Dzisiaj premiera, więc czas zacząć wątki kampanii. Zacznijmy od prologu, czyli misji "Zguba Gryfów" i "Wola Cesarza" (grę dostanę dopiero jutro, wiec nie znam polskich nazw).
"Zguba Gryfów" pełni rolę samouczka i wprowadza nas do fabuły. Jest zupełnie
nieobowiązkowa do przejścia, ale moim zdaniem warto, ponieważ:
- Dostajemy pierwszą broń dynastyczną - Ostrze Gryfów (przyda się w kolejnej misji).
- Dzięki niej Sławoj awansuje o kilka poziomów, co również pomoże nam w przejściu kolejnej misji (tym razem obowiązkowej) prologu.
- Dla artefaktów (nie będę już pisał, dlaczego ).
Makamenty pierwszej misji prologu:
- Sławoj może być jedynie bohaterem mocy, czyli rycerzem (wybór specjalizacji moc-magia nie będzie ograniczony w "normalnej" kampanii).
- Sławoj może zdobywać umiejętności z kategorii "Okrzyki bojowe" - pełny wybór będzie dostępny w następnej misji.
- Bardzo mizerne możliwości rozwoju miasta - możliwość wybudowania jedynie budynku dla gwardzistów.
Mimo to, pierwsza misja prologu jest warta zachodu. A co
wy o niej sądzicie?