Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - JackWolfsong
Strony: [1] 2 3 4 ... 13
1  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Samodzielny dodatek do Heroes VI zapowiedziany! : 16 Stycznia 2013, 23:27:14
Dobra, wszystko wiadomo, więc krótko i na temat: mantykora, obserwator to jakaś <ciach> kpina. Dawno tak żenujących modeli w grach nie widziałem.

Okładka lipna, nawet specjalnie się nie chwalą, że wiele dodadzą, więc dodadzą raczej mniej niż mało. No gdyby nie to, że dochodzi kolejna frakcja to nawet bym na tego potworka nie spojrzał.

Nie używamy wulgaryzmów, +20%/ Grownock
2  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Nasze wizje Lochu :) : 14 Stycznia 2013, 23:30:22
Nie wierzę... pierwszy model, który mi się naprawdę podoba :P Już widzę tę poczwarę z falującymi falbankami wyglądającymi nie jak sukienka, lecz żywe cieniste macki, i ta zwierzęcość, dzikość ruchu... Miodzio :D
3  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Rasy w HVI - pytania, dyskusja : 11 Stycznia 2013, 00:34:56
Panowie, nie traktujcie mnie jak spammera, ale skąd czerpiecie informacje o statystykach jednostek Lochu, że już macie wyrobione zdanie?

EDIT: Ok, thanks xd
4  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Który z systemów jednostek uważacie za lepszy ? : 10 Stycznia 2013, 16:39:23
Jak masz swoje zdanie to może napisz coś więcej a nie, że jest sztuczny.
Jak dla mnie ma jak największy sens. W tym podziale nie ma już typowego mięsa armatniego w postaci nikomu niepotrzebnego 1 poziomu i przekoksanego 7. Oczywiście czempion wygra z trzonem 1 na 1.
Podział na trzon, elitę i championa to prawdziwszy podział wojska. Trzon to główna siła uderzeniowa, elita to jak nazwa wskazuje elitarne jednostki a champion to już najpotężniejszy z naszych wojowników. Taki podział jest chyba w każdej strategii więc nie wiem co w nim takiego sztucznego.

Co do podziału na trzon/elitę i czempiony/legendy czy jak tam je zwał odpowiem w tym temacie choć nie mam zbyt wiele do powiedzenia, ja gram hobbystycznie, nie nolajfię raczej na potęgę, więc nie znam się na niuansach strategii i nie widzę wielkiej różnicy między jednostkami siedmiu poziomów jak to było od Trójki wzwyż do tej pory, a jednostkami trzonu i tak dalej - jednostka pierwszego poziomu niepotrzebna? To nie wiem czym grałeś w piątkę by zdobyć głupi tartak, czy odbierałeś wrogiemu bohowi manę grając infernem, moim zdaniem był balans dzięki temu, że mieliśmy 7 jednostek i to w Trójce i Piątce. IMO każdy mógł sobie wybrać kogo w armii preferuje, ja na przykład nie dążyłem wcale do Tytanów u Magów i wcale źle na tym nie wychodziłem. Więc to IMO zależy tylko i wyłącznie od tego jak kto gra, a sam podział IMO jest sztuczny dlatego, że i tu i tu mamy 7 jednostek tylko, że teraz można je nazwać - "jednostka trzonu - Sukkub" albo "jednostka trzonu - Ogar" czy jak tam się nazywały te pieski. Co zaś się jednostki tyczy pierwszego poziomu (Obrońca) w Piątce w Fortecy - to była nieraz moja główna siła uderzeniowa, więc to zależy IMO wyłącznie od tego jak gra gracz..., jeśli dążył do tytanów by mieć je jak najszybciej to mimo wszystko w piątce musiał wybudować te 15 poziomów miasta i się namęczyć trochę z kasą, ale wybudował je w koncu. Ale miały one powera choć nie zawsze, z powodu skutecznej nieraz magii wroga... więc IMO był balans, a w szóstce? To złożony temat, ja w tym nie siedzę, powiem tylko, że mogę łatwo pokonać oddział czartów samotnych, a nie mogę ich nieraz pokonać gdy są z innym wojskiem na mapie, np. w armii wrogiego bohatera i to ma być balans?  w piątce, można było pokonać wrogą armię nie mając tytanów, choć było trudniej.

Kiedyś najlepszy polski gracz nickiem lukad1 (pozdrawiam!) wygarnął mi pewien błąd jaki zwykłem popełniać (przed patchem) - rush do czartów. Wierz mi, póki tego nie poprawiłem nie byłem bliski zwyciężania z kimkolwiek z czołówki. Mimo obecności czartów w ilości 3-5 nie miałem z nimi szans. Czasem nawet 8 czartów nie starczyło, więc nie sądzę aby jednostki legendarne kładły balans. Tak było przed patchem jednak, teraz sądzę, że mają większy wpływ w metagame (3-4 tydz.) ze względu na ograniczenie przyrostów i tańsze siedliska.
5  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Nasze wizje Lochu :) : 10 Stycznia 2013, 14:17:53
Trzeba przyznać, że Ubi to cwane bestie. Nie udostępnili oficjalnie rysunku starego modelu Malassy jako nieulepszonego (sic!) smoka a opis napisali w ten sposób, że nikt nie może być na 100% pewien, że mamy do czynienia z czempionem a nie bossem. Teraz badają nastroje wśród graczy po tej rewelacji i podejmują na tej podstawie ostateczne decyzje co zrobić z tym modelem i czy brać się (nie daj Boże) do roboty. Zapewne smok zostanie czempionem, a Bezimienny elitą, chociaż jest to bez sensu.
6  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Nasze wizje Lochu :) : 08 Stycznia 2013, 14:09:00
Hex... najpierw nie uznajesz z nieznanych mi powodów Bezimiennych jako jednostkę Lochu, mimo że tylko jednostki w zamkach mają swoje ulepszone wersje, teraz udajesz (albo co gorsza nie), że doskonale wiedziałeś jak się liczy do sześciu. Potem kłócisz się o tę nogę... no nie wiem, ok, dobra może ilustracja Cię przekona. No offence, to tylko moje zdanie, choć wydaje mi się to w sumie całkiem oczywiste. Sytuacja, w której podciągamy nogę za stopę (rozciąganie czworogłowego) i patrzy ktoś na nas 'an face' (czy jak to się pisało) nie znaczy, że ktoś nam upierdzielił nogę do kolana, chociaż tak to wygląda.



Legenda: na czerwono przednia łapa, bez pazurów, przysłonięta przednią częścią - "od ramienia do łokcia".

na różowo - tylne kończyny

na niebiesko - szyja

na zielono - skrzydła.

Ostatnie trzy punkty dodawałem już w ramach inwencji twórczej, chyba zaznaczenie tej kończyny Was przekona. Sam nie wiem :P

EDIT: co do samej obecności smoka to nie wiem, nie kumam Ubi, dla mnie to tylko ilustracja jest, ale to, że dodadzą jakieś Jaszczury Mroku czy inne potworki jako czempionów wydaje się możliwe (wciąż nie sądzę, że prawdopodobne, ale możliwe).
7  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Nasze wizje Lochu :) : 08 Stycznia 2013, 13:02:12
Moim zdaniem to kwestia perspektywy. Prawą przednią kończynę widać ale jest pokurczona w locie, lewą zasłania szyja i głowa. Sorry, ale nie chce mi się paintem machać, to widać :P
8  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Nasze wizje Lochu :) : 08 Stycznia 2013, 06:02:18
Zabójca, minotaur, mantikora, bezimienny, laseczka z dyskiem, obserwator. 6.
9  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Nasze wizje Lochu :) : 04 Stycznia 2013, 16:02:12
Mi się wydaje, że nawet w rozumowaniu w stylu "Bo nie mają modelu hydry to po co mają się wysilać i robić nowy skoro można Bezimiennych dać do elity, a smoka na czempiona by "starym fanom zrobić dobrze" jest dziura. A gdzie niby wcześniej pokazali obserwatora, zabójcę i dyskobojowniczkę jak nie przy zapowiedziach do dodatku? Skąd możecie wiedzieć jakie modele mają a jakich nie, skoro wszystkie pokazane są nowe (z wyjątkiem grafiki ul. mantykory, nieulepszonego Bezimiennego i ul. minotaura). Przypominam, że ten obrazek to zestawienie wszystkich jednostek Lochu; jest to fanowski materiał i nie wskazuje na stosunek Ubi względem umieszczania smoka w roli czempiona.

Kurde... ciągle zapominacie o tych kwestiach... skończmy to, poczekajmy na oficjalne zapowiedzi, jakiekolwiek by nie były.
10  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Nasze wizje Lochu :) : 04 Stycznia 2013, 15:33:06
Taki bojkot jest jedynym pozostałym mi kapitalistycznym sprzeciwem i o ile jedna kopia w te czy we wte nie ma znaczenia to wierzę w cel i sens takich działań. Gardzę bowiem stadem twierdzącym "mój głos/sprzeciw/moje 10 złotych nic nie zmieni". A Ty się uśmiechaj, mrugaj czy cokolwiek podszczypując mnie delikatnie takim "chyba nie wierzysz, w to, że coś to zmieni?" a ja będę robił swoje i nakłaniał innych do zachowywania się w taki sposób.

EDIT: Nie zrozum mnie źle nie jestem anty-fanem smoków, ale mają one w tej części serii określone miejsce. Skoro ich krew potrafi ulepszyć mantykorę co jest coś dziwnego w armiach smoków w drugim miesiącu gry.
11  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Nasze wizje Lochu :) : 04 Stycznia 2013, 15:15:03
Wydaje mi się, że z punktu widzenia biznesu, logiki, sensu i tego jak ten świat działa dwie różne części tej samej serii nie muszą zgadzać się w smoczej kwestii, ale jeśli dadzą smoki jako czempionów do Lochu to bez kitu bojkotuję ten dodatek w cenie premierowej...

EDIT: To już dwusetny troll-post. Czas na kielicha.
12  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Nasze wizje Lochu :) : 03 Stycznia 2013, 21:28:37
No dobra przekonamy się, a teraz może o czymś innym podyskutujmy.

Ok!

Ja obstawiam Bezimiennego!
13  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Nasze wizje Lochu :) : 01 Stycznia 2013, 18:17:48
A teraz się dobrze wyraziłeś jak rozumiem? Bo teraz zastanawia mnie skąd wiesz, że "oko" będzie miało zdolność leczenia.
14  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Nasze wizje Lochu :) : 31 Grudnia 2012, 17:24:21
Oko pewnie będzie miało zdolność odbierania ruchu przeciwnika jak u sukkuba, Bezimienny [...] będzie posiadał ze 2 zaklęcia.

Czekam na źródło tych rewelacji.
15  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Nasze wizje Lochu :) : 27 Grudnia 2012, 00:56:34
Zauważyłem, że nie przykładają się do artów jednostek w dodatku tak jak to robili przed premierą podstawki, jednak jestem mimo tego dobrej myśli i sądzę, że animacjami nadrobią niedociągnięcia tych ilustracji. A zabójcy... cóż, jak dla mnie to był pewniak, chociaż teoria, że bohaterami będą matrony i zabójcy też głupia nie była. Pozostanie nam zapewne jakiś inny rodzaj wojaka. Szkoda bo niewidzialności i trucizny jako zdolności krew/łzy mogłyby być bardzo interesujące.
Strony: [1] 2 3 4 ... 13




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.034 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry