ale nie jakieś gnijące sfinksy i pająkoludzie wymyśleni podczas dłuższego posiedzenia na tronie.

Cytuj
Heroes 4 - Najlepsze wampiry ever

Nope, to się gryzie za światem M&M, nie ta epoka, w ogóle nie pasowały, tak samo jak i te smocze golemy.


IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #348 : 28 Sierpnia 2014, 14:22:23 »
Lamassu razem z mumią mogą być neutralne i pilnować jakichś grobowców, piramid na mapie. A ten wampir z 4 wygląda jak naznaczony, cóż.. Herosy też niezła zona  ^_^ i trochę simsowaty


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #349 : 28 Sierpnia 2014, 14:55:50 »

Cytuj
Heroes 4 - Najlepsze wampiry ever

Nope, to się gryzie za światem M&M, nie ta epoka, w ogóle nie pasowały, tak samo jak i te smocze golemy.

Ani mnie to szczypie, ani swędzi. Dla mnie były najlepsze i już niestety pewnie takich nie zrobią  :/

Lamassu mogą być, ale nie w Necro xD Wyglądały w 6 okropnie, do tego zupełnie psuły klimat umarlaków.


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Pafik

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 7


Put In

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #350 : 28 Sierpnia 2014, 15:07:28 »
Niech dadzą tego z 4 to już widzę jeden mod do zrobienia

A alternatywne ulepszenie mam w avku :p

Co do ghul vs zombie to chyba zombie wygra bo z ghulem to necro by miało tylko jednostki do ataku choć ten łysol był nawet fajny.


IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #351 : 28 Sierpnia 2014, 15:13:20 »
Niech dadzą tego z 4 to już widzę jeden mod do zrobienia

A alternatywne ulepszenie mam w avku :p

Hahhahah mistrz.

Co do ghul vs zombie to chyba zombie wygra bo z ghulem to necro by miało tylko jednostki do ataku choć ten łysol był nawet fajny.

Czy ja wiem, mogą zrobić defensora i z Ghula, żaden problem. Druga sprawa, że mogą również zrobić Necro, w którym jednostki będą liczone w legionach, wtedy ilością się będzie napadało przeciwnika.

Poza tym, mamy jeszcze Banshee, która może być defensywną jednostką, a raczej - może mieć dużą ilość życia. O ile Banshee zaistnieje w tych herkach.


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #352 : 28 Sierpnia 2014, 15:39:03 »
Mmm nu nu nu - ghul nie jest defensywny, zniszczyliby tak jego naturę. A w nekro powinni właśnie, przynajmniej jeśli idzie o trzon, iść na potężną ilość. Ach nie obraziłbym się, gdyby zrobili 8 poziomów jednostek  ^_^ wtedy by się i ghul i zombi zmieścił, a i w innych frakcjach doszłaby jakaś istota.


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #353 : 28 Sierpnia 2014, 15:45:05 »
Cytuj
Ach nie obraziłbym się, gdyby zrobili 8 poziomów jednostek  ^_^ wtedy by się i ghul i zombi zmieścił, a i w innych frakcjach doszłaby jakaś istota.

Fajny pomysł, ale szkoda marnować slota na drugie bardzo podobne stworzenie ;).
Chociaż teraz też mamy 8 jednostek, tylko ten podział na 3 tiery, jakoś mi  lepiej było czuć siłę jednostek jak było 7 poziomów. A wy jak sądzicie?


IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #354 : 28 Sierpnia 2014, 15:52:27 »
No mi ogólnie nie przypadł podział na trzon, elitę i czempiona. Wolałem schemat z 3 i 5 - ileś poziomów z ulepszeniami. Kiedy w Dzikich Hordach doszły jeszcze ulepszenia alternatywne to był miód-cud  ^_^
Cytuj
Fajny pomysł, ale szkoda marnować slota na drugie bardzo podobne stworzenie 
No może, ale to tak przykładowo J'Bergo napisał  ;)


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #355 : 28 Sierpnia 2014, 15:57:23 »
Ciekawy byłby pomysł z 7 tierami, pomiędzy każdym wybieramy, czyli mamy 14 jednostek na miasto + ulepszenia z alternatywami ^_^, wtedy dałoby się grać daną frakcją na pierdyliard różnych sposobów :P


IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #356 : 03 Września 2014, 14:29:38 »
https://soundcloud.com/might_and_magic/h7-hope-for-green-falls

Ktoś wstawiał? Był jeszcze jakiś wywiad z kompozytorami, może ktoś przetłumaczy? Albo chociaż jakieś najciekawsze partie (dotyczące h7, a nie przeszłości?)


IP: Zapisane
Ylthin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 132


Zobacz profil
« Odpowiedz #357 : 06 Września 2014, 01:08:52 »
Najbardziej mnie martwi, że HeroesVII będą trochę zmienioną wersją HeroesVI  :/. Zrozumiałabym gdyby tylko HVI było inną historią, opowiedzianą w tym samym świecie co HV z trochę zmienioną mechaniką i "motywem graficznym". Jednak oglądając zwiastun siódemki odniosłam wrażenie, że to będzie kolejny dlc do HVI. Gra jest dopiero w fazie przygotowania, mogli nie mieć jeszcze konkretnych materiałów na filmik 'jakimś sposobem', ale mnie to odstraszyło. Jedyne co mnie aktualnie ciągnie do HVII to chęć zobaczenia jak będą wyglądały jednostki :niepewny: Tworząc DoC i HVI, które graficznie są niemal identyczne, ubisoft wytworzyło swego rodzaju charakterystyczny 'dizajn' dla hirołsów. Oby tylko w nim nie ugrzęźli :)


IP: Zapisane
Chcecie żyć w pokoju? To szykujcie się na wojnę!
matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #358 : 06 Września 2014, 01:56:00 »
@Ylthin, akurat design w VII się trochę zmienił, całość jest bardziej mroczna, nieco mniej cukierkowa i może owszem, są podobieństwa do HVI, to jednak na trailerze wyglądało to inaczej niż poprzednia część. Poza tym hej, nie tylko grafika w grze się liczy. Zakładam, że czytałaś o zmianach, które połączą old schoolowe rozwiązania z nowymi bajerami z VI, myślę, że nie powinniśmy się martwić, że będzie to gra gorsza niż VI, zapowiada się porządnie i oby tak dalej.


IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
Ylthin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 132


Zobacz profil
« Odpowiedz #359 : 06 Września 2014, 11:17:01 »
Czytałam, czytałam i myślę, że w tym będzie dobrze. Wiem, że trochę zrzędzę, no ale wrażenia estetyczne to też ważna sprawa ...albo trochę za bardzo patrzę przez pryzmat HVI  ;)


IP: Zapisane
Chcecie żyć w pokoju? To szykujcie się na wojnę!
Strony: 1 ... 21 22 23 [24] 25 26 27 ... 109    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.062 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry