Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - UsBuzzer
Strony: [1] 2 3
1  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp : 14 Października 2011, 23:30:15
Ja miałem ten problem przy pierwszym uruchomieniu gry. Zmieniłem trochę ustawienia grafiki i wyłączyłem. Przy drugim podejściu kursor już nie migał ;). Sprawdźcie, czy na najniższych/najwyższych wam miga, i czy to rzeczywiście od tego zależy.
2  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 30 Sierpnia 2011, 23:13:36
No super, ale wygląd widać inspirowany moją pracą :D (http://tnij.org/m8qr). Ale przydatne na pewno ;).
3  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Problem z uruchomieniem Dema HOMM 6 : 29 Sierpnia 2011, 21:35:42
No chyba jednak nie, karta stara już niestety. Nie wiem jakie są wymagania H6, ale ja tą kartę miałem kilka lat temu, więc chyba raczej nie posłuży ona do nowych gier ;).
4  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 10 Sierpnia 2011, 18:31:06
Na facebooku pokazali fragment filmiku, który wcześniej wyciekł. Okazuje się, że to jednak trailer, którego w całości pokażą 17 sierpnia :).

http://www.youtube.com/watch?v=etmOuRdiEDk&feature=player_embedded
5  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 04 Sierpnia 2011, 20:47:30
Oczywiście masz rację, nie wpadłem na to :D. Poprawione, dzięki :).

Ktoś orientuje się do kiedy będzie druga faza bety?
6  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 04 Sierpnia 2011, 17:27:23
Przetłumaczyłem sobie umiejętności bohatera mocy, amatorsko dosyć, ale może komuś się przyda :).

http://bit.ly/nB2gL8

No i też mam nadzieję, że nowe mapy na multi to prawda, jedna to trochę mało. I to w dodatku online.
7  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 27 Lipca 2011, 11:44:09
Ehhh niestety ja nie mogę zobaczyć bo mi interenet muli. Mógłby ktoś wkleić screeny z tym co tam jest (te herby i coś tam jeszcze)?
Herby:
http://img832.imageshack.us/img832/5328/hh6.png

Elrath:
http://img842.imageshack.us/img842/1493/hh62.png
8  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 26 Lipca 2011, 00:46:31
Mi cały czas działa, tylko bez połączenia z Confluxem - bez swoich postaci. Poza tym chyba wszystko OK. Myślicie, że będzie tak cały czas :D?
9  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 25 Lipca 2011, 21:05:51
Mi wywalało co chwila "Disconnected" jak dziś grałem :/.
10  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 25 Lipca 2011, 13:01:55
Ktoś orientuje się, o której wyłączą betę?
11  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 21 Lipca 2011, 12:28:08
Przejmij najbliższy zamek/fort, który te kopalnie kontroluje.
12  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 11 Lipca 2011, 19:36:53
Cytuj
Nadal nie ogarnęliście, że obraca się kamerę klawiszami "Delete" i chyba "End"? W każdym bądź razie na tych klawiszach. W ekranie mapy można sobie obrócić kamerę, która wraca na swoje miejsce, ale na polu bitwy można już sobie ustawić, i ona trzyma się taka do końca walki.

Można by tak grzeczniej to po pierwsze. Taki lekceważący ton to można stosować wśród kolegów a nie podczas rozmowy na forum z osobami, których wieku najpewniej nei znasz. Po drugie nie każdy się interesuje takimi bajerami (mi tam ta kamera odpowiada statyczna, nigdy zabawa w obracanie jej mnie nei bawiła).

Żaden lekceważący ton, ale pisałem to już w obu tematach kilka razy, i dalej te same narzekania i pytania. A w mojej wypowiedzi nie widzę niczego lekceważącego, przynajmniej nie miałem takiego zamiaru.

Swoją drogą mi też odpowiada statyczna, wszystko na niej pięknie widać i nie trzeba kręcić myszką w każdej turze.
13  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 11 Lipca 2011, 18:14:01
Jeszcze tylko jedna rzecz, która okrutnie mnie drażni, to sztywna kamera. Po jakiego grzyba robili całą grę w 3d skoro kamery nie da się ruszyć?!? Jest opcja podczas rekrutacji jednostek by je sobie obejrzeć w całości, ale są one okrutnie źle wyskalowane i niektóre są malutkie, a niektóre nie mieszczą się w kadrze. Pamiętam jak pisałam, że mam obawy, że kamera jest sztywna, bo wszystkie screeny są pod tym samym kontem. Ech... jeśli tego nie zmienią (w co wątpię), to może chociaż dało by się zrobić mod by kamera była ustawiana według własnego widzimisię.
Nadal nie ogarnęliście, że obraca się kamerę klawiszami "Delete" i chyba "End"? W każdym bądź razie na tych klawiszach. W ekranie mapy można sobie obrócić kamerę, która wraca na swoje miejsce, ale na polu bitwy można już sobie ustawić, i ona trzyma się taka do końca walki.
14  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 07 Lipca 2011, 17:57:43
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/75911111_large_Loading_Epilogue_1920x1200.jpg

Rosjanie wyciągneli to z bety, a więc to nie fake. Co z kolei potwierdza prawdziwość poprzednich wycieków, bo wygląd tego stwora na arcie jest w tym samym stylu co np. smok Lamia i te dwa "mroczne elfy".
15  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Heroes VI beta : 07 Lipca 2011, 11:33:47
http://img593.imageshack.us/img593/1866/49478202.jpg

Zaznaczyłem w mieście Przystani, bo miałem pod ręką ;p. Kapitol to czwarty "ptaszek" pod tym budynkiem.

Edit: to do Łukasza, bo pytał ;p.
Strony: [1] 2 3




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.026 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry