Niedługo zacznę ostatnią kampanię w ToE, czyli na ratunek i mam mniej więcej gotowy plan rozwoju Zehira i jednostek dla niego. Chcę żebyście powiedzieli mi czy dobrze robię.
eksperckie oświecenie - inteligencja
eksperckie szczęście - odp. na magię, szczęście żołnierza, klątwa umarlaka
ekspercka obrona - ochrona, unik, witalność / ekspercka magia światła - mistrz odwołania, mistrz gniewu / ekspercka magia mroku - mistrz umysłu, mistrz bólu, zdeprawowana ziemia
ekspercki talent magiczny - regeneracja many, tajemny trening, kapryśna mana
ekspercka magia przywołania - mistrz przywołania, wojownicy ognia
ekspercki rzemieślnik
Nie mogę zdecydować się pomiędzy talentami zaznaczonymi na zielono.
Jednostki:
1. Gremlin sabotażysta - lepsze staty niż g. dowódca
2. Obsydianowy gargulec
3. Tu nie wiem który jest lepszy
4. Mag bitewny - lepsze statyski
5. Dżin sułtański - rzuca przypadkowe czary
6. Rakszasa kszatrija - lepsze staty i wir
7. Tytan burz - wezwanie burzy.
Czekam na wasze opinie.