|
|
« : 06 Grudnia 2010, 16:09:37 » |
|
Hej, ludzie coś mało się dzieje na forum H3. Aby troszkę ożywić dział zakładam ten wątek. No więc jacy są wasi ulubieni bohaterowie? Co w nich lubicie?
Oto moja dziewiątka ze wszystkich zamków: 1. Zamek - Orrin - jego specjalność (łucznictwo) wymiata. Kusznicy i mnisi mają diabelnie wysokie obrażenia. Do kompletu precyzja i jedziem na wroga. Poza tym dobre skille początkowe. Wadą jest słaba magia jaką dysponują rycerze, ale da się wytrzymać. 2. Bastion - Trudny wybór. Ale chyba Elleshar. Ilość many jaką posiada jest piorunująca. I ma fajny wygląd. Jeżeli nie Elleshar to Kyrre, bo specjalność logistyka jest równie przydatna. (Może nawet lepsza.) 3. Forteca - Cyra - świetna specjalność, bo rzucane przez nią przyspieszenie jest tak potężne, że moje gremliny w pierwszym tygodniu zamiast szybkości 5 mają szybkość 13. Teraz dodajcie sobie do tego Eks. magię powietrza i moc 20. 4. Inferno - rzadko gram tym miastem ale jak już gram to albo Zydarem, albo Aydenem. Obaj mają świetne specjalności, dobrze dopasowane do ich rasowych predyspozycji. Nie mogę się zdecydować, ale chyba Zydar wygrywa świetnym awatarem. 5. Loch - Malekith - specjalność talent magiczny + 30 spellpower + eks. magia ziemi i powietrza = masakra na polu bitwy robiona Implozją i Łańcuchem piorunów. 6. Twierdza - Crag Hack - specjalność (skuteczność ataku) powoduje, że obrażenia zadawane przez Twierdzę są tak miażdżące, że w późniejszej fazie gry robimy miazgę z każdego kto stoi na naszej drodze. Konkurować z nim może jedynie Gundula, bo ma lepsze skille początkowe, ale za bardzo nastawia się na magię. 7. Cytadela - Tym zamkiem również gram rzadko, ale najlepsza jest chyba Andre (specjalność inteligencja), ale nie jestem ekspertem w sprawach Cytadeli więc dodaję "chyba". 8. Wrota żywiołów - Brissa (patrz punkt 3). Poza tym rozpoczyna już z mądrością i m. powietrza. To powoduje, że szybko można dojść do eksperta w obu talentach i zdobyć upragnione grupowe przyspieszenie i kilka innych mocnych czarów. 9. Na koniec moje ulubione miasto i ulubiony bohater w całej grze. Nekropolia razem z Sandrem wymiata. Jego specjalność i wysoki spellpower powoduje, że razem z obowiązkową magią ziemi zaklęcia takie jak Implozja, albo deszcz meteorytów rozsmarowują wroga na całym polu bitwy. Poza tym jest przebiegły, wredny, ambitny i ma fajną czachę.
To by było na tyle. Ja podałem moich ulubionych bohaterów do multiplayera, ale jak ktoś chce "kampanijnych" to śmiało.
|
|
« Ostatnia zmiana: 06 Grudnia 2010, 17:05:06 wysłane przez hamlet »
|
IP:
Zapisane
|
Narody, narody! Po diabła narody Stojące na drodze do szczęścia i zgody? Historia nam daje dobitne dowody: Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody - Narody, narody, narody!
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1 : 19 Grudnia 2010, 11:20:12 » |
|
Zamek:Valeska/Orrin Inferno:Rashka Nekropolis:Galtharan/Sandro Bastion:Ivor Forteca:Solmyr Loch:Malekith Twierdza:Crag Hack Cytadela:Tazar/Bron Wrota Żywiołów:Erdamon/Inteus/Fiur
|
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #2 : 19 Grudnia 2010, 13:03:02 » |
|
1.Zamek: Edric-gryfy mocniejsze, Christian- balista i jej rozwój^^, Trisha- kawaleria może byc jeszcze lepsza, Orrin- strzelcy, oraz heros od kapłanów. 2.Bastion: Ivor-elfy na starcie, Clancy- lepsze staty u jednorożców, Melapha(?)- płatnerstwo, daje efekty 3.Forteca: Solymr- za łańcuch piorunów na starcie, Fafnir- lepsze staty nag, Theodorus- magowie lepiej atakują 4.Infermo: Fiona- ogary piekieł i cerbery to moje ulubione jednostki w tym mieście, Xaradus (?)- za czar infermo/kula ognista 5.Loch: Alamar/Jedditte- czar wskrzeszenie, 6.Nekropolia: Sandro lub Tamika- talent magiczny albo lepsze staty mrocznych czempionów 7.Cytadela: Albin- jeszcze lepsze gorgony^^ 8. Twierdza: Oris- za lepsze ptaki 9. Wrota żywiołów- ci od lepszych stat dla żywiołaków umysłu/magii.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #3 : 02 Stycznia 2011, 00:15:18 » |
|
Christian? I specjalność balista? Nawet jak masz Ekspert artylerię to balista zadaje tak żałosne obrażenia, że popłakać się można.
W zamku lubię jeszcze Loynisa - specjalność psalm mocy. Nie dość, ze rozpoczynamy grę mogąc rzucić psalm na pikinierów to w późniejszych fazach gry razem z eks. magią wody wymiatamy na polu bitwy. Wadą jest to, że Loynis rozpoczyna z Nauką. Nawet na ekspercie bonus do doświadczenia jest zbyt mały (15%), żeby była użyteczna.
|
|
« Ostatnia zmiana: 02 Stycznia 2011, 01:05:40 wysłane przez hamlet »
|
IP:
Zapisane
|
Narody, narody! Po diabła narody Stojące na drodze do szczęścia i zgody? Historia nam daje dobitne dowody: Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody - Narody, narody, narody!
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #4 : 02 Stycznia 2011, 09:48:39 » |
|
O nie.... balista też zadaje obrażenia i nie są tak żałosne jak twierdzisz... poza tym bardzo dobrze przydaje się na początku gry.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
Tamer spamer soul
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 399
Moja psina
|
|
« Odpowiedz #5 : 02 Stycznia 2011, 12:33:36 » |
|
Balistę trzeba dopakować umiejętnościami , to już nie zadaje żałosnych obrażeń uwierz mi hamlet.
|
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #6 : 02 Stycznia 2011, 15:08:14 » |
|
Balista? Powiedzcie mi więc jakimi zdolnościami trzeba przypakować i jaki efekt to daje, czyli jakie mniej więcej obrażenia zadaje wtedy balista?
|
Narody, narody! Po diabła narody Stojące na drodze do szczęścia i zgody? Historia nam daje dobitne dowody: Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody - Narody, narody, narody!
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #7 : 21 Stycznia 2011, 14:15:41 » |
|
Loynis,za modlitwę i Solmyr za łańcuch piorunów,to zależy jakim zamkiem gram:Bastion-Thorgrim,za odporność
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #8 : 02 Lutego 2011, 23:20:23 » |
|
Zamek: Valeska Inferno: Xarfax/Zydar Nekropolis: Sandro/Aislinn/Thanth Bastion: Ivor/Melodia Forteca:Astral Loch:Malekith Twierdza:Crag Hack Cytadela: Verdish Wrota Żywiołów:Ignissa
|
I know what I want, I'll say what I know, and no one can take it away Dla ciebie podział ogranicza się do (...) growlu. Dla mnie podział opiera się na tempie, metrum i jego zmianach, perkusji, gitarach-ich brzmieniu-ich ustawieniu(bass-mid-treb),rodzaju wokalu, prezencji scenicznej, artystycznej, graficznej, muzycznej
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #9 : 05 Marca 2011, 11:30:37 » |
|
Zamek- Loynis (początkowe- mądrość i nauka podst. i oczywiście modlitwa + bonus expa ) Tower- Solmyr ( łańcuch piorunów- zawsze przydatny na początek bitwy) Bastion- Alagar (lodowy promień, ale podkreślam, że rzadko gram tym miastem, a jeśli woj to Ivor) Twierdza- ____ ( nie gram nigdy tym miastem z uwagi na beznadziejne behemoty) Cytadela- Ten co ma oślizgi- ( zawsze łatwiejsze są walki z nimi pod ręką) Lochy- ten co ma wskrzeszenie ( wielkość many i olbrzymia liczba siły czarów= zwycięstwo ) [choć bohater tylko na początku silny, bo jak masz czarne smoki to beznadzieja] Inferno- _____ (nigdy nie gram tym zamkiem z uwagi na brak silnych jednostek strzelających) [ magogi to beznadzieja ] Nekro- Galtharan lub Aislinn ( co do galtherana- bonus w pozyskiwaniu szkieletów- a drugi potężny w dojściu do 7 lv - grad sam za siebie mówi... Wrotą nie grałem bo dodatku nie mam...
|
- Dziękuję Ci, Jake. Naprawdę za wszystko. Nie zapomnę Cię... - Rose, nie... Czekaj! - Jake, proszę puść. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję Ci to. - dodaje z uśmiechem - Naprawdę, uwierz mi.
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #10 : 08 Kwietnia 2011, 22:44:19 » |
|
Nekro- Galtharan lub Aislinn ( co do galtherana- bonus w pozyskiwaniu szkieletów- a drugi potężny w dojściu do 7 lv - grad sam za siebie mówi...
Troszkę się zaplątałeś: Galthran wzmacnia szkielety, a nie zwiększa ich ilość. Od tego jest Isra i Vidomina (druga w kolejności najlepsza bohaterka - na mapach XL ilość kościeji jest porażająca). Trochę ogólniej co do bohaterów wzmacniających jednostki: 1. Bonus do ataku i obrony, nawet na wyższych poziomach jest niezadowalający. Jeżeli mam wybierać czy mam mieć dwa razy więcej szkieletów dzięki specjalności nekromancja, czy też szkielety w mojej armii mają mieć bonus +5 do obrony i ataku, to wybór jest oczywisty. 2. Skupianie się na jednej jednostce jest nieprzydatne ze względów taktycznych. Wolę specjalizacje, które wzmacniają całą armię, nie tylko jej jeden element. Bastion- Alagar (lodowy promień, ale podkreślam, że rzadko gram tym miastem, a jeśli woj to Ivor)
Widać, że rzadko grasz, bo Alagar to wg. mnie jeden z najgorszych bohaterów Bastionu. W porównaniu z np. Kyrre wypada bladziusieńko. PS: @up: Słabe behemoty? Chłopaku, na jakim świecie ty żyjesz? Behemoty to największy atut Twierdzy, a ty twierdzisz, że są słabe? PS2: I gdyby tak niektórzy uzasadniali swój wybory, bo wypisywać imiona, to czterolatki w przedszkolu się uczą.
|
|
« Ostatnia zmiana: 08 Kwietnia 2011, 22:49:17 wysłane przez hamlet »
|
IP:
Zapisane
|
Narody, narody! Po diabła narody Stojące na drodze do szczęścia i zgody? Historia nam daje dobitne dowody: Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody - Narody, narody, narody!
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #11 : 13 Kwietnia 2011, 16:18:48 » |
|
zamek ten taki sir i Orrin bastion - mało gram cytadela - taki badziew że nie gram xD twierdza - nie gram bo jednostki maja maloo obrony... nekromancja - widomina jak sie nia gra to jest sie potega ;p reszty mi sie nie chce mowic
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #12 : 23 Maja 2011, 17:04:17 » |
|
Hamlet wiesz, chodzi mi o całą grę, a nie tylko jeden element gry... Inferno ostatnio trenuję i jednak zmieniam zdanie co do nich, bo odkryłem potencjał tego miasta, np: Mocne jednostki latające, a jak dobierzesz się w ciągu miesiąca do diabłów, to one babę poniosą do piekieł . Jak grałem w h3 to wszedłem na tawernę i tam takie coś pisze: ,,Gdzie diabeł nie może, tam babę wepchnie". Seryjnie tak było napisane, nic na 100% nie zmyślam. Bastion walę Wolę inferno lub Fortecę. A co do Behemotów to aż ach owe nie są; kiepska siła ataku, możliwym atutem ich jest wytrzymałość, której tylko jeszcze czarne smoki tą samą posiadają i nikt więcej, bo aż 300. Co do piekła to jeszcze mogą oni szybki i bardzo silny atak przeprowadzić mogą, a jedynymi budynkami, które mogą tą armię pokonać to obozy najemników. Dlatego nie lubię takich map, bo komp mnie wtedy wkurza, bez obrazy
|
- Dziękuję Ci, Jake. Naprawdę za wszystko. Nie zapomnę Cię... - Rose, nie... Czekaj! - Jake, proszę puść. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję Ci to. - dodaje z uśmiechem - Naprawdę, uwierz mi.
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #13 : 23 Maja 2011, 18:33:22 » |
|
@up: Offtopujesz. Nie ma tu ani słowa o jakimkolwiek bohaterze. Nawiasem mówiąc: jak patrzę na twoją sygnę to śmiać mi się chcę. Widać wyraźnie po twojej wypowiedzi, że doświadczenie masz bardzo liche. Jak sobie klikniesz na Behemota w czasie gry to może zauważysz, że ma taką oto zdolność: "ignoruje 80% obrony przeciwnika". Wiesz co to oznacza? Że wykoksowany Archanioł, powiedzmy ok. 60 obrony jest miażdżony przez Behemota, dla którego liczy się tylko 20% jego obrony (czyli ok 18 obrony). Behemot jest jednostką która prawdopodobnie zadaje największe bezpośrednie obrażenia w grze. Rzuć na niego przyspieszenie, a nic go nie powstrzyma. Aha i tytany również mają 300 hp. Taak, diabeł i ifryt może i zadają duże obrażenia, ale mają za mało hp. Wystarczy mocniej ich przycisnąć i padają. Hamlet wiesz, chodzi mi o całą grę, a nie tylko jeden element gry...
Mógłbyś wyrazić się jaśniej, o jaki element ci chodzi? Aha i gdybyś miał zastrzeżenia do mojego postu, do napisz o tym w tutaj http://www.tawerna.biz/forum/index.php?topic=107.0Zmiwniam mój typ w pierwszym poście. Zdecydowanie w Cytadeli najlepszy jest Tazar. Nie dość, ze władcy bestii mają genialna obronę, to jeszcze ten konkretny ma specjalność "płatnerz". Wybuchowa mieszanka. Każda nasza jednostka zamienia się w tanka i jest nie do zdarcia. Wystarczy dobrać m. wody i rzucać czar Zapomnienie, a nawet kontratak wroga właściwie nic nie będzie nam robił. W każdym razie jeden z moich ulubionych bohaterów. @Down: No cóż, Zehirze albo nie przeczytałeś mojego posta, albo nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, albo nie potrafisz się wysłowić.
|
|
« Ostatnia zmiana: 24 Maja 2011, 18:30:24 wysłane przez hamlet »
|
IP:
Zapisane
|
Narody, narody! Po diabła narody Stojące na drodze do szczęścia i zgody? Historia nam daje dobitne dowody: Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody - Narody, narody, narody!
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #14 : 23 Maja 2011, 18:51:47 » |
|
PS: @up: Słabe behemoty? Chłopaku, na jakim świecie ty żyjesz? Behemoty to największy atut Twierdzy, a ty twierdzisz, że są słabe?
O to mi chodziło... A jeśli chodzi o świat to my wszyscy na ziemi mieszkamy, więc się nie pytaj o głupie pytania, bo przez ciebie wychodzimy poza temat forum. A nie próbowaliście grać Aydenem? Ma dość przyzwoitą zdolność na późniejszą fazę gry. Wiadomość doklejona: 23 Maja 2011, 19:01:37
twierdza - nie gram bo jednostki maja maloo obrony...
Ta, a ja jest królowa Elżbieta I... , W twierdzy nie ma takiej jednostki która ma malutko obrony, a 2 ostatnie poziomy mają identyczne statystyki ( chodzi o podobną liczbę ataku i obrony ).
|
|
« Ostatnia zmiana: 23 Maja 2011, 19:01:37 wysłane przez Zehir9921 »
|
IP:
Zapisane
|
- Dziękuję Ci, Jake. Naprawdę za wszystko. Nie zapomnę Cię... - Rose, nie... Czekaj! - Jake, proszę puść. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję Ci to. - dodaje z uśmiechem - Naprawdę, uwierz mi.
|
|
|
|