Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4 ... 9    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Szczęśliwe Sylvan (Czytany 49375 razy)
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« : 05 Sierpnia 2008, 13:03:15 »
Cytuj
Sylvan to bardzo silny zamek, ze względu na jednostki, bohaterowie do kitu
Bohaterowie do kitu :co:
Ile razy grałeś tym zamkiem?


IP: Zapisane

otton

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 05 Sierpnia 2008, 15:10:00 »
Ile razy grałeś tym zamkiem?
Niezbyt dużo tego było. bo nie lubię tego zamku, ale z pięć razy napewno. Jak wiadomo, pierwsze wrażenie jest najważniejsze.  ^_^ Nie powiesz mi chyba, że słabi w czarowaniu Łowcy są lepsi od, chociażby Czarnoksiężników, których łatwo można wyszkolić na dobrych czarnych magów. I na dodatek najgorsza zdolność rasowa (nawet czarodzieji jest lepsza), gdyby nie wyjątkowo silne jednostki to zagrałym tym zamkiem nie 5 razy, a raz.  >:(
Oczywiście mogę się mylić, bo nie jestem takim specjalistom jak ty w dziedzinie Sylvanu i wszelkie poprawki z twojej (jak i innych sylvanolubów) strony są mile widziane.  ;)


IP: Zapisane
"Mamy megapandę mówiącą w języku, tatarskich krzeseł,, koalę mówiącą w języku australijskich stołów, co teraz?! Piesek preriowy mówiący w języku rumuńskich żyrandoli?!"

"Asha uses all!"
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 05 Sierpnia 2008, 15:11:43 »
Widać kolega chyba nie grał tym zamkiem i nie wie ja można wyszkolić bohaterów więc mu polecam wejść na stronę główną Tawerny i zobaczyć jak można rozwinąć bohaterów  Sylwanu.

Przepraszam za offtop :(




IP: Zapisane
otton

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 05 Sierpnia 2008, 15:30:49 »
Widać kolega chyba nie grał tym zamkiem i nie wie ja można wyszkolić bohaterów więc mu polecam wejść na stronę główną Tawerny i zobaczyć jak można rozwinąć bohaterów  Sylwanu.
Widziałem poradnik i nie wydaje mi się, żeby Anwen(?) to był najlepszy wybór (jego specjalność polega na wykorzystaniu i tak dennej zdolności rasowej). Osobiście skłaniałbym się raczej ku Wyngaalowi lub Ossirowi (szczególnie jeśli zależy na dobrym początku).  :)
Podobnie bezsensowny rozkład atrybutów posiadają Władcy Demonów (nimi także nie lubię grać), którzy jako pierwszorzędny wybierają atak, a drugorzędny wiedzę. Wiedzę jako atrybut drugorzędny u elfów mogę jeszcze zrozumieć (ok - dali ją żeby zachować sens fabularny, elfy, wiadomo starożytna, mądra rasa...), ale u demonów?  :huh: Obie rasy nadrabiają jednostkami te niedociągnięcia (bardziej elfy), jednak ja polegam raczej na bohaterze, a nie jednostkach.
Ja również przepraszam za OT i proponuję, żeby przerwać tę nie mającą żadnego powiązania z tematem dyskusję.  ;)


IP: Zapisane
"Mamy megapandę mówiącą w języku, tatarskich krzeseł,, koalę mówiącą w języku australijskich stołów, co teraz?! Piesek preriowy mówiący w języku rumuńskich żyrandoli?!"

"Asha uses all!"
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 05 Sierpnia 2008, 21:40:07 »
Cytuj
Niezbyt dużo tego było. bo nie lubię tego zamku, ale z pięć razy napewno. Jak wiadomo, pierwsze wrażenie jest najważniejsze.  ^_^ Nie powiesz mi chyba, że słabi w czarowaniu Łowcy są lepsi od, chociażby Czarnoksiężników, których łatwo można wyszkolić na dobrych czarnych magów. I na dodatek najgorsza zdolność rasowa (nawet czarodzieji jest lepsza), gdyby nie wyjątkowo silne jednostki to zagrałym tym zamkiem nie 5 razy, a raz.  >:(
Oczywiście mogę się mylić, bo nie jestem takim specjalistom jak ty w dziedzinie Sylvanu i wszelkie poprawki z twojej (jak i innych sylvanolubów) strony są mile widziane.  ;)

Po pierwsze - dziękuję, ale nie wiem czy taki ze mnie znowu specjalista :) tu i tam grałem Sylvkami, ale bez przesady. A po drugie do rzeczy.
Nie powiem Ci, że Łowca jest lepszy od Czarnoksiężnika, bo Loch opiera siłę na herosie, a nie na jednostkach i gdyby heros był słaby, to zamek by ssał a nie grał. Wybierasz szczęście, dowodzenie, atak czy magię światła. I czemu niby Łowca jest słaby? Co do zdolności rasowej, to jest to jedna z lepszych, a nie ze słabszych. Idealnie wpisuje się w zamek pomnażając obrażenia. Nie to co twórca artefaktów, który jest beznadziejną zdolnością. Drogie artefakty przeważnie można zrobić zbyt późno, żeby były w stanie coś zmienić.


« Ostatnia zmiana: 05 Sierpnia 2008, 21:46:06 wysłane przez Mohikanin » IP: Zapisane

otton

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 07 Sierpnia 2008, 10:02:43 »
Nie powiem Ci, że Łowca jest lepszy od Czarnoksiężnika, bo Loch opiera siłę na herosie, a nie na jednostkach i gdyby heros był słaby, to zamek by ssał a nie grał.

Właśnie o to mi chodziło - wolę zamki, które opierają siłę na herosach, a nie potworach, które są bardziej ulotne. Poza tym straszną frajdę sprawia mi wykończenie przeciwnika z armią o wiele większą od mojej. Oczywiście grając Sylwanem jest to także możliwe, lecz różnica armii, jest w tym przypadku mniejsza...  :)
Co do rzemieślnika... Już w pierwszej połowie gry ma się dość surowców, by stworzyć proste amulety zdrowia (+4) dla Gremlinów, Gargulców i Magów, ewentualnie Golemów. A Gremliny mające 10HP wymiatają bardziej od Mściciela, takie jest moje zdanie.  :rolleyes:


IP: Zapisane
"Mamy megapandę mówiącą w języku, tatarskich krzeseł,, koalę mówiącą w języku australijskich stołów, co teraz?! Piesek preriowy mówiący w języku rumuńskich żyrandoli?!"

"Asha uses all!"
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 07 Sierpnia 2008, 15:12:32 »
Wiesz opieranie siły na herosach jest ryzykowne. Jeśli gra trwa długo, to siły jednostek przeważają nad siłą herosa. No i jest też możliwość, że przeciwnik będzie miał dużą odporność na magię i troszkę wtedy się psuje cały plan.

A co do tworzenia artefaktów, to nie wciskaj kitu. W pierwszej połowie gry? Napisz ile kosztuje taki artefakt +4 do hp, żebym wiedział ile trwa połowa Twojej rozgrywki.


IP: Zapisane

Kwarc

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 152


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 09 Sierpnia 2008, 21:00:10 »
Nie gram za często Sylwanem, wolę Akademię i muszę stwierdzić, że mówienie, że Rzemieślnik Czarodzieja jest lepszy to wciskanie kitu.
Stworzenie prostego amuletu dodającego Gremlinom kilka PŻ kosztuje tyle, że te surowce lepiej, by było zainwestować w inne jednostki.
By dodać 4 PŻ trzeba mieć 15 pkt. Wiedzy! Nie wiem, czy uda ci się przez pół rozgrywki, a nawet całą, tyle uzbierać, ale jedno wiem jeśli będzie miał takiego Bohatera to te artefakty to będzie nędzny dodatek.


IP: Zapisane
otton

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 11 Sierpnia 2008, 13:25:12 »
By dodać 4 PŻ trzeba mieć 15 pkt. Wiedzy!
Naprawdę? Nie wiedziałem, dzięki.  ;) Nawet czasami się zastanawiałem dlaczego jest tak, że czasami na bazowym Rzemieślniku udaje mi się tworzyć artefakty +1 do HP, a innym razem (także przy bazowym) +6 do HP. Nie zmienia to faktu, że tworzyłem tak potężne artefakty już po wykończeniu pierwszego przeciwnika (pomocne są eksperckie oświecenie i wisior mistrzostwa, który wykorzystuję do tworzenia artefaktów, a następnie sprzedaję za 10000).
mówienie, że Rzemieślnik Czarodzieja jest lepszy to wciskanie kitu.
Nie wydaje mi się. Po prostu mówię co wolę, nic nie wciskam, to tak jakbym powiedział Ci, że pomidorowa to lepsza zupa niż rosół, a ty byś powiedział, że Ci wciskam kit. Wy także próbujecie mnie przekonać do Mściciela, a ja nie odbieram tego jako "wciskanie kitu", tylko - być może pomocne - rady, które doceniam i dzięki nim może przekonam się do Sylvanu przy najbliższej okazji gry w HoMM.  :)
Wracając do Rzemieślnika - nie mówię, że jest to najlepsza zdolność, czy chociaż dobra zdolność - jest do kitu, wiem, ale moim zdaniem jest lepsza od Mściciela z kilku powodów:
-miniartefakty można tworzyć, a następnie niszczyć odzyskując surowce włożone w budowę
-jest ciekawsza od Mściciela (bardziej oddaje charakter rasy)
-efekt jest stanowczo bardziej powalający niż dodatkowe obrażenia  :-\
-grając Sylvanem, co każdą dużą walkę należy się wracać do miasta i wybierać nowych wrogów, co jest czasochłonne i nużące  :P
Ale ze względu na duży koszt artefaktów (szczególnie na poziomie heroic), jestem skłonny powiedzieć (po głębszym przemyśleniu za i przeciw), że w klasyfikacji zdolności od najlepszej do najgorszej, zajmują ex aequo ostatnie miejsce.  :D


IP: Zapisane
"Mamy megapandę mówiącą w języku, tatarskich krzeseł,, koalę mówiącą w języku australijskich stołów, co teraz?! Piesek preriowy mówiący w języku rumuńskich żyrandoli?!"

"Asha uses all!"
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 426


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 11 Sierpnia 2008, 13:35:54 »
A wg mnie Sylvan nie jest takie złe. Elfy strzelają 2 razy a jak mamy do tego szczęście na wysokim poziomie to niejednej potężnej armii możemy dupsko sparć ^_^ ;) w dodatku druidzi to moja ulubiona jednostka z tego zamku.


IP: Zapisane
otton

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 11 Sierpnia 2008, 16:02:04 »
A wg mnie Sylvan nie jest takie złe. Elfy strzelają 2 razy a jak mamy do tego szczęście na wysokim poziomie to niejednej potężnej armii możemy dupsko sparć ^_^ ;) w dodatku druidzi to moja ulubiona jednostka z tego zamku.
Tak, ja też uważam, że Sylvan ogólnie nie jest zły, ma świetne jednostki, cociaż ja bardziej lubię Łowczych niż Druidów. Na początku mojej przygody z HoMM często grałem Sylvanem i nawet całkiem nieźle mi szło  ^_^, jednak później doszedłem do wniosku, że wolę Nekropolię, Loch i Akademię.  ;)


IP: Zapisane
"Mamy megapandę mówiącą w języku, tatarskich krzeseł,, koalę mówiącą w języku australijskich stołów, co teraz?! Piesek preriowy mówiący w języku rumuńskich żyrandoli?!"

"Asha uses all!"
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 11 Sierpnia 2008, 16:54:29 »
Mówiąc krótko stawiarz na magię zamiast siły ofensywnej jaką jest Sylwan moim zdaniem siła ofensywna jest lepsza od magii na którą można się uodpornić.


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 11 Sierpnia 2008, 20:46:13 »
wystarczy inwestować dużo w obronę i ataki też dużo nie zabiorą


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Kwarc

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 152


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 12 Sierpnia 2008, 23:31:52 »
Na AoH jest tabela jaka wiedza co daje u Rzemieślnika. Jak dla mnie lepiej zainwestować surowce w budynki/jednostki, a później Boharer da nam więcej niż te miniartefakty...


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 13 Sierpnia 2008, 14:55:47 »
Tu masz rację nie sensu ładować cennych surowców w artefakty lepiej rozwinąć zamek na fulla a dopiero potem kombinować a powracając do tematu to Sylwan jest chyba najlepszym zamkiem posiadającym jednostki strzelające oraz walczące w zwarciu i wykorzystujące na maksa Szczęście.


IP: Zapisane
Strony: [1] 2 3 4 ... 9    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.092 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry