Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - WMS
Strony: [1] 2 3 4 ... 32
1  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Wolny temat : 10 Czerwca 2017, 18:20:12
W sumie raz na jakiś czas se przejrzę interesujące mnie tematy, ale to nie to samo co 6-7 lat temu :p
2  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: drugie ulepszenie jednostek : 11 Kwietnia 2016, 16:08:30
O proszę. Brzmi ciekawie. Dawej screeny :p
3  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 13 Marca 2016, 23:03:40
@Heretyk Jogurt
Ja na 100% widzę jednostki (Nieumarłego) Legionu.

Ogólnie wypowiem się, kiedy screeny zostaną odsłonięte, ale widzę już ghula, kościeja-watażkę i jakiegoś rycerza śmierci... Niestety nie jestem w stanie rozpracować piło-robako-czegoś :p
4  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 11 Stycznia 2016, 22:37:14
JASNY GWINT!!!
Oficjalnie! Krok i Żółw podbili moje serce!
Nazwę Krok bym zostawił.
Kotołaka to nazwałbym po prostu Raksza Linksa, czyli Rakszasa powstała na skutek zmieszania kobiety z zręcznym rysiem.
Rekina Młota nazwałbym Hanmizame, czyli bardzo "własne" zjapońszczenie i połączenie słów młot i rekin.
A Żółwia najchętniej bym ochrzcił Blastoise, ale powiedzmy, że Tortos jest chyba w pytkę tłumaczeniem.
5  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 29 Grudnia 2015, 17:54:51
@Nekross Już tłumaczę. W uniwersum Ashan istnieje coś takiego jak pustka. Z tego wyłoniło się jajko z którego wykluli się Urgash i Asha, oraz magia pierwotna(albo jej starożytna wersja). Jest ona więc czymś w stylu Chaosu z mitologii greckiej. :v
6  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 27 Grudnia 2015, 17:26:00
Czyli ma się rozumieć, że informacje dotyczące moda będą pojawiać się częściej? :D
7  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 24 Grudnia 2015, 16:54:26
Wiedziałem! Wiedziałem, że ten projekt ma się zbyt dobrze, aby uznać go za martwy :D
Jednostki demonów są booooskie(raczej diabelne)! Zwłaszcza Ifryt i Pomiot się dobrze prezentują. Upgrade modelu gryfa wzorując się na VI jest genialny, jeżeli chodzi o brakujące miejsce to miałbym z dwie sugestie, natomiast Nowicjusz wydaje się być dobrym teaserem do Kalifatu :p
8  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 18 Sierpnia 2015, 16:49:39
Yay! Wróciłem z wakacji do świata cyfrowego, a tutaj tyle nowości! W sumie nie było mnie ponad miesiąc więc skąd to zdziwienie? :D

Zacznę więc od tego, czy gra zapowiada się dobrze, czy słabo i ruszę temat recyklingu. Zgodzę się z tym, że Ubi tnie koszta Limbic na czym Heroes VII dużo traci(W końcu to nie jest A$$a$in$ Creed). Jeżeli VII w porównaniu do poprzedniczek ma mieć 8 jednostek i 6 zamków(tutaj chodzi mi o VI część) to recykling modeli wydaje się być jakimś posunięciem.

Plusy:
Zgodzę sie z tym, że Zabójcy i Minotaur zostali lekko przebarwieni, ale nie zmienia to faktu, że te jednostki dobrze się prezentują i to nie razi tak w oczy. Innym pozytywnym przykładem recyklingu jest Przystań, zarówno Włócznicy, Kusznicy, Anioły, Kawaleria, Wilki i Siostra pojawili się w części VI. Cały myk polega na nałożeniu nowych tekstur, oraz dodaniu i zmienieniu paru modeli na istniejący "szkielet jednostki", co w efekcie tchnęło nowe życie w te "stare" modele (Podobnie zrobiono z Centaurami, Harpiami i Orkami w twierdzy). Innym przykładem recyklingu jest Akademia. Dużo wcześniej widzieliśmy arty jednostek jako "zapowiedź" dodatku do VI, który nigdy nie wyszedł, prawdopodobnie część modeli była już przygotowana w mniejszym lub większym stopniu, niby nowość, ale dalej recykling. Kolejnym plusem jest sam fakt istnienia "kukiełki" w Lochu... Fajny pomysł na zamiennika do Bezimiennych, ale... wolę lekko przerobioną powtórkę "Cienistego Anioła", którego wygląd jest uzasadniony lorowo niż to zastępstwo, które zostało zmyślone na siłę.

Minusy:
Chyba wszyscy się zgodzą, że Lamasu i Duch to wielka porażka(Smok Cienia jest kwestią sporną). Ledwo zmienione modele, które są najzwyczajniej brzydkie i nie przypadają do gustu(chyba, że ma się baaardzo specyficzny gust). Oczywistym jest, że modele powinny się zmienić, trzeba im coś odjąć i coś dodać, aby różniły się od poprzedniczek w takim stopniu, aby się podobały(sam koncept Lamasu mi się podoba strasznie). Podobna sprawa była z Liszem/Liczem i Wampirem, które były tymi samymi ohydami(dobra, Wampir był po prostu nijaki) z fioletowymi efektami zamiast zielonych, ale w tym wypadku społeczność zareagowała i boom mamy naprawdę porządnego nieumarłego maga i krwiopijcę, których wszyscy(większość) pokochali. Podobna sprawa jest z Meduzą, która jest lekko przerobionym modelem Koralowej Kapłanki... Kostur ma niby fajny i tego bym u niej nie zmieniał, ale wygląda żałośnie... Elita, która nawet na trzon nie wygląda... Włosy-węże wyglądają jak plastelinowe dredy, żadnych tatuaży, napierśnika, szaty, bransolet, medalionów, ani innych przedmiotów wskazujących na ich potęgę, oprócz tego nieszczęsnego kostura(który cierpi, że coś takiego nim włada)... Po za tym podstawka od ulepszenia się nie różnią niczym oprócz biustonosza(mam dziwne wrażenie, że oba warianty tej jednostki są recyklingiem tylko jednego poziomu).

Teraz tak szczerze nie zważając na mój gust, ale na uniwersum... Jak w V(mojej ukochanej <3) otrzymaliśmy świat Ashan to jeszcze, ani my, ani twórcy nie wiedzieli jaki on dokładnie ma być(ekspertem tworzenia współczesnego świata fantasy do gier jest Blizzard z Warcrafetm), więc świat trochę wyewoluował. Oczywistym jest to, że po V i VI Ubi musi się trzymać pewnych schematów, które się pomieszały i muszą naprostowywać świat. Najlepszym przykładem są smoki. W V i VI wiedzieliśmy o latających zielonych, czarnych, kościanych i lądowych ognistych, ale teraz jak zagłębiamy się w VII okazuje się, że zielone są drepczącymi jaszczurami, czarne zamiast stereotypowych mają ćmie skrzydła, oraz dowiedzieliśmy się o istnieniu złotych smoków. Skoro najbardziej ikoniczne stworzenia fantasy w jednym uniwersum tak bardzo ewoluują na przestrzeni 3 gier to wiemy, że coś tutaj jest zaniedbane. Innym przykładem są Raksasze, które w V były demonami z innego wymiaru, a tutaj są zwykłymi zwierzoludźmi lub Tytany, które nie są magicznymi gigantami tylko majstersztykiem wśród golemów. Jak tak się przyglądam temu jak momentami VII jest podobna do VI przez recykling to trochę się uspokajam, bo widzę, że świat ten powoli się stabilizuje i mam dziwne przeczucie, że VIII(jeśli kiedykolwiek wyjdzie) będzie możliwe najlepszą częścią w kwestii wykonania zamków, bohaterów, jednostek, itp.  jeżeli chodzi o lore... Sorka, mam "fetysz" na punkcie Ashan :P .
Ale wracając do recyklingu... na pewno nie jest to fajne posunięcie, ale dobrze stosowanie(patrz na Plusy) są czymś dobrym. Również fakt, że coś się pojawia parę gier z rzędu może doprowadzić do swego rodzaju stabilizacji mechaniki i lore(mówiłem, mam fetysz). Pewnie wyszedł mi cholernie za długi tekst w którym znaczna część nie ma sensu, ale cóż... Zabyt długo to pisałem, aby teraz kasować część moich mądrostek :)

P.S. Premiera w Moje 18 urodziny, ale jeśli ma to być wypuszczenie zabugowanej bety(AC:Unity) to wolałbym, aby gra wyszła w lutym/marcu 2016.
9  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 29 Czerwca 2015, 21:23:13
@Hex Nie dość, że artystka to jeszcze elfka :v
Jeżeli chodzi o ogół Sylwanu to podoba mi się. Podobają mi  się enty, smoki, myśliwi, driady, jelenie i druidzi. Sam fakt pojawienia się wróżek to jakaś pomyłka i nie potrafię się do nich przekonać. Natomiast tancerze, których pokochałem w V zostali zmieszani z odchodami smoka.... Ekran natomiast cudowny. Styl architektoniczny jest fajny, typowy dla elfów i nie zapomniano tutaj o naturze. Warto też dodać, że pomnik Sylanny jest sprytnie schowany, NIE TO CO TEN KURCZAK U RYCERZY!!!
10  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 23 Czerwca 2015, 12:42:20
Miodzio! Te drzewa, te budynki stawiane naokoło filara i te wodospady!
Teraz jedynym minusem Iglicy są te zimowe ważki :/
11  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 13 Czerwca 2015, 12:32:12
Cóż... w Uniwersum Warcraft orkowie sa tak naprawdę brązowi, więc brak zieloności u nich to żaden(większy) problem. A sam fakt, że pokazali 4 bohaterów nieświadczy o tym, że będzie ich tylko 4(obstawiam od 8 do 10), na pewno pojawi się męski ork, albo 2 i Cragg. Zgodzę się z tym, że orczyce(oprócz kłów) są zbyt ludzkie, ale wiecie... Asderuki lubi poprawiać portrety. Nie żebym zmuszał, czy coś ;)
12  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 07 Czerwca 2015, 14:00:01
Nie wiem czemu, ale te nogi mnie odrzucają... Również zamiast maski przeciwgazowej dobrym pomysłem byłaby metalowa maska spawacza(albo dać jakiemuś z ulepszeń).
13  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 04 Czerwca 2015, 12:12:40
Kwiatek jest uroczy, a 7lvl faktroii... Tak sobie na niego patrzę i myślę.. Czy to będą smokoidy/drakonoidy z mechanicznymi dodatkami? Coś w stylu Deathwinga z Warcrafta z jego konstruktorami? Jeśli tak to zrobisz sprytne połączenie fantasy z science fiction poprzez stworzenie półgolemów na starożytnej, smoczej rasie :v
14  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 18 Maja 2015, 19:54:40
Może jakieś stworzenie na którym rośnie ul? A animacja ataku byłaby animacją roju os?
15  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 17 Maja 2015, 22:17:09
Ja to przede wszystkim czekam aż pokażą zmodernizowanego Wampira i Lisza/Licza(jak kto woli). :/
Strony: [1] 2 3 4 ... 32




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.048 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry