Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 22    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Recepty na zwycięstwo (Czytany 125849 razy)
shivaz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 24

Zobacz profil
« Odpowiedz #30 : 15 Lutego 2008, 10:45:28 »
Dzieki Reborn a mozesz dac jakies linki? to sobie poczytam,a mnie nie chodzilo jak sie rozudowywac tylko ktorym bohaterem co wziac z umiejetnosci i tylko niechm i nikt nie pisze ze magie destrukcji bo mnie trafia gram z kumplem co czym by nie gral to bierze dark magic nawet heavenem chociaz w iwekszosci to kaademia albo ta daremna necropolia a tam dark magic i confusion na masa albo frenzy i puppet i jakiej bym nie mial armii to po dwoch czarach mi sie odechciewa grac lochem bo bez light magic i oczyszczenia to 200 hydr zadaje z luckiem 600 dmg majac confusion przez 27 tur wiec to jest komentarz sam w sobie i glownie i to mi chodzi poniewaz przy takiej sytuacji magia destrukcji jest o ... potluc ;Di cala reszta tez


IP: Zapisane
Johny_Szalony

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 524


ADHD

Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : 15 Lutego 2008, 14:33:54 »
niechm i nikt nie pisze ze magie destrukcji bo mnie trafia gram z kumplem co czym by nie gral to bierze dark magic nawet heavenem chociaz w iwekszosci to kaademia albo ta daremna necropolia a tam dark magic i confusion na masa albo frenzy i puppet i jakiej bym nie mial armii to po dwoch czarach mi sie odechciewa grac lochem bo bez light magic i oczyszczenia to 200 hydr zadaje z luckiem 600 dmg majac confusion przez 27 tur wiec to jest komentarz sam w sobie i glownie i to mi chodzi poniewaz przy takiej sytuacji magia destrukcji jest o ... potluc ;Di cala reszta tez

:upadl: "Rozpoznanie żywiołów" masz na dzień dobry (niweluje odporność na obrażenia od magii u wrogich jednostek) ---> wyucz się "Wzmocnionych czarów" unikalna umiejętność (obrażenia od magii x2) ---> nauczyć się "Wizji żywiołów" unikalna umiejętność (do obrażeń od magii dodaje obrażenia od żywiołów) dokupić w zamku ten kryształ (nie pamiętam jak się nazywa) i jego ulepszenie- to zwiększy obrażenia od żywiołów---> nauczyć się "Powodzenia czarów" ( dodaje premię szczęścia do rzuconego czaru- siła obrażeń x2) od szczęścia pochodzi, wymaga- "szczęśliwe uderzenie".

Skoro dorobiłeś się 200 Hydr, to domniemywa się że parametr mocy jak na Czarnoksiężnika przystało też masz już rozwinięty do wysokości zadowalającej tak? No... to teraz weźmy czar "Deszcz Meteorytów" (zaklęcie obszarowe zadające obrażenia):
Załóżmy (bo nie wiem ile masz mocy) że normalnie będzie zadawał  ok. 800 pkt. obrażeń, to w wersji wzmocnionej (patrz "wzmocnione czary") będzie zadawał 1600 pkt. obrażeń. Żeby było śmieszniej dołóżmy jeszcze obrażenia od żywiołów (patrz- "wizja żywiołów" + kryształ w zamku) kolejny bonus do obrażeń czaru- nie pamiętam procentowej względności do ilości mocy, ale wiem że oko raduje nieprzeciętnie. Pewnie Wydaje Ci się że to wszystko- nic podobnego! Dysponujesz jeszcze szansą- względną od poziomu twojego szczęścia- na kolejne podwojenie siły Twojego czaru dzięki umiejętności "Powodzenia czarów" (szczęście w zaklęciu). To w efekcie da Ci demol-destroy-rozpierd-irlandowy "Deszcz Meteorytów" zadający blisko 3200 pkt. obrażeń + obrażenia od żywiołów!!! Pamiętaj że jest to zaklęcie obszarowe, więc potraktujesz nim nie jedną a kilka jednostek Twojego kolegi.

Skup się na tym, że Twoje jednostki nie mają wymiatać, miażdżyć rulezować czy nie wiem co, tylko po prostu mają PRZETRWAC. Od wymiatania w przypadku Lochu jest przede wszystkim bohater.

Więc obalam Twoją teorię coby magia destrukcji w użyciu Czarnoksiężnika miała być "o dupę potłuc". Kwestia odpowiedniego dobrania umiejętności i żaden inny rodzaj magii- czy to Light czy Dark nie może się równać z Magią Destrukcji ;)
A i jeszcze tak na marginesie Loch ma możliwość zakupu artefaktu w zamku, więc zainwestuj w takowy do jeszcze większego upgreadu mocy. Przezorny zawsze ubezpieczony 8)



« Ostatnia zmiana: 15 Lutego 2008, 14:59:30 wysłane przez Johny_Szalony » IP: Zapisane
Wróciłem właśnie z tej acid cave (…) Ogólnie legowisko trolli i zbiegów z zakładu gnieźnieńskiego. Polecam omijać. - Luk
Przy sprawdzaniu niektórych artów dostałbym krwotoku – Dabu
wyzywają i każą se lody robić...  polecam iść do sklepu po Algidę..   - Laxx
-Dabu: Darciuchy. xP Phi, gardzę metalem. x)
-Luk **A zjadł Ci ktoś kiedyś kota?**
Nikt nie powiedział, że jesteśmy kompetentni;p- Martin
Wizard23

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8

Zobacz profil
« Odpowiedz #32 : 15 Lutego 2008, 15:11:28 »
No wlasnie i ta magia sprawia ze inne zamki nie maja żadnych szans :( Jak można wygrac z kimś kto naparza co tura 3000pkt.?!?! DOpiero zaczynam grac w Heroes 5 wiec moze mnie ktos oswiecie jak taki gowniany Sylvan ma wygrac? bo aqrat Orkowie maja jakieś szanse zeby magie zniwelowac. Na dodatek Loch ma najmocniejsze jednostki w grze :( Jak na pierwszy rzut oka ten zamek odstaje niemiłosiernie od reszty :( myle sie?


IP: Zapisane
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #33 : 15 Lutego 2008, 18:37:09 »
Gówniany Sylvan? Chyba pierwszy raz widzisz grę na oczy.

Otóż powiem ci, że ten zameczek kosi równiutko. Weźmy herosa Wyngaala i moc prędkości. Rzucasz grupowe przyspieszenie dające +30% do inicjatywy, masz + do inicjatywy na początku walki od herosa, oczywiście artefakty, jeśli się trafią, szczęście do tego no i ulubionych wrogów. Bohaterem (jeśli walka potrwa dłużej niż 1 turę) ładujesz impregnowaną strzałę i deszcz strzał (ekspert mściciel i 3 ulubionych wrogów). Jeśli masz magię zniszczenia, to tym lepiej - 3 czary w 3 jednostki. Jeśli są obszarowe, to nie trzeba dużej mocy, by narobić strat.

Najlepsze jednostki? Które? Te dwa pierwsze poziomy, których jest tyle co kot napłakał? A może smok? No i kto ci powiedział, że te jednostki są najlepsze? Przejrzyj tematy, pograj, a zobaczysz, że loch akurat tylko bohaterem kosi.



« Ostatnia zmiana: 15 Lutego 2008, 18:49:32 wysłane przez Mohikanin » IP: Zapisane

shivaz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 24

Zobacz profil
« Odpowiedz #34 : 15 Lutego 2008, 20:02:22 »
oj to chyba sie nie rozumiemy nie wiem jak wy gracie na jednym, kompie bo zgodze sie ze na necie to mozna zagrac kazym zamkiem i jest swietnie ale my gramu na jednym dzielimy mape na powiedzmy po pol i jak wyczyscimy wszystko to zbieramy armie i spotykamy sie na ubitej ziemi :D (bo nie wiem na jakis innych zasadach mozna grac we 2 na jednym kompie)z regoly mamy miedzy 24-28 level i sytuacja wygloda tak ze gosc ma na tony jednostek a gra necro heaven academia ( na marginesie wlasnie przed godzina wtopilem krasnalami majac wszystkie 10 runow wskrzeszajac na potege i tede inga na 27 lvl na cziterska academie bo kumpel napierniczyl sobie artefaktow tych do jednostek i nie bylem mu wstanie nic zrobic malo tego nie mial nawet magii zniszczenia jedyne jego czary to mass haste endurance i tyle)bajerancko a ja stalem i patrzylem jak 40 smokow zabija 70 gargulcow ;Dwiec niech mi nikt nie pisze ze deszczem meteorytow za 3200 mozna cos ugrac bo chyba gral na innych zasadach, zgodza sie na necie wystarczy i loch jest cyrk bo troche gram ale przy takiej grze to ruscy odwalili kawal dziadostwa bo nawet orkeim bym nic nie zdzialal, a co do tej "poteznej magii zniszczenia" to prosty przyklad nie majac clinsing ale majac talent magiczny na expert i distract ile jestes w stanie rzucic tych meteorow za 3200 ? dwa trzy przy 2000 szkieletow i 1000 grubasow tak srednio 2, 3? a kolo ci wali confusionna 21 albo 27 tur i jestes pozamiatany ewentualnie jak bedziesz podskakiwal to frenzy lub pappeta albo oba na raz i po 3 turach herosem nawet sinitarem to on nie ma pol armii a tu wtopiles, zreszta dla mnie to bezsens zeby w lochu losowalo magie przywolania a nie dark a w heavenie light i dark to jest paranoja, zeby jedynym co moze sciaganc te gowna byl clinsing i magiczna ochrona i to na poziomie expert.,dlatego pytam sie o oknstruktywne odpowiedzia na temat tego jak np wy gracie na jakich zasadach na jednym kompie i jak sobie radzicie z takim shitem jak wam ktos gra bo granie na necie to inna bajka 8)


IP: Zapisane
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : 15 Lutego 2008, 20:09:35 »
kto mówi że sylvan jest głupi co. to najlepszy zamek w grze. a najlepszy bohater to ossir. jak umiesz grać tym zamkiem to jesteś kozak.... po pierwsze umiejętność rasowa.... jest genialna i jedną z lepszych w grze.... do tego magia przywołania i mroku i robisz z wrogiem co chcesz.

gówniane jednostki. heh. jak masz dobre umiejętności i grasz ossirem to dopiero masz słabe jednostki. myśliwi koszą wszystko jak leci. druidzi i ich potężna magia. a do tego driady i enty w symbiozie. na pochwalę zasługują tancerze oraz jednorożce które oślepiają. a o smokach nie wspomnę. a jak taki niedowiarek to pograj ze mną w necie. możesz grać lochem. ciekawe ile zagrasz.... huh... 2 miesiące???


IP: Zapisane
shivaz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 24

Zobacz profil
« Odpowiedz #36 : 15 Lutego 2008, 20:21:05 »
oj co do sylvanu to mylisz sie tragicznie zamek jest bardzo mocny i przegrac nim jest ciezko no chybaz e zrobisz jakies niewybaczalne bledy alebo ktos cie wezmie z zaskoczenia a co do tematu najsilniejszych zamkow to proponuje zagrac sobie z kim kto zagra academia na jednym kompie niech sobie zrobi aretfakty i wtedy zapraszam do opisania wrazen z gry  ;D ja osobiscie obstawiam ze wtedy zadnym zamkiem nie ma szans na wygranie ba na rozmontowanie chocby polowy armii z tej jaka bedzie mial wasz przeciwnik na powiedzmy 25lvl :D obiecuje ze poziom adrenaliny i wyzywanie tworcow gry (zreszta bardzo slusznie bo ja to bym ich baranow posadzil wtedy przy grze i pokazal co za babola zrobili i jak ta gra nie jest zbalansowana)gwarantowane :)


IP: Zapisane
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #37 : 15 Lutego 2008, 20:31:30 »
No sory, ale nie wiem dlaczego ty pozwalasz na to, żeby koleś zrobił sobie artefakty. To tak jakbyś zamiast niszczyć w 2 miechy grał 2 lata, żeby kolo z przystani sobie poulepszał kapłanów na kawalerzystów (tak miałem z kompem na hero dzisiaj). Artefakty przecież kosztują. Nie wiem też na jakim poziomie gracie. Akademia wcale nie jest taka dobra.

Zagraj z kolesiem na hardzie albo heroiku - mało kasy i surki. I nie dawaj mu się rozbudować na tyle, że artefakty robił. Zniszczysz go każdym zamkiem, jesli umiesz grać.


IP: Zapisane

Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #38 : 15 Lutego 2008, 20:38:59 »
heh.... kolego. jak myślisz że sylvan to gówno przy akademii to chodź na neta. a co do artefaktów to raczej by nie zrobił bo szybkie ataki są wskazane wiesz. nie można pozwolić kolesiowi by miał wszystkie luki na artefakty wypełnione. a poza tym jak pisałem, magia przywołania i mroku oraz talent rasowy i cię nie ma beby



« Ostatnia zmiana: 15 Lutego 2008, 20:41:33 wysłane przez Khaziu » IP: Zapisane
shivaz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 24

Zobacz profil
« Odpowiedz #39 : 15 Lutego 2008, 22:24:31 »
nie no chlopaki czy wy czytacie co ja pisze czy ja pisze nie po polsku, przeciez wyraznie napisalem ze gramy na jednym kompie na poziomie hard na mapach large ewentualnie normal i podziemia, gra nasz trwa okolo 6 godzin czasem wiecej np dwa dni dzielimy mape na pol i expujemy jak kazdy wyczysci swoja czesc pozbiera co mial na swojej polowie to zbieramy armie i spotykamy sie gdzies na mapie na ubitej ziemi i kumpel robi artefakty bo ma na to surowce zreszta to jest jego talent rasowy, wiec mi nie piszcie ze choc na neta bo na necie to i tamto ja wiem jak sie gra na necie tam kosisz goscia  jak masz szczescie w 4 tyg na 10 lvl wiec wielu rzeczy roznymi zamkami nie zrobisz poza tym armie sa smieszne i kazdy ma szanse a ja sie pytam o tego typu gre 1vs1 na jednym kompie a tu wciaz to samo net to net tamto, a ja sie pytam czy ktos gra np z bratem kuzynem kumplem na jednym kompie i jak w ich przypadku to wyglada na jakich zasadach?a zeby nie byc goloslownym prodty przyklad dla tych najmadrzejszych grasz lochem bohater dowolny wiesz z egram albo heaven albo necro i wiesz ze wezme dark magic i standard freny puppet i confusion na massa nawet jak bedziesz mial szczescie i znajdziesz tarcze krasnoluda przeciw frenzy to zostaje jeszcze puppet i confusion i powiem ci jak wyglada gra wale ci puppeta pozniej confusion wciskam defensa wszystkimi jednostkami ( to jak bede wyjatkowo chamski) i patrze jak twoje jednostki stoja i sie ogladaj na siebie i wykanczaja nawzajem ze smiesznym dmg jedyny system jaki mi przychodzi na mysl to logistyka ze swift mind i talent na expert i counterspell co ture jak ktos ma lepszy pomysl to zapraszam do dyskusji tylko bez pisania ze na necie i tede, no wydaje mi sie ze napisalem wystarczajaco wyraznie o co mi chodzi ;Dpozdrawiam wszystki zapalonych uczestnikow dyskusji


IP: Zapisane
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #40 : 16 Lutego 2008, 09:49:56 »
No rozumiem o co ci chodzi, ale jakbyś pisał używając wielkich liter i interpunkcji, to byłoby mi łatwiej.

No skoro już gracie tak, to postaraj się oczywiście mieć jak najwiecej artefaktów dających szczęście i odejmujące je wrogowi. Jeśli gracie do tak wysokich lv i nie ma zagrożenia, że będziecie walczyli wcześniej, to możesz spokojnie dążyć do zdolności ostatecznej - w przypadku elfów szczęście przy każdym ataku lub przy krasnalach pechowe ciosy przy atakach przeciwnika. To powinno pomóc. Frenzy na jedną jednostkę to jeszcze nie koniec świata. Krasnoludami masz runy egzorcyzmów, choć nie wiem na ile one są sprawne przy czarach bohatera na wysokim levelu. Poza tym, jeśli dobrze rozegrasz mapę, to na pewno znajdziesz ciekawe artefakty, które pomogą ci w walce - pierścień szybkości, zestaw smoczych artefaktów itp.




IP: Zapisane

shivaz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 24

Zobacz profil
« Odpowiedz #41 : 16 Lutego 2008, 13:20:08 »
To nic nie daje, a runy egzorcyzmow sciagaja tylko klatwy 1-3 lvl wiec sobie nie powalczysz


IP: Zapisane
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #42 : 16 Lutego 2008, 13:32:08 »
No to jest też możliwość inna - weź Przystań, która na łatwym i normalnym poziomie jest naprawdę niezła i jak będziesz miał duuużo kasy, to ulepsz wszystkich chłopów w kuszników a krzyżowców np. w gryfy. Dzięki temu będziesz miał duuużo lepszą armię.

Weź np. Irinę, załatw sobie plus do inicjatywy (może być grupowe przyspieszenie albo pierścień) i ulepsz wszystkich mieczników w gryfy. Dzięki zdolności bitewnego pikowania i plusom Iriny oraz dużej inicjatywie już bazowej gryfów będziesz miał ruch dużo częściej. Pozostaje tylko wybrać jednostki wroga i niszczyć gryfami oraz innymi jednostkami. Kawalerzystami będziesz niwelował dzięki szarży obronę wrogów, a archaniołami wskrzeszaj inne jednostki. Kusznicy nie mają ograniczenia zasięgu, więc nikt się nie uchroni. Zagraj tak najpierw z komputerem. To działa. Ulepszaj w te jednostki, w które chcesz inwestować i te, którymi wlczysz.

Narazie to tyle ode mnie. Ale na wyższych poziomach nie polecam przystani.


IP: Zapisane

Dr Wiktor Wektor

****

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 53


Zobacz profil
« Odpowiedz #43 : 16 Lutego 2008, 17:18:54 »
Cytuj
i jak będziesz miał duuużo kasy, to ulepsz wszystkich chłopów w kuszników a krzyżowców np. w gryfy

Chyba 20 chłopów, a nie wszystkich. W tej wersji nie ma już tego przegięcia i nie można ulepszać ile ci się podoba. Jest limit max 20 trenowanych jednostek tygodniowo.  ;>


IP: Zapisane
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #44 : 16 Lutego 2008, 19:53:08 »
Wybacz, nie gram przystanią. Ale 20 tygodniowo, to i tak wystarczy, żeby szkolić wszystkich mieczników w gryfy. Nie prawdaż? No i można kapłanów w kawalerzystów.


IP: Zapisane

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 22    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.088 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry