Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Fleszu
Strony: [1] 2 3 4 ... 10
1  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII Multiplayer filmy : 27 Lipca 2019, 17:36:14
Na kanale pojawił się następny film:

https://youtu.be/X4cbNUwebWM

Jaka tym razem rasa? Sami zobaczcie. Zapraszam do oglądania:)
2  Heroes VII / Heroes VII / Heroes VII Multiplayer filmy : 20 Lipca 2019, 13:44:21
Jeśli ktoś jest zainteresowany, będę wrzucał filmy z rozgrywek multi. Pierwsza część tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=qJxU3MUsM5w
Reszta w playliście na kanale.
Jest to gra z graczem Bartollo30

Wiadomość doklejona: 21 Lipca 2019, 15:35:15
Zapraszam na kolejny film:
https://youtu.be/qBcyeLB_OFU
Tym razem rozgrywka Orkami w trybie single player. Miłego oglądania. Fajnie jak dacie o filmie swoje opinie.
3  Heroes VII / Heroes VII / Odp: M&M: Heroes VII Beta- wrażenia/opinie/błędy : 27 Sierpnia 2015, 12:44:15
Pierwszy błąd to nie podświetlone skille które wybrałem. Niczym nie różnią się od nie wybranych. Chodzi mi o te małe co są na kole talentów. Drugi błąd to jak wybiera się magię w gildii. Wybrałem aby specjalność magię prime i powinien być przynajmniej 1 czar z tej szkoły magii a nie było na 1 poziomie.


MAM NA ZBYCIU KOD DO BETY WIĘC JAK KTOŚ CHCE NIECH PISZE NA PRIV. DOSTANIE GO PIERWSZA OSOBA.
4  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Jak pokonać Ossirem Haggasha? : 13 Listopada 2012, 15:09:17
A może warto pójść w magię zniszczenia na która jest już 8% a to dużo i wybrać mistrza lodu albo mistrza błyskawic w zalezności od czarów. Wraz z lotnym umysłem możemy rzucić błyskawicę powodująca ogłuszenie albo lodowy sopel powodujący zamrożenie. To zmniejszy GB centaurów i wtedy może się zdarzyć, że strzelimy pierwsi mistycznymi łucznikami i druidami w centaury co pokażnie zmniejszy ich liczbę.
Moim zdaniem można też przyblokowac centaury rusałkami albo tancerzami, nie mówiąć juz o smokach. Pytanie tylko kto pierwszy się ruszy. Haggash może być trochę imba ale to inna bajka.
Można też wraz z lotnym usmysłem mieć zdolność boskie przewodnictwo i rzucić na mistycznych co niewątpliwie przyspieszy ich turę. Teoretyczne sposobów jest trochę:)
5  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Rozwój bohatera - Nekropolia : 29 Października 2012, 14:17:03
A ja w duelach użyłem tej zdolności i pieknie zdała egzamin:)
6  Turnieje / III Turniej [Zawieszony] / Odp: 3 RUNDA : 13 Kwietnia 2012, 09:34:04
Rzeczywiście włożyłeś kupę wysiłku i ten i w poprzedni turniej. Dziękuję Ci za to. Czasem niemożnośc gry wynika z obiektywnych przesłanek. W wielu 18-20kilku lat jest się zdecydowanie bardziej czasowym niż w wieku 30 kilku. W każdym bądź razie WIELKIE DZIĘKI za to co dotychczas zrobiłeś.
7  Turnieje / III Turniej [Zawieszony] / Odp: 3 RUNDA : 12 Kwietnia 2012, 08:27:06
Mamy grać w niedzielę.
8  Turnieje / III Turniej [Zawieszony] / Odp: 3 RUNDA : 02 Kwietnia 2012, 11:09:40
A z kim ja gram w kolejnej rundzie bo mi sie obrazki wklejone przez ZOdiaka nie wyświetlają?
9  Turnieje / III Turniej [Zawieszony] / Odp: 2 RUNDA : 31 Marca 2012, 20:25:53
Proszę o przyznanie walkowera z pojedynku 2 rundy z Serafinkiem. To jest kpina czekałem na gościa 2 razy w zeszłym tygodniu i się nie pojawił ale nie chciałem brać walkowera. Umówiliśmy się na dzisiaj na 20. Czekałem na Confluxie od 20 do 20.20 i się nie pojawił. Wobec tego proszę o przyznanie punktów.
10  Turnieje / III Turniej [Zawieszony] / Odp: 3 RUNDA : 30 Marca 2012, 10:08:44
Regulamin turnieju precyzuje to wyraźnie.

Cytuj
1.1.Turniej rozgrywany jest w grę "Might & Magic Heroes 6" na najnowszej wersji (obecnie 1.2.1).


Rozgrywamy na najnowszej wersji - czyli trzeba aktualizować.
11  Turnieje / III Turniej [Zawieszony] / Odp: 2 RUNDA : 29 Marca 2012, 15:17:40
Ja z Serafinkiem umawiam się na ten weekend. Trwają negocjacje co do godziny;)
12  Turnieje / III Turniej [Zawieszony] / Odp: 2 RUNDA : 28 Marca 2012, 17:30:40
Twoje artykuły i newsy w kontekście turnieju są nieistotne. Wypowiedz się odnośnie zarzutów twojego przeciwnika.
13  Turnieje / III Turniej [Zawieszony] / Odp: 2 RUNDA : 28 Marca 2012, 16:11:06
A tak przy okazji.
Kiedy my zagramy Serafinek?
Nie mogę wysłać ci priv bo masz pełna skrzynkę. Będę jeszcze pisał na gg.



A co do powyższych postów to niezła zadyma sie rozpętała:)
14  Turnieje / III Turniej [Zawieszony] / Odp: 2 RUNDA : 28 Marca 2012, 13:27:59
Wtedy gracze umawiają się kiedy jest im wygodnie i prawie nie ma walkowerów.

Przecież teraz tak jest... :-/ ??

Nie:)
Normalnie w grupie masz 4-5 graczy i 4-5 tygodni na rozegranei wszystkich meczów. Możesz to zrobić w jednym tygodniu, w dwa lub w ile chcesz. Masz do wyboru kilku graczy i przeważnie któryś ma czas aby dopasowac termin. Np. ja mogę czasem zagrać w weekend 2 pojedynki a w tygopdniu nie bardzo.
Teraz jest tak, że masz tydzień na jeden pojedynek. Niby całościowo się zgadza ale masz mniejszą swobodę w dopasowywaniu pojedynku. Jeśli ktoś pracuje na codzień a wyjedzie na weekend to jest problem. Poprzedni system był bardziej elastyczny:)
15  Turnieje / III Turniej [Zawieszony] / Odp: 2 RUNDA : 27 Marca 2012, 08:57:01
Rozumiem ale do środy to na pewno nie dam rady.
Dlatego może w przyszłości warto pomysleć przy nastepnych turniejach o powrocie do starej formuły. Wtedy gracze umawiają się kiedy jest im wygodnie i prawie nie ma walkowerów.
Na codzień pracuję więc mogę grać tylko praktycznie w weekendy.
Strony: [1] 2 3 4 ... 10




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.026 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry