Mnie bardzo denerwuje i irytuje jedna rzecz - chodzi o obrażenia zadawane przez jednostki. Są one śmiesznie małe przez co bitwa wydłuża się w nieskończoność... Aż się grać nie chce kiedy się patrzy jak w żółwim tempie wykańczają sie oddziały. Mam nadzieje, że poprawią to bo jak narazie to jest tragedia jeśli chodzi o bitwy.
Jedna z lepszych zmian na tle poprzedników - bitwy mają być długie i wyczerpujące (Oczywiście dla jednostek, jak gracza męczą bitwy to coś jest nie tak. Mi się je bardzo przyjemnie toczy, i myślę iż każdemu kto na prawdę lubi Heroes'ów - również. W końcu to jeden z ważniejszych aspektów gry...) Poza tym w ostatniej części taktyka Nekropolii, czyli "Powolnego wykańczania" nie działała, bo podbiegli mi do wojska orkowie i traciłem cały oddział po dwóch turach - i graj tu na czas. Dłuższe bitwy to bardzo porządna i pożądana przeze mnie zmiana.
Ok ale bez przesady. Mogliby zwiększyć atak tym jednostkom. Nawet na filmikach było że cyklop nie potrafi zabić strzałem jednego duszka wodnego co jest dla mnie śmieszne. Jednostki fajnie wyglądają, animacja ataku jest bardzo ładna i kiedy spodziewasz sie wielkich obrażeń to tu nagle rozczarowanie. Takie jest moje zdanie.