Pokaż wiadomości
|
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp. |
Wiadomości - Markal224
|
Strony: [1] 2
|
6
|
Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Duel Masters
|
: 21 Lipca 2008, 08:28:01
|
Ja mam deck oparty na beast folkach mam 4x bronzowe plemie, 4x pazury strachu, 2x Vreemah i mam Wojownika długi pazur takim samym gram na necie. Co do tali na surviorach nie zgadzam się z tobą Dabu. To bardzo dobra talia i jeśli ktoś wie jak nią grać może rozwalić każdego.
|
|
|
7
|
Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Duel Masters
|
: 20 Lipca 2008, 21:43:53
|
Mamy wypisać wszystkie karty z tali czy tylko te najlepsze ? Bo opisanie wszystkich kart i ewentualnie zdolności trochę potrwa.
|
|
|
8
|
Hyde Park / Muzyka, Filmy / Odp: Gwiezdne wojny
|
: 20 Lipca 2008, 21:28:27
|
4/10 ponieważ w Nowej Nadziei podobały mi się dwie sceny:
1. Gdy Han biegł za szturmowcem, a potem kiedy wszedł do tego pokoju to była ich cała masa.
2. Zniszczenie Gwaiazdy Śmierci.
No, ale może przesadzam więc zmienię ocenę na 5/10.
|
|
|
10
|
Hyde Park / Muzyka, Filmy / Odp: Gwiezdne wojny
|
: 20 Lipca 2008, 15:11:45
|
Dla mnie najlepszą mroczną postacią jest Generał Grievous podoba mi się styl jego walki oraz to, że potrafi mieć cztery miecze świetlne w czasie bitwy, a co do części:
Mroczne Widmo 6.5/10 Atak Klonów 6/10 (walka Dooku z Yodą była super oraz klony vs. droidy) Zemsta Sithów 7/10 (za walkę Obi-Wan z Anakinem i Imperatora z Yodą) Nowa Nadzieja 4/10 Imperium Kontratakuje 7.5/10 Powrót Jedi 8/10
|
|
|
12
|
Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Wymyślamy Nowe Artefakty
|
: 20 Lipca 2008, 14:05:29
|
Amulet z oka cyklopa - każdy napotkany cyklop przyłączy się do Ciebie. Każdy Cyklop i Krwawy Cyklop dostaje zdolność atakowania murów zamku.
Dzięki temu artefaktowi możemy zdobyć uznanie na Ślą..eee to znaczy wśród cyklopów :-)
|
|
|
13
|
Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Duel Masters
|
: 20 Lipca 2008, 12:05:53
|
Grałem w Duel Masters mam w domu jeszcze do niej talię. Nawet fajna i można szybko się jej nauczyć. Czasam gram przez neta z przyjaciółmi.
|
|
|
14
|
Tawerna / Edycja I / Odp: Nowe rasy
|
: 16 Czerwca 2008, 20:45:34
|
Kampania Bractwa: Lavius zaczyna mieć dość ciągłej wojny z siłami Imperium zamierza zakończyć wojnę na swoją korzyść. Zamierza porozmawiać ze wszystkimi swoimi generałami i pomóc im we swych misjach. Pierwszym z nich jest Dark.
Misja 1: Postanowienie
Cele:
*Odnajdź Darka zanim przekroczy granicę.
*Podbij miasto Imperium.
*Zabierz Buty Lewitacji od miejscowego nekromanty.
*Wyślij posłańca do Kazzmira.
*Lavius nie może zginąć.
Ostatnio widziano Darka przy drodze do stolicy krasnoludów. Lavius musi go odnaleźć zanim przekroczy granicę. Iść drogą przed siebie, aż do miasta Bractwa. Będzie tam siedział Dark. Okaże się, że most do granicy został zniszczony przez ludzi z Imperium Gryfów. Dark opowie ci, że widział niedaleko nekromantę, który miał Buty Lewitacji. Ukrywa się niedaleko miejsca startu. Przejść przez rzekę i iść na południe. Podbić miasto Imperium i zaatakować garnizon na południu. Po podbiciu garnizonu wynająć bohatera z miasta imperium i wysłać go za garnizon.
Misja 2: Obrona
Cele:
*Utrzymaj miasto przez miesiąc.
*Zabij miejscowego dowódcę orków
*Kazzmir nie może zginąć
Kazzmir otrzymał wiadomość o stracie miasta na terenach Krasnoludów i wyruszył by odbić miasto. Niestety okazała się to płapka orków. Teraz Kazzmir musi walczyć o przetrwanie. Trzeba bronić się przez cały miesiąc. Po tym czasie dostajemy zadanie zabića wodza orków. ukrywa się w podziemiach. Po walce z nim przybywa do nas posłaniec.
Misja 3: Granica
Cele:
*Przejedź przez granicę elfów.
*Uwolnij Orcwarriora i Icemana z więzienia.
*Lavius i Dark nie mogą zginąć
Lavius i Dark zmierzają do Doliny Rozpaczy, gdzie ma się odbyć plan Darka. Okazuje się, że najszybsza droga wiedzie przez granicę elfów. Walczymy z zielonym garnizonem i jedziemy przez granicę. Po tygodniu przychodzi do nas Cień i mówi, że dwóch generałów siedzi w elfickim więzieniu. Więżienie jest bronione przez elfiego bohatera, który chce zabić wojowników. Pokonać go i przyłączyć do siebie dwóch bohaterów. Przejechać dalej przez granicę, gdy wyjedziemy zauważymy łowcę zabić go Laviousem i ruszać przed siebie.
Misja 4: Rytuał
Cele:
*Dobilnuj by Dark dokończył rytuał przyzwania Io.
*Lavious, Kazzmir, Orcwarrior i Iceman muszą przeżyć.
Planem Darka jest przyzwanie Io!!! Ma wystarczająco dużo mocy by przyzwać smoka, lecz nie może zostać zaatakowany. Jednak Dolina Rozpaczy należy do Elementów, a oni nie chcą przybycia Io. Mamy wokół Darka cztery garnizony z bardzo silnymi wojskami, a nasi bohaterowie są z dala od siebie, więc niemożemy wymieniać nic miedzysobą, bowiem garnizony nas równierz nie przebuszczą. Po czterech miesiącach rytuał dobiegnie końca. Io przybywa!!!
Misja 5: Polowanie
Cele:
*Znajdź i zabij Zehira.
*Zajmij miasto orków i zabierz ich artefakt.
*Zajmij miasto elfów i zabierz ich artefakt.
*Zajmij miasto ludzi i zabierz ich artefakt.
*Przekup miejscowe garnizony artefaktami z miast.
*Zabij Duncana i Freyde.
*Io nie może zginąć.
Tu kierujemy samym Io. Chce on zmiażdżyć wrogów swoich poddanych czyli orki, elfy i ludzi. Lecz zanim to zrobimy trzeba zabić jedynego maga, który może odesłać boga czyli Zehira. Musimy podejść do garnizonów przepuszczą nas zatrzy artefakty są to: Tarcza ogra, Kaptur myśliwych i Pierścień Żywiołów. Znajdują się w trzech zamkach czyli należy je podbić. Z Io nie powiniśmy mieć problemów z ich zamkami. Po zdobyciu zamków oddajemy artefakty i idziemy dalej. Zehir ucieka do podziemia, a przejścia broni Freyda i Duncan. Mają słabą armię, więc załatwiamy ich i zchodzimy do podźiemia tam podchodzimy do Zehira i zabijamy go.
Zakończenie: Io zabija Zehira i prowadzi atak na ziemie Imperium Gryfów i szybko zajmuje miejsce na tronie Imperium. Zmienia je w wielkie państwo bractwa. Po kilku tygodniach władzy zamyka Darka w więzieniu, bowiem został jedyną osobą mogącą go odesłać.
|
|
|
15
|
Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Wymyślamy Nowe Artefakty
|
: 15 Czerwca 2008, 09:06:58
|
Set dla nekromanty ''Zbroja Upiora''.
Miecz Króla Wampirów - Każdy napotkany na twojej drodze Wampir przyłączy się do ciebie.
Buty życia - Bohatera ma 25% szans na wskrzeszenie całego oddziału jednego oddziału tracąc przy tym wszystkie punkty nekromancji (za każdy dwa poziomy doświadczenia bohater dostaje 5% więcej szans na wskrzeszenie oddziału.
Kościana zbroja - zwiększa o połowę przyrost szkieletów w twoim forcie i we wszystkich posterunkach.
Hełm Rycerza Śmierci - jeśli masz w armii 500 duchów możesz ulepszyć je na 20 Rycerzy Śmierci.
Premia: Bohater dostaje +5 do siły czarów i +5 do wiedzy. Jeżeli na polu bitwy stracisz 100 lub więcej szkieletów możesz wskrzesić 15 U Upiorów. Upiory dostają zdolność wysysania życia.
|
|
|
|