|
|
« : 03 Maja 2010, 18:22:05 » |
|
Witam, chciałbym abyśmy tutaj wszyscy wymyślali ulepszania do różnych jednostek. Może ja zacznę: Wekiernik(ulepszony giermek): Wekiernicy są bardziej uzbrojeni niż Giermkowie. Dzięki dodatkowej buławie, mogą atakować 2 pola. Uploaded with ImageShack.usPaladyn(ulepszony Jeździec): Paladyni obiecali bronić słabszych i niszczyć siły śmierci. Dzięki dodatkowej tarczy, lepiej się bronią a dzięki studiowaniu magii światła, po trawią leczyć rannych. Co uważacie fajne prace?
|
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #1 : 03 Maja 2010, 19:24:18 » |
|
Bardzo dobry pomysł, tyle, że w jaki sposób chcesz wprowadzić te ulepszenia jednostek miastowych. Niema tam budynków do ulepszenia. Chyba że zrobimy taki budynek jak w WOG-u, co niektóre jednostki ulepsza, np: halabardów do nomadów.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #2 : 24 Maja 2010, 13:20:33 » |
|
Nie nie nie, mi chodzi tylko o to aby użytkownicy robili na forum takie wymyślone jednostki, nigdzie nie chce ich wprowadzać. Po prostu ktoś robi jednostki a inni komentują, te tutaj jednostki zrobiłem w paintcie więc nie jest to trudne.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #3 : 22 Lipca 2010, 21:25:55 » |
|
W razie czego te jednostki można wypisać tylko słownie, czy chodzi tylko o grafikę?
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 158
Magic is most powerful weapon...
|
|
« Odpowiedz #4 : 23 Lipca 2010, 00:39:23 » |
|
A oto moje ulepszenie : Archanioły- najpotężniejsi z szeregów niebios, ich wskrzeszenie jest skuteczniejsze niźli zwykłych aniołów, ich złote zbroje chronią przed wpływem sił śmierci(50% mniejsze obrażenia od istot 100%odporności na magię śmierci), natomiast złote miecze sieją znieszczenie szczególnie w szeregach diabłów. Archanioł(beta) Anioł Kapłani- najwyżsi duchowni w hierarchii kościoła Paledry. Są mistrzami magii życia lecz nie tylko, mimo iż niepozorni potrafią wpaść w Boski szał dzięki czemu są niebezpieczni również w walce w zwarciu. Kapłan Mnich
|
|
« Ostatnia zmiana: 23 Lipca 2010, 01:10:06 wysłane przez Erian »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #5 : 13 Kwietnia 2011, 16:32:58 » |
|
no no oba ładne
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #6 : 13 Kwietnia 2011, 20:16:35 » |
|
do pierwszego posta, ten gostek tam trzyma cep wiec nazwa cepiarze juz byłaby lepsza. Wekiera to bron bez żadnego łańcucha, tj lepszy rodzaj maczugi totalnie łopatologicznie tłumacząc - metalowa bądź drewniana pała z metalową głownią. Poprzednik buzdyganu, czasem gdzieniegdzie też z nim mylony bądź kojarzony. Jednostki fajne, lecz nie wiem czemu miało by to służyć też bym mógł cos wymyślec ale raczej grafik nie wrzuce ;p
|
"TAWERNO WALCZ!" "Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*... Zabije"
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #7 : 07 Września 2011, 20:52:32 » |
|
Przepraszam, że odkopuję temat, ale chce pokazać swoje grafiki Oto i one 1. krwawy smok 2. Kwasowy pomiot 3. diamentowy golem Do posta będę dodawał nowe, lepsze grafiki
|
|
« Ostatnia zmiana: 07 Września 2011, 20:55:15 wysłane przez Dharak »
|
IP:
Zapisane
|
Unfortunately, life is nothing but trouble and worry.
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 123
Pastafarianin
|
|
« Odpowiedz #8 : 07 Września 2011, 22:09:28 » |
|
Ja to trochę surowo ocenię, Dharaku. Wykonanie twoich grafik mogło Ci zająć góra 5 minut. Takie grafiki to można robić jak się ma Gimpa; wchodzisz do kanałów RGB (red-green-blue dla kompletnie ociemniałych) i po prostu ustawiasz u krwawego smoka duże natężenie czerwieni, u pomiotu zieleni, a u golema błękitu. Efekt wyszedł nienajlepszy i mam nadzieję, że szybko dodasz te LEPSZE prace
|
Chwała Latającemu Potworowi Spaghetti!
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 214
Twój multi ;p
|
|
« Odpowiedz #9 : 10 Września 2011, 19:13:11 » |
|
Dharak Nie wystarczy tylko zmienić w Gimpie koloru (tylko kwasowy pomiot trochę ci wyszedł) Trzeba trochę namieszać, Pomieszać kilka elementów w jednostkach. np. Do kwasowego pomiotu mogłeś dodać jakieś kolce. Ciekawe, jakie będą te twoje "lepsze" grafiki .
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #10 : 27 Stycznia 2019, 10:54:51 » |
|
*) Gorgona:
- wymagana jednostka bazowa: meduza; - zamek: Azyl;
Właściwości:
- wzrok wiedźmy: pozwala na atak przez przeszkody( w tym fortyfikacje, w dalszym ciągu obowiązuje jednak kara do obrażeń) - przeszywający strzał: pocisk przeszywa przeciwnika, zadając ostatecznie obrażenia wszystkim jednostkom( w tym sojuszniczym!) w linii prostej wyznaczonej na osi jednostka-cel ataku. - ogród posągów: jednostka posiada zdolność zamiany w kamień. Jednostka zamieniona w kamień( zarówno wroga jak i sojusznicza) traci najbliższą turę, chyba że zostanie ponownie zaatakowana przez inna jednostkę lub uwolniona zaklęciem z uroku;.
%
*) Koszmar
- wymagana jednostka bazowa: zmora; - zamek: Azyl;
Właściwośći:
- jednostka czarująca: może rzucać zaklęcia z dostępnej listy czarów - Groza: jednostka może rzucić zaklęcie Groza. Powoduje ono utratę trzech następnych tur jednostki przeciwnika;. - Kradzież zaklęć: jednostka potrafi rzucać kradzież zaklęć;. - zwierzę totemiczne: zapewnia aurę jednostce - złodziej dusz: aura - jednostka w promieniu trzech pól w okół powoduje obniżenie kosztu rzucanych zaklęć o 1 punkt many w przypadku jednostek sojuszniczych( maksymalnie do 1 punktu many), w przypadku jednostek wroga powoduje podwyższenie kosztu rzucania zaklęć o 50% kosztu bazowego. W dodatku, każde rzucone zaklęcie przez wroga jednostkę lub bohatera znajdującą się w zasięgu aury Koszmarów powoduje kradzież 50% zużytych przez jednostkę punktów many i przekazanie ich Koszmarom lub ( w przypadku uzyskania pełnej ilości punktów mana) jednostkom i bohaterom sojuszniczym. W dodatku, podczas ataku na jednostkę czarującą lub wrogiego bohatera, jednostka wykrada 1 punkt many na każde 10 punktów obrażeń i przypisuje przyswaja sobie lub jednostkom sojuszniczym lub bohaterom.
%
*) Alp
- wymagana jednostka: wampir; - zamek: Śmierć;
Właściwości: - nieumarły: jednostka jest istotą nieumarła; - powstrzymuje kontratak wroga - wykradanie życia: powoduje przywrócenie punktów życia podczas zadawania obrażeń. Nadwyżka wykradzionych punktów życia wskrzesza zabite uprzednio jednostki. - teleportacja: jednostka teleportuje się - użycie jak w przypadku ruchu. - rzucający czary: jednostka potrafi rzucać zaklęcia. - Ożywienie wampirów: jednostka potrafi wzywać wampiry ze zwłok na polu walki. Po zakończonej walce wezwane wampiry znikają. - Ożywienie duchów: jednostka potrafi wezwać duchy ze zwłok na polu walki. Po zakończonej walce wezwane duchy znikają. - Ożywienie szkieletów: jednostka potrafi wezwać szkielety ze zwłok na polu walki. Po zakończonej walce wezwane szkielety znikają. - Łupieżca umysłów: Każde rzucone na polu walki zaklęcie przywraca 2 punkty many Aplowi. - Atak z zaskoczenia: jednostka zaatakuje sąsiadującego wroga jeżeli zostanie on zaatakowany przez inna jednostkę. Ilość ataków z zaskoczenia nieograniczona.
|
|
|
|
|