|
|
« Odpowiedz #45 : 17 Lutego 2008, 00:23:40 » |
|
Ale 20 tygodniowo, to i tak wystarczy, żeby szkolić wszystkich mieczników w gryfy. Nie prawdaż? Nie, ponieważ we wczesnej fazie gry koszty treningu są dosyć wysokie (brak odpowiedniego budynku, nierozwinięty talent u bohatera). Raczej wpierw ważniejsza dla gracza jest rozbudowa miasta i zbieranie złota na już dostępne jednostki. Później ograniczony jesteś limitem a przyrost jednostek jest już na tyle duży, że nie przemienisz np. wszystkich uzbieranych chłopów w łuczników czy rycerzy w gryfy. Oczywiście trening nadal jest bardzo przydatną zdolnością rasową, tyle że teraz zmusza gracza do pewnych wyborów, lepszego planowania wydatków.
|
|
« Ostatnia zmiana: 17 Lutego 2008, 11:34:44 wysłane przez Dr Wiktor Wektor »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 701
|
|
« Odpowiedz #46 : 17 Lutego 2008, 12:57:12 » |
|
Dobrze, ale chyba zgodzisz się z tym, że w późniejszej fazie gry szkolenie mieczników gryfy przy bohaterze Irinie i dużej inicjatywie to bardzo potężna broń.
No i czekamy na odpowiedź samego zainteresowanego nowymi taktykami.
|
|
« Ostatnia zmiana: 17 Lutego 2008, 15:46:45 wysłane przez Mohikanin »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #47 : 17 Lutego 2008, 13:17:04 » |
|
Tak, zgodzę się z tym.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #48 : 17 Lutego 2008, 18:56:45 » |
|
Nie no panowie, ja nie gram przystania tylko lochem ewentualnie inferno, heaven to nie moja bajka,a z tego co sie orientuje to nie da sie zrobic gryfow z jednostek mozna z chlopow-lucznikow pozniej footmenow -priestow i na koncu paldziow, a ja sie pytam jak zagrac lochem? bo mi sie juz pomysly wyczerpaly do grania na jednym kompie,i jezeli ktos gra na jednym kompie to na jakich zasadach
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 701
|
|
« Odpowiedz #49 : 17 Lutego 2008, 19:12:13 » |
|
No to jak grasz infem, to bohatera do zdolności Zew Urgasha a po drodze inne plusy dla bramy. I przywołujesz całkiem sporo woja. Wtedy przecież wszystkich jednostek ci nie zaczaruje wróg, a będziesz miał przewagę liczebną.
A co do lochu, to nie moja bajka. Jest tu kilku zawodników no i pewnie napiszą coś od siebie. Poza tym rozwój herosa jest chyba na 1 stronie.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #50 : 17 Lutego 2008, 19:18:15 » |
|
hmm to ja mam pytanie do expertów gram nieumarłymi i jak radzicie mi rozwijać (miasto i bohatera ale główne hero i jaki jest najlepszy [na razie gram Vladimirem a wcześniej był Zoltan Kaspar i Naadir] ) Póki co to zawsze biore magie mroku i przywołania a reszta tak jakoś bez zastonowienia xP
|
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #51 : 17 Lutego 2008, 19:25:40 » |
|
Radze ci zainwestować w umiejętności tak, żebyś miał skowyt grozy najlepszą umiejętność necro. Dzięki niej można spokojnie każdą walke wygrywać nawet z lepszą armią.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #52 : 18 Lutego 2008, 11:35:11 » |
|
Shivaz słusznie zauważył, że nie da się zamienić Rycerzy w Gryfy. Ja zupełnie o tym zapomniałem, bo też nieczęsto gram Przystanią.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #53 : 18 Lutego 2008, 13:17:29 » |
|
Nie no fajnie jest ;Dze na 1szej stronie jest opis jak gosc gra irwanna, z tym tylko ze dostanie dowodzenia w lochu to jak trafic 6 w totka :Da z tego co probowalem to najskuteczniejsza metoda poskladania kogos grajac na jednym kompie to logistyka ze swift mindem, bohater z talentami na warriora i talent magiczny z counterspellem(oczywiscie w tych zamkach w ktorych jest duza szansa ze sie go dostanie) i wtedy przeciwnik moze miec co mu sie tylko podoba i tak nic nie wcisnie, narazie nic mi innego nie przychodzi do glowy grajac lochem.A co do grania necropolia to tam chyba wszyscy bohaterowie sa dobrzy a na magow najlepszy jest chyba zoltan -wyzymacz czarow szczegolnie na magow
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 4
Offline
Płeć:
Wiadomości: 524
ADHD
|
|
« Odpowiedz #54 : 19 Lutego 2008, 09:26:33 » |
|
Tak po prawdzie to nigdy nie grałem takimi armiami żeby mieć 200 Hydr, 10000 Zombie- to dla mnie kosmiczne liczby. Nie dopuszczam do tego, góra 5-ty miesiąc i po grze. Na takie gigant armie to rzeczywiście magia destrukcji sie raczej nie nada, lepiej się wtedy skupić na wspomagaczach dla jednostek (grupowe przyspieszenie, grupowa prawa moc etc.). Na jednostki przeciwnika o największej inicjatywie warto rzucić "Szał"- niech nawalają swoich . Ale dziwne dla mnie jest to, ze niby armia Lochu ma być słaba i nie zbalansowana wobec innych zamków przy takich tytanicznych liczbach woja po obu stronach... Jednostki Lochu są mocne (Furie z rekordową inicjatywą, Czarne Smoki, a z resztą nie ma słabego punktu...)
A i co do tego że patrzyłeś jak 40 Smoków zabija 70 Gargulców (chyba że tych drugich było powyżej 3000)to widzi mi się że to nie tylko artefakty ale i ogólnie musiał mieć Twój Kolu lepsze statystyki u bohatera (atak obrona etc.) Czarne Smoki są przecież odporne na zaklęcia, więc "Osłabienie" czy "Cierpienie" sie ich zwyczajnie nie ima Jako że atak to drugorzędny parametr u Czarnoksiężników, powinieneś kosić z dużo lepszym skutkiem- zwłaszcza Smokami
|
|
« Ostatnia zmiana: 19 Lutego 2008, 09:43:23 wysłane przez Johny_Szalony »
|
IP:
Zapisane
|
Wróciłem właśnie z tej acid cave (…) Ogólnie legowisko trolli i zbiegów z zakładu gnieźnieńskiego. Polecam omijać. - Luk Przy sprawdzaniu niektórych artów dostałbym krwotoku – Dabu wyzywają i każą se lody robić... polecam iść do sklepu po Algidę.. - Laxx -Dabu: Darciuchy. xP Phi, gardzę metalem. x) -Luk **A zjadł Ci ktoś kiedyś kota?** Nikt nie powiedział, że jesteśmy kompetentni;p- Martin
|
|
|
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 701
|
|
« Odpowiedz #55 : 19 Lutego 2008, 09:33:59 » |
|
Widzę, że nie jestem sam. Jakoś najlepiej doszedłem prawie do 50 entów A tak na marginesie, to ja też gram z kolegą i nigdy nie mamy dość czasu, żeby mapę skończyć, a wy gracie na large i dochodzicie do 30 czy 25 leveli. Gratulacje dla samozaparcia
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #56 : 19 Lutego 2008, 12:03:05 » |
|
25 level - ok, 30 level - w grze multiplayer raczej nieosiągalny. Wystarczy spojrzeć na rozrzut punktów doświadczenia wymaganych dla levelu 25 a 30: Level 25 - 200 933 xp Level 30 - 785 826 xp z tym tylko ze dostanie dowodzenia w lochu to jak trafic 6 w totka Zawsze można wybrać bohatera startowego Kythre.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #57 : 19 Lutego 2008, 12:57:32 » |
|
Kythra jest żałosna, prymitywna i w ogóle do niczego się nie nadaje. Umiejętność, którą dysponuje całkiem się przydaje, ale bonusy do Minotaurów to czysty absurd! : P Cóż z tego, że ma te podrasowania do nich, skoro zanim toto dojdzie, to walka już skończona?
|
|
« Ostatnia zmiana: 19 Lutego 2008, 13:02:41 wysłane przez Melman »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #58 : 19 Lutego 2008, 13:07:06 » |
|
U Kythry nie chodzi o specjalizację, która jest bądź co bądź kiepska tylko o to, że zaczyna z dowodzeniem. A od dowodzenia bardzo któtka droga do empathy;]. Poza tym zaczyna z ice boltem...
|
Jak coś wymyślę to wstawię:)
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #59 : 19 Lutego 2008, 13:14:23 » |
|
Faktycznie lepiej tracić tę porządną specjalizację na rzecz kilku umiejętności, które i tak jest JAKAŚ SZANSA (xD) zdobyć innym herosem? ; ) Ja bym polemizował...
|
|
|
|
|