Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 17 18 19 [20] 21 22 23 ... 81    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Prawdopodobne jednostki/dodatki do Heroes VI (Czytany 389259 razy)
wilk111

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 73


Zobacz profil
« Odpowiedz #285 : 19 Kwietnia 2010, 21:04:18 »
to był przykład jakbyś czytał to byś wiedział a to ile pracy autorzy w to włożą mnie gówn... obchodzi i tak nie będą się wzorowali na naszych pomysłach więc z jakiej racji mam się ograniczać do tego co oni mogą a co nie to moja wizja a na początku tematu jest pytanie o to jak my to widzimy.Jeszcze jedno jestem chłopakiem a nie dziewczyną więc nie urwała tylko urwał.


IP: Zapisane
Agrael24

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 28


Inferno RULES!

Zobacz profil
« Odpowiedz #286 : 19 Kwietnia 2010, 21:27:36 »
Po 1... Sami faceci na tym forum? To trochę smutne... Po 2 - Wilku, nie psój zabawy! A nurz ktoś z Ubi'ego liczy się z opiniami fanów? (Get it?? ;D ?? -HAHAHA!!)


IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #287 : 19 Kwietnia 2010, 22:28:13 »
^^
jak milo
generalnie powiem tak:
takie tematy na fantazjowanie sa fajne, ale bez przesady..kazdy moze miec swoje pomysly, marzenia :) i chcialby sie tutaj z nimi podzielic, wiec wg mnie kiedy zaczyna sie tu robic jakas debata...klotnie, ktore mialyby na cos wplynac....po co taki temat ciagnac.....troche to sie mija z celem...uczepiliscie sie tego agraela....ja w sumie tez sie nie zgodzilem z nim i przedstawilem swoja wersje, ale bez przesady PANOWIE ;)


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #288 : 19 Kwietnia 2010, 23:01:07 »
Ale trzymajmy się realiów, demonazkosą, turbanem i łukiem jeszcze bym zniósł, ale orkaw jeansach i bluzce od Armanniego? To jest przesada. Wybacz wilku że przerobiłem Cię niechcąco na kobietę. Poza tym, na tym forum nie ma samych panów, jest przecież Ireth, Oliwsen (Chyba że to też faceci).


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

wilk111

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 73


Zobacz profil
« Odpowiedz #289 : 20 Kwietnia 2010, 18:56:21 »
chodziło mi o przykład nic innego nie przychodzodziło mi do głowy pomysł z ubiorem polega na tym że heros może zalożyć okulary nic nie zmieniające w jego statystykach


IP: Zapisane
Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #290 : 20 Kwietnia 2010, 19:05:43 »
Takie artefakty dla wyglądu? Zapychacze wolnego miejsca w miejscach na artefakty zmieniające statystyki? Nie, to by nie wypaliło :/ Poza tym - demon znalazłby jakąś szatę dla maga- i co z nią zrobić? założyć jej nie założy, a tylko by zajmowała miejsce w sakwie.  :P Jedyne co by można by było robić z takimi artefaktami to je sprzedawać w tawernie za ośmieszająco niską cenę - no, chyba że by się trafił jakiś firmowy parasol  ;D


IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
wilk111

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 73


Zobacz profil
« Odpowiedz #291 : 20 Kwietnia 2010, 19:15:19 »
chyba nie rozumiecie był by podział na artefakty i ubiór.A miejsca na sloty byłyby podzielone pomiędzy nie.


IP: Zapisane
Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #292 : 20 Kwietnia 2010, 19:26:10 »
No ale w takim razie jaki miałby być to ubiór? Parasol? Okulary? Przeciwdeszczowa kurtka z goreteksu? Buty Nike? ;D Niemożliwością byłoby pokazywanie tego na mapie. Ewentualnie jeśli by wybrało się postać to w dziale Artefakty byłby przycisk ,,Pokaż swoją postać w ciuchach" I by pokazywało tego demona jako ubranego w to co akurat masz w slotach.(No, i kamera by się wciąż obracała)  ^_^


IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #293 : 20 Kwietnia 2010, 19:52:33 »
Nic by z tego nie wyszło. To jest nie opłacalne, lepiej juz dorobić inna twarz, czy wzrost dla bohatera. Liczyłaby się wtedy też i przynalezność rasowa.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

spidermiso

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 75


Życie to teatr w którym nie ma suflera...

Zobacz profil
« Odpowiedz #294 : 25 Maja 2010, 20:26:07 »
Ciekawe jak wyglądał by nekromanta z czaszką markala.


IP: Zapisane
"Praca z masą ciałą jest bardziej autentyczna; trenuje człowieka w sposób, do którego jego ciało jest ewolucyjnie przygotowane. Z tego powodu powstaje mniej mikrourazów i w mniejszym stopniu uszczupla się zasoby organizmu. Po treningu z masą ciała nie musisz czuć się na wpół żywy."
Wade
Torr

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 24


Zobacz profil
« Odpowiedz #295 : 25 Maja 2010, 20:34:19 »
spidermiso, na pewno by wyglądał fajnie ale wracając do tematu to może by zrobić że było by widać założone miecze i tarcze lub można by zrobić opcje [czy chcesz żeby było widać twój artefakt], naciskasz tą opcje i na przykład twój bohater (ork) chodzi w pelerynie  ;D


IP: Zapisane
Agrael46

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8


Zobacz profil
« Odpowiedz #296 : 25 Maja 2010, 20:48:22 »
Nawet fajnie by wyglądali, ale sobie wyobraź, że ci chodzi ork z peleryną Sar-Issussa (czy jakoś tak) i przyciasnymi butami.


IP: Zapisane
Gwynbleidd

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 141


We dance like marionettes swaying to the Symphony

Zobacz profil
« Odpowiedz #297 : 25 Maja 2010, 21:59:45 »
Hmm...
Ciekawy szczegół. Moim zdaniem, pomysł jest dobry. Świat stałby się bardziej ...hmm interaktywny, a nawet demon w turbanie nie wyglądałby tak źle  :P.  Gorzej jeśli bohater np. nie ma nóg.

Cytuj
Ewentualnie jeśli by wybrało się postać to w dziale Artefakty byłby przycisk ,,Pokaż swoją postać w ciuchach" I by pokazywało tego demona jako ubranego w to co akurat masz w slotach.(No, i kamera by się wciąż obracała)

O nie... to akurat było by bezsensowne. Albo wszyscy, albo nikt.


IP: Zapisane
Torr

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 24


Zobacz profil
« Odpowiedz #298 : 26 Maja 2010, 08:09:06 »
Ale wtedy masz wybur nie chcesz nie musisz chcesz, proszę bardzo  ;)


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #299 : 26 Maja 2010, 08:21:20 »
Nawet gdyby taki przycisk byłby to byłoby bez sensu, ponieważ to szmatt programowania, modele każdego artefaktu na kazdej z postaci. Łatwo tu o błędy.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Strony: 1 ... 17 18 19 [20] 21 22 23 ... 81    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.062 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry