Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes/Disciples?-Mod (Czytany 33828 razy)
Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #45 : 16 Października 2010, 17:49:53 »
Czyli mówisz, że kuzyn zna się na modowaniu tak? w takim razie jak się nie załapałem na SoA to może tu będę mógł opisy robić jeżeli to wypali. Najlepiej dopiero jak pierwszą jednostkę skończycie.


IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #46 : 16 Października 2010, 17:53:02 »
No cóż mój kuzyn jest cpecem i troche pomógł dzisiaj z menelagiem na gg popisze i wszystko mi wyjaśni a tytana mam prawie zrobionego narazie to tylko kolory ale wiesz a psycholu możesz robić opisy jednostek tutaj ale nie do tych w ankiecie.


IP: Zapisane
Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #47 : 16 Października 2010, 17:56:39 »
oczywiście każde opisy mogę robić szczególnie lotr Heroes itp. tylko czy chcesz??


IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #48 : 16 Października 2010, 18:07:38 »
No koniecznie nawet musisz swoje opisy a moje(niektóre) już mam zrobione oto one
Tytan

   Te dumne giganty Imperium są krewnymi olbrzymów ale nie lubią gdy się im to mówi.
I lepiej go nie drażnić bo te powolne olbrzymy są zabójcze w boju.Ile kroć wpadnie
w szał tylekoć można się go bać.

Elementalista

   Ci magowie którzy poświęcili czas na naukę magii przywołania zostaną elementalistami.
Wyglądają na zwykłych nie groźnych starców lecz gdy są w zagrożeniu są w stanie wezwać
Zywiołaki które będą ich chronić.

Wampir
   
   Wiele nekromantów starało się być nieśmiertelnymi ale tylko niektórym się udało zos-
tać wampirami.Są silniejsi i nieśmiertelni ale muszą wypijać krew ale to nie probem na
polu bitwy.

Łucznik
   
   Ci młodzi wieśniacy z ubogich rodzin dużo czasu spędzali na łowach.Teraz wstępując do wojska
mogą zaprezętować swoje zdolności łucznicze w boju.
 
Lodowy Olbrzym
   
   Te giganty żyjące niedaleko mroźnych jezior mągą zabić nie jednego wroga swoim toporem bądź
pociskami z magicznego lodu.Nie wielu wie skąd te giganty się biorą ale najprawdopodobniej niektóre
olbrzymy idą do kapliczki Wotana by ten dał im moc lodu.

Zombie
   
   Te wskrzeszone bez duszy bestie są w stanie zrobić wszystko co ich pan im każe.Sam ich wygląd budzi
lęk u przeciwnika a w boju może zabić tyle stworzeń nie zwracając uwagi na to że wróg go zabije bo jak
powiedział im ich pan on ich wskrzesi ponownie.

I cho popiszemy zaraz na gg.


IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #49 : 16 Października 2010, 18:27:07 »
W demonach nie pasi mi ten gog. Co do jednostek, to radziłbym giganta najpierw.


IP: Zapisane
Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #50 : 16 Października 2010, 18:59:42 »
WMS trochę dużo błędów literowch, logicznych i interpunkcyjnych, ale tego nie będę się czepiać. Dużo powtórzeń -pomogę ci to przerobić wyślę ci na PW dzisiaj albo jutro. jeszcze jedno nie łącz czasów- ja dopiero teraz się do tego szkoliłem.

Edit: PORAWKI

   Giganci imperium to dalecy krewni olbrzymów. Mimo pokrewieństwa między nimi, nie chcą mieć ze sobą nic wspólnego. Mędrcy powiadają, że lepiej nie wchodzić im w drogę, gdyż może się to źle skończyć. Są bardzo powolne, ale za to śmiertelnie zabójcze w boju. Gdy wpadną w szał wtedy nic nie jest w stanie ich powstrzymać.



Elementalista

   Niektórzy magowie, którzy całe swe życie pragną poświęcić nauce magii przywołania zostają Elementalistami. Wyglądem przypominają nie groźnych starców lecz, gdy w powietrzu wisi nutka niebezpieczeństwa stają się twardzi i bezlitośni. Podczas starć potrafią wykorzystać całą swą moc aby przywołać potężne żywiołaki.

 Wampir

  Przez wiele wieków Nekromanci za pomocą swej plugawej magii starali się dążyć do nieśmiertelności. Wielu z nich przechodząc transformację stało się nieśmiertelnymi sługami mroku Wampirami. Ceną za ich wieczne życie stała się krew śmiertelników. Z czasem aby przetrwać stali rządnymi krwi bestiami. Zawsze atakują w nocy, gdyż ich ciało nie znosi promieni słonecznych, lecz gdy trzeba potrafią się poświęcić. W mroku, zaatakowane ofiary nie mają żadnych szans.

 Łucznik

   Pochodzący z różnych zakątków świata mieszczanie i wieśniacy tworzą trzon armii Imperium. Ich główną bronią są długie łuki, z których do końca nie nauczyli się jeszcze korzystać. Przez co od razu trafiają do szkół i akademii wojennych ucząc się sztuki łucznictwa. Znając podstawy łowieckie są znakomitymi skrytymi łowcami. Na otwartym terenie nie radzą sobie zbyt dobrze.
 



« Ostatnia zmiana: 16 Października 2010, 22:41:44 wysłane przez Psychol55 » IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #51 : 16 Października 2010, 19:12:33 »
Ok dzięki psycholu za pomoc a goga chyba zamienię na Rogatego Demona. Dzięki że się angaażujecie zaczynam robić projekty ale narazie to tylko kolory zmieniam mam już kolory u Tytana i robię Lodowego Olbrzyma.Psycholu jeśli nie pamiętasz nazw to wejdź na google i wpisz disciples 2 i bierz to pierwsze wejdź w bunt elfów i jednostki no i masz. I nie wiesz jak twoja pomoc przy modzie jest potrzebna.I mam pytanko uczyłeś się robic mody bo by twoja pomoc się przydała też przy modowaniu.(u mutatora heroes 5 nie wejdzie i wiesz on raczej może pomysły narazie podsuwać).


« Ostatnia zmiana: 17 Października 2010, 09:06:44 wysłane przez WMSwojownik » IP: Zapisane
Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #52 : 17 Października 2010, 11:18:10 »
Nie uczyłem się modów robić i raczej nie będę, gdyż mi to nie idzie. Po drugie zrób spis wszystkich zamków wraz z jednostkami Imperium ,Klany itp. żebym wiedział do czego robić. Jak zrobisz spis to powiem ci co wymienić lub pozmieniać nazwy. I jeszcze jedno zrób tą pierwszą jednostkę w miarę szybko żeby to już było poważniejsze.


IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #53 : 17 Października 2010, 12:46:12 »
ok psycholu dam tu spis a jednostkę dam najpóźniej w czwartek bo nauka i muszę menelaga na gg złapać by wyjaśnił mi co dalej bo mam tylko kolory w teksturach zmienione.

1.Imperium:
1lvl.Łucznik-Strzelec-Zwiadowca Imperium
2lvl.Giermek-Rycerz-Żołnierz
3lvl.Łowca Czarownic-Inkwizytor-Wysłannik Kościoła
4lvl.Mag-Czarodziej-Elementalista
5lvl.Konny Rycerz-Paladyn-Zakonnik
6lvl.Tytan-Starożytny-Gigant
7lvl.Anioł-ArchAnioł-Myzrael

2.Górskie Klany:
1lvl.Krasnolud-Wojownik-Obrońca
2lvl.Miotacz-Oszczepnik-Strażnik Kuźni
3lvl.Nowicjusz-Alchemik-Wnykarz
4lvl.Góral-Pustelnik-Niedźwiedzi Strażnik
5lvl.Weteran-Gwardzista-Czcigodny Wojownik
6lvl.Rok-Wielki Orzeł-Ptak Wotana
7lvl.Górski Olbrzym-Lodowy Olbrzym-Starszy

3.Hordy Nieumarłych:
1lvl.Ożywiony-Zombie-Nieumarły
2lvl.Szkielet-Kościany Wojownik-Kościej
3lvl.Duch-Widmo-Upiór
4lvl.Wilkołak-Upiorny Wilkołak-Wargołak
5lvl.Lisz-ArcyLisz-Śmierć
6lvl.Wampir-ArcyWampir-Nosferatu
7lvl.Wiwerna-Smoczy Lisz-Kościany Żmij

4.Legiony Potępionych:
1lvl.Chochlik-Demon-Chowaniec
2lvl.Gargulec-Onyksowy Gargulec-Kamienna Bestia
3lvl.Kultysta-Demonolog-Wiedźmiarz
4lvl.Sukub-Inkub-Wiedźma Ognia
5lvl.Opętany-Berserker-AntyPaladyn
6lvl.Moloch-Bies-Diabeł
7lvl.Tiamach-Włodarz-ZgłębiCzart

5.Elfie Przymierze:
1lvl.Zwiadowca-Łowczy-Żądło
2lvl.Leśny Elf-Elficki Wojownik-Szermierz
3lvl.Centaur-Szarżujący Centaur-Dziki Centaur
4lvl.Zbójca-Grabieżca-Sokół
5lvl.Przewodnik-Archnot-Druid
6lvl.Gryf-Władca Przestworzy-Opancerzony Gryf
7lvl.Ent-Zieleniec-Obrońca Lasu

To są podstawowe zamki a nad resztą pomyślimy później.


« Ostatnia zmiana: 18 Października 2010, 17:58:12 wysłane przez WMSwojownik » IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #54 : 17 Października 2010, 12:51:08 »
Na pewno nie antypaladyn na 1 poziomie! Paladyn na 5 a anty na 1? TO nie ma sensu! Zastanów się jeszcze nad tym, a nie syp od tak pomysłami z rękawa (mówiłem już).


IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #55 : 17 Października 2010, 12:55:06 »
Ja dałem taką wstępną wersję dajcie komentarze co naprawić a to z antypaladynem zamienię z sukubem a inkuba jeszcze z kultystą na 100%.Jeszcze jakieś komentarze.


« Ostatnia zmiana: 17 Października 2010, 13:09:40 wysłane przez WMSwojownik » IP: Zapisane
Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #56 : 17 Października 2010, 15:55:01 »

Górskie Klany:

3lvl.Uczeń-Alchemik-Zielarz

Popraw alchema na Wnykarza ( taki od runów młotek)
bo to w końcu krasnoludy nie pasuję zielarz.
I uczeń czego?

Hordy nieumarłych:

2lvl.Szkielet-Kościany Wojownik-Kościej

Popraw kościeja. i Ogólnie ten lvl bo to mają być strzelcy. np: Uzurpator

4lvl.Wilkołak-Upiorny Wilkołak-Wargołak- hmm wargołak wytłumacz co to jest ok?

5lvl.Lisz-ArcyLisz-LiszaKrólowa

Licz- Arcylicz- Władca Liczów lub Plugawy Władca

Legion potenpionych :

5lvl.Opętany-Berserker-AntyPaladyn

Anty paladyn popraw na np: Wiarołomca

7lvl. ZgłębiCzart - zmień na np: Strażnik Piekieł

Elfy:

1lvl pododawaj opisy np: elf leśny

2lvl.Zwiadowca-Łowczy-Żądło zmień np:Stróż puszczy- Skryty Łowca-Żądło

6lvl.Gryf-Władca Przestworzy-Opancerzony Gryf zmień na: Gryf- Jeździec gryfa- Władca przestworzy

zobacz może coś zmienić i skończ pierwszą jednostkę aby dział przenieśli. Napisz do nich jak skończysz i wstępnie jak się nic nie zmieni po moich lub innych zmianach zacznę robić wszystkie opisy.




IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #57 : 17 Października 2010, 16:05:34 »
No cóż jeździec gryfa nie za bardo bo gryfy to takie szanowne przez elfy w disciples stworzenia i wiesz.Anty palydyn to się zobaczy.Duchy są strzelcami postaram się użyć animacji jak kontratakują (to wtedy wysuwają ręce do przodu postaram im dać wtedy zmodowaną starożytną strzałę).A Wargołak jest wilkołak od wilka i wargołak od warga.

Wiadomość doklejona: 17 Października 2010, 16:43:52
No i psycholu czemu nie odpowiadasz na moje wiadomości?


« Ostatnia zmiana: 17 Października 2010, 16:43:52 wysłane przez WMSwojownik » IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #58 : 17 Października 2010, 17:30:50 »
Co do antypaladyna, to pasuje, taki był w disciplu, to niechaj i tu będzie.


IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #59 : 17 Października 2010, 17:48:11 »
Wiesz Andre też tak myślę.


IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.093 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry