Otóż nie da się - żadna spacja nie działa... Być może dlatego że gram w trybie normalnym i w wersji 3.1...
No niestety - musisz grać od nowa kampanię "Cześć Ojcom". Kujin w tej misji musi być bardzo dobrze wyekspiona.
Jednak mam parę porad co do ekspienia:
Zaczynasz kampanię grając Kujin od drugiej misji. W całej kampanii pamiętaj, że jak znajdujesz skrzynki ze skarbami - zawsze zamieniaj je na złoto i czyść mapy do czystka. W drugiej misji powinieneś wykspić Kujin do maksymalnego poziomu już po podbiciu wyspy. Przeczekaj ataki lazurowego do 4.-5. miesiąca - wyeksp sobie też drugiego bohatera (najlepiej Telseka, ponieważ ma on bonus do Wojowników, którzy u niego są bardzo mocni (szczególnie Podżegacze)). Następnie podziel sobie armię na dwie cześci - Kujin niech weźmie trochę większą część, ale nie za dużo, żeby obrona mogła się utrzymać. Następnie wsiądź w okręt i popłyń na wyspę z latarnią morską - tam są smoki i bardzo ciekawe artefakty za nimi! Potem popłyń na piratów i zdobądź następne miasto na północnym wschodzie.
Myślę, że ta misja była najbardziej problematyczna dla Cb. Jeśli chodzi o sklle to:
-> NIGDY, ale to przenigdy nie bierz szczęścia, czy dowodzenia - te skille są słabiutkie w kampanii (przed finałowymi bitwami, jeśli nie czujesz się pewnie to odwiedzasz budynki, które jednorazowo podwyższają morale/szczęście/wytrzymałość do następnej bitwy - to rekompensuje te umiejki a daje wolne sloty na inne!)
-> Machiny wojenne - myślę, że ta umiejętność również nie przydaje się w kampanii. Jednakże z góry nie twierdze, że to jest jakaś kiepska umiejka - nie, ale mam co do niej złe doświadczenia.
-> Atak + Obrona + Oświecenie - to są skille MUST HAVE w kampanii. Atak zwiększa obrażenia zadawane przez twoje jednostki o 5-15% co przy ostatniej bitwie mało nie znaczy! Obrona zmniejsza otrzymywane obrażenia o 10-30% - co też mało nie jest. Oświecenie dodaje do wszystkich statystyk co 4-2 poziomy (+1 do losowej - przy 28 poziomie to +14 - zawsze coś).
-> Krzyk w przypadku Orków nie wychodzi źle. Zwiększa on częstotliwość pojawiania się w kolejce Kujin od 10% do 30% za każdym użyciem jakiegoś Krzyku, a skille które są pod nim jak już pisałem u Gotaia:
-> Ekspercki Krzyk (KONIECZNOŚĆ U GOTAIA!) - Głos Szału + Trening Głosu + Potężny Głos
Te skille są potężne zarówno u niej.
-> Masz jednak jeszcze jeden dodatkowy slot - tutaj polecam pójść w przeciwieństwie do Gotaia w "Roztrzaskanie Mroku" - jak zapewne zauważyłeś - rywal w ostatniej misji ma niemal (jeśli nie wszystkie) czary magii mroku - bardzo osłabia Kujin. Dlatego też to roztrzaskanie nie jest głupim pomysłem, a Powstrzymanie Mroku obniża inicjatywę wrogiego bohatera o 25%, przez co Kujin może więcej zdziałać od rywala w bitwie!
-> Pamiętaj o odwiedzaniu każdego - nawet najsilniej bronionego budynku zwiększającego statystyki, czyli: Areny, Obozy Najemników, Wieże Marletto, Wieże Magów (zwiększające Moc i wiedzę), Biblioteki Oświecenia. Te budynki są na miarę złota.
-> W każdej kampanii czyść mapę do końca - zobaczysz w ostatniej bitwie jak to procentuje!
Jeśli dostosujesz się do tych rad powinieneś z łatwością dać sobie radę z rywalami. Podpowiem tylko tyle, że w tej bitwie moje jednostki tak dobrze wytrzymywały ataki, że każda z nich miała po +4k punktów szału pod koniec bitwy co jest przyczyną świetnie dobranych skillów pod obronę (Kujin jeśli się nie mylę miała 35 obrony u mnie i miała świetnie dobrane skille pod defa - chyba takie same jak miał Gotai).
W poradniku "tawernowym" do tej misji stoi, że można spacją cos_zatrzymać, przekazać wojska, że niby Gotai ma 900 cyklopów etc. Otóż nie da się - żadna spacja nie działa... Być może dlatego że gram w trybie normalnym i w wersji 3.1...
Tia... To jest Easter Egg z wersji 3.0. W wersji 3.1. poprawiono go, żeby kampania nie była tak banalnie prosta.
Ja osobiście nawet jak miałem wersję 3.0. to nie korzystałem z tych cyklopów, chociaż już wiedziałem o tej możliwości. Mimo wszystko problemów z tą misją nie miałem.