Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 22    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Recepty na zwycięstwo (Czytany 125843 razy)
Dr Wiktor Wektor

****

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 53


Zobacz profil
« Odpowiedz #45 : 17 Lutego 2008, 00:23:40 »
Cytuj
Ale 20 tygodniowo, to i tak wystarczy, żeby szkolić wszystkich mieczników w gryfy. Nie prawdaż?

Nie, ponieważ we wczesnej fazie gry koszty treningu są dosyć wysokie (brak odpowiedniego budynku, nierozwinięty talent u bohatera). Raczej wpierw ważniejsza dla gracza jest rozbudowa miasta i zbieranie złota na już dostępne jednostki. Później ograniczony jesteś limitem a przyrost jednostek jest już na tyle duży, że nie przemienisz np. wszystkich uzbieranych chłopów w łuczników czy rycerzy w gryfy. Oczywiście trening nadal jest bardzo przydatną zdolnością rasową, tyle że teraz zmusza gracza do pewnych wyborów, lepszego planowania wydatków.


« Ostatnia zmiana: 17 Lutego 2008, 11:34:44 wysłane przez Dr Wiktor Wektor » IP: Zapisane
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #46 : 17 Lutego 2008, 12:57:12 »
Dobrze, ale chyba zgodzisz się z tym, że w późniejszej fazie gry szkolenie mieczników gryfy przy bohaterze Irinie i dużej inicjatywie to bardzo potężna broń.

No i czekamy na odpowiedź samego zainteresowanego nowymi taktykami.


« Ostatnia zmiana: 17 Lutego 2008, 15:46:45 wysłane przez Mohikanin » IP: Zapisane

Dr Wiktor Wektor

****

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 53


Zobacz profil
« Odpowiedz #47 : 17 Lutego 2008, 13:17:04 »
Tak, zgodzę się z tym.


IP: Zapisane
shivaz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 24

Zobacz profil
« Odpowiedz #48 : 17 Lutego 2008, 18:56:45 »
Nie no panowie, ja nie gram przystania tylko lochem ewentualnie inferno, heaven to nie moja bajka,a z tego co sie orientuje to nie da sie zrobic gryfow z jednostek mozna z chlopow-lucznikow pozniej footmenow -priestow i na koncu paldziow, a ja sie pytam jak zagrac lochem? bo mi sie juz pomysly wyczerpaly do grania na jednym kompie,i jezeli ktos gra na jednym kompie to na jakich zasadach



IP: Zapisane
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #49 : 17 Lutego 2008, 19:12:13 »
No to jak grasz infem, to bohatera do zdolności Zew Urgasha a po drodze inne plusy dla bramy. I przywołujesz całkiem sporo woja. Wtedy przecież wszystkich jednostek ci nie zaczaruje wróg, a będziesz miał przewagę liczebną.

A co do lochu, to nie moja bajka. Jest tu kilku zawodników no i pewnie napiszą coś od siebie. Poza tym rozwój herosa jest chyba na 1 stronie.


IP: Zapisane

Tousen

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 20


Zobacz profil
« Odpowiedz #50 : 17 Lutego 2008, 19:18:15 »
hmm to ja mam pytanie do expertów :P gram nieumarłymi i jak radzicie mi rozwijać (miasto i bohatera ale główne hero i jaki jest najlepszy [na razie gram Vladimirem a wcześniej był Zoltan Kaspar i Naadir] :P)
Póki co to zawsze biore magie mroku i przywołania a reszta tak jakoś bez zastonowienia xP
 



IP: Zapisane
|
Tosiek

*****

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Wiadomości: 355


Zobacz profil
« Odpowiedz #51 : 17 Lutego 2008, 19:25:40 »
Radze ci zainwestować w umiejętności tak, żebyś miał skowyt grozy najlepszą umiejętność necro. Dzięki niej można spokojnie każdą walke wygrywać nawet z lepszą armią.


IP: Zapisane
Dr Wiktor Wektor

****

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 53


Zobacz profil
« Odpowiedz #52 : 18 Lutego 2008, 11:35:11 »
Shivaz słusznie zauważył, że nie da się zamienić Rycerzy w Gryfy. Ja zupełnie o tym zapomniałem, bo też nieczęsto gram Przystanią.  ;)


IP: Zapisane
shivaz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 24

Zobacz profil
« Odpowiedz #53 : 18 Lutego 2008, 13:17:29 »
Nie no fajnie jest  ;Dze na 1szej stronie jest opis jak gosc gra irwanna, z tym tylko ze dostanie dowodzenia w lochu to jak trafic 6 w totka :Da z tego co probowalem to najskuteczniejsza metoda poskladania kogos grajac na jednym kompie to logistyka ze swift mindem, bohater z talentami na warriora i talent magiczny z counterspellem(oczywiscie w tych zamkach w ktorych jest duza szansa  ze sie go dostanie) i wtedy przeciwnik moze miec co mu sie tylko podoba i tak nic nie wcisnie, narazie nic mi innego nie przychodzi do glowy grajac  lochem.A co do grania necropolia to tam chyba wszyscy bohaterowie sa dobrzy a na magow najlepszy jest chyba zoltan -wyzymacz czarow szczegolnie na magow


IP: Zapisane
Johny_Szalony

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 524


ADHD

Zobacz profil
« Odpowiedz #54 : 19 Lutego 2008, 09:26:33 »
Tak po prawdzie to nigdy nie grałem takimi armiami żeby mieć 200 Hydr, 10000 Zombie- to dla mnie kosmiczne liczby. Nie dopuszczam do tego, góra 5-ty miesiąc i po grze. Na takie gigant armie to rzeczywiście magia destrukcji sie raczej nie nada, lepiej się wtedy skupić na wspomagaczach dla jednostek (grupowe przyspieszenie, grupowa prawa moc etc.). Na jednostki przeciwnika o największej inicjatywie warto rzucić "Szał"- niech nawalają swoich ;). Ale dziwne dla mnie jest to, ze niby armia Lochu ma być słaba i nie zbalansowana wobec innych zamków przy takich tytanicznych liczbach woja po obu stronach... Jednostki Lochu są mocne (Furie z rekordową inicjatywą, Czarne Smoki, a z resztą nie ma słabego punktu...)

A i co do tego że patrzyłeś jak 40 Smoków zabija 70 Gargulców (chyba że tych drugich było powyżej 3000)to widzi mi się że to nie tylko artefakty ale i ogólnie musiał mieć Twój Kolu lepsze statystyki u bohatera (atak obrona etc.) Czarne Smoki są przecież odporne na zaklęcia, więc "Osłabienie" czy "Cierpienie" sie ich zwyczajnie nie ima ;) Jako że atak to drugorzędny parametr u Czarnoksiężników, powinieneś kosić z dużo lepszym skutkiem- zwłaszcza Smokami



« Ostatnia zmiana: 19 Lutego 2008, 09:43:23 wysłane przez Johny_Szalony » IP: Zapisane
Wróciłem właśnie z tej acid cave (…) Ogólnie legowisko trolli i zbiegów z zakładu gnieźnieńskiego. Polecam omijać. - Luk
Przy sprawdzaniu niektórych artów dostałbym krwotoku – Dabu
wyzywają i każą se lody robić...  polecam iść do sklepu po Algidę..   - Laxx
-Dabu: Darciuchy. xP Phi, gardzę metalem. x)
-Luk **A zjadł Ci ktoś kiedyś kota?**
Nikt nie powiedział, że jesteśmy kompetentni;p- Martin
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #55 : 19 Lutego 2008, 09:33:59 »
Widzę, że nie jestem sam. Jakoś najlepiej doszedłem prawie do 50 entów ;)

A tak na marginesie, to ja też gram z kolegą i nigdy nie mamy dość czasu, żeby mapę skończyć, a wy gracie na large i dochodzicie do 30 czy 25 leveli. Gratulacje dla samozaparcia ;)


IP: Zapisane

Dr Wiktor Wektor

****

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 53


Zobacz profil
« Odpowiedz #56 : 19 Lutego 2008, 12:03:05 »
25 level - ok, 30 level - w grze multiplayer raczej nieosiągalny.

Wystarczy spojrzeć na rozrzut punktów doświadczenia wymaganych dla levelu 25 a 30:

Level 25 - 200 933 xp
Level 30 - 785 826 xp

Cytuj
z tym tylko ze dostanie dowodzenia w lochu to jak trafic 6 w totka

Zawsze można wybrać bohatera startowego Kythre.


IP: Zapisane
Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #57 : 19 Lutego 2008, 12:57:32 »
Kythra jest żałosna, prymitywna i w ogóle do niczego się nie nadaje. Umiejętność, którą dysponuje całkiem się przydaje, ale bonusy do Minotaurów to czysty absurd! : P Cóż z tego, że ma te podrasowania do nich, skoro zanim toto dojdzie,  to walka już skończona? :P


« Ostatnia zmiana: 19 Lutego 2008, 13:02:41 wysłane przez Melman » IP: Zapisane
REborN

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42


Zobacz profil
« Odpowiedz #58 : 19 Lutego 2008, 13:07:06 »
U Kythry nie chodzi o specjalizację, która jest bądź co bądź kiepska tylko o to, że zaczyna z dowodzeniem. A od dowodzenia bardzo któtka droga do empathy;]. Poza tym zaczyna z ice boltem...


IP: Zapisane
Jak coś wymyślę to wstawię:)
Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #59 : 19 Lutego 2008, 13:14:23 »
Faktycznie lepiej tracić tę porządną specjalizację na rzecz kilku umiejętności, które i tak jest JAKAŚ SZANSA (xD) zdobyć innym herosem? ; ) Ja bym polemizował...


IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 22    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.079 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry