Co do jednostek fortecy wydaje mi się że poziomy i rozwój powinien wyglądać tak:
1) bez znaczenie, chociaż chyba troszkę lepszy będzie alternatywny Strażnik gór
2) Harcownik (podstawowe ulepszenie) jego umiejętność specjalna w połączeniu z soliders luck jest bardzo dobra
3) Jeździec czarnego niedźwiedzia (podstawowa) - paw atack zabiera wrogiej jednostce inicjatywę, wg. mnie bardzo przydatne na nieco wolniejsze i mocniejsze jednostki (w dodatku przy tym ataku brak kontry)
4) berserker (podstawowa) jeśli używać jego ataku na inne jednostki posiadając pewność że do jego następnej tury nikt nie zaatakuje właśnie jego to może być niezłym asasynem.
5)Tu bez różnicy i przyznam że alternatywnym jeszcze nie grałem (a gram dużo tylko zawsze patriarcha run) po wypróbowaniu będzie edit
6)Władca Burz (alternatywna) tak na prawdę ma 2 razy większy atak (wiązka błyskawic) a zwłaszcza jeśli jednostki wroga "stykają się" wtedy sieje on niezłe spustoszenie w szeregach potężnych jednostek atakując tą najsłabszą.
7) wulkaniczny smok (alternatyw) po prostu jest o niebo lepszy od poprzednika nie ma tarczy ognia ale ma lepszy atak i obrażenia poza tym idealne pułapki na polu bitwy zostawiają jego ataki