Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Nekross
Strony: [1] 2 3 4 ... 7
1  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 04 Sierpnia 2016, 12:04:45
Khorne już to mówił wiele razy - nie wiadomo. Na razie to trzeba czekać na wiadomości od niego. Owszem, prace może i są zaawansowane, ale i tak Megapocalypse Teamowi brakuje kilku osób, mianowicie:
- grafików 3D i modelerów, aby odciążyć Lorda Khorne w pracach przy jednostkach i bohaterach,
- i tu jest bardzo ważne - MAPPERÓW!; bez nich nie wykona żadnej mapy ani tym bardziej kampanii do modyfikacji,
- osoby od soundtracku i efektów dźwiękowych; teoretycznie tym się "zajmuje" nieobecny od dawna Menelag, który chyba nigdy nie stworzył nic dla tej modyfikacji, a obecnie te miejsce jest puste i nie wiadomo, czy w ogóle ktoś się tym zajmuje.


Także zleci być może z 2-3 kolejne lata, zanim modyfikacja ujrzy światło dzienne - w końcu pierwszy post i zarazem temat Khorne założył w roku (!) 2011.
2  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 28 Maja 2016, 19:15:03
@Vusapion

Odnośnie Forge - zapraszam tutaj:
http://www.megapocalypse.npx.pl/readarticle.php?article_id=82
3  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Might and Magic Heroes V : Wybraniec Ashy (PROJEKT MOD) : 10 Kwietnia 2016, 22:58:52
Uff... a już myślałem, że tę modyfikację spotka ten sam los, co "Wojny o Sukcesję w H5" ;D
4  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Might and Magic Heroes V : Wybraniec Ashy (PROJEKT MOD) : 09 Kwietnia 2016, 10:43:41
Drodzy Moderatorzy, prosiłbym uprzejmie o zamknięcie tematu, jako iż minęło wiele czasu od ostatniego posta tutaj.
5  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 08 Kwietnia 2016, 22:14:21
@Mcichosz16

Nwm, czy wiesz, ale jest już taka modyfikacja; nazywa się "Crimson Necropolis Mod" bądź podobnie, link masz tutaj -> https://www.youtube.com/watch?v=QqSINeWPpdk
6  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 05 Kwietnia 2016, 20:23:31
@michalega123

Jeśli chodzi o premierę moda, to raczej nie spodziewałbym się w tym roku - na zwiastunie, pod koniec widnieje napis "alpha version". A to = "wszystko może się zmienić", "jeszcze nie jest do dopuszczenia do ogółu". Dlaczego, można bardzo prosto wytłumaczyć - brakuje w zespole rąk do pracy; najbardziej Teamowi doskwiera brak grafików 2D i 3D, którzy zajmując się modelami czy teksturami, odciążyliby Lorda od i tak przeogromnej pracy, jaką ma do zrobienia przed wydaniem choćby wersji demo. Na dodatek - brak "skrypterów", maperów itd.


Co do moich osobistych uwag, pytań - widać, że ten mod ma się w dalszym ciągu dobrze, ale najwyraźniej ja niepotrzebnie wchodzę tutaj z butami pełnymi słomy (patrz Legion) i męczę się co sił, skoro Khorne nie korzysta z mojej pomocy czy też usług (patrz obiecane tłumaczenie opisów jednostek Sanktuarium na język angielski).  Także.. Życzę tu powodzenia, choć równocześnie uprzedzam - daleka droga dla tej modyfikacji do finalnego ukończenia.


Premiera? Na pewno nie w tym roku, prawdopodobnie za rok bądź dwa; pod warunkiem, że tempo pracy będzie wciąż takie samo.



Khorne, ponieważ nie otrzymałem tego maila, wycofuję twoje "zamówienie" na translację na język angielski moda Sanktuarium i wstrzymuję wszelką pomoc w tworzeniu Teorii Chaosu. Na drugi raz, trochę poważniej traktuj pomoc od kogoś innego. Nawet jeśli ta osoba nie należy do zespołu. Tak na marginesie, polecałbym zrobić porządek na stronie zespołu, bo informacji nieaktualnych bądź do całkowitej zmiany jest od jasnej cholery, że tak się brzydko wyrażę.



Żegnam. Mam nadzieję, że zastam kiedyś ten temat w nieco lepszym stanie.
7  Heroes V / Problemy Techniczne / Błąd kampanii : 30 Marca 2016, 19:34:07
Witam. Mam dosyć dziwny problem..

Mianowicie gram teraz w Kuźnię Przeznaczenia; konkretnie kampania 2, misja 2. Po ukończeniu wszystkich celów oprócz odparcia ataku Imperium (które miało nastąpić) czekam sobie Wulfstanem w zamku i zbieram złoto oraz jednostki. Czekam, czekam i czekam w nieskończoność - raz jak sprawdziłem, to już był 5 miesiąc, a w 2-2,5 zdołałem wykonać wszystkie. I nawet postanowiłem wyjść na powierzchnię z mega armią i co się okazało??

Rycerz Przystani (w moim wypadku był to Andreas)... stał w miejscu. Nic się kompletnie nie ruszał. A gdy go zaatakowałem, to nic się nie stało.


Pytam się więc was, Tawernowicze - co może być tego przyczyną? Bład w skrypcie tej mapy? Czy może ja mam coś nie tak?



Jakby ktoś pytał - na moje nieszczęście, gram na 5-elementowej modyfikacji do ToE, która dodaje kampanie z podstawki i HoF do tej gry.
8  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 18 Marca 2016, 17:05:44
Ja bym powiedział, że to będzie gdzieś 1 jednostka Chaosu i reszta - nowy Legion. Mam nadzieję Khorne, że mój dokument ci się "przydał" na coś. :rolleyes:
9  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 09 Marca 2016, 19:59:55
Może tak troszkę odpowiem na te pytania (bez urazy, Lordzie Chaosu) ;)

Co do tych map bitewnych - jest oczywiście umiejętność "Taktyka", ale obawiam się, że nie da się zbytnio powiększyć teren mapy ze względu na to, że to jest niejako integralna część gry - raz się coś zmieni i to może totalnie rozwalić grę. Tak jak czytałem to w którymś temacie - silnik gry jest zrobiony na podstawie języka Java bądź innego dziwnego i w związku z tym teoretycznie jest to możliwe powiększenie, ale wymaga to ingerencji w kod źródłowy, co można z kolei przyrównać do spaceru po mocno zaminowanym polu. :/


Natomiast odnośnie jednostek, to nie powiedziałbym, żeby jednostki 1 i 2 poziomu były koniecznie słabe - jeśli masz dobrze rozwiniętego bohatera, to nawet takie "słabeusze" potrafią zrobić poważne kuku dowolnej jednostce poziomu 5-7. I tu nie kłamię, wystarczy wziąć grę wieloosobową i sobie jeszcze raz przypomnieć.


Jeśli rozmawiamy o nowych budynkach w mieście, to wydaje mi się możliwe, skoro mamy tu niejedną modyfikację, gdzie mamy kompletnie inne budynki; chociaż nie wiem, czy to właśnie nie odbywa się drogą podmiany. Ale wprowadzenie nowych budowli do miast jest jak najbardziej możliwe. ^_^


Co do alternatywy dla gryfa - wydaje mi się, że Khorne już tam ma zamysł na nazwę i wygląd dla nowego ptasiora; jedynie trzeba poczekać. ;)



A moje osobiste pytanie brzmi - będzie w najbliższym czasie coś nowego, powiem świeżości w postaci nowego trailera tudzież zdjęć czy też wypatrywać maja/czerwca?  ;>
10  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Szukam moda : 19 Lutego 2016, 19:51:43
Witam. Prawdopodobnie nwm, czy w ogóle ktokolwiek go ma (ja miałem dawno temu i już tego nie mam), ale polecałbym poszukać na chomikach naszych Tawernowiczów albo zapytać Administratorów o to. Prawdopodobnie nie jest już za bardzo dostępny.
11  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 05 Lutego 2016, 09:56:01
*odgłos fanfarów*

Niniejszym ogłaszam, że prace tekstowe nad Legionem z mojej strony zostały zakończone po długiej, wyczerpującej umysł nocy :yahoo:

Teraz Khorne po przeczytaniu jakże długiego dokumentu (ok. 135 stron lub więcej) napisze tutaj, co sądzi o tej koncepcji na dawno zapomnianą frakcję (patrz trailer Legionu do CT - link do odnalezienia na stronie zespołu).  :rolleyes:

Ja tymczasowo się wyłączam, bo chwilowo i tak nie mam tu nic do robienia, choć Lord i tak skorzysta z mojej pomocy przy innej okazji ;>
12  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 31 Stycznia 2016, 13:21:38
@Mcichosz16

Jestem akurat ex-członkiem (kiedyś byłem w zespole, a obecnie jestem poza nim). Niestety, mogę dać jedynie zarys tego, jakby to wszystko wyglądało w mojej osobistej wizji, Khorne nie musi tego od razu wdrażać. Gdy byłem w zespole, odciążyłem Kyoshiro od typowych prac z tekstem typu biografie, opisy, fabuła; nierzadko dawałem również ciekawe pomysły, które można by było wdrożyć do projektu. Co do reszty - artów nie robię, bo mam - i to tylko podkreślam - BARDZO słabą rękę do rysunków, modeli za bardzo nie robię, bo nie mam stanowczo jak się za to zabrać, i też potrzebna jest odrobina "przestrzennej wyobraźni", która niekoniecznie współgra ze mną. A skrypty? Niekoniecznie wiem, co z tym zrobić, skoro technicznie nie da się za wiele w grze zmienić, np. nowych zaklęć nie da się stworzyć, można jedynie zmienić efekt graficzny, opis, rysunek i jakoś to "oskryptować", ale to będzie tak czy owak czar stworzony na podstawie innego, innymi słowy - klon innego zaklęcia; podobnie sprawa ma się z talentami czy zdolnościami, można jedynie zmienić (tak to nazywam) "dane matematyczne", ale wciąż to będzie integralna część gry - bez tego produkt pada ot tak.

Co do surowców - odrobinę śmiem wątpić, czy da się zmienić wszystkie i zmienić ich wykorzystanie, ale jak się uda, to czapki z głów, bo chyba żaden inny projekt modderski tego nie wprowadził.

A czemu robię Legion i po co? Dlatego, że właśnie przez 'stworzenie' tej frakcji zostałem wtedy przyjęty do zespołu, więc nieoficjalnie Legion w CT jest to moje dzieło ;> Jednakże dawno temu Khorne (wówczas i mój "szef") powiedział, że Legion czeka całkowita zmiana (nie wiem, czy to tak mniej więcej brzmiało), więc postanowiłem, że może spróbuję stworzyć wszystko na nowo; cała frakcja jest od nowa robiona, ale niestety tylko na tekście - co nie oznacza, że jest aż tak beznadziejne, jakby się wydawało, postanowiłem przy opisywaniu jednostek dodać też "inspiracje" - linki do rysunków/artów, które mogłyby posłużyć za pomoc przy tworzeniu danej jednostki. Wiem, że to brzmi dość absurdalnie/abstrakcyjnie/whatever, ale takie są realia - mam umiejętności manualne na poziomie sześciolatka, więc dając te linki, staram się nakierować kogoś na rysunki bardzo bliskie mojej osobistej wizji danego bohatera. Akutalnie tak jak powiedziałem, skończyłem już kilka poziomów, niedługo pewnie przejdę do bohaterów i wyglądu miasta.

Jak chcesz mnie zhejtować/zniechęcić, proszę bardzo - i tak mnie to nie powstrzyma. I tak od czasu do czasu Khorne korzysta z moich "usług" (pomagałem mu podczas prac nad patchem do moda z Sanktuarium).

Wiadomość doklejona: 31 Stycznia 2016, 23:12:04
No, wszystkie jednostki oraz bohaterowie ogólni gotowi ;)
13  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 30 Stycznia 2016, 22:32:22
Jeśli się streszczę w czasie ferii, Khorne powinien otrzymać ode mnie nową wersję Legionu. Oczywiście, to nie ta frakcja zostanie odsłonięta w pierwszej części, ale "lepiej późno niż wcale" ;)

P.S Już 4/7 poziomów gotowe. Niezły start, jak na 2-2,5 godziny :D
14  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Heroes and Fools: Bohaterowie Głupoty : 29 Stycznia 2016, 18:56:48
Uff... A już myślałem, że to kolejny projekt leci do kosza. :rolleyes:  :papa:
15  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 28 Stycznia 2016, 22:10:18
Udanych ferii! Miejmy nadzieję na drobny powiew świeżości w lutym/marcu. ;)
Strony: [1] 2 3 4 ... 7




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.039 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry