Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 10 11 12 [13] 14 15 16 ... 109    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes VII - Aktualności - Dyskusja (Czytany 432125 razy)
ryu15

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 7


Wrużek

Zobacz profil
« Odpowiedz #180 : 16 Sierpnia 2014, 00:48:14 »
@Hadras Całkowicie popieram! Zabijanie Cabirów powinno być w ogóle zabronione w grze, przecież one są po prostu przesłodziaśne<333 Zamiast tego po pokonaniu każdego innego przeciwnika na ekranie walki, Cabiry powinno się ucałować i pozwolić iść w swoją stronę  :D

@Grownock kolega chyba przesadza. Graficznie, to co do tej pory widzieliśmy bezbłędnie na pierwszy rzut oka przywodzi na myśl szóstkę, ta opinia pojawia się prawie wszędzie. UI, mało widoczne surowce, ekran walki w kratkę, pasek kolejności, zbędne zbliżenia przy atakowaniu. Mniejsza, że różnica leży w szczegółach, ważne jest pierwsze wrażenie - a do tego nie trzeba być grafikiem (ani redaktorem). Chyba tylko ty chcesz na siłę z tym walczyć i widzieć tam coś zupełnie innego.


« Ostatnia zmiana: 16 Sierpnia 2014, 00:55:17 wysłane przez ryu15 » IP: Zapisane
Czasem spełniam życzenia obcych ludzi, a czasem się z nich śmieję.
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #181 : 16 Sierpnia 2014, 09:09:04 »
Nie powinno specjalnie zdziwić, że część elementów wygląda graficznie podobnie do tych z H6. Po pierwsze to wciąż demo, część elementów wciąż może się zmienić, po drugie już jakiś czas temu Ubi zaznaczyło że zacznie uprawiać graficzny recykling, bo koszta, oszczędności, i efektywniejsze niż robić wszystko od podstaw i od nowa, a tak tylko poprawki.


IP: Zapisane
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #182 : 16 Sierpnia 2014, 11:59:35 »
Graficznie, to co do tej pory widzieliśmy bezbłędnie na pierwszy rzut oka przywodzi na myśl szóstkę, ta opinia pojawia się prawie wszędzie.
Nie, ta opinia na szczęście pojawia się sporadycznie. Różnica w jakości jest duża i jak ktoś tego nie dostrzega, to przykro mi. Nie dostrzega efektów, jakości tekstur, modeli itd. Takie gadanie jest totalnie bezsensu - czy np. Wiedźmin 3 wygląda jak Wiedźmin 2 na sterydach? Jako "na sterydach" można określić każdą next genową grę (linia PS3, X360 w stosunku do PS4, XO). Tylko, czy to będzie rozsądne? Raczej nie...



IP: Zapisane
Neramir

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 315


forgotten old magic

Zobacz profil
« Odpowiedz #183 : 16 Sierpnia 2014, 12:05:16 »
Mnie wciąż zaskakuje brak miast w 3D. Wg mnie było to bardzo dobre posunięcie w H5, potem nagle tę koncepcję porzucono. Tekstury są faktycznie lepsze, wprowadzono wiele nowych efektów i motywów, ale wciąż wygląda mi to trochę biednie. Może dlatego, że demo, może dlatego, że widzę jakieś podobieństwo z H6, które nie przypadło mi do gustu pod wieloma względami.


IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #184 : 16 Sierpnia 2014, 12:06:14 »
Grafika Heroes 7 jest lepsza niż Heroes 6  :) , tylko te pola bitwy mi coś nie pasują . Pole gdy Akademia się broni jest piękne ( tak jak cabiry  ;) ) ale jakoś mało miejsca na walkę . Chociaż może się tak będzie grało lepiej ?


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #185 : 16 Sierpnia 2014, 12:39:49 »
Cytuj
Mnie wciąż zaskakuje brak miast w 3D. Wg mnie było to bardzo dobre posunięcie w H5, potem nagle tę koncepcję porzucono.

Też mnie to mocno dziwi, te wszystkie metropolie w H5 wyglądały majestatycznie.
A nawet, gdyby spowolniło to grę na takim silniku, to chociaż te rysowane mogłyby być bardziej oddalone, natomiast przedstawiać wielki zamek w morzu gąszczu domów.

Co do drugiego głosowania, to mam nadzieję, że wygra Loch.
Zwłaszcza, że historia bohatera Inferno to pewnie znowu będzie demoniczny dowódca, który wcale nim być nie chce. Ewentualnie, jeśliby główną bohaterką była Jezebeth opowiadająca o swoim ataku na Imperatorową Maeve a potem np. o swoim upadku w Sheogh, co doprowadziło ją do wstąpienia do Rady Cieni - to mogłoby być ciekawe. Ale z kolei wymagałoby dania bohatera, który już występował kilkukrotnie.
Chociaż nekromantka to też chyba Anastazja, bo ma za sobą kruka wyglądającego jak Sinodzioby.
Niemniej, wolałbym Lochy i jakiegoś nowego czarnoksiężnika.



IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
TTTr96

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 180


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #186 : 16 Sierpnia 2014, 13:22:43 »
Cytuj
Mnie wciąż zaskakuje brak miast w 3D. Wg mnie było to bardzo dobre posunięcie w H5, potem nagle tę koncepcję porzucono.

Też mnie to mocno dziwi, te wszystkie metropolie w H5 wyglądały majestatycznie.
A nawet, gdyby spowolniło to grę na takim silniku, to chociaż te rysowane mogłyby być bardziej oddalone, natomiast przedstawiać wielki zamek w morzu gąszczu domów.
(...)

Jak animowane miasta rodem z Heroesa V może spowolnić grę? Unreal Engine 3 to jeden z najlepiej zoptymalizowanych silników, takie coś to byłoby dla niego pikuś, kwestia dodatkowej chwili czekania zanim się włączy miasto, ale dla takiego czegoś byłoby warto. Epic Games umie zadbać o swój silniczek i nawet jeśli nie zawsze jest tym 'high-end' to zawsze pokazuje klasę. Naprawdę, bierzcie pod uwagę to, że strategie nigdy nie wyznaczały standardów graficznych, a zawsze są 2-3 lata za grami, na które się nakręca największy hype, a do tego Ubi podjęło najlepszą możliwą decyzję w kwestii silnika. Konstrukcje miast w piątce były dobre, jakby je lekko zmodyfikować i dodać do siódemki, to byłoby gites.
Szczerze liczę, że kolejne odsłony gier z tej serii również będą powstawały na tym silniku. Erwan Le Breton chwali UE3 za możliwość stworzenia potężnego narzędzia, które zostanie udostępnione graczom do modowania i jak najbardziej ma rację, że to ten silnik, do którego to można zrobić.


IP: Zapisane

Zapraszam na mojego bloga - GeekLog
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #187 : 16 Sierpnia 2014, 14:22:20 »
Disciple siedzi na latającym dywanie :haha:

Na środku jest Dżin i Golem lub po prostu kamień. :P
Tu Disciple w lepszej jakości:

Nie wiem jak Wy, ale ja mam mieszane uczucia co do tego dywanu - wygląda na to, że nie będzie to jednostka atakująca z dystansu, tylko
latacz.
Edit:
Tu dwa kolejny zrzuty z dzisiejszej prezentacji:



« Ostatnia zmiana: 16 Sierpnia 2014, 14:25:47 wysłane przez Hex » IP: Zapisane
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #188 : 16 Sierpnia 2014, 14:56:55 »
Nie wiem jak Wy, ale ja mam mieszane uczucia co do tego dywanu - wygląda na to, że nie będzie to jednostka atakująca z dystansu, tylko
latacz.
A czy jedno wyklucza drugie? Przecież nie musi być to "latacz", może ma po prostu taką animację i wcale nie będzie mógł się unosić wyżej, żeby przelecieć nad przeszkodą/ murami. A mag to mag, typowy 'dystansowiec'.


IP: Zapisane
amanis

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 57

Zobacz profil
« Odpowiedz #189 : 16 Sierpnia 2014, 15:13:27 »
Co do magicznego dywanu, wolałbym by UBI się inspirowało a nie kopiowała baśnie tysiąca i jednej  nocy kropka w kropkę, do tych obrazków mam jednak dystans - to tylko wersja bardzo przedwstępna.

Co do ekranów miast - chyba najbardziej pasowałoby mi takie "2,5D"
Dwuwymiar jest bardzo czytelny, ale trójwymiar ładniejszy. Z miast z HV jedynie w Sylwanie dało się odróżniać budynki, ekran Inferno to rzeczywiście był Chaos:) Niestety na razie wstępne ekrany są okropne, ponownie jak cała część VI pokłócone z perspektywa - krzywe mury, wystające bramy, dziwne kąty.

 



IP: Zapisane
HoMM5.info - Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic V, IV, III, II i I[/center]
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #190 : 16 Sierpnia 2014, 15:52:33 »
Latający dywan jak dla mnie całkiem w porządku. To są herosy ludzie, tu musi być trochę bajkowości, nie róbmy z tego na siłę poważnego dzieła.

Chyba tylko nie podoba mi się wygląd mapy bitwy w akademii, chodzi o te kafelki. Natomiast reszta map bitewnych w porządku, sporo przeszkód, nie wydają mi się te plansze za małe. Wszystko mi pasuje póki co. Grafika, jeśli nawet przypomina H6 (dziwne żeby nie) jest świetna.


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #191 : 16 Sierpnia 2014, 19:23:30 »
Dopiero udało mi się dotrzeć do do domu po wakacjach i odcięcia od internetu.

Jestem zadowolona, że niespodzianką okazały się herosy 7. Widoczna jest jednak masakryczna różnica w jakości. Głównym powodem jest dziwne ostre światło... ale jak wiadomo też i tekstury. Na razie wolę poczekać na więcej info zanim zacznę oceniać dalej.

Boli trochę wybór miast i wiadomość, że wybrane nie zostaną dodane w DLC (co nie oznacza, że dodatku nie będzie... albo już dodatek to DLC). Jak można kazać wybierać pomiędzy Elfami a krasnalami? Lepiej by było jakby dali zestawienie mrocznych i zwykłych oraz inferno i loch.

Mam nadzieję, że do premiery światło poprawią, bo ono mnie bardziej odstrasza niż gorsza jakość tekstur i modeli.


IP: Zapisane
matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #192 : 16 Sierpnia 2014, 20:48:06 »
Cytuj
Lepiej by było jakby dali zestawienie mrocznych i zwykłych oraz inferno i loch.

Loch to miasto mrocznych elfów, także tego, trochę to nie było trafne xD.
Gameplay mi się podobał, ale animacje strasznie sztywne i nienaturalne. Oczywiście wierzę, że to się zmieni do finalnej wersji i pewnie tak też będzie. Podoba mi się przystań, już wiem, że polubię tą frakcję w VII, jednostki są tam utrzymane w dosyć mrocznym klimacie. Ekran miasta jednak niezbyt pasuję do stylistyki jednostek, takie odnoszę wrażenie. No i jest pokazany z dziwnej perspektywy :P. Jak na razie widzę same dobre pomysły, zachowanie podziału jednostek z VI mi się podoba, wybieranie pomiędzy czempionem a'la IV też, bardzo cieszę się z wielu surowców, (widzę tam chyba wiele rodzai metalu :P), powrotu gildii magów i karawan, a także braku możliwości globalnej rekrutacji i przebudowy. Co do stref kontroli, to jakoś średnio mi się podobają, w VI było to trochę upierdliwe, ale mówią, że mają zamiar je zmodyfikować, więc liczę, że będzie to ciekawie zrealizowane.

Jak na razie zapowiada się świetnie, będę czekał, mam nadzieję, że się nie zawiodę.


IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #193 : 16 Sierpnia 2014, 20:52:15 »
Cytuj
Nie, ta opinia na szczęście pojawia się sporadycznie. Różnica w jakości jest duża i jak ktoś tego nie dostrzega, to przykro mi. Nie dostrzega efektów, jakości tekstur, modeli itd. Takie gadanie jest totalnie bezsensu - czy np. Wiedźmin 3 wygląda jak Wiedźmin 2 na sterydach? Jako "na sterydach" można określić każdą next genową grę (linia PS3, X360 w stosunku do PS4, XO). Tylko, czy to będzie rozsądne? Raczej nie...
Tu się w 100% zgadzam. Różnice zaczynają się od stylu graficznego, którym sam w sobie sprawia, że gra wygląda zupełnie inaczej. Dodajmy o wiele lepsze tekstury i różne pierdoły i wyjdzie lepsza grafika. Może tego tak nie widać, bo gra jest bardziej stonowana w jaskrawości barw, co sprawia po prostu, że na pierwszy rzut oka dla niektórych nie będzie wyglądać tak efektownie.

Przyznam szczerze, że dopiero co obejrzałem gameplay i jestem z paru rzeczy zadowolony, z innych nie. Zaczynając od plusów, to bardzo mi się spodobało, że korzystają ze szkiców koncepcyjnych do H6, bo były one super i jednostki na podstawie ich stworzone naprawdę będą się prezentowały super. Dzięki temu nie będę żałował, że nie wykorzystali potencjału jaki drzemał w designie Akademii zrobionemu pod H6. Dodatkowo fajnie, że są przeszkody na polu walki, to może urozmaicić rozgrywkę. Jednak boję się trochę, by tych przeszkód nie pojawiało tyle co każdą walkę, bo jednak dobrze jest mieć czasem dużo miejsca na manewry wojskiem. Także tutaj mamy taki plus i minus w jednym. Przechodząc do minusów, to nie podoba mi się, że nie korzystają z własnych dobrych pomysłów. O ile surowce fajnie, że powróciły (o czym w pozytywach zapomniałem wspomnieć), o tyle przejmowanie kolejnych budynków zamiast kontroli terenu wydaje się mi błędem. Było to fajne rozwiązanie. Nie wiem czemu się go pozbyli. Nie podoba mi się też brak ekranów miast 3D. Nie lubię jak Ubi leci po łebkach, bo przy tej grafice, te ekrany mogłyby zmieść te z H5, a tak znowu trzeba będzie zamulać przy tych z 2D, a o ile jeszcze w H6 mi się ekrany podobały, o tyle tu kompletnie mi się ich styl nie podoba. No i animacje wydają się póki co kuleć, jednak to się pewnie zmieni z czasem, jak na tym popracują. To by było chyba na tyle.


« Ostatnia zmiana: 16 Sierpnia 2014, 20:56:23 wysłane przez Reuel » IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #194 : 16 Sierpnia 2014, 21:17:33 »
Pytam z ciekawości, dlaczego niektórzy cieszą się z braku globalnej rekrutacji??


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Strony: 1 ... 10 11 12 [13] 14 15 16 ... 109    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.103 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry